DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme frane Dacia 1310

ONoapte
post 8 Dec 2010, 11:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 3 September 07
From: Bucuresti




Am pe cineva in familie care a fost recent cu Dacia la RAR si unul dintre motivele pt care a picat inspectia tehnica a fost "dezechilibru frane, serviciu spate" ce-o insemna asta si i s-a explicat ca frana trage inegal, presupun ca la o eventuala frana brusca, masina trage intr-o parte in loc sa se duca drept.

Problema asta am zis ca e mai sigur sa o rezolvam intr-un service si nu la un mester particular, ca sa avem o hartie la mana, atat pt RAR cat si pt eventualitatea in care masina pica iar acelasi test, sa ne putem intoarce in service si sa-i tragem pe aia la raspundere.

Cei din service ce altceva puteau recomanda, decat schimbarea completa a sistemului de franare, iar pt asta doar piesele ar costa 300 lei. Nu stiu inca ce piese exact vor fi schimbate, pretul vi se pare rezonabil? E ok sa schimbe totul, sau puteau sa schimbe doar placutele de frana?

Are cineva experienta cu service-ul auto de langa Cora Pantelimon (Bucuresti), e pe o straduta laterala, cum se iese din parcarea Cora spre Antilopa, sunt doua service-uri auto fata in fata, cel de pe partea stanga. C&I cred ca-i zice, sau cel putin inscriptia asta am vazut-o pe-acolo si pe masini si pe o cladire cred.


--------------------
Dacia 1310 1999 - sssss
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Dec 2010, 11:13
Post #2


__________________


Group: Members
Posts: 13.013
Joined: 4 September 04
From: -




1) Du-te-n magazin si ia kit de garnituri cilindri receptori spate. Functie de anul de fabricatie al masinii si/sau tipul sau (berlina sau break) vei primi 2 pungulite.
Tot din magazin ia lichid de frana, tot functie de anul de fabricatie al masini acesta trebuie sa fie DOT3 sau DOT4.
2) Mergi in service si solicita revizuirea cilindrilor receptori spate. Asta implica demontare, curatare, inspectare uzura. Dupa caz, functie de starea garniturilor, acestea se inlocuiesc.

Din pacate garniturile din magazin sunt de f proasta calitate. Cu urmarile de rigoare. Din cauza asta, daca-s in buna stare, trebuiesc pastrate.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ONoapte
post 8 Dec 2010, 12:11
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 3 September 07
From: Bucuresti




Masina acum deja a fost lasata in service cu "intelegerea" asta, ca se va schimba tot sistemul de frane, sper sa includa si garniturile pt cilindrii respectivi. Diseara ar trebui sa fie gata, o sa ma duc si eu si o sa intreb explicit de garniturile acelea.

Cat despre calitatea pieselor din magazine, am vazut ce jafuri sunt ca am tot cumparat in ultimii ani diverse, de la stergatoare, buson pt rezervor, furtune, platina etc

Luni masina are programata o a doua verificare la RAR.


--------------------
Dacia 1310 1999 - sssss
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache ionut lucian
post 8 Dec 2010, 13:10
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 30 November 10




salut
io zic ca asta se poate rezolva si acasa daca ai ceva experienta cu dacia si vrei sa schimbi tot sistemul de frinare asta e cel mai simplu ca daca pui totul nou nu ai ce sa gresisti ai avea nivoie de:pompa de frina,cilindri receptori de spate, etrieri pt fata,repartitor de frinare .si ai putea sa sa aerisesti foarte usor daca tot sistemul e nou


--------------------
Dacia si Audi Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td 1999 break 1990 80 1,6 td - IF 28 JSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ONoapte
post 8 Dec 2010, 13:26
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 3 September 07
From: Bucuresti




Chiar la asta nu ma bag, mai stiu cate ceva - ca posesor de Dacia e implicit biggrin.gif - dar chiar sa schimb/repar franele nu ma bag. In zona asta in afara de completat lichidul de frana, sunt complet paralel.


--------------------
Dacia 1310 1999 - sssss
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 8 Dec 2010, 20:24
Post #6


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Schimbarea completa a sistemului de franare ????????????????? Dumnezeule, masina are un pistonas blocat intr-un cilindru pe spate!!!!!!!!!!!!! E nevoie doar de demontat tamburul si ciocanit putin pistonul, de frecat rugina cu o bucata de lemn, apoi montat tot la loc!!! Daca lucrezi cu atentie si nu misti garnitura, nici macar nu trebuie aerisit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Dec 2010, 22:23
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Trebuie si o strunjire de rectificare a tamburilor la interior, macar sa i se stearga luciul. Chiar aseara negam chestia cu lemnul. Cu smirghel de 400 e perfect. Nimeni nu e interesat sa faca franele, mai bine ca tine. De-ai sa ai ceva probleme, o sa-ti bage numai "pastile" cum ca mai trebuia si aia, ca ailalta nu e buna, ca ei nu raspund de alta... dar banii ti i-a luat! Si e cam cat o juma' de masina.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2024 - 08:55
Forum Renault