DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fierbe apa pe vremea asta

ghitza
post 11 Dec 2010, 19:53
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




aseara mergeam pe drum (80km/h)si deodata nu mai baga caldura ci aer rece desi era pus din bord pe caldura .Trag pe dreapta sa vad daca nu cumva sa miscat robinetu si nu era miscat era la mijloc adica deschis ,ma duc innauntru si pun mana pe cele 2 furtune ce intra in aeroterma si sunt calde .Acuma ce sa fie?eu banuiesc radiatorul din bord pe duca sau garnitura de ciulasa?acul la mtemperatura nu a ucat la faza asta si dupa ce am aplecat de pe loc in 50m iarasi a bagat dar doar asa adiere nu serios cum baga mai demult,sa fie radiatoru infundat?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 11 Dec 2010, 20:04
Post #32


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




este aerisita bine instalatia de racire ??a masinii ca e posibil daia sa nu bage...sau e posibil sa fie si infundat ..dar asa dintr-o data?


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 Dec 2010, 20:13
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




deci cand am schimbat antigelu am suflat tot traseu cu compresoru si nu a iesit deloc mizerie .iar in borcan este amestec curat fara alte impuritati.Acuma cu caldura de vre-o 2 luni nu mai baga cum baga desi am schimbat termostatu cu unu de uzina crezanda ca este el de vina,acuma m-am gandit si la garnitura de chiulasa dar nush ce sa zic ,totusi cred ca este radiatoru din bord problema


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 12 Dec 2010, 00:21
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




daca sa dus garnitura atunci cand strangi furtunul gros in care este si termostatul trebe sa baga aer in borcan.cu motorul pornit daca scoti aerisitorul caloriferului din bord iese apa?daca nu atunci controleaza robinetul


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 12 Dec 2010, 00:25
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




poi si la mine iese bule de aer in borcanul de apa cand strang de furtul cu termonstat...dar nu are nimica masina.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 12 Dec 2010, 00:30
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




da...iese ceva si la mine.vara am schimbat garnitura si iese..dar daca nu iese mult atunci aeriseste automat..nu face probleme


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 12 Dec 2010, 01:26
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




QUOTE(Merced @ 11 Dec 2010, 09:12)
Nu scoate din calcul radiatorul care poate fi infundat. Si-a schimbat unchi-meu la camioneta tot felu' de lucruri pana a ajuns la el.
*



Dupa cum am scris in posturile anterioare, am schimbat si radiatorul.


@ghitza nu cred ca poti avea probleme cu chiulasa sa NU bage caldura (inafara de aer in instalatie, care se vede ca sufla in borcan). Chiulasa stricata duce (parerea mea) doar la incalzirea excesiva a motorului, deci temperatura de apa mai ridicata (repet, doar atunci cand NU este aer in instalatie, deci garnitura intre piston si apa intacta).


Concluzie :
Deschide capota si uita-te daca scoate mici bulbuci in borcan. Daca nu scoate, tureaz-o (de sub capota, din corp-clapeta) pana pe la 3000 rpm (dupa ureche) si tine-o acolo; vezi daca da aer in borcan. Daca nu, inseamna ca NU ai garnitura de ciulasa crapata intre cilindru si apa.


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Dec 2010, 01:35
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




deci imi vine in bord apa foerbinte caci am pus mana pe unu din cele 2 furtune ce intra in aeroterma dar numai UNU e FIERBINTE celalalt e doar caldut,DECI turu e fierbinte RETURU caldut si innauntru cu aeroterma la 2 doar adiere de cald asa nicidecum cum era sa nu ai aer de cald ce era.Sa fie oare caloriferu din bord infundat?robinetu deschide corect


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_florin2002
post 12 Dec 2010, 11:33
Post #39


Administrator


Group: Members
Posts: 279
Joined: 4 April 08




poate fi partial infundat caloriferul , nu infundat (zici ca iese totusi caldut pe retur ).Il poti da jos , si sa scoti acele lamele de pe conductele lui , lamele ce au proprietatea de a retine cat mai mult timp apa fierbinte in calorifer. Daca dai jos acele lamele se asigura o circulare a lichidului de racire mai buna. Dar fiind praf afara , nu cred ca-ti arde de facut treaba asta....poate se mai incalzeste un pik.


