DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ambreiaj schimbat, ceva trepideaza la relanti

dorinromeo
post 7 Dec 2010, 18:55
Post #1


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




buna seara, domnilor. abia am scos masina din service unde am pus ferodouri de ambreiaj noi, am schimbat rulmentul de presiune, semeringurile de la cutie si cam atat. meseriasul mi-a spus ca restul e ok, nu trebuie schimbat. si totusi, o problema este: un trepidat enervant in relanti, un zgomot care se aude in interior, destul de tare, parca ar fi un diesel (chiar m-am uitat sub capota sa vad daca nu cumva mi-a schimbat si motorul biggrin.gif ) la fel suna si inainte de reparatie, acelasi lucru si dupa. cand calc ambreiajul la relanti, nu mai suna. motorul merge foarte silentios cu ambreiajul calcat, abia se aude, dar cand las ambreiajul parca se ating doua piese care trepideaza. e foarte enervant, mai ales la stopuri. aveti vreo idee de la ce se aude?


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 7 Dec 2010, 20:06
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cum, noi sa ducem lipsa de idei? Ce-ai cautat la servis?
Bataia e de la priza. Daca ti-a schimbat doar ferodourile (ai vazut tu?), butucul de la disc are deja ceva joc, care nu ar deranja, dar favorizeaza trepidatiile prizei in bucsa de pe arbore, care e de bronz si ar fi trebuit p-aia s-o schimbi, nu rulmentul daca nu zarnaia. Bine, tu ai zis safaci o treaba, catot umbli odata. Nu prea-i trece oricui prin cap, sa se uite si la acea bucsa, pe care, daca era rau uzata, putea s-o sparga de tot, cand a bagat cutia, daca nu s-a folosit o macara cu care sa aseze fara efort si fara a forta sa intre. Motorul trebuie inclinat atat de mult in tampoane, ca chiar e nevoie ca cineva sa se urce pe el, pentru a-l alinia cu cutia. Daca a dat cutia jos, si asta ar fi facut de indata ce spui ca a schimbat simeringuri la priza-parca. Ai vazut cand a schimbat acel simering? Ala numai cu demontarea carcasei ambreiajului se poate schimba. Eu nu mai am incredere nici in mama, asa moarta, d-apai in cei ce jongleaza societatea asta si-asa bolnava.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_amg
post 7 Dec 2010, 20:29
Post #3


Un neanderthal ejaculat din beci.


Group: Members
Posts: 237
Joined: 24 November 10




@BOA: nu sunt prea meserias, asa ca te intreb: despre ce bucsa vorbesti si cum
se schimba... blush.gif niste poze ar fi de ajutor...


--------------------
24 valves black e34 bimmer touring
Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent,
La martorii lu' Ebola (no comment).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 7 Dec 2010, 22:19
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Volanta e prinsa pe arbore (viblochen), cu niste suruburi de 10. In centru arborelui, e o gaura in care intra priza de la cutie. In acea gaura e o bucsa de bronz, in care sta sprijinita priza. Cand motorul merge la relanti, se invarte in acelasi tiimp cu volanta (tot ambreiajul), si priza. in acest timp, avand aceeasi viteza toate, priza (axul ce leaga motorul de cutie) vibreaza si produce acele batai. La apasare si debreiere, discul se opreste, se sprijina pe priza(sub greutatea lui), care e apasata pe alezajul unde e bucsa. Arborele cu bucsa in el, e singurul care se invarte. Nu mai are cine bate.

Attached thumbnail(s)
ambreiaj.JPG ( Size: 11.33k ) Number of downloads: 447


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 7 Dec 2010, 22:30
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




tot asa face si a mea dar numai dupa ce s-a incalzit.mentionez ca dimineata pornesc motorul cu ambeiajul apasat si dupa ce a pornit las ambreiajul masina incepe sa porneasca putin si scade si turatia.dupa ce uleiul in cutie incalzeste putin numai face asa.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_amg
post 7 Dec 2010, 22:45
Post #6


Un neanderthal ejaculat din beci.


Group: Members
Posts: 237
Joined: 24 November 10




@BOA: multam' de raspunsul concis si bine explicat! tocilar.gif biggrin.gif Nota 10 pentru
desenul tehnic facut in Paint! victorie.gif cu ochiul.gif

PS: habar n-am avut de acea bucsa! se pune vaselina pe ea? blush.gif

This post has been edited by dacia_amg: 7 Dec 2010, 22:46


--------------------
24 valves black e34 bimmer touring
Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent,
La martorii lu' Ebola (no comment).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 8 Dec 2010, 07:04
Post #7


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




a dat jos cutia, a batut ferodourile, a schimbat toate semeringurile (am stat langa el, doar ca nu mi-am bagat manuta, e meserias, ce naiba!) azi ma duc din nou. daca am noroc, inca o suta (de lei)... acasa nu pot ca garajul mi-e plin si in curte e cam noroi.

