DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme baterie rombat 66A, curent are da nu cat trebuie

barbus
post 30 Nov 2010, 12:53
Post #31


barbus


Group: Members
Posts: 161
Joined: 16 May 10




Da.Poate voi incerca cu bateria vecinului care mi-a zis ca bateria mea e mai noua si mai buna ca al lui laugh.gif Dar am desfacut capacul bateriei si chiar am nivelul electrolitului sub nivelul elementilor cu aproximativ 2 cm.Intrebare :complectez cu apa distilata dupa capul meu sau complectez cu electrolit tot dupa capul meu sau merg la electrician ? Se poate strica bateria din complectare?


--------------------
ex Reno clio bicorp 1999//- Ford Focus 2 ,2011 - MM 11 EPV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 30 Nov 2010, 13:16
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




@barbus: eu ii spuneam lui fsilviu86! tu completeaza cu apa distilata! trebuie pus in fiecare element! depinde de ce baterie ai, ori cu busoane, ori cu banda! daca ai cu banda se scoate banda care are un fel de busoane prinse pe ea!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barbus
post 30 Nov 2010, 13:32
Post #33


barbus


Group: Members
Posts: 161
Joined: 16 May 10




Cu banda .Am scos banda afara (au ramas capacele pe banda) si am complectat cu apa distilata in fiecare element pe rand.Apoi am pornit masina si am stat cu ea la relanti cam 10 minute.Ramane de vazut cum se va comporta de acum incolo.Mersi mult.


--------------------
ex Reno clio bicorp 1999//- Ford Focus 2 ,2011 - MM 11 EPV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 30 Nov 2010, 14:29
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




adaniel69 cand am puso pe masina si am zis ca avea 12,7 masina a pornit fara nici o problema nu a dat nici un semn sa invarta mai greu, acum masina porneste bine dimineatza, nu mai da semne sa invarta greu, invarta chiar viori adica ca si inainte, deci electromotorul nu ar fi o problema :-s carbuni am pus de uzica, am dat o groaza de bani, nu erau negri aveau o culoare ciudata.acum vad ca masina porneste fara probleme, o sa cobor sa vad ochiul cum este si o sa revin apoi ca de doua zile nu mam mai uitat la ea


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 30 Nov 2010, 14:37
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




poate si-a revenit bateria dupa atatea incarcari pe redresor si pentru ca ai completat pana la nivel cu apa distilata!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 30 Nov 2010, 15:03
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




adaniel69 am fost acum la masina si ochiul este tot negru cu toate ca luato la sfert de cheie si a pornit imediat, o sa ma duc la magazin sa iau un litru de electrolit si un desimetru si sa completez pana ajung la densitatea care trebuie si o pun iar pe redresor si sa vedem ce iese

30 Nov 2010, 17:30:
bun sa va spun ce am facut, una bucata nebunie care e posibil sa imi si reuseasca:D

am fost la masina mam uitat la baterie bateria era cu ochiul negru asa ziceam eu ca este negru (pe margini era alb, in mijloc un punct negru) am dat o cheie la masina a pornit relativ foarte usor adica la sfert de cheie dar nu a dat semne de oboseala, pana aici oarecum bine. ma duc la alt magazin de piese auto si cer un litru de electrolit special pentru baterie si un densimetru. le cumpar tote fac 11 lei densimetru 5 lei si electrolitul 6 lei. ma duc acasa iau bateria de pe masina, iau o seringa de la farmacie si ma apuc sa scot electrolitul care era in baterie pana la nivelul placilor, in momentul cand am scac cam la 3 lementi ochiul era aproape alb detot nu se mai vedea decat putin detot negru, am scot din toti elementii electrolitul pana la nivel. la sfarsit ma uit la ochi si era alb mai sa fie si transparent. iau una bucata bat de la inghetata, bat care este din lemnt o lini si o gradez si fac pana la 25 mm adica 2, 5 cm pe site scrie 26 mm + sau - 2 mm. am completat cu electronit pana la nivelul facut de mine si in timp ce completam celulele ma mai uitam si la ochi si cand am terminat ochiu este negruuuu complet nu se mai vede absolut nimika adica nu mai este ca atunci cand am luat bateria in casa. iau un aparat de masura si masor la borne si imi da 12, 68 69 volti ceea ce zic eu ca este bine. scot redresorul si am pus bateria la incarcat, de la ora 3 si ceva de cand am puso si pana pot sa spun un singur lucru ca intro parte se vede foarte putin daca te uiti cu o lanteran de bricheta umpic verde si chiar este verde incredibil, deci bateria TRAIESTE biggrin.gif sa vedem ce se intampla pana maine. multumesc la toti care mau ajutat de pe acest forum.