--------------------
Renault Symbol 2008 - 1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 12 Dec 2010, 11:44
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




Daca turul este fierbinte si returul este prea rece - Caldut- ai colmatare in calorifer.
Cred ca l-ai aerisit suficient , nu ? (ai pus o ,,menghina pe furtunul retur dupa ventilul de aerisire si ai accelerat sa curga, recuperandu-se intr-un recipient... O idee: Ciocaneste dar cu lovituri dese de mica amplitudine capetele -stuturile de calorifer - daca sunt semi ,,dopuri acolo ?


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Dec 2010, 11:58
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




multumesc de sfaturi ,o sa incerc acuma zilele astea sa mai se potoleasca ninsoarea asta si ma apuc ca nu am ce face e rau fara caldurica
RODI:mss de sfat o sa incerc metoda ta sa vad poate reusesc fara sa il dau jos de acolo ,bine ca nu e garnitura de chiulasa.mss inca odata la amandoi de sfaturi

<span class='edit'>12 Dec 2010, 16:30:</span>
am fost la masina si am scos turu/returu dinnainte de robinet respectiv ventilu de aerisire de sus si am bagar jet de apa cu furtunu direct si cu compresoru .A iesit niste mocirla rosiatica asa la culoare destul de multa dupa care apa curata ,Am montat la loc furtunele am aerisit si acuma sa incalzesc cele 2 furtune egal sa zic asa .acuma vad la drum cum se comporta daca tot asa face atunci numa radiatoru ala cred ca e de vina si va trebui schimbat

This post has been edited by ghitza: 12 Dec 2010, 15:31


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 12 Dec 2010, 18:24
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(ursu_florin2002 @ 12 Dec 2010, 10:33)
poate fi partial infundat  caloriferul , nu infundat (zici ca iese totusi caldut pe retur ).Il poti da jos , si sa scoti acele lamele de pe conductele lui , lamele ce au proprietatea de a retine cat mai mult timp apa fierbinte in calorifer. Daca dai jos acele lamele se asigura o circulare a lichidului de racire  mai buna....poate se mai incalzeste un pik.
*



??? foarte interesantä viziunea asupra rolului acelor lamele radmasa.gif , dar nu are absolut nimic de-a face cu adevärata functie ... pe lìngä folosirea limbajului manelist "un pik"

Acele lamele au rolul de a asigura un transfer cît mai bun al temperaturii între lichidul din instalatie si aerul care le traverseazä , deci räcirea lichidului prin preluarea cäldurii acestuia si introducerea acesteia în habitaclu !
Exact aceastä proprietate poate fi utilä VARA în cazul cresterii exagerate a temperaturii motorului prin deschiderea la maxim a robinetului si punerea ventilatorului pe maxim - rezultatul va fi o scädere semnificativä a temperaturii motorului si evitarea riscului gripärii acestuia ( dezavantajul ar fi cä trebuie sä circuli cu geamurile deschise , dar e preferabil gripärii ... )


Desigur acest efect - ca de altfel si încälzirea corectä a habitaclului - se obtine DOAR ÎN CAZUL UNEI CORECTE AERISIRI A INSTALATIEI !!!


Deci înainte de a da vina pe radiator colmatat ar trebuii efectuatä o aerisire COMPLETÄ a instalatiei , acest lucru se va obtine doar prin pozitionarea masinii de asa naturä încît aerisitorul sä se afle totdeauna în punctul cel mai înalt în momentul deschiderii .
Orice bulä de aer ce ar iesi în vas la strîngerea furtunului superior (cel cu termostatul ) denotä faptul cä instalatia nu este aerisitä corect , cu consecintele de rigoare .