8 Dec 2010, 13:58:
am gasit o cutie in 4 cu planetare scurte, ma gandesc sa o schimb cu totul, se potriveste pe motorul de 1400 cu ambreiaj de 200? planetarele raman de la a mea, schimb doar cutia. rulmentul de presiune e nou pe cutia mea, pot sa-l pun pe cutia in 4?

This post has been edited by dorinromeo: 8 Dec 2010, 12:58


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_amg
post 8 Dec 2010, 13:36
Post #8


Un neanderthal ejaculat din beci.


Group: Members
Posts: 237
Joined: 24 November 10




de ce vrei sa schimbi cutia? Eu inclin sa cred ca BOA are dreptate -
zdranganitul e din bucsa... Si... esti sigur ca "noua" cutie nu zdrangane?

This post has been edited by dacia_amg: 8 Dec 2010, 13:37


--------------------
24 valves black e34 bimmer touring
Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent,
La martorii lu' Ebola (no comment).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Dec 2010, 15:41
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Dar jocul din bucsa de la ce e?
Cauza trebuie cautata in alta parte: rulmentul cu role ac de pe arborele primar sau bataie/joc intre priza si arborele primar.

Se schimba bucsa si sunetul reapare dupa 2-3 saptamini.

Daca nu deranjeaza auditiv prea tare, se baga in categoria "bataie de viata lunga".. adica se ignora.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_amg
post 8 Dec 2010, 16:33
Post #10


Un neanderthal ejaculat din beci.


Group: Members
Posts: 237
Joined: 24 November 10




BOA, mai zi si tu ceva, ca devine interesant... (cel putin pentru mine)


--------------------
24 valves black e34 bimmer touring
Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent,
La martorii lu' Ebola (no comment).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 8 Dec 2010, 18:10
Post #11


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




cutia as schimba-o pt ca stiu de la cine o iau. inauntru totul e schimbat, pinioane noi, stiu meseriasul care a facut-o, l-am intrebat si a zis ca e pe garantie. in plus cutia e gratis. omul si-a distrus masina acum vre-o 6 ani, a scos ce a mai putut si a dus-o la fier vechi. apoi, ma gandesc ca e mai puternica si mai fiabila decat cea in 5 pe care o am acum. eu car mult cu masina, cam tot timpul 5 oameni si bagaje. cred ca se merita sa incerc.
dar tot nu mi-ati spus, pot pune rulmentul meu nou pentru ambreiaj de 200 pe cutia asta in 4? cred ca avea ambreiaj de 16, tip vechi. rulmentul pe care il am l-am cerut pentru 200, asa scria si pe ambalaj.


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_amg
post 8 Dec 2010, 20:59
Post #12


Un neanderthal ejaculat din beci.


Group: Members
Posts: 237
Joined: 24 November 10




Daca nu vei mai avea treapta a V-a, in mod cert iti va creste
consumul... de la 7% la 8%... Asta in cazul in care foloseai treapta a
V-a...

Nu ma pricep la aspectul cu rulmentul, asa ca las pe altii sa-ti
raspunda...


--------------------
24 valves black e34 bimmer touring
Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent,
La martorii lu' Ebola (no comment).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Dec 2010, 23:11
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




E acelasi , rulmentul. Priza e cap in cap cu trenul fix, amandoua piesele cuplate printr-o bucsa, toate canelate. Intre priza si trenul fix, se monteaza o pastila de cauciuc, pentru a elimina lovirea zgomotoasa cap in cap, a celor doua piese, in cazul in care bucsa prinde joc in caneluri.

Nu esti singurul ce ma notezi asa, la desen stau foarte bine.

Attached thumbnail(s)
Picture_006.jpg ( Size: 24.28k ) Number of downloads: 360


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_amg
post 8 Dec 2010, 23:17
Post #14


Un neanderthal ejaculat din beci.


Group: Members
Posts: 237
Joined: 24 November 10




Felicitari pentru notele de absolvire! biggrin.gif Dupa cum te cunosc (numai de pe
forum, personal n-am avut placerea sad.gif ) sunt convins ca sunt pe merit...


--------------------
24 valves black e34 bimmer touring
Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent,
La martorii lu' Ebola (no comment).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache ionut lucian
post 8 Dec 2010, 23:33
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 30 November 10




ideee proasta cu ferodourile
daca tot dai cutia jos ce rost are sa nu pui ceva nou cit costa un chit de ambreiaj ca nu erea o avere
250 ron nu e mult da daca omu a vrut sa bata ferodouri asta a facut
si dece ctie cu 4 si nu cu 5 ca ai avea si consum mai micda fiecarea cu treaba lui


--------------------
Dacia si Audi Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td 1999 break 1990 80 1,6 td - IF 28 JSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 9 Dec 2010, 07:17
Post #16


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




apropo de consum, in treapta 4 la 80 km/h cutie in 4 trepte, stie cineva? acum am cam 6 - 6,5 l la cutia in 5. nu cred ca e mare diferenta, dar voi vedea.


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:57
Forum Renault