se afuma bujiile si merge intrerupt
![]() ![]() ![]() |
se afuma bujiile si merge intrerupt
Virgil TJY |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310 e
berlina
1995
- PH-11-TJY FULGY STREET
|
|||
CandyMan13 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
ori alte bujii(sinterom 14np21) sau un reglaj culubutori(evacuari mai indelungate)..asta ma gandesc pe moment
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
ori amestec prea bogat (soc tras, nivel mare, plutitor spart, cui poantou care nu inchide, retur infundat)
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Daca am fi la licitiatii la a 3-a strigare de amestec bogat, te duci direct la carburator !!!
|
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Virgil TJY |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 October 09 ![]() |
lem verificat la crburator si e totul bn cuciul pontou inchide bn bn nivelul e reglat si ala la tigare cum stie toata lumea,am schimbat bujiile acum 2 sapt,returul e bine la suflat chiar azi cu pompa zdravan,unii spun ca e de la aprindere,altii spun ca e de la segmenti,dar nu vad ce treaba ar avea segmentii cu pb mea,e nevoie sa schimb delcoul,ca si ala e cam distrus
|
--------------------
dacia 1310 e
berlina
1995
- PH-11-TJY FULGY STREET
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
nu a zis nimeni de segmenti.Ma refeream la reglajul deschiderii supapelor.Astea sunt in chiuloasa.Segmentii sunt pe pistoane in blocul motor.
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
motor care mananca ulei = bujii afumate, umede, moarte. Fa-i barem o segmentare si ai sa ramai uimit de diferenta.
Sintermo 14np18 si 14np21 sunt un mare stift. Cu alea mergeram 200 de km si apoi fugeam la magazin si cumparam alt set. Cu orice alte bujii (champion, denso, brisk, ngk) nu am avut probleme mii de km cu motorul cam gata chiar daca aveam la fiecare cilindru bujie de alta natie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
na...parerile sunt impartite...astea is la indemana mai multora si eu unul folosesc sinteroame si le am de asta iarna...
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
intr-adevar sinteroamele sunt bune (le am de aproape 2 ani pe masina si mie frica sa umblu la ele ca prea bine merg). daca zici ca iti afuma bujiile si merge intrerupt, nu are vlaga si alte chestii(cu toate ca ai schimbat x piese), ramane sa reglezi culbutorii.
sapt trecuta un prietan patise la fel. am reglat aprindere, carburator, schimbat bujii, capac delcou, fise, bobina. Am reglat culbutorii (cred ca fusese reglati de sf duh), si minune, masina merge brici. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
bujiile sunt cumva ancrasate cu ulei? daca da, atunci se cere o verificare de uzura a grupului cilindru-segmenti-piston (pentru inceput doar masurarea compresiei pe fiecare cilindru, poate spune multe despre starea motorului)
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
Virgil TJY |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 October 09 ![]() |
va multumesc mult pt sfaturi am rez pb era din carburator.dar acum sa dus motorul cred!scoate mult fum.are bataie,ji nu mai trece de 4000 rot/min.necesita neaparat segmentare?puteti sami spuneti cam cat ar costa reparatia cap-coada la un motor de dacie?in afara de manopera!
|
--------------------
dacia 1310 e
berlina
1995
- PH-11-TJY FULGY STREET
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
depinde ce schimbi si cat ai vrea sa te tina, vreo 800
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Virgil TJY |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 October 09 ![]() |
salut!!!!
am facut o isprava cred ca rar se intampla.acum o sapt am observat ca mototrul are o bataie de fier pe fier,nu am incetat sa mercg asa cu el pana cand l-am gripat!!!am dus-o tractata pana acasa si am inceput sa desfac la motor unde am observat ca pistonul nr1 nu mai functiona,am incercat sal misc si am reusit sal scot ff usor.azi am desfacut restul motorului ial desfacut baia de ulei si am fasit mai multe bucati de fier acolo,nijte cuzineti nijte bucati de segmenti si resturile de la pistonul ala care lam scos cu mana(suruburile si partea de jos a pistonului).acum va intreb:se mai merita sa il repar motorul asta sau e mai bn sa imi cumpar altul? ![]() |
--------------------
dacia 1310 e
berlina
1995
- PH-11-TJY FULGY STREET
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
daca pasiunea e 110% iar bugetul sub 10% nu se merita;daca pasiunea=buget=>se merita.In mod normal cea mai decenta remediere te due undeva la un 5-6 milioane.Un motor sh e undeva la 3-4.
