DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 25 26 27 28 29 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

Bogdan90
post 4 Jun 2012, 10:21
Post #781


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




195. In primul rand, motorul trebuie sa functioneze perfect cu bujiile recomandate de producator. De atunci trebuia sa o iei la verificat. Pune si tu o poza cu senzorul care spui ca nu sta fix(sa stim exact). Dupa simptomele care le-ai descris, eu as spune ca ai o problema de alimentare. Traseu benzina obturat(mizerie filtrul pompei), injectoare.

196. Cand un injector nu functioneaza corect, sau deloc, motorul nu mai toarce rotund. Merge intrerupt, trepideaza. Nu te teme ca nu ramai in camp din acest motiv.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 4 Jun 2012, 11:44
Post #782


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




@Bogdan90
Mulțumesc !


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 4 Jun 2012, 15:58
Post #783


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




QUOTE(virgilvwu @ 3 Jun 2012, 21:48)
195. Sau de exemplu o calc usurel pana la 2000 ture,o tin putin in turatia asta , apoi o calc mai tare ,se infige de rupe.!La fel se intampla si la turatie mai mica,adica merg cu ea in 1200 de ture cateva secunde
*



195. Acum nu te supara pe mine, dar ai Raba sau masina pe benzina? Cum dracu sa mergi cu 1200 de ture? ph34r.gif


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 4 Jun 2012, 18:47
Post #784


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




195.He ,he He.Nu ma supar frate ideea era ca ai vazut in bucuresti mai mergi cu 1 la 1200 ture,sau a2-a,subturat adica.Daca o tin in nivelul asta de turatie apoi o calc....are demaraj bun,in schimb daca ajunge in turatia de relanti si apoi iar o calc....nu se mai infige ...se balbaie asa...!Nus de ce cred eu, ca ar putea fi ambreiajul...,ptr ca daca dupa ce ii schimb viteza o las cateva secunde fara sa o calc ,se infige bine,in schimb daca dupa ce schimb viteza imediat o calc se puturoseste asa.E senzatia aceea de parca ai avea masina incarcata....,cu 5 persoane...daca ma intelegi.


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 4 Jun 2012, 18:52
Post #785


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




195.Nu are legatura cu ambreiajul,din cate spui tu nu patineaza.Problema pare una de alimentare.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 6 Jun 2012, 21:43
Post #786


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(danutzv @ 2 Jun 2012, 14:30)
194. Am  gasit, la un coleg de munca, un motoras  compatibil  si o sa incerc sa il pun  desi  e mai scurt decat cel VDO.  O sa revin cu detalii, sper sa nu trebuiasca sa inlocuiesc corpul clapeta cu totul.
*


Stii ca MPP se misca , nu ? icon_mrgreen.gif
Eu am rezolvat problema cu saritul curelei de accesorii . Dupa ce am pus-o cu scrisul catre baterie , nu a mai facut figuri .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 7 Jun 2012, 13:02
Post #787


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




194. Stiam ca tija de la motoras isi modifica lungimea.
Am rezolvat problema ( cel putin pentru moment) , am montat motorasul si dupa aprox 10 - 15 Km parcursi si cel putin 10 porniri s-a reglat si mi se pare in regula . de atunci am facut ca, 150 Km si nu da semne rele.
Multumesc pentru ajutor tuturor


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 10 Jun 2012, 12:27
Post #788


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




197.

1.Am schimbat toba de esapament, toata, si acum am observat ca in oricare dintre treptele de viteza sunt, intre 2000-2400 turatii la motor imi face toba, de parca ar fii sport. dupa cum am spus mai sus doar intre turatiile astea si in oricare treapta as fii. de ce? nu stiu sigur daca si vibreaza, nu cred, poate intra in rezonanta ceva, dar cu cealalta toba ce am avut-o inainte, desi era sparta, nu facea asa cum face asta.
care ar fii cauza?
si pare si mai zgomotoasa la turatii de peste 4000 decat cealalta(parca).

2. In momentul cand am luat-o am dat-o pe toata cu bronz iar dupa ce am facut cativa km, normal a inceput sa miroase, se ardea bronzul, si teava de la toba incepuse sa se inroseasca pe acolo pe unde dadusem cu bronz. i-am mai dat un rand de bronz, intre timp a plouat, etc etc., acum cand am verificat starea bronzului am observat ca s-a exfoliat tot, iar teava inclusiv portiuni din toba par ar fii dezgolite de tot de bronz, chiar si de cel ce il are aplicat la cumparare, acea culoare argintie, si teava acum e toata nearga, pare goala. de ce oare? iar la finala vad ca deja am o pata mica de rugina...
pana acum nu am mai patit asa ceva. am dat la cealalta masina de o gramada de ori si nu am avut probleme, am dat chiar si pe soba si pe galeria de admisie, si parca parea cand se incalzea fierul ca intra cumva in el, nu sa se exfolieze

This post has been edited by edy99: 10 Jun 2012, 21:05


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 10 Jun 2012, 13:57
Post #789


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




196 (sper) 1 și 2. Dacă galeriile de evacuare sînt fabricate de Connex Iași e clar...
Sînt din tablă de conservă care ține de la 12 pîn' la amiaz' !

