DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Porneste greu dimineata

Kiraly
post 8 Dec 2010, 10:43
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




si eu tot cu partea interioara am probleme la capac....


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tanel17
post 12 Dec 2010, 13:47
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 28 December 09
From: Timisoara




si la mine de cand cu frigul asta porneste greu dimineata. trebuie sa-i dau vreo 6-8 chei lungi pana sa o ia.
ce suspectez e contactul cu chei. am masurat tensiunea pe bobina de inductie cu contactul pus si este de 10.42V, iar tensiunea pe baterie este de 12.71V.
o sa incerc pornirea cu + bobina de inductie alimentat direct la + baterie sa vad daca porneste usor.


--------------------
Dacia 1310 1994 L - TM-??-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 12 Dec 2010, 23:30
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




cand incerci sa ne dai de stire...


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 13 Dec 2010, 23:14
Post #34


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Si eu am avut probleme serioase dimineata....suspectez ceva pe partea de carburatie si as vrea sa ma corectati...
Problema consta in: la 9 fara un sfert am coborat la masina, ca stiam ca dupa o zi de stat in parcare o sa faca figuri, am tras soclul jumate, dat doua sprituri, dat la automat, nimic. Mai dau de 3 ori la automat, incepe sa faca urat din cauza bateriei. Boon, o las 10 minute, dau iar doua sprituri, dau la automat, face un brum si iar invarte ca tembela. (mentionez ca dupa fiecare dat la automat imping socul). Ei si povestea continua tot asa cand dupa 20 de minute si 8 sprituri o ia in sfarsit.
Innebunesc. Din cauza asta acum mi s-au dus bucsile la electromotor ca haraie cand dau la automat.
Sa fie de la pompa de sprit? Sa fie altceva? Voi ce ziceti?

14 Dec 2010, 12:32:
Problema am rezolvat-o in aceasta dimineata. Un reglaj la culbutori si reglarea avansului fiindca era prea mare, au facut masina sa porneasca la a doua cheie. Mai bine de atat nici ca se putea.

This post has been edited by N E S: 14 Dec 2010, 12:32


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roakru
post 14 Dec 2010, 12:39
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10




la mine problema este putin mai ciudata. la cald porneste la sfert de cheie, cateodata cand dau putin mai lung. la rece porneste la sfert de cheie, fara soc tras, doar cu cateva pedale, dar moare imediat. mai dau cheie porneste si se aude de parca ar merge in 2 pistoane, mai dau cheie parca in 3 mai dau si pe urma porneste frumos, asta in face de cand a venit frigul. uneori dau de mai multe ori cheie.

multi pe care i-am intrebat, au spus ca asa face dacia, dar eu nu prea imi vine sa cred asta.

deci? asa face sau e vro problema pe undeva?

This post has been edited by roakru: 14 Dec 2010, 12:41


--------------------
dacia 1310 CL 1987
la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 14 Dec 2010, 12:58
Post #36


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.228
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




@roakru
De ce nu folosesti socul ? Trage-l la maxim la pornire, dupa ce o pornesti impingi 1/2 pana se mai incalzeste putin motorul, apoi impingi de tot. Nu-i da prea multe pedale inainte de pornire, sa n-o inneci.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudyyu89
post 14 Dec 2010, 15:42
Post #37


Membru XXL


Group: Members
Posts: 168
Joined: 2 November 10
From: M A R T E




eu n-am probleme cu pornirea dar in schimb fac sport extrem din cauza la jivraj avand si frana servo smile.gif) fac muschi la picioare radmasa.gif .... grija mare cu socul si dat mult la pedala, posibil sa o ineci si as inegresti bujiile excl.gif


--------------------
Audi A4 Limuzina 1,6 ; 101 cp.
Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 20 Dec 2010, 10:07
Post #38


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Oameni buni! Exista vreun coleg de pe aici din Constanta? Pot sa fie si mai multi nu-i problema....important e sa se priceapa sa ma ajute sa pun masina la punct....
De 3 zile e moarta...A invartit de doua ori si n-a mai zis nimic....se comporta parca ar fi innecata....nu stiu ce sa-i mai fac...ori am avansul dereglat, ori carburatorul....am intors-o pe toate partile....


