Bord Dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
Bord Dacia 1300
deceneu32 |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
TXzamora88 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 21 March 10 ![]() |
ce a spus domnul STORMTROOPER este ca si la tine.toate becurile din acel tip de bord este la fel ca la tine.aceeasi ordine aceeasi semnificatie
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
|
|
cruela |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 31 July 09 From: Tarnaveni/Mures ![]() |
|
--------------------
Volkswagen
Golf IV
2006
- MS 53 SEB
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(cruela @ 8 Dec 2010, 21:54) Aaaaa....deci asa sta treaba... Si cumva s-ar putea face sa mearga? Mai sunt si niste martori care nu au functionat niciodata, 2 langa martorul de pozitii/faza scurta, si 3 in vitezometru. Alea pt ce sunt? Poti sa le faci sa functioneze prin introducerea unor dulii cu becuri in ele,conectate la consumatorii suplimentari. Cele din cadranul vitezometrului nu au nici o functie. Cele din cadranul din dreapta,al treilea e pentru dezaburire luneta,ulterior avarii.Al patrulea este pentru frana de mana! |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#35
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
chiar de la frana de mana din spatele ei...pleaca un papuc cu fir...deci e maneta de care tragi..apoi sunt dintii pe care prinde ea..si apoi imediat pleaca un fir cu papuc ..la mine e de culoare verde firul..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
om_bland |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Acolo unde spui tu Alex4u este si un mic intrerupator cu o lamela in care vine infipt acel papuc
![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#37
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
pai ala e ma lamela aia cand tragi frana de mana prin aia da semnalul de se aprinde becul in bord..omg
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Def Jam |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 March 09 From: Ploiesti ![]() |
Si eu sunt curios pentru ce a fost proiectat asa zisu' buton ''BRAKE''. La mine se aprinde doar cand dau la automat, dupa care se stinge si atat. Tare as vrea sa stiu exact pt ce a fost proiectat, ca poate il fac sa mearga corespunzator.
|
--------------------
DACIA
1310
1987
- PH 06 WOS
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#39
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Scoate tot lichidul din rezervorul lichidului de frina si o sa constati utilitatea acelui martor din bord.
In alta ordine de idei, tu trebuia sa ai pe capacul de la rezervorul lichidului de frina o sonda cu 2 fire. Cind nivelul scadea sub un anumit nivel martorul din bord se prindea. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
maho |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Braºov, oraºul olimpic ![]() |
El intreaba de
QUOTE(Def Jam @ 9 Jan 2012, 21:15) , cel verde, de langa butonul pt. dezaburirea lunetei, nu de martorul rosu de pe ceasul din dreapta. Nici eu nu sunt lamurit cu rolul acelui buton, si nici cu al astuia, care e "mort", nu misca: buton_in_plus.JPG ( Size: 43.82k ) Number of downloads: 849 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
iulica89 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Cel "mort" era pentru stergatorul spate la dacia break.
Cel de pe cochilia volanului era pentru cuplaj 4x4. Butonul "brake" este mator pentru scaderea lichidului de frana in cazul in care bordul era de TX(fara turometru). |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
maho |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Braºov, oraºul olimpic ![]() |
Pai la mine, cand s-a-ntamplat sa scada lichidul de frana dintr-un anumit motiv, s-a aprins martorul rosu de pe ceasul din dreapta: martor_lipsa_lichid_frana.JPG ( Size: 33.44k )
Number of downloads: 844
, nu se vede in poza. N-a avut treaba butonul. Ala il apesi sau nu, in functie de ce vrei sa faci (ca pe ala de dezaburire luneta, de ex.). Eu banuiam ca are treaba cu uzura placutelor, dar nu era asa moderna dacia, la vremea aia. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#43
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(maho @ 10 Jan 2012, 10:45) El intreaba de , cel verde, de langa butonul pt. dezaburirea lunetei, nu de martorul rosu de pe ceasul din dreapta. Nici eu nu sunt lamurit cu rolul acelui buton, si nici cu al astuia, care e "mort", nu misca: buton_in_plus.JPG ( Size: 43.82k ) Number of downloads: 849 El are bordul asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627705819 asa ca la el se aplica ceea ce am scris eu mai sus, acelasi bord il am si eu pa babuta. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
george.cristian |
![]()
Post
#44
|
![]() elev:) Group: Members Posts: 31 Joined: 29 November 11 From: Tg-Jiu ![]() |
QUOTE(TXzamora88 @ 8 Dec 2010, 22:01) asa este si la 1310 a mea.acuma nustiu daca a functionat vreodata acele butoane din bord. este unul KEY pt ce este?e legat de cheie daca scoti cheia din contact in timpul mersului sau ce?Ala de benzina nu e mai aprinde si parca mai e unu dar nu mai stiu nu cred k merge sa scoti cheia din contact in timpul mersului ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(maho @ 10 Jan 2012, 11:50) Pai la mine, cand s-a-ntamplat sa scada lichidul de frana dintr-un anumit motiv, s-a aprins martorul rosu de pe ceasul din dreapta: martor_lipsa_lichid_frana.JPG ( Size: 33.44k )
