DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 26 27 28 29 30 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

Bogdan90
post 25 Jun 2012, 22:09
Post #811


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




200. Nu are nici o legatura testerul cu trasu. Nici a mea nu mai tragea si mi-am amintit ca filtrul de aer nu e schimbat de 28000km blush.gif . Producatorul zice la 20000, acuma depinde si pe ce drumuri circuli. Bujiile le schimbasem noi si nu le-am reglat. Deci am pus filtru de aer nou, reglat bujiile la 0.9mm si nu imi vine sa cred ce frumos merge. Parca e motorul mai usor, lucreaza mai bine si se duce la deal.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 26 Jun 2012, 08:38
Post #812


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




200. Eu am facut toate aceste schimbari bujii, filtru aer,MPP ,plus ca am curatat sonda lamda , senzorul de turatie si nu am sintit o schimbare foarte mare la mers. Nu am reglat niciodata culbutorii , nu am curatat injectoarele si nu am verificat presiunea in rampa de injectiedesi masina se apropie de 140000 km.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 26 Jun 2012, 11:21
Post #813


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




200. Eu am verificat culbutorii la 120000 si am avut surpriza pe evacuare la cilindrul 4 sa fie piulita culbutorului slabita, nu era stransa. Bujiile le-ai reglat? Eu am pus eyquem cu un singur electrod cum este recomandat si nu le-am mai reglat. Cand le-am verificat distanta dintre electrozi era de 0.8mm si indicat este de 0.9mm. La mine filtrul de aer era de vina ca nu se ducea masina la deal, dar cred ca si reglajul bujiilor a avut un efect important pentru ca simt la acceleratie si pe loc chiar, aud motorul cum se roteste mai usor parca. Inainte se accelera fara probleme, doar ca parca era mai "incordat", nu stiu sa iti explic exact. Acum parca pistoanele sunt impinse de aer.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MegabiT
post 26 Jun 2012, 16:48
Post #814


ala mic de respira greu


Group: Members
Posts: 10
Joined: 7 November 09
From: Bucuresti




200. hmm uleiu din cutie l-ai mai schimbat si tu ? filtrele ? uleiu de motor ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Europa


MegabiT'u subsemnauL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 26 Jun 2012, 20:52
Post #815


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




200. Am schimbat uleiul in motor acum o saptamana impreuna cu filtrul de ulei , in cutie nu am schimbat cam de mult, dar sunt in curs de achizitionare de mai multe piese: burduf exterioe planetara, ulei cutie, discuri frana , rulmenti si o sa il schim si pe el.
Oricum nu are a face uleiul cu mersul motorului sau cu alternatorul.
Multumesc oricum de sugestii


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 26 Jun 2012, 21:13
Post #816


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




200
Așa cum spunea un coleg de forum, pune un multimetru pe bornele bateriei.
Teoretic trebuie să ai la borne o tensiune de 12,6 V fără niciun consumator electric cuplat.
Dacă nu ai pus bateria pe redresor pînă acum, încearcă să pornești motorul cu ajutorul altei baterii.
Cu motorul pornit și multimetrul pe bornele bateriei trebuie să ai o tensiune cuprinsă
între 13,00 și maxim 14,80 V.
Dacă acești parametrii sînt corecți, bateria și alternatorul sînt în regulă.

Faptul că nu ai mai reușit să pornești motorul și faptul că a crescut turația motorului
la ralanti la 2-3000 de rotații / min, denotă faptul că alternatorul nu debitează tensiune,
bateria e uzată și are un consum excesiv de putere (forțează alternatorul să încarce).

Funcționarea doar pe baterie duce la scăderea tensiunii la bornele acesteia, ceea ce are ca afect
nefuncționarea la parametrii optimi a mai multor elemente ce contribuie la buna funcționare a motorului.

Faptul că la ralanti crește turația motorului, se explică prin faptul că UCE „vede” lipsa de putere,

încercînd să compenseze prin ridicarea turației motorului aceasta ducînd la creșterea tensiunii de excitație a alternatorului.

Verificarea stării bateriei o poți face la un service Rombat cu ajutorul unui șunt.
Dacă, după încărcarea pe redresor, la bornele bateriei vei avea o tensiune mai mică de 12,6 V
după aproximativ două ore de la întreruperea încărcării, bateria este defectă.

