Porneste greu dimineata
![]() ![]() ![]() |
Porneste greu dimineata
Kiraly |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|||
tanel17 |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 28 December 09 From: Timisoara ![]() |
si la mine de cand cu frigul asta porneste greu dimineata. trebuie sa-i dau vreo 6-8 chei lungi pana sa o ia.
ce suspectez e contactul cu chei. am masurat tensiunea pe bobina de inductie cu contactul pus si este de 10.42V, iar tensiunea pe baterie este de 12.71V. o sa incerc pornirea cu + bobina de inductie alimentat direct la + baterie sa vad daca porneste usor. |
--------------------
Dacia
1310
1994 L
- TM-??-???
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
cand incerci sa ne dai de stire...
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
N E S |
![]()
Post
#34
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Si eu am avut probleme serioase dimineata....suspectez ceva pe partea de carburatie si as vrea sa ma corectati...
Problema consta in: la 9 fara un sfert am coborat la masina, ca stiam ca dupa o zi de stat in parcare o sa faca figuri, am tras soclul jumate, dat doua sprituri, dat la automat, nimic. Mai dau de 3 ori la automat, incepe sa faca urat din cauza bateriei. Boon, o las 10 minute, dau iar doua sprituri, dau la automat, face un brum si iar invarte ca tembela. (mentionez ca dupa fiecare dat la automat imping socul). Ei si povestea continua tot asa cand dupa 20 de minute si 8 sprituri o ia in sfarsit. Innebunesc. Din cauza asta acum mi s-au dus bucsile la electromotor ca haraie cand dau la automat. Sa fie de la pompa de sprit? Sa fie altceva? Voi ce ziceti? 14 Dec 2010, 12:32: Problema am rezolvat-o in aceasta dimineata. Un reglaj la culbutori si reglarea avansului fiindca era prea mare, au facut masina sa porneasca la a doua cheie. Mai bine de atat nici ca se putea. This post has been edited by N E S: 14 Dec 2010, 12:32 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
roakru |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
la mine problema este putin mai ciudata. la cald porneste la sfert de cheie, cateodata cand dau putin mai lung. la rece porneste la sfert de cheie, fara soc tras, doar cu cateva pedale, dar moare imediat. mai dau cheie porneste si se aude de parca ar merge in 2 pistoane, mai dau cheie parca in 3 mai dau si pe urma porneste frumos, asta in face de cand a venit frigul. uneori dau de mai multe ori cheie.
multi pe care i-am intrebat, au spus ca asa face dacia, dar eu nu prea imi vine sa cred asta. deci? asa face sau e vro problema pe undeva? This post has been edited by roakru: 14 Dec 2010, 12:41 |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
maho |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.228 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@roakru
De ce nu folosesti socul ? Trage-l la maxim la pornire, dupa ce o pornesti impingi 1/2 pana se mai incalzeste putin motorul, apoi impingi de tot. Nu-i da prea multe pedale inainte de pornire, sa n-o inneci. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
claudyyu89 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru XXL Group: Members Posts: 168 Joined: 2 November 10 From: M A R T E ![]() |
eu n-am probleme cu pornirea dar in schimb fac sport extrem din cauza la jivraj avand si frana servo
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Audi
A4
Limuzina 1,6 ; 101 cp. Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
|
|
N E S |
![]()
Post
#38
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Oameni buni! Exista vreun coleg de pe aici din Constanta? Pot sa fie si mai multi nu-i problema....important e sa se priceapa sa ma ajute sa pun masina la punct....
De 3 zile e moarta...A invartit de doua ori si n-a mai zis nimic....se comporta parca ar fi innecata....nu stiu ce sa-i mai fac...ori am avansul dereglat, ori carburatorul....am intors-o pe toate partile.... |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
gutamarius07 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 December 10 ![]() |
nu-mi porneste dimineata.Am achimbat-bujiile,am verif. baterie.este buna,cat incarca-totul-TOT NU PORNESTE.CE SA AIBE?
|
--------------------
DACIA
1310 Li
1999
- B-07 DIX
|
|
rodi |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
![]() |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
a masurat careva din voi densitatea la electrolitul din baterie? unele service-uri au un dispozitiv de masoara curentul luat la actionarea electromotorului daca ia un curent exagerat de mare exista o problema in special la electromotor , eu am ajuns cu baterie noua sa incalzesc cabluri de 25 mm si tot sa nu porneasca , pina nu am facut bucati electromotorul nu a mers bine , impinsa in o jumatate de metru pornea
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
rodi |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
|
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
N E S |
![]()
Post
#43
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Probabil o fi electromotorul...nu neg...mai ales ca acum si caraie de se sperie lumea pe strada
![]() Oricum....clar a devenit masina de vara....zilele trecute pe frig nici fas...iar azi la 9 grade a luat-o la a doua cheie. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
CT 06 THH |
![]()
Post
#44
|
![]() ... Group: Members Posts: 115 Joined: 31 August 09 From: constanta ![]() |
pana acum o saptamana si mie imi invarta greu dimineata.. trebuia sa o las sa invarta de cateva ori pana zicweam ca imi moare bateria. Ii luam contactul stateam 2 secunde si incercam iar...la a doua, a treia incercare pornea.Pana intr-o zi cand ma vede un vecin ca ma chinui sa imi zice ca-i din avans,ridic capota imi misca putin delcoul spre partea cu capota si de atunci imi porneste masina fara probleme la prima cheie:) (cica era avansul prea mare)
|
--------------------
Dacia
1300
1980
- CT 06 THH
|
|
ilie.axx |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 18 January 11 ![]() |
hai sa va sugerez si eu ceva.,m-am confruntat cu aceeasi pb,am gpl pe dacie si dimineata cand porneam pe benzina ce credeti ca se intampla,plutitorul din carburator se umplea de benzina si cuiul ponton nu mai deschidea,si pornea f greu,pana la urma a ajuns sa nu mai porneasca deloc si am desfacut carb si am vazut ca plutitorul era plin cu benzina,l-am schimbat,e f ietfin 5 lei,si porneste perfect indiferent de temperatura de afara
|
--------------------
dacia
1310
1998
- PH 81 AXX
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
a mea porneste la sfert de cheie dimineata de pe gaz.si pe benzina bineinteles.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
iulian415 |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 January 11 ![]() |
verifica sistemul de aprindere si pune-l la punct ( bujii , platini , condensator sa fie bune ), cura-ta carburatorul si filtrele de benzina , verifica pompa de alimentare ,
|
--------------------
dacia 1310LI
dacia 1310LI
2000 INJECTIE
- IS 71 CDI
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
ilie.axx cand plutitorul este plin cu benzina el se lasa la fund deci cuiul pontou ramane deschis la maxim .
A mea pe gerurile alea mari pornea la sfert de cheie cu soc si cu 5-7 sprituri si apoi se oprea si nu mai pornea pana nu impingeam socul apoi pornea cu pedala de acceleratie un pic apasata , are cineva ideie de ce ? Scoala de soferi am facuto pe o dacie papuc la grupul scolar transporturi ploiesti , dacia de acoplo nu pornea dimineate pana nu ii dadea avansul la maxim [spre sofer] si cu cateva sprituri si socul tras , dar pornea si apoi in 5 min se incalzea si nu mai aveai nici o problema cu ea , dupa ce pornea avansul era dat la loc . |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 22:12 |