Alt detaliu - este ABSOLUT CONTRAINDICAT functionarea motorului färä termostat atît vara cît mai ales iarna (posesorii de Oltcit au dreptul sä ignore acest avertisment smile.gif )


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Dec 2010, 18:30
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




DECI:am termostat (deja e al 2-lea si de uzina),instalatia este aerisita la modul cel mai serios,doar cu a si scris deodata in mers venea aer rece cand am tras pe derapta si m-am uitat la robinet sa nu fie pe inchis de la trepidatii sau mai stiu eu ce si era bine pus la jumatate (adica deschis),Astazi am suflat cu presiune cu apa si cum am zis a iesit din radiatoru din bord la inceput asa mocirla rosiatica si am facut asa pana a iesit curata lacrima (acuma nush s-o fi curatat sau a mai ramas acolo in el).Urmeaza sa fac un drum sa vad cum se comporta cacai amandoua furtunele se incalzesc


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 13 Dec 2010, 18:28
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Acum vin de la mecanic.

Garnitura de chiulasa schimbata, termostat scos, aerisire facuta.

Apa fierbe in continuare ....

Ce am schimbat :
Pompa apa
Radiator
Garnitura Chiulasa
Doua termostate
Termocupla
Reglat Tacheti
Verificat sens rotatie ELV, verificat ELV
Verificat tronsoane apa sa nu fie infundate

Ce poate fi ?


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 13 Dec 2010, 20:15
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




inseamna ca e bun tare mecanicul, a pus bine garnitura? furtune infundate, crapate?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 13 Dec 2010, 22:08
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




@ciorapel: ai verificat si sonda de temperatura apa? nu termoculpa, sonda clasica, la injectie stiu ca are treaba si cu calculatorul!
ventilatorul cupleaza? daca da, cand? cand se aprinde becul? ce nivel iti arat ain bord?
fierbe si fara termostat?

"Ce am schimbat :
Pompa apa
Radiator
Garnitura Chiulasa
Doua termostate"

astea sunt noi sau din dezmembrari?


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 13 Dec 2010, 22:24
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




nu se poata sa fierbe apa daca ceva nu e blocat...si radiatorul de racire este cald?in fiecare colt?

This post has been edited by Kiraly: 13 Dec 2010, 22:24


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 13 Dec 2010, 23:47
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




QUOTE(krapcarasu @ 13 Dec 2010, 20:15)
inseamna ca e bun tare mecanicul, a pus bine garnitura? furtune infundate, crapate?
*


Am scos garnitura originala care era in perfecta stare, si am pus-o pe cea cumparata. Aceeasi chestie ... Deci daca cea veche e buna, si face lafel cu asta, amandoua sunt/erau bune.



QUOTE(adaniel69 @ 13 Dec 2010, 22:08)
@ciorapel: ai verificat si sonda de temperatura apa? nu termoculpa, sonda clasica, la injectie stiu ca are treaba si cu calculatorul!
ventilatorul cupleaza? daca da, cand? cand se aprinde becul? ce nivel iti arat ain bord?
fierbe si fara termostat?

"Ce am schimbat :
Pompa apa
Radiator
Garnitura Chiulasa
Doua termostate"

astea sunt noi sau din dezmembrari?
*


Sonda de temperatura este verificata; un termostat deschide inainte ca acul sa ajunga pe dunga alba (eu am decat una singura, sus), iar altul cam cand e pe dunga; termocupla cupleaza cum se misca cat de putin acul de pe dunga, in partea de sus (spre rosu), si tine asa pana cand apa coboara sub dunga.

Toate piesele schimbate sunt NOI, de UZINA.



@Kiraly -> nu are voie sa fiarba ceva daca totul e in regula; deci pe undeva este o problema. Azi cand am desfacut chiulasa m-am uitat la traseele de apa care sunt in stare foarte buna. Radiatorul este cald in toate colturile.

Ce furtune zici tu ca ar putea fi infundate ?



Ce am observat in seara asta :
masina sta la relanti -> furtunul de tur & retur catre habitaclu caldute
masina turata pe loc 1500 rpm -> furtunele de tur & retur incep sa se incalzeasca calumea.


UNDE poate fi obturat ceva ?


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 14 Dec 2010, 00:38
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pompa e schimbata cu totul sau numai capacul? Baga o sarma indoita la capat peste tot pe unde ar putea fi un dop, corpul pompei, furtune


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 14 Dec 2010, 01:03
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Doar capacul schimbat. Am bagat un sarpe subtire pe tevi ... n-am scos nimic.


