DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> fratilor ajutor va rog, dacie 1310 franele

pitzu
post 26 Nov 2010, 17:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 26 November 10




nu reusesc sa fac sa mearga franele

cum fac k am schimbat aproape tot nou ....pompa frana..dublu circuit,

etriere

pe spate saboti noi...curatat pistonasele cu lemn de brad sa nu le stric.....nu mai stiu ce sa mai fac,,am facut aerisirea la roti dar pedala tine jos tare sitine abia la a 3 a pedala...
am mai schimbat si limitatorul de pe spate .o fi ala????

va rog ajutati-ma k luni plec la rar cu ea si nu am bani sa ma duc la un mecanic


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 26 Nov 2010, 18:50
Post #2


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




limitator ?? ai facut aerisirea cum trebuie?? adica pedale sa faci presiune...si tinuta pedaua presata ..si tu sa desfaci aerisitoarele incepand din spate apoi la rotile din fata si apoi la pompa?? pierzi lichid?? pompa de frana esti sigur ca e buna??


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pitzu
post 26 Nov 2010, 18:53
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 26 November 10




da,am facut aerisirea..sotia tinea pedala apasata eu dadeam drumu la aerisitor,,dupa asta inchideam si facea pedale..dupa iar dadeam drumu si tot asa...nu merge nu stiu ce are ..ma gandesc sa nu fie limitatorul k l-am pus nou ...pompa e noua si mai am 3 si nici cu una nu merge


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 26 Nov 2010, 19:02
Post #4


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




ai servo?? eu am avut pompa dublu circuit si am renuntat la ea din cauza franelor ineficiente ...si am pus simplu circuit si tine foarte bine..repartitorul functioneaza??? daca ai greutate pe spate in masina tine mai bine frana??


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 26 Nov 2010, 19:19
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




Nu o stiu pe nevasta-ta, dar in general, la facut pedale mai degraba cauta un mascul. Am asa o indoiala ca in domeniul asta nevestele fac vre-o treaba. Nu de alta dar am incercat si io cu nevasta. Si nu i-au iesit pedalele. Mai de graba trimite nevasta sa aduca un vecin ceva.


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 26 Nov 2010, 19:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




ce comic esti kxz....

ce fel de lichid de frana ai bagat?
iti scade nivelul lichidului? poate ai pierderi pe undeva...furtunasele pe fata cum arata?


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pitzu
post 26 Nov 2010, 20:00
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 26 November 10




femeia mea e 4x4 smile.gif) asa k are forta ...in ce priveste furtumasele sunt noi ...m-am uitat dupa tevi sa vad dak sunt sparte,dar nu are nici o fisura,am incercat toate variantele...is disperat k luni plec la rar si am belit-o.....nu pot sa plec fara frane....
faza e urmatoarea..imi ajunge lichid de frana la pistonase ..le aud cum impinge pe spate..nu or fi reglati sabotii spate ?sau oi avea aer pe instalatie mult k eu am suflat conductele cu pompa sa iasa lichidul vechi...o fi avand mult aer pe instalatie
k dak apas pedala in borcanel se vede o bula cum urca sau o fi e la socul cand apas pedala

am bagat dot4 si dot 3 ieri dot 3 azi dot 4
plssss ajutor

This post has been edited by pitzu: 26 Nov 2010, 20:01


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janek
post 26 Nov 2010, 20:12
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 24 January 10




cand aerisesti rotile din spate sa pui ceva greutate in porbagaj,sau roaga vreoi 2-3 prieteni sa steie pe banchete din spate, sau blocheaza limitatoru in pozitia deschis in timpul aerisirii !! sa incepi aerisirea de la cea mai indepartata roata de la pompa ,si sa aerisesti bine bine de tot!

26 Nov 2010, 20:13:
LIchidu de frana sa fie numa de un fel nui voie sa amesteci

This post has been edited by Janek: 26 Nov 2010, 20:13


--------------------
Dacia 1300 1975 - SM 02 NHM
Satu Mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pitzu
post 26 Nov 2010, 20:20
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 26 November 10




dar nu cred k dak nu am greutate pe spate nu tine deloc pedala...ar fi culmea....nu am amestecat lichidul k stiam asta...
maine am sa bag in portbagaj vreo 3 saci de nisip ud k sa fie greu si am sa vad...dar nu cred k e de la asta


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psanyiro
post 26 Nov 2010, 20:25
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 16 July 10




daca slabesti surubul de aerisire lichidul vine cu presiune? , daca nu pompa e de vina wacko.gif


--------------------
Dacia 1310 LI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 26 Nov 2010, 20:31
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




QUOTE(pitzu @ 26 Nov 2010, 20:20)
dar nu cred k dak nu am greutate pe spate nu tine deloc pedala...ar fi culmea....nu am amestecat lichidul k stiam asta...
maine am sa bag in portbagaj vreo 3 saci de nisip ud k sa fie greu  si am sa vad...dar nu cred k e de la asta
*


Aerisirea se face cu autovehiculul stand cu rotile pe sol. Atat.
Se poate face -pentru ca ai servo- cu motorul pornit.