This post has been edited by fsilviu86: 30 Nov 2010, 17:30


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 30 Nov 2010, 17:59
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




bine frate sa ne scrii maine ce s-a intamplat


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 30 Nov 2010, 22:06
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ia-i marit capacitatea temporar dar viata ei e mai scurta, trebuia sa lasi completat la 26 mm si sa incarci pana fierbe egal in toti elementii sau nu mai creste tensiunea, nu se completeaza decat cu apa distilata.
Electrolit se pune doar cand ai pierderi prin curgere


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 30 Nov 2010, 23:46
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Fsilviu, electrolitul se tulbura cand vorba de uzura.La un element nou,defectat,nu. In alta ordine de idei,poate ca totusi a fost o problema accidentala si s-o fi rezolvat.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 1 Dec 2010, 07:21
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




si ce densitate are dupa aceast "tuning"?


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 1 Dec 2010, 10:36
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




adaniel69 acum ammasurat densitatea, densimetru care lam luat are trei culori gradate verde alb si rosu, ieri statea pe rosu sus de tot astazi imi sta pe partea alba la 1,27 in unii elementi iar la unii imi sta la 1,28 nici mai sus nici mai jos ce sa fac sa fie toti la 1,27 sau este bine si asa sa i las asa??? dupa 12 ore de stat la incarcat densitatea abia acum a ajuns la valoarea asta, am masurat si tensiunea ei cu redresorul pus si momentan are 13,17 volti si este in continu crestere, deci sa inteleg ca ea incepe sa isi revina???? electrolitul a ramas tot limpede nu este tulbure, deci cred ca nus elementii dusi.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 1 Dec 2010, 16:37
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




densitate.jpg ( Size: 17.21k ) Number of downloads: 629

eu zic ca o lasi asa!
daca vrei sa scazi densitatea(ceea ce nu iti recomand) poti sa scoti cu din elementi si sa bagi apa distilata! dar e ok asa! tot iti face figuri?

This post has been edited by adaniel69: 1 Dec 2010, 16:39


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 1 Dec 2010, 18:12
Post #43


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




asteapta nervos.gif Hai ca scriu aici , sa nu facem enjpe mii de topicuri ...

Problema este , bateria este un Rombat Calciu 12 V - 72 Ah ( fara intretinere ) 02112010227.jpg ( Size: 604.85k ) Number of downloads: 704


si ma gandeam ca inainte de a se lasa iarna sa o pun la incarcat vreo 24 de ore...

Dar ce este ciudat ca pe ea scrie fara intretinere si ce este si mai ciudat ca nu pot sa ii dau afara dopurile fara sa le deteriorez rau de tot .....( sa verific nivel si eventual sa completez ......... dry.gif )