Dacă bateria este în regulă, verifică alternatorul, care poate avea ca defect firul de la excitație sărit (cel mai plauzibil defect dar și cel mai simplu),
contact imperfect la conectorii alternatorului, una sau mai multe diode străpunse sau în scurtcircuit,
una sau mai multe înfășurări ale statorului defecte, înfășurarea rotorului defectă sau releul regulator.
Am uitat de colector și periile colectorului uzate !

This post has been edited by marcelbanu: 27 Jun 2012, 08:46


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 27 Jun 2012, 08:00
Post #817


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




200. Multumeswc foarte mult Marcel pentru explicatii, m-ai lamurit cu relantiul si inca cateva aspecte:
Ieri am pus multimetrul pe ea si am constat ca alternatorul nu incarca , asa ca am incercat sa il demontezsi nu am reusit din lipsa de scule potrivite si spatiu corespunzator unei asemenea operatii. Asa ca am pornito si m-am dus cu ea la un mecanica care a desfacuto aseara si a descoperit colectorul defect. Azi urmeaza sa achizitioneze periiile si sa repare colectorul iar dupa masa ma duc dupa ea. O sa revin cu costurile reparatiilor . pana acum mi-a spus ca fara manopera ma va costa undeva intre 60 si 80 de lei.
l-am rugat totdata sa imi faca o verificare la motor si din alte puncte de vedere: acum doua saptamani am fost pe transalpina si la urcare cateodata in treapta 2 sau 3 nu puteam sa o duc peste 3000 de ture , parca se gatuia sau parca as fi mers cu frana de mana trasa, tot atunci dupa cateva minute parca as fi schimbat masina - zbura pe sosea . la fel am patit si in oras de vreo 2 ori.

This post has been edited by danutzv: 27 Jun 2012, 10:51


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 27 Jun 2012, 09:03
Post #818


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




200. Figuri gen mers cu frana de mana trasa face la diferente de altitudine. La alttudine mai inalta parca nu mai trage. Zic din experienta. E mai putin aer, sau aerul nu mai are eceleasi proprieteti, nu stiu.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 27 Jun 2012, 09:06
Post #819


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




200.
No lasă că doar n-o fii escaladând Everestul unde aerul este rarefiat și are nevoie de mască de oxigen ! radmasa.gif

Verifică filtrul de aer, că tot veni vorba, poate acolo să ai ceva nereguli...

This post has been edited by marcelbanu: 27 Jun 2012, 09:07


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 27 Jun 2012, 10:54
Post #820


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




QUOTE(Bogdan90 @ 27 Jun 2012, 10:03)
200. Figuri gen mers cu frana de mana trasa face la diferente de altitudine. La alttudine mai inalta parca nu mai trage. Zic din experienta. E mai putin aer, sau aerul nu mai are eceleasi proprieteti, nu stiu.
*


La momentul acela am suspectat ca fiind vinovat senzorul de presiune atmosferica, dar cand am vazut ca se intampla si in oras....


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 27 Jun 2012, 12:27
Post #821


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




200. Poate să fie pompa de benzină, mai exact filtrul de benzină poate să fie înfundat sau parțial înfundat...
Verifică !


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan01
post 28 Jun 2012, 13:08
Post #822


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 6 November 11




201. Salut, am si eu o problema daca pot sa o numesc asa, cam singura de pe masina la ora actuala, la turatii mari adica pe la viteze de peste 120 masina "da in nas" ca si cum s-ar ineca. Mentionez ca are aproape 44k de km parcursi si bujiile nu au fost schimbate. Asta sa fie problema? Orice raspuns e binevenit. Multumesc anticipat.
Stima


--------------------
Dacia Solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 28 Jun 2012, 16:58
Post #823


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




200. cu riscul de a intra din nou in polemici cu marcelbanu, dum am fost pe transfagarasan, aceleasi simptome in zona f inalta, masina tragea f greu, si nu am 1000 km de cand am schimbat ulei,filtre,distributie, ambreiaj noi, toate de origine...


