probleme incarcare, ajutor urgent plz!
![]() ![]() ![]() |
probleme incarcare, ajutor urgent plz!
GPV |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 18 June 10 ![]() |
Attached thumbnail(s) releuDacie.jpg ( Size: 17.57k ) Number of downloads: 147 |
||
--------------------
Dacia / Fiat
1400/Punto 1.2 16V
1995 / 2003
|
|||
adaniel69 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
ce fel ai spalat motorul? cu jet de apa? daca nu, poate ai dat peste fire ai miscat vreunul!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
GPV |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 18 June 10 ![]() |
da cu jetul, ca lucru la spalatorie, nu am avut de lucru , gandeam ca spal motorul. nu ii picat nici un fir, mam uitat de mai multe ori. nu a patit nimeni la fel? numai sa stiu unde sa caut problema, la releu sau la alternator?
|
--------------------
Dacia / Fiat
1400/Punto 1.2 16V
1995 / 2003
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
ai putea sa incerci cu un bec de MAXIM 5W(cireasa sau de lampa numar) si doua fire sa vezi daca e ars releul de incarcare:
pui contactul si: 1) un fir de la bec pe MINUS baterie si un fir pe papucul de la releul de incarcare unde vine PLUS dupa contact. daca se aprinde treci la pasul 2, daca nu inseamna ca nu ai curent de la contact 2) un fir de la bec pe MINUS baterie si un fir pe papucul cu surub si piulita de la releul de incarcare(DF). daca se aprinde catusi de putin inseamna ca e bun releul de incarcare, problema ar putea fi de la alternator! daca nu se aprinde inseamna ca s-a prajit releul de incarcare! PS: ai putea sa incerci si in loc de MINUS baterie sa pui pe tabla de la releul de incarcare, tot MINUS este! Altceva nu stiu ce sa-ti spun daca nu ai voltmetru! Sa ai curent in baterie inainte sa te apuci de ce ti-am spus mai sus! Poate a intrat apa in releul de incarcare ma gandesc! This post has been edited by adaniel69: 4 Dec 2010, 20:15 |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pune un bec de far in locul releului, si-ti va incarca aproape normal, daca e altrnatorul bun. Pentru a verifica alternatorul, dupa ce pui becul in loc de releu, cu toti consumatorii opriti (mai ales becuri), si motorul la relanti, scoti una din borne si motorul trebuie sa mearga in continuare. Daca se opreste, nu e bun alternatorul. Poti folosi bateria si un bec, pentru a verifica diodele, statorul si rotorul. Lampa care ar trebui s-o ai la masina, legi un fir la baterie (desfaci ambele borne), la borna +, la cealalta borna legi alt fir, firul care a ramas de la lampa si celalalt capat al firului de la minus, formeaza capetele de masura, ca la aparat. Deci becul e in loc de aparat, si faci acelasi lucru ca si cu aparatul.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Andyno |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
E simplu man. Alternatorul tau e pa...asa am patit si eu cand am spalat masina cu jet de apa...si am pus si o carpa pe el..
la mine numai incarca deloc...zero. This post has been edited by Andyno: 4 Dec 2010, 20:55 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 4 Dec 2010, 20:48) Pune un bec de far in locul releului, si-ti va incarca aproape normal, daca e altrnatorul bun. Pentru a verifica alternatorul, dupa ce pui becul in loc de releu, cu toti consumatorii opriti (mai ales becuri), si motorul la relanti, scoti una din borne si motorul trebuie sa mearga in continuare. Daca se opreste, nu e bun alternatorul. Poti folosi bateria si un bec, pentru a verifica diodele, statorul si rotorul. Lampa care ar trebui s-o ai la masina, legi un fir la baterie (desfaci ambele borne), la borna +, la cealalta borna legi alt fir, firul care a ramas de la lampa si celalalt capat al firului de la minus, formeaza capetele de masura, ca la aparat. Deci becul e in loc de aparat, si faci acelasi lucru ca si cu aparatul. ce putere e recomandat sa fie becul? |
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
GPV |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 18 June 10 ![]() |
multumesc ptr raspunsurile urgente
![]() |
--------------------
Dacia / Fiat
1400/Punto 1.2 16V
1995 / 2003
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci iei becul (2-5W , pozitie) si il pui pe borna DF si masa la pornire trebuie sa se aprinda aproape normal , daca accelerezi tinde sa se stinga , inroseasca
util ar fi un aparat de masura ordinar digital 15 -20 lei ere buna si metoda cu bec de far care se pune in locul releului dar , doar 1 filament , pentru detalii despre cum sa repari studiaza http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492 This post has been edited by bygy007: 5 Dec 2010, 00:05 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 21:39 |