fratilor ajutor va rog, dacie 1310 franele
![]() ![]() ![]() |
fratilor ajutor va rog, dacie 1310 franele
pitzu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
95
|
|||
Alex4u |
![]()
Post
#2
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
limitator ?? ai facut aerisirea cum trebuie?? adica pedale sa faci presiune...si tinuta pedaua presata ..si tu sa desfaci aerisitoarele incepand din spate apoi la rotile din fata si apoi la pompa?? pierzi lichid?? pompa de frana esti sigur ca e buna??
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
pitzu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
da,am facut aerisirea..sotia tinea pedala apasata eu dadeam drumu la aerisitor,,dupa asta inchideam si facea pedale..dupa iar dadeam drumu si tot asa...nu merge nu stiu ce are ..ma gandesc sa nu fie limitatorul k l-am pus nou ...pompa e noua si mai am 3 si nici cu una nu merge
|
--------------------
dacia
1310
95
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#4
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
ai servo?? eu am avut pompa dublu circuit si am renuntat la ea din cauza franelor ineficiente ...si am pus simplu circuit si tine foarte bine..repartitorul functioneaza??? daca ai greutate pe spate in masina tine mai bine frana??
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
kxz |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
Nu o stiu pe nevasta-ta, dar in general, la facut pedale mai degraba cauta un mascul. Am asa o indoiala ca in domeniul asta nevestele fac vre-o treaba. Nu de alta dar am incercat si io cu nevasta. Si nu i-au iesit pedalele. Mai de graba trimite nevasta sa aduca un vecin ceva.
|
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
adaniel69 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
ce comic esti kxz....
ce fel de lichid de frana ai bagat? iti scade nivelul lichidului? poate ai pierderi pe undeva...furtunasele pe fata cum arata? |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
pitzu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
femeia mea e 4x4
![]() faza e urmatoarea..imi ajunge lichid de frana la pistonase ..le aud cum impinge pe spate..nu or fi reglati sabotii spate ?sau oi avea aer pe instalatie mult k eu am suflat conductele cu pompa sa iasa lichidul vechi...o fi avand mult aer pe instalatie k dak apas pedala in borcanel se vede o bula cum urca sau o fi e la socul cand apas pedala am bagat dot4 si dot 3 ieri dot 3 azi dot 4 plssss ajutor This post has been edited by pitzu: 26 Nov 2010, 20:01 |
--------------------
dacia
1310
95
|
|
Janek |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 24 January 10 ![]() |
cand aerisesti rotile din spate sa pui ceva greutate in porbagaj,sau roaga vreoi 2-3 prieteni sa steie pe banchete din spate, sau blocheaza limitatoru in pozitia deschis in timpul aerisirii !! sa incepi aerisirea de la cea mai indepartata roata de la pompa ,si sa aerisesti bine bine de tot!
26 Nov 2010, 20:13: LIchidu de frana sa fie numa de un fel nui voie sa amesteci This post has been edited by Janek: 26 Nov 2010, 20:13 |
--------------------
Dacia
1300
1975
- SM 02 NHM Satu Mare
|
|
pitzu |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
dar nu cred k dak nu am greutate pe spate nu tine deloc pedala...ar fi culmea....nu am amestecat lichidul k stiam asta...
maine am sa bag in portbagaj vreo 3 saci de nisip ud k sa fie greu si am sa vad...dar nu cred k e de la asta |
--------------------
dacia
1310
95
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
daca slabesti surubul de aerisire lichidul vine cu presiune? , daca nu pompa e de vina
![]() |
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
rodi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
QUOTE(pitzu @ 26 Nov 2010, 20:20) dar nu cred k dak nu am greutate pe spate nu tine deloc pedala...ar fi culmea....nu am amestecat lichidul k stiam asta... maine am sa bag in portbagaj vreo 3 saci de nisip ud k sa fie greu si am sa vad...dar nu cred k e de la asta Aerisirea se face cu autovehiculul stand cu rotile pe sol. Atat. Se poate face -pentru ca ai servo- cu motorul pornit. |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
pitzu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
ma ce sa zic pompa e noua,in spate imi vine cu presiune mai putin in partea din dreapta spate.cand aerisesc lichidul se prelinge .....pe lg aerisitor....disperrrrrrrr
nu mai stiu ce-o fi ...o arunc da-o dreacu |
--------------------
dacia
1310
95
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu te gherva, ca ai stresu-ncarcat si naparlesti. N-ai facut nimic bun, pentru a reusi, in afara de a pune femeia sa te ajute. Face treaba buna cand e vorba de dat din craci.