This post has been edited by Minel: 1 Dec 2010, 18:13


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 1 Dec 2010, 18:19
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




daca este fara intretinere cs vrei tu sa verifici sau sa completezi?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 1 Dec 2010, 18:27
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




oameni buni gata bateria sia revenit complet, astazi am coborat si am pus bateria iam dat o cheie a pornit perfect, ochiul nu era verde, am lasato pornita atat cat am curatat toata ghiata de pe giamuri care a durat destul de mult in jur de 45 min biggrin.gif ghiata groasa nene nu gluma, dupa ce am terminat de curatat am zis sa plec putin ca si asa aveam treaba si cum era urat afara am zis sa plec cu masina, cand sa plec nu aveam lichid de stergatoare iau bidonul din prtbagaj si ridic capota, completez si imi arunc ochii la ochisorul bateriei si surpriza ochiul era verde, un verde sigur pe el, gata sarca sia revenit, era imposibil sa nu isi revina, baterie de nici un an garantata 2 ani. daca va ajuta ce am facut eu ma recomand cu caldura.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 1 Dec 2010, 18:28
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




depinde si cat e de veche, in perioada de garantie nu ai ce umbla , daca totusi vrei sa desfaci iti trebuie o daltita pe post de surubelnita lata; si la cele fara intretinere exista consum de apa, mic dar exista


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 1 Dec 2010, 19:19
Post #47


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Kiraly @ 1 Dec 2010, 18:19)
daca este fara intretinere cs vrei tu sa verifici sau sa completezi?
*



Simplu , din moment ce vreau sa o incarc , ti se pare ceva anormal ca inainte de a o incarca sa nu ii desfac dopurile si sa verifici nivelul ... sleep.gif


Bateria are undeva la 3 ani ceva de genu ....


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 1 Dec 2010, 20:26
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




krapcarasu ai dreptate dar in cazul de fata eu nu mai am garantie la baterie nu din cauza mea, din cauza celor care au facut verificarea ca nu ai precizat ca trebuie sa ma prezint la verificare periodica. asa ca eu zic ca metoda aplicata de mine cu mici ajutari si idei din partea colegilor de pe forum am rezolvat problema.

1 Dec 2010, 20:27:
Minel ma vazut pe masina ta ca ai aprindere electronica este cea cu senzor in loc de platina sau este fara senzor???

This post has been edited by fsilviu86: 1 Dec 2010, 20:27


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 1 Dec 2010, 20:31
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




eu la minel ma refeream, dupa 3 ani se poate completa cu apa distilata si incarca pt a-i prelungi viata


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 1 Dec 2010, 20:41
Post #50


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(fsilviu86 @ 1 Dec 2010, 20:26)
Minel ma vazut pe masina ta ca ai aprindere electronica este cea cu senzor  in loc de platina sau este fara senzor???
*



Cu senzor ....functioneaza ceas elvetian ... rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 1 Dec 2010, 20:57
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




Minel lasa un id de mess vreau sa te intreb mai multe detalii daca nu te superi :>


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Dec 2010, 20:59
Post #52


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu exista baterie plumb acid fara intretinere, doar cu numele, denumirea e doar de marketing, multe au dopuri ascunse, sau in calul lui minel ce se scot cu o cheie speciala, daca vad bine in poza aia.

Bateriile fara intretinere sunt cele cu gel/electrolit fix.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 1 Dec 2010, 21:22
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




offtopic: ce vrei sa stii despre aprindere? si eu am aprindere cu senzor, dar am dat senzorul jos ca mergea ca un gunoi elvetian! smile.gif)))) traiasca platina! pacat, cred ca a fost defect senzorul!

ontopic: felicitari pentru bateria recuperata!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Dec 2010, 22:41
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai era de asteptat sa o recupereze , o baterie care este pe duca incepe sa fiarba pe redresor dupa o ora este de aruncat la gunoi (degajare intensa de bule ) in mod normal trebuie sa iasa bule rar (ca un pahar in care s-a turnat bere de 5 minute)
daca masura densitatea de la inceput si o punea aici ne dadeam seama mai repede blush.gif

This post has been edited by bygy007: 1 Dec 2010, 22:41


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 1 Dec 2010, 23:22
Post #55


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(argon @ 1 Dec 2010, 20:59)
sau in calul lui minel ce se scot cu o cheie speciala, daca vad bine in poza aia.