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 28 Jun 2012, 18:42
Post #824


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




201. In pana mea, un set de bujii costa ~30 de lei la reprezentanta... schimba-le si tu... oricum trebuie schimbate.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 28 Jun 2012, 21:28
Post #825


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




200. La fel face orice masina, dar nu vreau sa ma contrazic. Am fost la munte si cu ford focus si exact la fel facea. Mai avem si noi prieteni cu care impartasim pareri si nu mi se intampla doar mie.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 28 Jun 2012, 22:12
Post #826


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




QUOTE(avrelln @ 28 Jun 2012, 17:58)
200. cu riscul de a intra din nou in polemici cu marcelbanu, dum am fost pe transfagarasan, aceleasi simptome in zona f inalta, masina tragea f greu, si nu am 1000 km de cand am schimbat ulei,filtre,distributie, ambreiaj noi, toate de origine...
*


Am intrebat mecanicul la care am fost despre aceasta problema si mi-a spus ca parerea lui este ca aceste simptome au aparut din cauza supraincalziri motorului (dar mi-a recomandat sa curat filtrul la pompa de benzina de asemenea), ocazie cu care mi-am dat seama ca si in oras a facut asa dupa ce am mers mult pe caldura cu viteza mica si incarcat. Deci inclin sa-i dau dreptate desi nu am o justificare tehnica clara.
Apropo insa de Alternatorul meu am rezolvat problema cu 130 lei , reparat colector, schimbat perii si manopera.
Multumesc tuturor care mi-au dar sugestii si raspunsuri la intrebarile mele de pana acum.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paco_il
post 28 Jun 2012, 22:43
Post #827


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.399
Joined: 17 June 08
From: Bucuresti - Fetesti




202. Salutare! Am si eu o problema. Azi cand am venit spre Bucuresti am oprit in parcare pe autostrada si eram pe liber pe banda care intra in parcare si cand ma uit in bord, motorul era oprit, dau cheie si pleaca. Dupa pauza plec si ajung in Bucuresti, cum am intrat, la o denivelare, eram tot pe liber, s`a oprit iar motoru. M`am mai trezit de cateva ori cu motoru oprit pe la semafor masina fiind tot pe liber. De pornit, pornea imediat, nu mai asteptam sa se stinga becurile. Ce pot sa precizez este ca am mers la inceputul saptamanii 70 de km cu becul aprins si banuiesc ca poate sa infundat ceva pe undeva. Ma gandeam sa bag mai multa benzina si sa ii dau putina talpa. Voi ce ziceti?

This post has been edited by Paco_il: 28 Jun 2012, 23:35


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC si Servo :) 2005 1.4 MPi - IL 02 MAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 28 Jun 2012, 23:08
Post #828


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




201 a fost,cred ca esti 202
Poti sa verifici MPP si senzorul de relanti, pentru inceput.
Am avut aceasi problema doar ca la mine scadea turatia pe la 600 cand o lasam la liber iar uneori se oprea .
Oricum ar fi, cred ca o privire in corpul clapeta nu strica.eventual sa il cureti impreuna cu MPP
Bafta


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paco_il
post 28 Jun 2012, 23:36
Post #829


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.399
Joined: 17 June 08
From: Bucuresti - Fetesti




202. Am editat numarul. Am verificat si curatat MPP, cand mi`am pus AC`ul


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC si Servo :) 2005 1.4 MPi - IL 02 MAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 29 Jun 2012, 01:04
Post #830


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




202. Verifica masa motorului cu caroseria si/sau senzorul de turatie.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzv
post 29 Jun 2012, 08:36
Post #831


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 May 10
From: Petrosani




202. Si eu l-am curatat pe al meu cand a inceput sa faca figuri,dar nu am reusit sa remediez problema pana nu l-am schimbat .
Daca ai un prieten cu solenza imprumuta cateva minute corpul clapeta de la el si vezi daca se schimba ceva.
Oricum e bine sa cureti senzorul de turatie,asa cum a zis Bogdan, si eventual sa faci o verificare la bujii, filtru de aer.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2004 - HD-06-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
invizibl3
post 29 Jun 2012, 14:54
Post #832


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 October 11




203: Salut baieti am si eu o problema cu solenza mea,problema consta ca am o bataie si un scartait la roata dreapta fata, banuiesc ca este flansa de la amortizor si pivotu de la bascula.Ce vreau eu sa va intreb este. Trebuie sa schimb ambele flanse si ambi pivoti ? Eu vreau sa schimb doar la roata cu probeme, afecteaza cu ceva geometria trebuiesc schimbate neaparat si la cealalta roata.Va multumesc o zi cat mai buna.