Ar fi trebuit 197...
Ar trebui următorul să fie 198, iar colegul cu 196 (sper) să corecteze cu 197.

This post has been edited by marcelbanu: 10 Jun 2012, 18:21


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 10 Jun 2012, 21:08
Post #790


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




197.
intermediara da, de conex. dar uitandu-ma la ea, parea tabla destul de buna si imbinata bine. finala o luasem din alta parte prima oara si mai bine o faceam eu, decat aia. am dus-o inapoi si am luat-o de unde am luat-o pe asta intermediara, dar nu scria conex, si se vedea ca e prelucrata mai aiurea ca asta conex, dar mai bine decat prima. asta finala am gasit pe ea deja pata de rugina, si pe intermediara nu mai are bronz deloc.

pana la urma de ce face zgomotul ala intre turatiile alea?


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 10 Jun 2012, 21:26
Post #791


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




197. Fiind tablă de proastă calitate, mai subțire poate decît ar trebui să fie, intră în rezonanță mecanică și amplifică zgomotele produse de detentă.
Poate nici amortizoarele de zgomot din tobe nu sînt făcute cum trebuie...

Pe vremuri, mi-am făcut o tobă finală din tablă de 1 mm, iar ca umplutură am băgat șpan...
Nu era pentru Solenza...Aveam Oltcit.
Bijuterie, nu altceva... Toba !


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 10 Jun 2012, 21:54
Post #792


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




finala mai fusese schimbata si acum data jos avea o gaura si nu mai avea filtre. intermediara era originala. initial am crezut ca era pe duca dar dupa ce am dat-o jos si am dat cu piciorul in ea am vazut ca mai ducea, insa cred ca erau duse sitele. la intermediara se dusese teava unde se imbina finala cu intermediara, era facuta ciur. chiar si asa, nu facea zgomotul pe care il face asta acum...
la asta conex am vazut ca la curburi, in loc sa fie curbata drept fara cute, are cute la greu. bine totusi ca nu e sudata la curburi asa cum era cea finala pe care o luasem prima oara
mai bine luam de aia originala...(cred)


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 11 Jun 2012, 17:56
Post #793


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




Edy , am avut o problema asemanatoare acum doi ani cand am schimbat evacuarea( in service). Din cate imi amintesc , eu m-am bagat sub masina si am etansat foarte bine imbinarile.
De asemena luna trecuta cand am schimbat din nou evacuarea si nu am putut sa strang foarte bine una din imbinari. Cateva zile cat am circulat cu ea asa la anumite turatii imi facea zgomot de toba sparta. Sfatul meu e sa faci o verificare la imbinari, langa blocul meu e o rampa numai buna ptr asa ceva.
P.S.: nu pot inca trimite PM , trimite tu date de contact pe mess sau altceva, daca doresti sa schimbam impresii.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 11 Jun 2012, 20:13
Post #794


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Edy: aia de conex s-a potrivit la dimensiune? Ca si eu am (ma rog... aveam) intermediara Conex. Cand am fost sa o monteze... ghici ce? Era mai lunga decat trebuia... Acum nu mai am nimic de la catalizator in spate...


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 11 Jun 2012, 20:53
Post #795


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




s-a potrivit. am montat finala in tampoane apoi intermediara, am bagat una in alta si nu mai ajungea la teava ce vine de la catalizator. am departat intermediara de finala si am tras-o in fata pana am lipit-o, apoi am batut in finala in spate sa intre sub masina sa se pupe cum trebuie cu intermediara si acum finala sta fix la spoiler, nu e nici iesita nici inauntru, s-au potrivit amandoua


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reddacy
post 14 Jun 2012, 20:14
Post #796


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 18 January 08
From: In inima Ardealului




198 Nu imi merge ventilatia decat pe treapta 4....la sigurante nu am gasit nimic suspect,sa mai aibe si alta siguranta ?


--------------------
dacia solenza 2003 scala - AB-29-RAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 16 Jun 2012, 06:39
Post #797


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




198. Verifică comutatorul. Se poate să fie pușcate contactele aferente celorlalte trepte de viteză.
Sau rezistorii ce fac căderea de tensiune pentru turațiile mici, respectiv a I-a, a II-a și a III-a.

