Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
Bogdan90 |
![]()
Post
#991
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|||
laur82 |
![]()
Post
#992
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 18 January 09 ![]() |
230.Astazi s a stins acel martor in bord..si am facut cateva drumuri cu ea si tot stins sta...care credeti ca ar fi cauza k pe tester aveam eroarea de mai sus!! E sau nu defecta sonda Lambda
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala/2004
- DB-82
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#993
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
230. Cu un multimetru o poti verifica chiar tu. Nu e nevoie de tester.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
BluBear |
![]()
Post
#994
|
![]() nu... Group: Validating DaciaClub Posts: 662 Joined: 3 August 09 From: Bucuresti ![]() |
230.Posibil sa fie un fir intrerupt?
|
--------------------
Renault
Megane Coach
CP
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#995
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Salut,
231. Am nevoie de o informatie: cate suruburi demontez ca sa am acces numai la elicea aerotermei (SLZ cu AC) - trebuie sa scot una bucata soarece intepenit intre palele elicei ![]() Post edit Reformulez: se poate desface separat, numai capacul superior al rotorului aerotermei, adica numai partea din stanga filtrului de polen? This post has been edited by JOHN123: 23 Oct 2012, 07:23 |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
para06 |
![]()
Post
#996
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
232 : a folosit cineva kit reparatie servodirectie de la eurotexso?
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#997
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
232 da am folosit pentru un opel Zafira si chiar sunt seriosi si au piese OK
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Florin27 |
![]()
Post
#998
|
Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 11 October 11 ![]() |
232.Merita fata de cel de la bonmarc ? La bonmarc mi-au spus ca sunt 2 tipuri de casete de solenza si ca merge numai la un tip kit-ul de la ei...Am si eu in plan sa cumpar acest kit de la eurotexso in viitorul apropiat si de aceea intreb..Din ce mi-au spus cei de la eurotexso semeringurile sunt " cotele originale, calculate cu o cota de rectificare a axului cremalier (daca e ruginit si trebuie rectificat) de pana la 3 zecimi de mm,sunt simeringuri speciale pentru directie (din nbr) rezista la presiuuni inalte si temperaturi " . La bonmarc cotele erau apropiate ca valori.. dar nu aceleasi
![]() This post has been edited by Florin27: 28 Oct 2012, 23:05 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004/Scala
|
|
shake |
![]()
Post
#999
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
233. masina a inceput sa mearga in suturi, vlaga = 0 , direct la bobina m-am dus, e crapata toata pe dedesupt in toate colturile..., treaba e ca 370 lei...mai bine o las moarta in parcare sa dau atatia bani pe un pachet de tigari de plastic cu 4 mufe. CE PARERE aveti de Magneti Marreli astea??????? a pus cineva?
p.s. Sau Bremi ? Merci. This post has been edited by shake: 29 Oct 2012, 09:44 |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
corbex |
![]()
Post
#1000
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
233. Magneti Marelli e o firma la fel de veche ca si masinile. Aproape nu e producator care sa nu puna ceva echipamente de la ei.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
mastertech |
![]()
Post
#1001
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 15 January 05 ![]() |
234. De ce cheie e nevoie la desfacutul busonului de scurgere a uleiului (cel de sub masina pe unde se goleste uleiul). Adica ce inseamna MOT 1018? Multumesc.
|
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
virgilvwu |
![]()
Post
#1002
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
234.Salut,astazi am schimbat si eu discurile de frana cu unele klakcar,placutele cu unele ferodo,un pivot pe stanga si cap de bara tot pe stanga.Toate bune si frumoase pana cand am vrut sa vad si eu cum tin franele,si surpriza masina trage bine stanga in momentul in care franez .Am mai obeservat ca roata stanga e mai incinsa un piculet decat dreapta...,dar nu mult,in rest toate sunt bune!Intrebarea este de ce trage asa stanga (adica in momentul cand intra in derapaj botul masinii se duce in stanga)?Roata stanga isi face treaba franeaza ok?,sau roata dreapta nu franeaza ok?,Ma gandec ca daca aia de pe stanga se incinde mai bine inseamna ca franeaza mai bine,dar in acelasi timp ma gandesc ca poate aia de pe dreapta e mai ok ca nu se incinde?,Dupa urmele de pe asfalt imi pare ca franeaza ambele identic,bine am si cauciucuri de iarna si astea imediat intra inderapaj.