This post has been edited by invizibl3: 29 Jun 2012, 14:56


--------------------
Dacia Solenza 2003 Clima - B 34 NHN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 29 Jun 2012, 17:54
Post #833


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




203. Nu este neaparat sa schimbi pe ambele parti. Daca faci multi km este obligat sa faci din nou geometria. Daca nu faci multi km, mai poate rabda pana faci rost de bani. Dar daca nu o faci imediat si umbli ceva km asa cauciucurile deja vor avea o uzura. In cazul asta, cand faci geometria, pui rotile de pe spate pe fata si mergi la geometrie. Bineinteles, daca acestea nu au uzura inegala.

Dar iti spun cum fac eu geometria, si pe mine m-a invatat cineva. Daca ai cat de cat habar si imaginatie de cum functioneaza sistemul de directie. Ai nevoie de doua scanduri cu laturile perfect drepte. Le asezi pe niste suporti sa ajunga la jumatatea rotii. Le pui paralel cu roata (sa atinga cauciucul in fata si in spate) si masori distanta la botul masinii intre scanduri si mai la 1m aproximativ masori. Distantele trebuie sa fie egale, sau cu 2mm mai mult in fata. Reglajul il faci din bieletele de directie. Astfel, rotile vor fi paralele.
Pentru cadere, mergi pe o suprafata perfect dreapta. Dar sa fi sigur ca e dreapta, la cumpana. Cu o ata, la capat cu o greutate, lipesti de sus in jos pe langa cauciuc. Jos trebuie sa fie mai inchis cu vreo 3mm.
O metoda temporara sau permanenta, foarte eficienta. La mine sunt permanente deoarece sunt foarte multumit. Nu trage, nu uzeaza.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 29 Jun 2012, 22:11
Post #834


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




@bogdan90- de ce trebuie sa faca geometria daca schimba pivot si flansa amortizor? geometria e necesara daca se schimba capul de bara...poti sa ma lamuresti,te rog? sunt putin in ceata. ms


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 29 Jun 2012, 22:41
Post #835


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Eu am patit dupa schimbare pivot sa stea volanul stramb. Gaurile pivotului pe brat, respectiv pe pivot nu sunt chiar asa fixe. La fel si gaurile de prindere ale amortizorului pe fuzeta. De exemplu la masina mea, roata dreapta este fixa la gaurile de prindere ale pivotului, dar nu este fix la gaurile de prindere ale amortizorului pe fuzeta. Se modifica cel putin caderea. La mine stiu ca roata din dreapta trebuie sa o trag in afara din partea de jos si sa o imping de sus, si dupa strang suruburile. Roata stanga trebuie sa o imping maxim partea de jos si sa o trag de sus. Stiu asta pentru stiu cum uza inainte cauciucurile. La roata din stanga am un joc destul de mare la prinderea pivotului pe brat, iar daca se modifica pozitia acestuia mai spre interior, sau exterior, nu modifica doar caderea, ci si paralelismul. Daca a avut initial geometria facuta, ce mai bine, inainte sa demontezi e sa dai cu vopsea pe pivoti. Asa ii poti monta pe cei noi fix in pozitia celor vechi. Poate sa aibe gaurile fixe, sau nu! Fiecare masina e diferita. Eu nu mai fac geometria in service de cand am reglat in service si pe atunci imi uza cauciucurile din cauza caderii. Mi-au reglat frumos paralelismul si ii intreb: Dar caderea? Au raspuns ca nu se regleaza. De acord, dar de ce uzeaza? Si sa fim seriosi. Chiar sa ai gaurile marite sa poti regla. Care mecanic iti desface tie pivotul, amortizorul si sa traga de roata. Dupa verifica, daca nu e ok, din nou. E prea migalos. Inainte sa merg la geometrie schimbasem caseta de directie. Nu puteam sa parcurg 30km pana la service cu rotile una in stanga alta in dreapta. Si reglasem cum am priceput eu cu o tija telescopica. Masurat pe interior in spate de la roata la roata si in fata la fel, in asa fel incat distanta sa fie egala. La geometrie m-au pus la volan sa il tin drept si nu stiu daca a stat 1min sub masina. A tras pe acolo de roti sa nu spuna ca nu fac chiar nimic si gata! Atunci mi-am dat seama ca era reglata destul de ok si nu mai merg la service pentru aceatsa operatie. M-am chinuit prima data jumatate de zi pana mi-am dat seama cum trebuie sa rotesc din bielete ca sa se miste cremaliera stanga/dreapta. Dat ture sa vad daca volanul sta drept, iar reglat. Si la 130km/h iau mainile de pe volan si masina merge drept. Aici conteaza presiunea rotilor sa fie egala si foarte mult vantul! Daca bate vantul dintr-o parte masina se va duce in partea in care bate vantul. M-am cam intins. Eu sunt foarte pasionat si de asta imi place sa ma chinui. Le stau la dispozitie cu explicatii in limita cunostintelor, celor ca mine rolleyes.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 29 Jun 2012, 22:53
Post #836