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 14 Dec 2010, 10:28
Post #51


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.234
Joined: 7 April 10
From: Braºov, oraºul olimpic




Ai verificat si canalele din bloc, sau doar cele din chiulasa ? Ca la cate zici ca ai schimbat si verificat, altceva nu mai vad...cere si o opinie autorizata, de service bun (in definitiv, trebuie sa-ti dea o garantie la manopera, daca nu se rezolva, te intorci pe capul lor..), e clar ca mesterul tau n-a avut efect. Nu de alta, dar daca acum iti fierbe, la vara nu te vad bine. Chiar sunt curios ce-ar mai putea fi.
Bafta !


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 14 Dec 2010, 14:01
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Chestia e ca eu am un mester care executa ce ii spun eu, si ii spun sa execute media parerilor de la X+Y service-uri (bineinteles ca si el isi da cu parerea, cum a zis ieri ca schimbam degeaba garnitura de chiulasa).

Acum mi s-a mai spus ca poate fi catalizatorul infundat, si motorul sa se incinga din aceasta cauza .. dar nu cred, pentru ca masina trage foarte bine.


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 14 Dec 2010, 16:57
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Salutare.
Daca tot nu am gasit de ce se incalzeste masina mea peste limite, am zis sa incep debugging la sonda + indicator.

Am luat sonda de pe masina tatalui meu (din `86 dacia), care atunci cand avea 90 de grade arata 90 de grade, si am pus-o pe masina mea.

Apa ajunge la jumate (teoretic pe undeva unde ar fi 70 de grade in motorul meu) si acolo sta destul de mult, dar tot acolo imi porneste si ventilatorul.

Cu sonda mea, ventilatorul incepe undeva la 90 de grade (unde ar trebui), dar mi-e frica sa nu fie "decalibrat" acul sau sonda.


Aveti idee, ce rezistenta trebuie sa aibe sonda, la ce temperatura, si la ce rezistenta a sondei, acul de temperatura trebuie sa fie la 90 de grade ?

[ editat ]


Am gasit asa ceva, dar nu se specifica daca este vorba despre SONDA de la INJECTIE sau sonda pentru acul din bord :

Selection_013.png

Stie cineva ?

This post has been edited by Ciorapel: 14 Dec 2010, 18:48


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 14 Dec 2010, 19:37
Post #54


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




e de la sonda folosita de injectie(ecu).Masoara cu un ohmetru sonda de apa de la injectie,desfa mufa si vezi exact valoarea rezistentei si te uiti pe grafic si estimezi aproximativ temperatura,asa vezi exact cine minte.
Spre exemplu la mine acul se ridica doar la un sfert,practic la jumatatea zonei dintre zona de jos si jumatatea indicatorului,asa am ajuns sa intru la banuieli,ma gandesc ca ar fi indicatorul decalibrat,o sa masor si eu sonda de temperatura.

This post has been edited by Paulorossi: 14 Dec 2010, 19:42


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 14 Dec 2010, 19:48
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Asa face si al meu cu sonda tatalui. Cu sonda mea "fierbe".

Ms mult de raspuns, o sa ma uit.

<span class='edit'>15 Dec 2010, 14:01:</span>
Paulorossi am niste rezultate foarte ciudate:

[attachmentid=1627680662] - aici deschide termostatul si porneste ELV - valoare rezistentei 0.39 - 0.37 (KOhm) (70 -> 80 grade)

[attachmentid=1627680663] - aici am rezistenta de 0.3 ( 80 -> 85 grade )

[attachmentid=1627680664] - aici am 0.25 ( 90 grade )

[attachmentid=1627680665] - aici 0.22 ( 90 -> 95 grade)

[attachmentid=1627680666] - aici 0.21 (si inca nu bolborosea borcanul) ( 95 -> 100 grade)

Inainte sa pornesc masina, aveam rezistenta de 6.1 kOhm si afara erau -2 grade, deci indicatie corecta.

Intrebarea este de ce deschide termostatul si ELV la 0.37 - 0.39 cand teoretic apa are cam 70 de grade ?