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
solentza |
![]()
Post
#1003
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 November 12 ![]() |
235 - Buna ziua, si bine v-am gasit. Posed o solenza 1,4 si am folosit un scaner pentru masini OBD2 unde am primit urmatoarele erori: P0711 si B0500 (cu motorul pornit). Am folosit functia din scaner de stergere erori dupa care s-a modificat eroarea a doua din B0500 in B0593. Daca reiau operatia de scanare dupa oprire/repornire primesc din nou erorile P0711 si B0500, iar dupa stergerea lor primesc erorile P0711 si B0593.
Am consultat manualul si am gasit urmatoarele corespondente: - P0711 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Range/Performance - B0500 Passenger temp. control "Warmer" switch circuit range/performance - B0593 Turbocharger/supercharger boost indicator circuit high Nu inteleg cum sa asociez erorile pentru a putea face procedura de reparatie. Acum sa spun si ce probleme am la ea. La ralanti parca trepideaza si parca are o turatie mica sau ar merge in 3 bujii si am schimbat bujii, fisele de la bujii,filtru aer,motorasul pas cu pas, am curatat potentiometrul de acceleratie, urmeaza sa schimb pompa de benzina din rezervor (prezinta un zgomot doar cand rezervorul are benzina intre 60% si 80%, face ca o oala sub presiune, suiera-piuie ). In functionare mi se intampla sa mi se opreasca cand dau sa franez de la o viteza superioara ca si cum ar ramane fara alimentare de aer sau benzina - de aceea am schimbat si motorasul pas cu pas;la pompa mia umblat un mecanic acum un an si ceva care mia curatat sitele ca erau infundate (pline cu noroi mai exact) dar a mers perfect iar benzina folosesc doar de '98 (100 cum spun altii). Cum pot asocia erorile si unde anume mai trebuie sa umblu pentru a scapa de problemele care le are? Multumesc anticipat, si va doresc o zi buna in continuare This post has been edited by solentza: 2 Nov 2012, 20:26 |
--------------------
dacia
zolenza
2003
|
|
gabitzu' |
![]()
Post
#1004
|
![]() Member Group: Members Posts: 347 Joined: 5 September 09 From: Bucuresti ![]() |
236: Dimineata merge infranat,pana pun frana de cateva ori. De ce? Mentionez ca am schimbat placutele acum cateva luni ( vreo 3-4000 de km ).
This post has been edited by gabitzu': 7 Nov 2012, 12:00 |
--------------------
dacia / vw
solenza confort / Golf 6
2004 1.4 mpi / 2011 1.4 TSI
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#1005
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
234. Ai nevoie de profil patrat de 10mm. Gen cel de la clantele usilor. Ori polizezi tu o bucata de fier la patrat, ori gasesti sa cumperi.
virgilvwu, vezi ca ai notat gresit numarul problemei. Dupa ce ai schimbat capat de bara si pivot, obligat trebuie facut geometria. Daca se incalzeste stanga mai tare decat dreapta, si trage la franare inseamna ca pistonasul nu se retrage suficient. Schimband placutele, pistonasul este mai intrat in etrier decat inainte. Deci s-a schimbat zona in care ei actioneaza, unde etanseaza si are loc frecarea. In acea zona este posibil sa fie putin corodat si sa ramana putin blocat. Ar trebui sa traga si cand nu franezi, mergand drept. 235. Incearca sa schimbi si senzorul de temperatura al apei. Daca transmite un semnal incorect, motorul functioneaza prost. (exemplu) Daca la temperatura optima a motorului, el da semnal de -20grade, merge intrerupt. Daca se opreste motorul la franare, nu functioneaza rotund la relanti vezi sa nu pierzi aer pe la servo-frana. Daca stai mai mult cu piciorul pe frana, vreo 30sec, in stationare, nu se opreste? 236. Face de cand ai schimbat placutele, sau recent a inceput? |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
corbex |
![]()
Post
#1006
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
236. Ar fi fost bine daca ala care ti-a schimbat placutele iti curata si ungea pistoanele de la etrieri.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
gabitzu' |
![]()
Post
#1007
|
![]() Member Group: Members Posts: 347 Joined: 5 September 09 From: Bucuresti ![]() |
236. Recent a inceput. Mecanicul mi-a curatat pistonasele si mi-a aerisit si conductele. O sa ma duc probabil la cineva sa se uite la ele.