Number of downloads: 844 , nu se vede in poza. N-a avut treaba butonul. Ala il apesi sau nu, in functie de ce vrei sa faci (ca pe ala de dezaburire luneta, de ex.). Eu banuiam ca are treaba cu uzura placutelor, dar nu era asa moderna dacia, la vremea aia. Faci confuzie , martorul BRAKE - asa-zisul "buton" la care fac referire toti aici pe topic NU este un buton , adicä nu se apasä si nu a fost niciodatä verde ci rosu , cum se poate vedea în poza din linku' pus de @STORMTROOPER . Butonul verde era pentru faruri de ceatä si trebuia sa primeascä tensiune doar pe faza scurtä . Multi cereau sä le pun punte în triplä sä se aprindä 4 becuri de 21W la frînare (tiuning ![]() ![]() Si da ! Au fost modele prin '85 care aveau indicarea uzurii pläcutelor pe martorul BRAKE , dar nu mai punea nimeni pläcute cu fir din cauza diferentei imense de pret cu cele normale si a erorilor de indicare foarte frecvente . @Def Jam - las-o în pace cä asa e corect - aprinderea lui cînd actionezi demarorul este functie test - sa vezi ca becul nu e ars . Ai putea sa verifici dacä ai firele conectate la capacul rezervorului de lichid si dacä la scoaterea lui din lichid cu contactul pus se aprinde martorul . Cel "mort" se numeste "obturare oarbä" si nu e un buton , a fost pus acolo ptr. a astupa gaura din bord , gaurä fäcutä ptr. circuit eventual . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
maho |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Braºov, oraºul olimpic ![]() |
QUOTE(mecanick_maverick @ 10 Jan 2012, 20:01) Faci confuzie , martorul BRAKE - asa-zisul "buton" la care fac referire toti aici pe topic NU este un buton , adicä nu se apasä si nu a fost niciodatä verde ci rosu.. Butonul verde era pentru faruri de ceatä si trebuia sa primeascä tensiune doar pe faza scurtä . Si da ! Au fost modele prin '85 care aveau indicarea uzurii pläcutelor pe martorul BRAKE , dar nu mai punea nimeni pläcute cu fir din cauza diferentei imense de pret cu cele normale si a erorilor de indicare foarte frecvente . Cel "mort" se numeste "obturare oarbä" si nu e un buton , a fost pus acolo ptr. a astupa gaura din bord , gaurä fäcutä ptr. circuit eventual . Da, asa e. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
megyes raul |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 23 October 11 ![]() |
Martorul "BRAKE" are rolul de a arata cand scade nivelul lighidului de frana din vas.Pentru ca acel martor sa functioneze trebuie sa aiba vasul capac cu sonda.Circuitul functioneaza cam asa: la martorul din bord "BRAKE" cu 2 pini vine un +(trebuie sa aiba tensiune numai cu contactul pus), iar pe celalalt pin pleaca un fir catre un pin al capacului pompei.Pe capac a mai ramas un pin liber care este conectat la masa oriunde.Asta e tot.Cand scade lichidul se inchide circuitul si becul se aprinde,dar facut asa nu se mai aprinde becul cat invarte electromotorul.
Chiar eu am incercat, si am reusit sa fac functional acest sistem: http://www.daciaclub.ro/Senzor-lichid-frana-t227310.html Intre timp am gasit firele originale, care erau cazute in partea de jos sub tava bateriei, iar acum cand dau la automat se aprinde, iar cand porneste motorul se stinge.Am incercat sa scot capacul din vas si becul din bord s-a aprins. This post has been edited by megyes raul: 12 Jan 2012, 21:56 |
--------------------
Dacia/Ford
Sandero/Focus
Black Line 1.2 16V-2010/Trend 1.6 16v-2006
- AR**JGN/AR**RGH
|
|
Def Jam |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 March 09 From: Ploiesti ![]() |
Eu la pompa de frana originala a masinii nu am nici un senzor, nimic legat de capac sau in alta parte, care sa faca contact cu martorul ''BRAKE'' din bord si sa-mi indice ca nu mai am lichid de frana. Dupa cum am zis se aprinde doar atunci cand dau la automat, pe urma pauza.
|
--------------------
DACIA
1310
1987
- PH 06 WOS
|
|
valex19 |
![]()
Post
#49
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
buna seara , la dacia mea 1310/93 martorul ROSU;BRAKE" SE APRINDE CAND FRANEZ
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
Def Jam |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 March 09 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(valex19 @ 12 Mar 2013, 21:06) Asa am vrut si eu sa-l fac sa functioneze, dar m-am gandit ca foloseste ori pt. nivelul lichidul de frana ori pt uzura placutelor (ceea ce este un mit la Dacii), asa ca a mai ramas doar nivelulul lichidului de frana. Cred ca o sa caut un capac cu sonda si o sa leg firele la el sa functioneze in acest scop. |
--------------------
DACIA
1310
1987
- PH 06 WOS
|
|
Def Jam |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 March 09 From: Ploiesti ![]() |
Iata ce am gasit intr-o carte de Dacia 1310 (1980) despre butonul ''BRAKE'', sunt doua posibilitati in functie de model.
Attached thumbnail(s) DSC_0001.jpg ( Size: 694.23k ) Number of downloads: 302 DSC_0002.jpg ( Size: 705.15k ) Number of downloads: 111 DSC_0003.jpg ( Size: 702.87k ) Number of downloads: 102 |
--------------------
DACIA
1310
1987
- PH 06 WOS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 20:15 |