DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> merita motorul diesel pe solenza ..

EvilOne
post 22 May 2004, 00:36
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




In principal injectia directa e de vina la zgomotul mare. Dar acum cind e pilotata electronic, deja nu se mai poate pune problema. Am ascultat azi la spalatorie un 2,0 TDCi (de afara) si am ramas impresionat de lipsa zgomotului caracteristic. Am si mers cu unu si impresia a fost si mai puternica.

Mie imi plac calculele astea facute pe marginea cifrelor date de producator. Sa mori de ris si nu alta. In plus, la ora actuala majoritatea fac cam 70/30% oras/afara. In conditiile astea, amortizarea e mai rapida.

Problema e cu AC si Servo.

Zgomotul e puternic, insa dupa o blana pe capota si o cura cu folie de parchet pusa in 2 straturi cred ca o faci ma umana.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianXX
post 22 May 2004, 01:01
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 8 April 04
From: Mangalia




QUOTE
In principal injectia directa e de vina la zgomotul mare. Dar acum cind e pilotata electronic, deja nu se mai poate pune problema. Am ascultat azi la spalatorie un 2,0 TDCi (de afara) si am ramas impresionat de lipsa zgomotului caracteristic. Am si mers cu unu si impresia a fost si mai puternica.

Mie imi plac calculele astea facute pe marginea cifrelor date de producator. Sa mori de ris si nu alta. In plus, la ora actuala majoritatea fac cam 70/30% oras/afara. In conditiile astea, amortizarea e mai rapida.  

Problema e cu AC si Servo.  

Zgomotul e puternic, insa dupa o blana pe capota si o cura cu folie de parchet pusa in 2 straturi cred ca o faci ma umana.
QUOTE

In principal injectia directa e de vina la zgomotul mare. Dar acum cind e pilotata electronic, deja nu se mai poate pune problema. Am ascultat azi la spalatorie un 2,0 TDCi (de afara) si am ramas impresionat de lipsa zgomotului caracteristic. Am si mers cu unu si impresia a fost si mai puternica.  
Mie imi plac calculele astea facute pe marginea cifrelor date de producator. Sa mori de ris si nu alta. In plus, la ora actuala majoritatea fac cam 70/30% oras/afara. In conditiile astea, amortizarea e mai rapida.  
Problema e cu AC si Servo.  
Zgomotul e puternic, insa dupa o blana pe capota si o cura cu folie de parchet pusa in 2 straturi cred ca o faci ma umana.

Daca e "pilotata electronic" sau nu injectia directa are acelasi zgomot stai linistit numai ca este izolat zgomotul si tinut departe de urechile tale, orice producator care se respecta are grija sa mentina zgomotul la un nivel cat mai redus, iar daca ai fii avut curiozitatea sa deschizi capota unui ford Mondeo 2.0TDCi ai fii constatat ca zgomotul caracteristic era prezent ! Si daca "impresia a fost si mai puternica" dupa ce ai mers cu ea i-ti recomand sa mergi cu un Audi A8 4.0TDi o sa fii socat de cum au reusit sa izoleze zgomotul, cu toate ca motorul de la Audi e considerat mult mai zgomotos decat celelalte dieseluri cu injectie directa !


--------------------
Dacia Solenza - CT 81 NCL
CT 81 NCL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 22 May 2004, 09:12
Post #63


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




motoarele VAG sunt mai zgomotoase decat toate celelalte :mrgreen:
hei tractor , tractor, tractor :mrgreen:


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 22 May 2004, 11:56
Post #64


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE

Problema e cu AC si Servo.  

Cu lipsa A/C e intradevar o problema, dar acum servodirectia e disponibila si la 1.9D (contra sumei de 300 euro).

Referitor la zgomotul interior de vina in rincipal ar fi lipsa de insonorizare a habitaclului/compart motor. Nici macar "blana" la capota motorului nu are, si cand te gandesti ca la alte masini (Renault spre exemplu) si motoarele pe benzina au blana la capota. Acum la multe masini (si ma refer la cele de ieftine din clase inferioare) in habitaclu zgomotul e mai mic la un diesel decat la benzina datorita izolarii fonice f bune (aceast lucru e arata de masurarea niv int al zgomotului).


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 16:15
Forum Renault