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gutamarius07
post 20 Dec 2010, 21:18
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 20 December 10




nu-mi porneste dimineata.Am achimbat-bujiile,am verif. baterie.este buna,cat incarca-totul-TOT NU PORNESTE.CE SA AIBE?


--------------------
DACIA 1310 Li 1999 - B-07 DIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 20 Dec 2010, 21:22
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




smile.gif Ce nu ar merge, dupa parerea ta ?


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Dec 2010, 21:53
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




a masurat careva din voi densitatea la electrolitul din baterie? unele service-uri au un dispozitiv de masoara curentul luat la actionarea electromotorului daca ia un curent exagerat de mare exista o problema in special la electromotor , eu am ajuns cu baterie noua sa incalzesc cabluri de 25 mm si tot sa nu porneasca , pina nu am facut bucati electromotorul nu a mers bine , impinsa in o jumatate de metru pornea


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 20 Dec 2010, 22:12
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




QUOTE(gutamarius07 @ 20 Dec 2010, 21:18)
nu-mi porneste dimineata.Am achimbat-bujiile,am verif. baterie.este buna,cat incarca-totul-TOT NU PORNESTE.CE SA AIBE?
*


scrie: nu imi porneste la search, citeste apoi, de la un topic la altul...


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 21 Dec 2010, 00:04
Post #43


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Probabil o fi electromotorul...nu neg...mai ales ca acum si caraie de se sperie lumea pe strada smile.gif))
Oricum....clar a devenit masina de vara....zilele trecute pe frig nici fas...iar azi la 9 grade a luat-o la a doua cheie.


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT 06 THH
post 23 Dec 2010, 12:02
Post #44


...


Group: Members
Posts: 115
Joined: 31 August 09
From: constanta




pana acum o saptamana si mie imi invarta greu dimineata.. trebuia sa o las sa invarta de cateva ori pana zicweam ca imi moare bateria. Ii luam contactul stateam 2 secunde si incercam iar...la a doua, a treia incercare pornea.Pana intr-o zi cand ma vede un vecin ca ma chinui sa imi zice ca-i din avans,ridic capota imi misca putin delcoul spre partea cu capota si de atunci imi porneste masina fara probleme la prima cheie:) (cica era avansul prea mare)


--------------------
Dacia 1300 1980 - CT 06 THH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilie.axx
post 20 Jan 2011, 20:50
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 18 January 11




hai sa va sugerez si eu ceva.,m-am confruntat cu aceeasi pb,am gpl pe dacie si dimineata cand porneam pe benzina ce credeti ca se intampla,plutitorul din carburator se umplea de benzina si cuiul ponton nu mai deschidea,si pornea f greu,pana la urma a ajuns sa nu mai porneasca deloc si am desfacut carb si am vazut ca plutitorul era plin cu benzina,l-am schimbat,e f ietfin 5 lei,si porneste perfect indiferent de temperatura de afara


--------------------
dacia 1310 1998 - PH 81 AXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 20 Jan 2011, 20:59
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




a mea porneste la sfert de cheie dimineata de pe gaz.si pe benzina bineinteles.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian415
post 20 Jan 2011, 21:02
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 January 11




verifica sistemul de aprindere si pune-l la punct ( bujii , platini , condensator sa fie bune ), cura-ta carburatorul si filtrele de benzina , verifica pompa de alimentare ,


--------------------
dacia 1310LI dacia 1310LI 2000 INJECTIE - IS 71 CDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 20 Jan 2011, 22:36
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




ilie.axx cand plutitorul este plin cu benzina el se lasa la fund deci cuiul pontou ramane deschis la maxim .
A mea pe gerurile alea mari pornea la sfert de cheie cu soc si cu 5-7 sprituri si apoi se oprea si nu mai pornea pana nu impingeam socul apoi pornea cu pedala de acceleratie un pic apasata , are cineva ideie de ce ?
Scoala de soferi am facuto pe o dacie papuc la grupul scolar transporturi ploiesti , dacia de acoplo nu pornea dimineate pana nu ii dadea avansul la maxim [spre sofer] si cu cateva sprituri si socul tras , dar pornea si apoi in 5 min se incalzea si nu mai aveai nici o problema cu ea , dupa ce pornea avansul era dat la loc .


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:12
Forum Renault