|
--------------------
dacia / vw
solenza confort / Golf 6
2004 1.4 mpi / 2011 1.4 TSI
|
|
mecanicosu |
![]()
Post
#1008
|
![]() Membru Group: Members Posts: 296 Joined: 6 January 12 From: Tecuci jud Galati ![]() |
237. Am si eu o Intrebare,dimineata cand pornesc masina pentru prima data motorul nu sta la relantiu, se tureaza singur, pana la 1700 rpm (creste pana la 1700rpm,apoi scade pana la 1500 ,iar urca ,iar scade pana la 1300rpm) cand scade cand creste asta se intampla pana se Incalzeste,dupa ce se incalzeste motorul oscileza sub 1000rpm scazand pana la 700rpm. Apoi Isi revine si merge constant.
Multumesc anticipat This post has been edited by mecanicosu: 7 Nov 2012, 21:18 |
--------------------
Dacia
Solenza Clima cu apucături de bmw
2004 Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#1009
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
237. Daca senzorul de pe volanta e curat si e ok, urmatorul pe lista e MPP-ul..
|
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
edy99 |
![]()
Post
#1010
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
237 aceeasi problema o am si eu, si am si deschis si un topic, s-a umblat aproape peste tot si s-au schimbat corp clapeta, buji , calculator injectie, am curatat chiar si senzorul de turatie. daca ii dai de cap, te rog sa ma anunti si pe mine
|
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
klaus |
![]()
Post
#1011
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu m-as uita la reglajul culbutorilor si la eventuale surse de aer fals.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#1012
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
237. Sau scurturi, pierderi de curent.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
mecanicosu |
![]()
Post
#1013
|
![]() Membru Group: Members Posts: 296 Joined: 6 January 12 From: Tecuci jud Galati ![]() |
QUOTE(klaus @ 7 Nov 2012, 22:48) 237. Se aude o bataie a culbutorilor, am folosit functia "search"si nu am gasit nici o schema cu reglajul culbutorilor la solenza,pentru supernova am gasit dar nu se regleaza la fel admisia si compresia.Are cineva vreo schema de reglaj? This post has been edited by mecanicosu: 8 Nov 2012, 10:09 |
--------------------
Dacia
Solenza Clima cu apucături de bmw
2004 Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
|
|
corbex |
![]()
Post
#1014
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Nu mi se pare important care culbutor se regleaza primul si care ultimul. Rotesti arborele pina cind culbutorul este in pozitia de repaus (cit mai aproape de mijlocul acesteia) si bagi lera. Cama trebuie sa fie pe o pozitie la 180 de grade fata de talpa culbutorului.
