Probleme baterie rombat 66A, curent are da nu cat trebuie
![]() ![]() ![]() |
Probleme baterie rombat 66A, curent are da nu cat trebuie
barbus |
![]()
Post
#31
|
||
![]() barbus Group: Members Posts: 161 Joined: 16 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
ex Reno
clio bicorp 1999//-
Ford Focus 2 ,2011
- MM 11 EPV
|
|||
adaniel69 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
@barbus: eu ii spuneam lui fsilviu86! tu completeaza cu apa distilata! trebuie pus in fiecare element! depinde de ce baterie ai, ori cu busoane, ori cu banda! daca ai cu banda se scoate banda care are un fel de busoane prinse pe ea!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
barbus |
![]()
Post
#33
|
![]() barbus Group: Members Posts: 161 Joined: 16 May 10 ![]() |
Cu banda .Am scos banda afara (au ramas capacele pe banda) si am complectat cu apa distilata in fiecare element pe rand.Apoi am pornit masina si am stat cu ea la relanti cam 10 minute.Ramane de vazut cum se va comporta de acum incolo.Mersi mult.
|
--------------------
ex Reno
clio bicorp 1999//-
Ford Focus 2 ,2011
- MM 11 EPV
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
adaniel69 cand am puso pe masina si am zis ca avea 12,7 masina a pornit fara nici o problema nu a dat nici un semn sa invarta mai greu, acum masina porneste bine dimineatza, nu mai da semne sa invarta greu, invarta chiar viori adica ca si inainte, deci electromotorul nu ar fi o problema :-s carbuni am pus de uzica, am dat o groaza de bani, nu erau negri aveau o culoare ciudata.acum vad ca masina porneste fara probleme, o sa cobor sa vad ochiul cum este si o sa revin apoi ca de doua zile nu mam mai uitat la ea
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
poate si-a revenit bateria dupa atatea incarcari pe redresor si pentru ca ai completat pana la nivel cu apa distilata!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
adaniel69 am fost acum la masina si ochiul este tot negru cu toate ca luato la sfert de cheie si a pornit imediat, o sa ma duc la magazin sa iau un litru de electrolit si un desimetru si sa completez pana ajung la densitatea care trebuie si o pun iar pe redresor si sa vedem ce iese
30 Nov 2010, 17:30: bun sa va spun ce am facut, una bucata nebunie care e posibil sa imi si reuseasca:D am fost la masina mam uitat la baterie bateria era cu ochiul negru asa ziceam eu ca este negru (pe margini era alb, in mijloc un punct negru) am dat o cheie la masina a pornit relativ foarte usor adica la sfert de cheie dar nu a dat semne de oboseala, pana aici oarecum bine. ma duc la alt magazin de piese auto si cer un litru de electrolit special pentru baterie si un densimetru. le cumpar tote fac 11 lei densimetru 5 lei si electrolitul 6 lei. ma duc acasa iau bateria de pe masina, iau o seringa de la farmacie si ma apuc sa scot electrolitul care era in baterie pana la nivelul placilor, in momentul cand am scac cam la 3 lementi ochiul era aproape alb detot nu se mai vedea decat putin detot negru, am scot din toti elementii electrolitul pana la nivel. la sfarsit ma uit la ochi si era alb mai sa fie si transparent. iau una bucata bat de la inghetata, bat care este din lemnt o lini si o gradez si fac pana la 25 mm adica 2, 5 cm pe site scrie 26 mm + sau - 2 mm. am completat cu electronit pana la nivelul facut de mine si in timp ce completam celulele ma mai uitam si la ochi si cand am terminat ochiu este negruuuu complet nu se mai vede absolut nimika adica nu mai este ca atunci cand am luat bateria in casa. iau un aparat de masura si masor la borne si imi da 12, 68 69 volti ceea ce zic eu ca este bine. scot redresorul si am pus bateria la incarcat, de la ora 3 si ceva de cand am puso si pana pot sa spun un singur lucru ca intro parte se vede foarte putin daca te uiti cu o lanteran de bricheta umpic verde si chiar este verde incredibil, deci bateria TRAIESTE ![]() This post has been edited by fsilviu86: 30 Nov 2010, 17:30 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
bine frate sa ne scrii maine ce s-a intamplat
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ia-i marit capacitatea temporar dar viata ei e mai scurta, trebuia sa lasi completat la 26 mm si sa incarci pana fierbe egal in toti elementii sau nu mai creste tensiunea, nu se completeaza decat cu apa distilata.