=================

Toate astea sunt cu sonda de pe masina tatalui meu. Cu sonda de pe masina mea, cand deschidea termostatul (deci la 0.37-0.39) unde apa teoretic are 70 de grade, era acul in pozitia pozei 3 (putin mai jos), adica fix pe linia de (teoretic) 90 de grade. Cand mai mergeam cu masina, logic ca apa mai crestea (de la 70 pana la 90) dar mie la valoarea asta deja imi ajungea pe rosu.

Oare sa etichetez problema ca fiind rezolvata ?

This post has been edited by Ciorapel: 15 Dec 2010, 14:08


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 14 Dec 2010, 20:06
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




e o tehnica paguboasa sa schimbi juma de masina, ce vad din celalalt topic sonda e de vina . De asta spuneai ca fierbe?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 14 Dec 2010, 22:05
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Ca sa ma conving daca e sonda trebuie sa stiu daca exista un model de indicator care are bucata de 90 de grade undeva la o treime (nu imediat sub rosu/alb).

Stie cineva ?


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 15 Dec 2010, 01:11
Post #58


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




a spus cineva mai devreme ceva de nivelul din vasul de expansiune.
ai verificat starea nivelului,daca scade putin este O.K.,daca iti creste putin este din nou O.K. si asta din cauza ca antigelul isi modifica proprietatile de la cald la rece.In cazul in care nivelul creste putin mai multfie chiar si max 4 cm inseamna ca este simtom de inceput de duca la garnitura de chiuloasa.valabila situatia cu motorul cald,la rece este super bine.
ai verificat daca furtunele se intaresc?Sunt la fel de slabe ca si atunci cand nu mai este pornita de min 10 ore,dupa 20 min functionare?
cand opresti motorul ce se intampla cu apa din vas?Creste sau scade?incearca sa ii iei busonul de la radiator sau vasul de expansiune dupa ce o opresti sa vezi ce se intampla...daca fasaie mai mult de hai...sa zic 5 sec ai presiune in instalatie,ori nu este bine aerisita ori cum am spus garnitura de chiuloasa.
Sa ai grija cand iei busonul de la radiator sau vas,daca face presiune te poate opari prin jetul ce il elimina...sa iti iei masuri de protectie in prealabil.
sa-mi dai si mie un pm cu ce ai rezolvat,te rog.
bafta multa si spor la treaba!

15 Dec 2010, 01:36:
tot anterior a mai postat cineva ceva despre planeitatea chiuloasei.Daca aceasta nu este perfecta poti schimba si 10 garnituri de chiuloasa fara efect.De cele mai multe ori nu trebuie fiert un motor de 10 ori,o data este suficient in functie de cat de bine a fost stransa...sau cand a fost ultima oara stransa.Faptul ca nu iti circula apa prin calorifer nu inseamna ca nu baga pompa de apa,poate fi aer(presiune) mai mult decat este necesar unei functionari in parametrii normali.In momentul in care deschide termostatul sistemul de racire trebuie sa faca tot ciclul la relanti,inclusiv incalzirea caloriferului.In astfel de situatii eu nu cunosc decat aerisire defectuoasa sau garnitura,planeitate chiuloasa necorespunzatoare.Un motor mai poate sa incalzeasca si din avans,de modul cum este distributia...tu verifica ce consideri,cu atat te pot ajuta eu.
bafta!

This post has been edited by taxi4you: 15 Dec 2010, 01:36


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest nu-mi place sa ma las calcat in picioare - toti gresim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 15 Dec 2010, 14:15
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ai masurat corect temperaturile ? Cum asa la 70-80 gr deschide termostatul si porneste si elv? Daca 5 nu se intampla in mers e rezolvata


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 15 Dec 2010, 14:30
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Eu nu am masurat temperaturile, am masurat rezistenta senzorului de temperatura de la injectie, senzor care functioneaza. Din acea rezistenta, am dedus temperaturile aproximative.

Inca nu am iesit la drum lung cu noul senzor de temperatura sa va daca se intampla 5 in mers, dar nu cred ....

This post has been edited by Ciorapel: 15 Dec 2010, 14:30


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 19:49
Forum Renault