Problema bec rosu in bord la Dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
Problema bec rosu in bord la Dacia 1300
LeSage |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|||
Kiraly |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
termostatul in furtun inchide circulatia de apa in radiatorul de racire sub 80si ceva de grade.peste valoarea asta se deschide si permite lichidului de racire sa intre in radiator.deci daca s-a blocat nu ai racire intelegi? nu circula apa in radiator.e chiar asa de greu?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cum ce rol?cine la pus acolo a fos nebun sau sa fie acolo numa,masina are racirea pe apa,scoatel sa vezi mai ai caldura ?si nici motoru nu mai lucreaza la temperatura lui , pai tu ai ventilatoru pe curea nu ai ELV si termocupla care sa il comande, dar poti sa iiti pui si sa elimini paleta aia aiurea ,si loganu are termostat asa ca lasal tu acolo ca are rolul lui daca nu e bun schimbal si gata
This post has been edited by ghitza: 2 Dec 2010, 18:55 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
LeSage |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am inteles domnilor maine, am sa desfac furtunul respectiv sa vad care e situatia.
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
bine sefu suntem curiosi de rezultat
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#36
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
se aprinde becul de la ulei cred..ori a cedat pompa..ori pinionul de la delco...ori sonda ..ceva se intampla..dar sigur acela reprezinta uleiul
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Kiraly |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
omul a zis ca becul din stanga aprinde si ala e de temperatura de apa.a 2-a este presiunea de ulei.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(Alex4u @ 2 Dec 2010, 18:50) Dar mai sigur nu e uleiul . S-a mai explicat de n-spe mii de ori cä bulbul de ulei aprinde ambele becuri pe cînd cel de apä doar unul - cel cu simbol termometru. Asta din cauzä cä bulbul de ulei are contact închis la presiuni inferioare a 0,7 bar iar înainte de pornire motorul fiind de regulä rece ( deci contactul din sonda de temperaturä apä întrerupt ) nu ai avea de unde sä stii dacä becul de apä este sau nu ars - dioda conectatä între cele 2 becuri face rol de tester. Oricum un bec rosu aprins în bord reclamä oprirea imediatä a motorului si remedierea situatiei ( doar cel de la frîna de mînä se remediazä färä oprirea motorului , prin eliberarea frînei ). |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
LeSage |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Deci in concluzie ma uit la problema cu apa? Uleiul nu are nici o problema..
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
uita-te sefu linistit la termostat:p
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Ridici capota cu motorul oprit , în capätul dinspre ambreiaj al chiulasei ai un capac cu 1 (dacä ai doar bec de temperaturä ) sau 2 sonde dacä ai si ceas .
Pui contact si scoti firul de la sonda si îl atingi la masä - pe chiulasä , ar trebui sä se aprindä acel bec ( uitam sä zic faptul cä trebuie scos firul de la bulbul de ulei pentru aceastä probä , altfel acesta va tine aprins becul de apä oricum) . Sä nu uiti sä pui firele la loc cum erau , dacä nu pui firul de apä la loc nu se mai aprinde becul dupä cele 5 minute cum ziceai dar motorul va suferi si va muri în täcere ( sau cu suierat de vapori ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
LeSage |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Domnilor imi cer scuze pentru absenta dar am avut ceva probleme. Am fost azi si am scos dupa cum mi s-a pus termostatul din furtunul jos e o chestie argintie cu arc. L-am scos afara de tot si am pus furtunul inapoi in motor fara el. Am pornit motorul dar dupa cele 10 minute de functionare in regim normal la relanti, se aprinde becul rosu primul din partea stanga a bordului. Alte idei? Multumesc
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
ai incercat ce a scris MECANICK????
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
LeSage |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sa scot firele de pe acolo? Dupa ce, nu prea vad rostul, adica daca fac manevrele alea, ce vad? Ca functioneaza becul din bord? Asta stiu deja..
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
observi daca functioneaza corect.sa stii sigur ca indica ca fierbe apa.ai aerisit bine dupa ce ai scos termostatul?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
LeSage |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu am aerisit, cum sa aerisesc? Iau fiecare furtun il dau jos si il spal bine?
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
poi la ce te astepti daca nu aerisesti?este scris in mai multe topicuri cum se aeriseste.tu nu vezi rostul la nimic...dar nu te pricepi absolut atunci accepta ajutorul nostru sau lasa forumul in pace si rezolva cum crezi ca e bine
te rog sa intelegi ca noi vrem sa te ajutam dar in felul asta nu vom rezolva nimic. deci dorim o diagnoza completa si dupa aia dam sfaturi.colegul de aia a zis sa verifici becul ca sa fim siguri ca becul de temperatura de apa se aprinde. nu vrea nimeni sa-ti dea idei proaste This post has been edited by Kiraly: 29 Dec 2010, 23:18 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 20:35 |