Electrolit se pune doar cand ai pierderi prin curgere |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Fsilviu, electrolitul se tulbura cand vorba de uzura.La un element nou,defectat,nu. In alta ordine de idei,poate ca totusi a fost o problema accidentala si s-o fi rezolvat.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
si ce densitate are dupa aceast "tuning"?
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
adaniel69 acum ammasurat densitatea, densimetru care lam luat are trei culori gradate verde alb si rosu, ieri statea pe rosu sus de tot astazi imi sta pe partea alba la 1,27 in unii elementi iar la unii imi sta la 1,28 nici mai sus nici mai jos ce sa fac sa fie toti la 1,27 sau este bine si asa sa i las asa??? dupa 12 ore de stat la incarcat densitatea abia acum a ajuns la valoarea asta, am masurat si tensiunea ei cu redresorul pus si momentan are 13,17 volti si este in continu crestere, deci sa inteleg ca ea incepe sa isi revina???? electrolitul a ramas tot limpede nu este tulbure, deci cred ca nus elementii dusi.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
densitate.jpg ( Size: 17.21k )
Number of downloads: 629
eu zic ca o lasi asa! daca vrei sa scazi densitatea(ceea ce nu iti recomand) poti sa scoti cu din elementi si sa bagi apa distilata! dar e ok asa! tot iti face figuri? This post has been edited by adaniel69: 1 Dec 2010, 16:39 |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Minel |
![]()
Post
#43
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
![]() Problema este , bateria este un Rombat Calciu 12 V - 72 Ah ( fara intretinere ) 02112010227.jpg ( Size: 604.85k ) Number of downloads: 704 si ma gandeam ca inainte de a se lasa iarna sa o pun la incarcat vreo 24 de ore... Dar ce este ciudat ca pe ea scrie fara intretinere si ce este si mai ciudat ca nu pot sa ii dau afara dopurile fara sa le deteriorez rau de tot .....( sa verific nivel si eventual sa completez ......... ![]() This post has been edited by Minel: 1 Dec 2010, 18:13 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
daca este fara intretinere cs vrei tu sa verifici sau sa completezi?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
oameni buni gata bateria sia revenit complet, astazi am coborat si am pus bateria iam dat o cheie a pornit perfect, ochiul nu era verde, am lasato pornita atat cat am curatat toata ghiata de pe giamuri care a durat destul de mult in jur de 45 min
![]() |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
depinde si cat e de veche, in perioada de garantie nu ai ce umbla , daca totusi vrei sa desfaci iti trebuie o daltita pe post de surubelnita lata; si la cele fara intretinere exista consum de apa, mic dar exista
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Minel |
![]()
Post
#47
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
krapcarasu ai dreptate dar in cazul de fata eu nu mai am garantie la baterie nu din cauza mea, din cauza celor care au facut verificarea ca nu ai precizat ca trebuie sa ma prezint la verificare periodica. asa ca eu zic ca metoda aplicata de mine cu mici ajutari si idei din partea colegilor de pe forum am rezolvat problema.
1 Dec 2010, 20:27: Minel ma vazut pe masina ta ca ai aprindere electronica este cea cu senzor in loc de platina sau este fara senzor??? This post has been edited by fsilviu86: 1 Dec 2010, 20:27 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
eu la minel ma refeream, dupa 3 ani se poate completa cu apa distilata si incarca pt a-i prelungi viata
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Minel |
![]()
Post
#50
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
Minel lasa un id de mess vreau sa te intreb mai multe detalii daca nu te superi :>
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
argon |
![]()
Post
#52
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu exista baterie plumb acid fara intretinere, doar cu numele, denumirea e doar de marketing, multe au dopuri ascunse, sau in calul lui minel ce se scot cu o cheie speciala, daca vad bine in poza aia.
