Apa: ba e, ba nu e
![]() ![]() ![]() |
Apa: ba e, ba nu e
Andu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 294 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS....
2006
- fost GGA
|
|||
AL |
![]()
Post
#2
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
sa fie oare vorba de o depresiune care s-a creat...?.... cand motorul e cald si functioneaza apare o suprapresiune (raportat la presiunea atmosferica)... deci prin gaurile sistemului se pierde lichid... la racire insa e posibil ca presiunea sa ajunga sub cea atmosferica... dar asta numai daca gaurile sistemului se inchid odata cu racirea!... deci ai circuit etans sub o anumita temperatura.....
poate ca am aberat, dar cred ca este posibila o astfel de explicatie.... ar mai fi si woodoo ![]() |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Liviu |
![]()
Post
#3
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Eu cred ca ai ceva aer in instalatie .. aerul se comprima foarte tare .. asa se poate explica diferenta mare de nivel intre motor cald si motor rece ... dau si eu cu parerea
![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
In primul rind controleaza f.f.bine sa nu ai scurgeri de lichid pe undeva. Gindeste-te la o treaba, cu aerul, cum zicea si Liviu, dar daca curge lichid intra aer in locul lui( logic zic eu ), deci de acolo aerul. Dupa ce ai verificat sa nu ai scurgeri, daca ai remediezi, daca nu, iti recomand sa golesti complet instalatia si sa o reumpli, chiar cu antigel nou vrei, si sa o aerisesti ca la carte. Eu asa as face pentru mine, sper sa nu fie nevoie.
|
-------------------- |
|
Andu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 294 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Atunci cand se face preiune, aerul din instlatie se comprima, stiu asta. Ce nu inteleg este de ce nu iese prin supapa de la capac, mi s-a mai scurtat si arcul de la supapa cu o spira si cu toate astea tot nu-l da afara. Oare supapa aia chiar a fost calculata de cineva?
Ca sa raspund la intrebarea cu scurgerile: da, curg ambele radiatoare. Eu voiam sa pot completa lichidul de racire, lucru pe care pur si simplu nu-l pot face. Sau imi recomandati sa umplu pana la refuz borcanul ala pentru a avea nivelul bun in functionare? |
--------------------
Opel
Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS....
2006
- fost GGA
|
|
miki |
![]()
Post
#6
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.247 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Verifica dimineata inainte de a porni masina si daca nuvelul lichidului nu te satisface (sub minim) completeaza atunci pina aproape de maxim (cca. 3/4).
Fa verificarile todeauna in aceleasi conditii, de preferat cu motorul rece si in acelesi loc de paracare |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
2004 / 2019/2008
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
ADN |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 25 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai intai incearca sa-ti rezolvi problema cu radiatoarele si abia dupa aceea diagnosticheaza instalatia de racire.
Atata vreme cat ai un radiator plangacios nu poti trage o concluzie obiectiva despre sistemul de racire. Bafta |
-------------------- |
|
![]()
Post
#8
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Supapa aia teoretic are o anumita forta. Tot teoretic service-urile trebuie sa aiba o instalatie de verificare a presiunii de deschidere. Asa scrie in carti. Insa realitatea din pacate este cea pe care o stim toti
![]() |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 11:43 |