Profesionistii fac reglajul intr-o anumita ordine fiindca, daca stii ordinea, iti ia mai putin timp si e mai putin de lucru (mai ales cu punerea corecta pe pozitie a arborelui). Dar cind iti faci tu reglajul, nu te grabeste nimeni. This post has been edited by corbex: 8 Nov 2012, 10:23 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
klaus |
![]()
Post
#1015
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Plus de asta, sunt niste manuale pe la tutoriale. Bag de seama ca sunt puse degeaba...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1016
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
237 mecanicosu aceeasi problema am avuto la o alta marca de masina,inlocuit mai toti senzorii+injectoare si problema era de la idioata de sonda de oxigen,prima in fata catalizatorului,dupa schimbare motoru mergea OK si consumu a revenit acceptabil
pun a nustiu cata oara reglaju de culbutori,ordinea de reglare este la fel pentru orice motor cu 4 cilindri,indiferent cine la fabricat si ce an de fabricatie are difera doar distanta dintre supapa si culbutor/axa came ati face bine sa copiati poza in calculator ca nu ocupa mult spatiu(cel putin cat o poza cu o tipa nud) Attached thumbnail(s) Reglaj_culbutori.jpg ( Size: 265.79k ) Number of downloads: 266 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
klaus |
![]()
Post
#1017
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 8 Nov 2012, 12:18) 237 mecanicosu aceeasi problema am avuto la o alta marca de masina,inlocuit mai toti senzorii+injectoare si problema era de la idioata de sonda de oxigen,prima in fata catalizatorului,dupa schimbare motoru mergea OK si consumu a revenit acceptabil Poti sa descrii mai clar problema? Ca am eu la peugeot o problema de tipul nepornirea din prima la semirece (10-18 grade) si mi-a zis unul ca ar fi de la sonda de oxigen si ma cam indoiesc, ca aia nu e citita la pornire ci doar dupa ce se incalzeste. Plus de alta, sonda mea pare sa lucreze in parametrii. Am pornit masina si fara ea si tot la fel a facut. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#1018
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Klaus, sonda lambda cand o verifici pe masina da niste valori haotice, cum e si normal. Daca vrei sa o verifici mai sigur poti sa o scoti de pe evacuare, uzi o carpa cu benzina, si invelesti cu ea sonda. Cu sonda conectata la cablajul masinii si cu contactul pus, masori amestecul, care trebuie sa fie unul bogat, si sa ramana valoarea fixa. Adica e bogat constant. Trebuie sa arate de exemplu 9 atat timp cat o tii in carpa. Daca e dusa ajunge la 9 si scade imediat la 0, sau nu indica deloc. Desi nu cred ca e de vina sonda la problema ta. Vezi fisele de bujii sa nu piarda curent, uzura bujiilor si reglajul acestora, reglajul culbutorilor sa fie corespunzator, chiar si uleiul sa nu fie prea vascos, pompa sa amorseze bine(incearca sa pui contactul de 2 ori), senzorul de turatie si mufa acestuia sa fie curata, senzorul de temperatura al apei, pentru ca dupa el functioneaza si mpp, care are rol de soc automat.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1019
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
sondele de oxigen au 4 fire,2 sunt pentru incalzirea rezistentei interioare si 2 pentru a trimite catre ECU cantitatea de oxigen masurata din gazele arse,ECU corecteaza debitul de aer la relanti si in turatie timpu de deschidere al injectoarelor
la o sonda se poate arde rezistenta interioara si la rece motoru as aibe un mers fluctuant(relantii oscilant,cand mare cand mic)dupa ce sa incalzit sonda,atunci motoru revine la relantiu normal dar cu mici flucutatii defect greu de depistat chiar si cu testeru,cel mai important este cel care sta cu ochi pe tester si sa stie sa,,,citeasca,,,valorile expuse acolo |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
klaus |
![]()
Post
#1020
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bogdan90 @ 8 Nov 2012, 14:03) Vezi fisele de bujii sa nu piarda curent, uzura bujiilor si reglajul acestora, reglajul culbutorilor sa fie corespunzator, chiar si uleiul sa nu fie prea vascos, pompa sa amorseze bine(incearca sa pui contactul de 2 ori), senzorul de turatie si mufa acestuia sa fie curata, senzorul de temperatura al apei, pentru ca dupa el functioneaza si mpp, care are rol de soc automat. nu are fise (are bobina intreaga pe bujii), senzoru' de turatie+mufa e bec si e si mult mai bine prinsa ca aia de renault, culbutorii i-am reglat, bujiile le-am schimbat reglate. Senzorul de temperatura indica bine temperatura (dar ramane sa-l schimb, insa trebuie sa-mi fac curaj ca e cam scump), pompa nu am verificat-o daca are presiune corespunzatoare, insa nu are alte manifestari de pompa (la viteze, la acceleratii). Eu mai suspectez niste aer fals (putin) pe undeva, insa nu am gasit asa ceva (dupa ce se incalzeste motorul poate merge bine cu putin aer fals ca il echilibreaza citirea de pe sonda lambda). Trebuie sa mai cercetez timpii de injectie la peugeot, sa vad care sunt cei normali si cum sunt ai mei si sa-i fac un update de soft. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:14 |