This post has been edited by marcelbanu: 16 Jun 2012, 06:40


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 16 Jun 2012, 21:42
Post #798


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




198. am citit undeva, candva, nu-mi amintesc exact...pe un forum pe aici, ca treptele 1 2 si 3 au o siguranta separat...sau ceva de genul...cauta mai atent chiar pe topicul asta, e posibil sa fi vazut chiar aici...


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 16 Jun 2012, 21:58
Post #799


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




199. de cateva zile la Solenza mea se aude un scartait la roata stanga fata. se aude indiferent daca masina e pe liber sau in una din treptele de viteza si acest scartait depinde de viteza de deplasare.
azi am desfacut roata si cred ca e de la rulment.
As vrea sa stiu daca a mai avut cineva ceva asemanator si cat de periculos este sa circul in continuare cu acest zgomot ?
Multumesc!


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 16 Jun 2012, 22:05
Post #800


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




199.scartait? sau un fel de uruit? oricum, daca crezi ca e rulmentul, nu e indicat sa mergi prea mult cu el asa...nu e scump, dar nu e chiar usor de montat, de fapt e mai greu de scos cel vechi wink.gif


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 17 Jun 2012, 09:13
Post #801


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




@averlin
198... Dacă e să ne ajutăm, ne ajutăm dînd relații corecte despre ceea ce știm.
Nu se cade să spunem: „am citit pe undeva că...” mai ales că ceea ce spui este o mare tîmpenie.
Chiar cartea tehnică a mașinii are o pagină cu panoul de siguranțe.
Dacă ai fii consultat-o ai fii observat că:
F17 este siguranța de 30 A pentru GMV climatizare, sau
F26 este siguranța de 30 A pentru GMV climatizare pentru vehiculele dotate cu are condiționat.

Deci, ceea ce ai scis este eronat, puneai omu' să caute aiurea siguranțe inexistente.
Dacă ajuți, fă-o cu răspundere.
Dacă nu știi sigur, mai bine abține-te !

SURSA: ECHIPAMANT ELECTRIC, Cutie siguranțe habitaclu Dacia Solenza
la capitolul/pagina 81.
http://ro.scribd.com/doc/16234472/Electric...-Ro-x41-Solenza
Siguran__539_e_Dacia_Solenza.png ( Size: 307.84k ) Number of downloads: 318


199.
Ridică mașina pe cric și asigur-o împotriva căderii.
Mișcă roata stînga-dreapta apoi sus-jos.
Dacă simți jocuri, cît de mici, e rulmentul.
Trebuie să-l schimbi, iar ca să-l schimbi ai nevoie de presă pentru
scoaterea / introducerea rulmentului.

Am schimbat un rulment la Nova anul trecut.
Avea joc cel vechi, avea joc cel nou (e drept, cu mult mai mic),
dar cel puțin am scăpat de huruitul ce se auzea în toată caroseria.
Rulmentul schimbat a costat 35 lei.
Ferește-te de piese ieftine ! Turcisme ! excl.gif

This post has been edited by marcelbanu: 17 Jun 2012, 16:34


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 17 Jun 2012, 09:25
Post #802


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




199. clar scartait,am miscat roata cu placutele date jos si langa butuc se aude. cred ca planetara nu prea are cum sa fie si astfel ramane vinovat doar rulmentul. In mers nu se aude daca roata este virata spre drepta cu mai mult de 30 grade


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 17 Jun 2012, 09:29
Post #803


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




199.
E clar rulmentul.
Dispariția zgomotului se datorează faptului că la viraje,
greutatea mașinii este preluată de acel rulment care, „fiind la-n-ghesuială”, muțește...
Cum am spus mai sus: schimbă-l, dar nu cu turcisme ! excl.gif

Un mic sfat: shimbă amîndoi rulmenții față.

This post has been edited by marcelbanu: 17 Jun 2012, 09:49


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reddacy
post 17 Jun 2012, 10:57
Post #804


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 18 January 08
From: In inima Ardealului




198....Am gasit defectiunea,era acea rezistenta termica arsa.

Chestia este ca am dat-o jos si pe miercuri imi aduce cineva una noua,dar nu stiu daca are importanta pozitia bornelor la montaj,si ma gandesc ca rezista fludorul cand se v-a incinge...