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




perfect de acord cu tine, dar, e dubios faptul, ca o roata trebuie sa o impingi, iar una sa o tragi...ceva asemanator a fost si la mine, si ghici, aveam o bascula stramba...de ce nu verifici si la tine asta, e posibil, eu am schimbat ambele bascule si problema s-a rezolvat, la cate gropi avem in tara asta nici nu e de mirare...si mie imi place, si eu ma chinui zile in sir pe sub ea, dar nici sa-mi bat joc de munca si de timp nu-mi place. norocul meu este (cred ) ca am un amic mecanic, f priceput, cand am ceva probleme cu masina, la el ma duc, doar ca nu stau doar sa privesc, muncesc cot la cot cu el, doar pt ca imi place, manopera o platesc, (am un anume discount acolo) nu e service-ul lui, dar acolo ma simt ca acasa...montate pe masina, nu-ti dai seama daca basculele sunt strambe, nici eu si nici mecanicul nu ar fi observat daca nu le demontam, si nu as fi facut asta daca nu as fi avut cadrul motor fisurat, dupa ce am demontat cadrul motor pt a-l duce la sudat am observat bascula respectiva...le-am schimbat si acm totul este ok.bafta bogdan wink.gif


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 30 Jun 2012, 08:45
Post #837


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Eu stiu ca am o bascula putin stramba. Bascula dreapta. Dar nu imi farteca bucsile si amzis ca mai merge. Oricum nu are legatura daca e stramba cu gaurile mai mari. M-am gandit si eu sa schimb basculele, dar asta poate la urmatorul schimb de bucse. Eu am noroc ca sunt mecanic biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 30 Jun 2012, 19:40
Post #838


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




depinde unde e stramba...a mea a fost in partea unde este pivotul,a fost oarecum rasucita...nush daca intelegi ce vreau sa zic. treaba cu gaurile basculei mai mari...nu stiu, n-am auzit. eu nu sunt mecanic, dar imi place sa ma tavalesc pe sub ea. o alta chestie pe care am patit-o cu mai multi ani in urma, dar nu la solenza, la bmw, de la o denivelare din sosea, un fel de damb,luat la viteza, s-a strambat amortizorul, partea de filet care se prinde sus de tot in caroserie, care intra in oala aceea, nu corpul amortizorului in sine,ca nu stiu cum se cheama...la fel,imi statea roata stramba, dar stramba rau...am schimbat amortizorul si nu au mai fost probleme...wink.gif


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paco_il
post 2 Jul 2012, 01:15
Post #839


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.399
Joined: 17 June 08
From: Bucuresti - Fetesti




202. E posibil ca problema mea sa fie din cauza ca aveam cipu miscat? Azi imi cazuse de tot din locas si nu mai pornea deloc, imi clipea beculetul de la antidemaraj. Am pus cipu la loc si nu mai face diguri inca


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC si Servo :) 2005 1.4 MPi - IL 02 MAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 2 Jul 2012, 05:56
Post #840


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




204.
Cum este mai este economic, atît pentru motor cît și pentru consumul de benzină,
opresc motorul la o staționare la un roșu de un minut jumate la semafor,
sau să-l las să meargă ?

This post has been edited by marcelbanu: 2 Jul 2012, 05:57


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
60 Pages « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 17:29
Forum Renault