Repeta, dar asa cum zic eu. Fi convins ca sabotii pe spate sunt aproape de tamburi, adica sa ai reglaj facut in asa fel incat, sa nu fie nevoie sa apesi de doua ori pe peda pentru a se apropia, si a treia sa tina. Deci, tamburul sa nu aiba grad la intrare, dai dinte cu dinte la reglaj, pana intra tamburul greu, ca odata intrat si centrat cu rulmentii, va merge liber. Daca ai excentrice la reglaj, fa-l dupa ce montezi tamburul.Ideea e sa nu ai cursa moarta mare. Apoi bagi o bucsa veche de bascula, pe parghia de la repartitor, pentru a tine pistonul apasat, sa nu blocheze trecerea lichidului la apasarea pedalei. Asta e echivalent cu masina incarcata. Daca-l lasi liber, ai sa si vezi cum pistonul iese din repartitot, atat cat sa blocheze chiar total trecerea lichidului, mai ales ca-i nou, zici. Dupa asta, mergi la roata din stanga spate, desfaci o tura aerisitorul si astepti sa vina lichidul. La inceput va iesi bule de aer (baloane). Cand a ajuns lichid, lasi cateva secunde sa curga, sa te convingi ca nu mai e aer, Inchizi aerisitorul, dar nu strange ca de un surub, ci doar cu un deget, pentru a se putea desface si in alti ani. Treci la roata din dreapta si faci acelasi lucru, apoi la dreapta fata si ultima pe stanga fata. Nu ai ce mai cauta la pompa, ca atunci e posibil sa prinda aer. De indata ce ai bagat numai lichid pe instalatie, deschizand aerisitorul pompei, practic perforezi traseul instalatiei. Totul e sa astepti sa iasa si ultima bula de aer, la fiecare roata. Chestia cu lemnul de brad, chiar ai facut frectie la un picior de lemn. Pistonul il pui undeva sa se roteasca , si cu smirghel de 240 apoi de 400, il slefuiesti sa iasa oglinda. Daca varianta asta nu ti-a reusit, strigi tandru la femeie, si o pui sa apese pe peda O SINGURA DATA si sa tina apasat, timp in care tu desfaci aerisitorulpe stanga spate, va iesi ceva, strangi si apoi strigi sa elibereze, asteapta trei secunde si apasa iar, tine apasat, desfaci, strangi si iar strigi. Asta pana nu mai sparcaie aerul , si va iesi fir de lichid transparent, nu albicios sau spuma ca atunci cand faci pedale repetate. Faci asta la fiecare roata, in aceeasi ordine. Nu umbli la aerisitorul pompei. In cazul cand pui femeia sa dea tare din picioare, si lichidul de agita, spumeaza si totul e numai clabuci pe toata instalatia. Adica bule de aer in tot lichidul. Pe care din ele sa le dai afara, daca tot timpul pedaland, faci acelasi lucru. Vei face asa la infinit. Deci, nu agita lichidul, ci apasa o singura data, deschizi aerisitorul, iese ce poate, strangi si se elibereaza pedala. Dupa asta, apesi o singura data, sa vezi ce cursa are. Daca e mult in gol, faci cateva pedale sa vezi daca se mai scurteaza cursa (se intareste). Daca se intareste, ori mai are aer, ori ai cursa mare pe spate, la saboti. Tragi frana de mana, si repeti faza cu apasatul o singura data. Daca e tare, inseanma ca nu ai aer, ci e cursa mare la saboti. Daca e aer, dupa cateva minute, repeti aerisirea, chiar fara femeie, prin cadere (a lichidului). |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ghitza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
si daca ai cursa mare la saboti pe spate cei de facut ,ca si la mine e cu spatele ,daca trag 2 dinti de frana de mana am frana de sar prin geam si asta cand pisc pedala ,cum las frana de mana jos si aps pe pedala se duce putin mai mult dar am frana nu potsa zic ca nu.Pe stanga spate am rectficat tamburu pe strung(a luat cam 1mm ca atata sa cerut)si tot asa tine adica mai slab ca dreapta,Ce sa fie oare?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca nu reusesti din acele reglaje, strange cablul de frana, de dedesupt, in asa fel sa nu mearga franata, si vei avea joc minim.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ghitza |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am facut si treaba asta si se infraneaza mai mult roata spate dreapta,adica strang pana la limita si dreapta spate se aude usor cu freaca pe cand la stanga merge lejer
28 Nov 2010, 14:58: am auzit ca se mai puneat 2 piulite M8 intre cilindru si pintenu de la saboti pentru a micsora cursa This post has been edited by ghitza: 28 Nov 2010, 13:58 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
pitzu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
merci mult pt topic,sa stii k ai dreptate cu reglajul sabotilor spate k am fost la cineva si mi i-a reglat el si intradevar am frane bune dar pedala e elastica k inca am aer pe instalatie si luni plec la rar pt identificare asa k o las asa deocamdata ...marti am sa scot tot aerul din circuit.....multumesc tutturor pentru ajutor...o zi placuta si hai steaua:))
|
--------------------
dacia
1310
95
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu, vai steaua noastra!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2025 - 14:13 |