--------------------
dacia solenza 2003 scala - AB-29-RAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 17 Jun 2012, 13:06
Post #805


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




198.
Avînd în vedere că prin acel rezistoar trece un curent destul de mare, nu cred că lipirea cu cositor va ține.
Tocmai de aceea, acel rezistor este montat în calea de aer, pentru a fii ventilat (răcit) eficient.
Soluția optimă este capsarea (nituirea) legăturilor.

Are importanță ordinea de legare a rezistorului deoarce,
una e să treci cu comutatorul în ordinea crescătoare la ventilator
și alta e să ai pe poziția 1 turația maximă iar pe 3, să zicem, să ai turație minimă.

This post has been edited by marcelbanu: 17 Jun 2012, 13:08


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reddacy
post 17 Jun 2012, 14:13
Post #806


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 18 January 08
From: In inima Ardealului




198 Cred ca o sa-l fixez cu altceva decat cu fludor,sa fiu sigur ca nu o sa am probleme.... smile.gif
La fel am patit si la sandwich maker cu aceasi rezistenta, doar ca era la 240 "C.


--------------------
dacia solenza 2003 scala - AB-29-RAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 19 Jun 2012, 12:06
Post #807


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Incep sa dau reporturi daca zapaciti si topicul asta !

199. nu sta pana se gripeaza rulmentul . Eu am patit-o si este mai nasol decat o explozie pe fata . A fost un cosmar sa merg cu 5-10km/h jumatate din bucuresti ca nu cumva sa ramana blocata , asta dupa ce mi s-a gripat la 40 km/h . La fiecare cativa km mai aruncam cu apa in acea zona sa se mai raceasca si iar mai mergeam putin .

Desfaci roata , desfaci placutele si vezi daca tot se aude si se simte ceva mergand neregulat . Daca se simte schimba rulmentii ca nu se stie niciodata cand se intampla bucuria.


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 25 Jun 2012, 17:11
Post #808


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




200. Salutare din nou , numai ce am terminat cu una si azi am dat de alta:)))
Azi de dimineata am pornit de la Deva spre Petrosani (100 km) si pe la jumatatea drumului am fost nevoit sa opresc ptr cateva minute. Cand am vrut sa pornesc motorul nu a mai vrut s-a auzit doar un tacanit la electromoror. Martorul de bord a functionat normal dar nu a vrut sa porneasca deloc. Am oprit pe cineva si am pornit masina de la alta baterie totul normal urmatorii 10 Km cand am observat ca becul de la Airbag imi sta aprins si din cand in cand pentru 2-3 secunde se aprinde si martorul de bord. Dupa 30 de km am oprit iar motorul si a trebuit sa il repornesc iar de la alta baterie am ajuns la intrare in Petrosani si masina m-a lasat de tot adica cand bagam piciorul in acceleratie parca o gatuia cineva si intrun final mi s-a oprit motorul si am fost nevoit sa trag pe dreapta. Inainte de a se opri de tot , la relanti se tura foarte mult ajungand pe la 3-4 mii.
M-am incapatanat si am pornito iar de la un prieten ( mai aveam 2 Km pana acasa) si a plecat , a functionat normal 2-3 minute si apoi iar a inceput sa mearga rau si intrun final sa se opreasca din nou, de data asta si becul de baterie a inceput sa se aprinda intermitent.
Am lasat-o in fata blocului si m-am dus la serviciu iar acum am venit cu alta masina si am pornit-o din nou , am lasato sa mearga aproximatix 10 minute ( nimic neobisnuit , a mers normal ), am bagato in garaj si am pus redresorul pe baterie fara sa o dau jos de pe masina. o sa o las 2 ore si ma duc sa vad in ce stare e.
mentionez ca scopul reincarcarii bateriei este acela de a o face saisi revina deoarece cred ca azi a mers masina fara sa functioneze alternatorul.
Intrebarea mea este daca cineva a mai avut de a face cu asa ceva si ce a facut in cazul asta?
Eu maine o sa o duc la un test pe calculator si am vb cu un mecanic sa se uite la ea .
multumesc!

This post has been edited by danutzv: 25 Jun 2012, 21:35


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 25 Jun 2012, 19:25
Post #809


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




200. Daca aveai un multimetru la indemana depistai imediat. Trebuie sa verifici cati volti mai are bateria, si daca alternatorul incarca. Daca nu incarca, la electrician. Poate ai un amic si iti face bine cu un multimetru. Nu cred ca e nevoie de tester, mai ales daca trebuie sa il si platesti.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 25 Jun 2012, 21:39
Post #810


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




200. Oricum vreau sa o pun pe tester ca sa o verific, nu am mai puso de vreo 3 ani si parca nu mai trage cum tragea.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
60 Pages « < 25 26 27 28 29 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 22:00
Forum Renault