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pitzu
post 26 Nov 2010, 20:36
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 26 November 10




ma ce sa zic pompa e noua,in spate imi vine cu presiune mai putin in partea din dreapta spate.cand aerisesc lichidul se prelinge .....pe lg aerisitor....disperrrrrrrr
nu mai stiu ce-o fi ...o arunc da-o dreacu


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Nov 2010, 11:47
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu te gherva, ca ai stresu-ncarcat si naparlesti. N-ai facut nimic bun, pentru a reusi, in afara de a pune femeia sa te ajute. Face treaba buna cand e vorba de dat din craci.
Repeta, dar asa cum zic eu. Fi convins ca sabotii pe spate sunt aproape de tamburi, adica sa ai reglaj facut in asa fel incat, sa nu fie nevoie sa apesi de doua ori pe peda pentru a se apropia, si a treia sa tina. Deci, tamburul sa nu aiba grad la intrare, dai dinte cu dinte la reglaj, pana intra tamburul greu, ca odata intrat si centrat cu rulmentii, va merge liber. Daca ai excentrice la reglaj, fa-l dupa ce montezi tamburul.Ideea e sa nu ai cursa moarta mare. Apoi bagi o bucsa veche de bascula, pe parghia de la repartitor, pentru a tine pistonul apasat, sa nu blocheze trecerea lichidului la apasarea pedalei. Asta e echivalent cu masina incarcata. Daca-l lasi liber, ai sa si vezi cum pistonul iese din repartitot, atat cat sa blocheze chiar total trecerea lichidului, mai ales ca-i nou, zici. Dupa asta, mergi la roata din stanga spate, desfaci o tura aerisitorul si astepti sa vina lichidul. La inceput va iesi bule de aer (baloane). Cand a ajuns lichid, lasi cateva secunde sa curga, sa te convingi ca nu mai e aer, Inchizi aerisitorul, dar nu strange ca de un surub, ci doar cu un deget, pentru a se putea desface si in alti ani. Treci la roata din dreapta si faci acelasi lucru, apoi la dreapta fata si ultima pe stanga fata. Nu ai ce mai cauta la pompa, ca atunci e posibil sa prinda aer. De indata ce ai bagat numai lichid pe instalatie, deschizand aerisitorul pompei, practic perforezi traseul instalatiei. Totul e sa astepti sa iasa si ultima bula de aer, la fiecare roata. Chestia cu lemnul de brad, chiar ai facut frectie la un picior de lemn. Pistonul il pui undeva sa se roteasca , si cu smirghel de 240 apoi de 400, il slefuiesti sa iasa oglinda. Daca varianta asta nu ti-a reusit, strigi tandru la femeie, si o pui sa apese pe peda O SINGURA DATA si sa tina apasat, timp in care tu desfaci aerisitorulpe stanga spate, va iesi ceva, strangi si apoi strigi sa elibereze, asteapta trei secunde si apasa iar, tine apasat, desfaci, strangi si iar strigi. Asta pana nu mai sparcaie aerul , si va iesi fir de lichid transparent, nu albicios sau spuma ca atunci cand faci pedale repetate. Faci asta la fiecare roata, in aceeasi ordine. Nu umbli la aerisitorul pompei. In cazul cand pui femeia sa dea tare din picioare, si lichidul de agita, spumeaza si totul e numai clabuci pe toata instalatia. Adica bule de aer in tot lichidul. Pe care din ele sa le dai afara, daca tot timpul pedaland, faci acelasi lucru. Vei face asa la infinit. Deci, nu agita lichidul, ci apasa o singura data, deschizi aerisitorul, iese ce poate, strangi si se elibereaza pedala.
Dupa asta, apesi o singura data, sa vezi ce cursa are. Daca e mult in gol, faci cateva pedale sa vezi daca se mai scurteaza cursa (se intareste). Daca se intareste, ori mai are aer, ori ai cursa mare pe spate, la saboti. Tragi frana de mana, si repeti faza cu apasatul o singura data. Daca e tare, inseanma ca nu ai aer, ci e cursa mare la saboti. Daca e aer, dupa cateva minute, repeti aerisirea, chiar fara femeie, prin cadere (a lichidului).


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 Nov 2010, 12:32
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




si daca ai cursa mare la saboti pe spate cei de facut ,ca si la mine e cu spatele ,daca trag 2 dinti de frana de mana am frana de sar prin geam si asta cand pisc pedala ,cum las frana de mana jos si aps pe pedala se duce putin mai mult dar am frana nu potsa zic ca nu.Pe stanga spate am rectficat tamburu pe strung(a luat cam 1mm ca atata sa cerut)si tot asa tine adica mai slab ca dreapta,Ce sa fie oare?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Nov 2010, 13:24
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca nu reusesti din acele reglaje, strange cablul de frana, de dedesupt, in asa fel sa nu mearga franata, si vei avea joc minim.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 Nov 2010, 13:56
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




am facut si treaba asta si se infraneaza mai mult roata spate dreapta,adica strang pana la limita si dreapta spate se aude usor cu freaca pe cand la stanga merge lejer

28 Nov 2010, 14:58:
am auzit ca se mai puneat 2 piulite M8 intre cilindru si pintenu de la saboti pentru a micsora cursa

This post has been edited by ghitza: 28 Nov 2010, 13:58


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pitzu
post 28 Nov 2010, 16:32
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 26 November 10




merci mult pt topic,sa stii k ai dreptate cu reglajul sabotilor spate k am fost la cineva si mi i-a reglat el si intradevar am frane bune dar pedala e elastica k inca am aer pe instalatie si luni plec la rar pt identificare asa k o las asa deocamdata ...marti am sa scot tot aerul din circuit.....multumesc tutturor pentru ajutor...o zi placuta si hai steaua:))


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Nov 2010, 23:30
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu, vai steaua noastra!


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st May 2025 - 14:13
Forum Renault