Bateriile fara intretinere sunt cele cu gel/electrolit fix. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
offtopic: ce vrei sa stii despre aprindere? si eu am aprindere cu senzor, dar am dat senzorul jos ca mergea ca un gunoi elvetian!
![]() ontopic: felicitari pentru bateria recuperata! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai era de asteptat sa o recupereze , o baterie care este pe duca incepe sa fiarba pe redresor dupa o ora este de aruncat la gunoi (degajare intensa de bule ) in mod normal trebuie sa iasa bule rar (ca un pahar in care s-a turnat bere de 5 minute)
daca masura densitatea de la inceput si o punea aici ne dadeam seama mai repede ![]() This post has been edited by bygy007: 1 Dec 2010, 22:41 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Minel |
![]()
Post
#55
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
acum depinde si de redresor! majoritatea au redresoare "home made" si le fac de scot 15-16 volti de fierb bateriile......asa are si unchi-miu si mai mult de 1-2 ani nu-l duce o baterie! Daca bagi mai mult curent in baterie ii scurtezi viata! Eu am un redresor de 10 amperi de la selgros(ROGROUP sau PILOT) si ar trebui sa incarce baterii pana la 100 de amperi! am pus bateria mea de 75 de amperi si ampermetrul arata 7-8 amperi cand era descarcata! deci 10% din capacitatea ei!
si inca ceva: depinde si ce fel de baterie ai: pe a mea scrie 90% plumb! cred ca e mai rezistenta la frig! cineva sa ma contrazica daca nu am dreptate! a rezistat destul de bine iarna trecuta! nu am adus-o in casa decat cateva zile pentru ca aveam probleme cu alternatorul(mama lui) si nu e bine sa lasi bateria descarcata in frig! This post has been edited by adaniel69: 2 Dec 2010, 08:18 |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
adaniel69 eu am un redresor facut in casa, care scoate 12,5 volti cu 10/15 A este facut de un unchi care a fost inginer electronist la viata lui, a lucrat la STS (serviciul de telecomunicatii speciale al armatei) si acum a iesit la pensie, redresorul are in jur de 20 ani daca nu mai bine
![]() ![]() a si inca ceva adaniel69 zici ca nu iti merge bine cu senzor? ![]() This post has been edited by fsilviu86: 2 Dec 2010, 08:24 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
la inceput parca a mers mai bine, dar cu timpul nu mi-a placut! dadea rateuri cam multe! si am pus platina si merge bine! oricum aprinderea at011 e mai buna ca iti uzeaza platina putin mai greu! deci daca nu esti multumit de senzor poti sa pui oricand platina! poate l-am nimerit eu mai sensibil!
![]() din cauza ca nu l-am montat in sercive nu am garantie, si eu nu mai dau bani pe alt senzor! This post has been edited by adaniel69: 2 Dec 2010, 11:22 |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(adaniel69 @ 2 Dec 2010, 08:16) acum depinde si de redresor! majoritatea au redresoare "home made" si le fac de scot 15-16 volti de fierb bateriile......asa are si unchi-miu si mai mult de 1-2 ani nu-l duce o baterie! Daca bagi mai mult curent in baterie ii scurtezi viata! CURENT SAU TENSIUNE , din ce stiu eu limitarea incarcarii se face limitind tensiunea la borne la acumulatorii cu plumb , si nu este recomandat sa se depaseasca un curent de I/10 din I nominal |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
argon |
![]()
Post
#60
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
E normal sa scoata 15-16 chiar 17 volti, nu doar cele home-made dar si cele de fabrica, atat ar scoate si instalatia masinii fara acumulator, dar cand legi redresorul pe baterie o sa dea 13-14V, functie de cat e de incarcata, nu va luati dupa tensiunea in gol.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:20 |