DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mai pot sa reglez relantiul pe gaz!, Daca sta la relanti bine nu mai porneste la cald

kaput
post 27 Dec 2010, 14:50
Post #1


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




De ceva vreme (2 luni) nu mai pot sa reglez corect debitul de gaz din vaporizator.
Daca reglez relantiul la 900 rpm atunci nu mai porneste pe gaz la cald decat daca dau comutatorul pe pozitia 0 (zero) in timp ce dau la automat.
In rest consumul este ok zic eu, 8.5% pentru perioada asta.
Aveti idee de la ce ar putea fi?


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 27 Dec 2010, 23:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




verifica spirala pe fisa ce duce de la bobina la delco.daca comutatorul este pe gaz cand pui contactul se aude cum deschid supapele?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 28 Dec 2010, 14:03
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




mergi cu masina la un service care monteaza instalatii gpl,si punei sati curete plaminu de la instalatie.aceeasi prb ca tine am avut eu acu 2ani si asa am rzv eu .ma costat 30 lei.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 28 Dec 2010, 20:42
Post #4


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Cu spirala nu este nici o problema. Eu unu cred ca are debitul prea mare de gaz.
Dar si asa daca incerc sa-l mai reduc atunci am relanti de 500-600 rpm, si nici atunci nu porneste decat pe pozitia zero a comutatorului.
Altceva... nu miroase a gaz nu nimica, doar aceasta mica neplacere.


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 28 Dec 2010, 20:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




daca ai instalatie cu surub separat pt ralanti si tu il stabilesti din cel pt debit nu-i bun


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 28 Dec 2010, 21:43
Post #6


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Am un marini 88 automatic, deci cu surub de reglaj relanti.
Si relantiul l-am reglat din acel surub, dupa metoda lui PH-09-BOA si eram foarte multumit.
dar acum daca reglez relantiul la 900 nu mai porneste la cald decat daca dau comutatorul pe zero. Asta stiam eu ca se intampla daca ai debit mare de gaz. Sau gresesc?


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
protektor
post 28 Dec 2010, 22:01
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 16 December 10




la fel si la mine,nu mai porneste la cald.dc?


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 28 Dec 2010, 22:32
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




poti sa verifici daca primeste gaz sau nu.dai jos gatul ala care duce la fitru de aer pune contactul si ai 5 secunde sa te uiti daca vine gaz la carburator sau nu.dupa aia electrovalvele inchid.daca observi prea mult gaz in carburator astai problema
filtrul ai curatat?

This post has been edited by Kiraly: 28 Dec 2010, 22:41


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psanyiro
post 29 Dec 2010, 20:43
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 16 July 10




da da trebuie verificata filtrul de gaz de pe electrovalva s ar putea sa fie infundata


--------------------
Dacia 1310 LI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 29 Dec 2010, 20:53
Post #10


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Pai bun, eu stiam deja ca vine prea mult gaz la pornire dar nu stiam de ce se intampla asta.
Daca filtrul este infundat nu ar trebui sa vina mai putin?


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 29 Dec 2010, 23:05
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




de unde stiai?ai verificat in carburator cand ai dat contactul sau cum? poate ca nu vine suficient si de aia nu porneste la mine asa a fost.daca vine prea mult gaz trebuie curatat supapa actionata de membrana si schimbat arcul la membrana


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 19:35
Forum Renault