Bateriile fara intretinere sunt cele cu gel/electrolit fix.
*



Vezi bine , vezi bine , cred ca o sa le aplic niste " lovituri de cichi-cian " laugh.gif si le schimb cu altele .... si aia e ....


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 2 Dec 2010, 08:16
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




acum depinde si de redresor! majoritatea au redresoare "home made" si le fac de scot 15-16 volti de fierb bateriile......asa are si unchi-miu si mai mult de 1-2 ani nu-l duce o baterie! Daca bagi mai mult curent in baterie ii scurtezi viata! Eu am un redresor de 10 amperi de la selgros(ROGROUP sau PILOT) si ar trebui sa incarce baterii pana la 100 de amperi! am pus bateria mea de 75 de amperi si ampermetrul arata 7-8 amperi cand era descarcata! deci 10% din capacitatea ei!

si inca ceva: depinde si ce fel de baterie ai: pe a mea scrie 90% plumb! cred ca e mai rezistenta la frig! cineva sa ma contrazica daca nu am dreptate! a rezistat destul de bine iarna trecuta! nu am adus-o in casa decat cateva zile pentru ca aveam probleme cu alternatorul(mama lui) si nu e bine sa lasi bateria descarcata in frig!

This post has been edited by adaniel69: 2 Dec 2010, 08:18


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 2 Dec 2010, 08:22
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




adaniel69 eu am un redresor facut in casa, care scoate 12,5 volti cu 10/15 A este facut de un unchi care a fost inginer electronist la viata lui, a lucrat la STS (serviciul de telecomunicatii speciale al armatei) si acum a iesit la pensie, redresorul are in jur de 20 ani daca nu mai bine biggrin.gif e posibil sa fie mai batran ca maine, eu am 24 ani, are un sistem pt vremurile de mult trecute cand curentul era dat cu portia, si ai mei aveau o baterie in casa cu becuri care le aplicau in camera unde stateau sau in bucatarie, iar cand venea curentu redresorul stia sa incarce automat acea baterie. destept pt acea vreme biggrin.gif


a si inca ceva adaniel69 zici ca nu iti merge bine cu senzor?sad.gif eu am comandat una de la adelaida cu tot cu senzor 79 lei daca nu ma insel.

This post has been edited by fsilviu86: 2 Dec 2010, 08:24


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 2 Dec 2010, 11:21
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




la inceput parca a mers mai bine, dar cu timpul nu mi-a placut! dadea rateuri cam multe! si am pus platina si merge bine! oricum aprinderea at011 e mai buna ca iti uzeaza platina putin mai greu! deci daca nu esti multumit de senzor poti sa pui oricand platina! poate l-am nimerit eu mai sensibil! biggrin.gif
din cauza ca nu l-am montat in sercive nu am garantie, si eu nu mai dau bani pe alt senzor!

This post has been edited by adaniel69: 2 Dec 2010, 11:22


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Dec 2010, 02:46
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(adaniel69 @ 2 Dec 2010, 08:16)
acum depinde si de redresor! majoritatea au redresoare "home made" si le fac de scot 15-16 volti de fierb bateriile......asa are si unchi-miu si mai mult de 1-2 ani nu-l duce o baterie! Daca bagi mai mult curent in baterie ii scurtezi viata!
*




CURENT SAU TENSIUNE , din ce stiu eu limitarea incarcarii se face limitind tensiunea la borne la acumulatorii cu plumb , si nu este recomandat sa se depaseasca un curent de I/10 din I nominal


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Dec 2010, 07:40
Post #60


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




E normal sa scoata 15-16 chiar 17 volti, nu doar cele home-made dar si cele de fabrica, atat ar scoate si instalatia masinii fara acumulator, dar cand legi redresorul pe baterie o sa dea 13-14V, functie de cat e de incarcata, nu va luati dupa tensiunea in gol.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 09:20
Forum Renault