![]() This post has been edited by CandyMan13: 29 Oct 2009, 19:45 |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
HUntter |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Medical Group: Members Posts: 27 Joined: 18 February 07 From: Space, the final fronteer ![]() |
sa mergi in 4000rpm cu dacia constant, e cam pericol , si pentru tine, si pentru masina. de-asta ti-ai adunat segmentii din baia de ulei, mai ales la ce calitate de fabricare au "pesele" de Dacie in ziua de azi . cred ca in cazu' tau e sa schimbi motoru' , daca blocul nu are defectiuni majore, si sa incerci pe viitor sa schimbi si tu pana in 3000. o fi ea masina de turatie ... dar totusi
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996, LX
- CT-03-LCC Stii, si la ce te-ajuta ca stii ...
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#16
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Esti cam pe langa, un motor pus la punct n-are treaba nici la turatii mari.Ca turatiile mari il omoara mai repede e partial adevarat, depinde de multi factori si de calitatea pieselor/consumabilelor folosite.
Mai mult il fortezi, mergand subturat de exemplu. |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
marius.v |
![]()
Post
#17
|
![]() 2 fast 4 u Group: Members Posts: 27 Joined: 12 October 06 ![]() |
Poti sa stii.
Mersul subturat e daunator, mersul turat, deasupra punctului de cuplu maxim, pana pe la 4000 de ture nu e daunator. This post has been edited by marius.v: 30 Oct 2009, 15:12 |
--------------------
Dacia /Peugeot
1300/307 Hdi, 54 CP/110 CP
1981, 1289 cmc/2006, 1560cmc Drive safe
|
|
Ky_Cristian |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
numai segmentii sunt pina in 100, mai trebuie garnituri,se verifica cuzinetii, arborele, nu stiu daca sa schimbi doar segmentii, vezi ce uzura are tot setul, ax, pompa ulei, qlasa
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
geopsi |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
QUOTE(Ky_Cristian @ 31 Oct 2009, 13:22) segmentii sunt 60-80 de lei depinde de magazin goetze. Io unu am bagat un metabond vad ca nu mai scoate fum albatrui si merge bine, nu mai strica bujiile decat foarte rar... Daca ma duce 5000km asa mai bag un tub dupa. Cam tot setulde uzina e 4,5 mil si 2,8 mil un set harj(nu mai stiu cum ii zicea)... De mult ma tot bate gandul sa refac motorul dar parca as mai trage de el asa ca prea se duce bine in ture, nu are batai si alte chestii numai ca manca f mult ulei... Oricum ca sa se schimbe simeringurile merge si numai sa dai jos rampa de la cubultori, chestie pe care o si recomand in prima faza. La mine au fost bani aruncati astia ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
Virgil TJY |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 October 09 ![]() |
va multumesc pentru sugestii,probleama am rezolvato cu motorul am pus altul pe ea merge ok nu consuma ulei merge perfect,dar ca la orice dacie acum am alta problema.de 2 zile ma chinui sa inteleg ce poate avea.am mers cu motorul asta cam 15oo km si nu a facut niki o pbde ceva timp imi face figuri alimentarea cred pt ca am observat ca pompa de benzina nu mai baga.am schimbat 3 pompe leam probat la rece,toate 3 isi fac vidul(tin benzina),am verificat si faniturile si furtunele si supapele din pompa mi sau parut ok,si in ultima instanta am incercat alimentarea directa din bidon fara ca sa mai treaca prin pompa,deci am bagat un furtun in bidon si in carburator si surpriza mare merge brici.acum spunetimi voi ce soluti aveti ca sa pot scapa de problema asta. tnx
![]() ![]() 8 Dec 2009, 09:38: am uitat sa specific:la relanti merge ok dar in momemtul cand plec cu ea fa in nas si se opreste,insa cu bidonul nu am niki un fel de problema cu ea, ![]() This post has been edited by Virgil TJY: 8 Dec 2009, 09:38 |
--------------------
dacia 1310 e
berlina
1995
- PH-11-TJY FULGY STREET
|
|
cd_i |
![]()
Post
#22
|
participant la trafic Group: Members Posts: 123 Joined: 21 June 06 ![]() |
Ai verificat sa nu ti se fi infundat conducta din rezervor pana la pompa de benzina?
Degeaba ai pompa buna daca turul e infundat si nu are ce sa traga. |
--------------------
Dacia
1310L
'94
- CS-01-GBE
|
|
Virgil TJY |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 October 09 ![]() |
am verificat tot leam suflat bine bine cu pompa se poate sa nu fi montat pompa bine?
|
--------------------
dacia 1310 e
berlina
1995
- PH-11-TJY FULGY STREET
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Uita-te la o masina cum vin conductele respective ca sa stii cum vin ele puse la pompa.
QUOTE(Adrian_Boy @ 20 Oct 2009, 20:50) ![]() QUOTE(Virgil TJY @ 26 Oct 2009, 19:12) Baga-te sub masina si vezi in ce stare sunt furtunasele de cauciuc, cele care se imbina cu tevile de metal de la rezervor, posibilitate mare sa-ti traga aer fals pe acolo. Ai tras cu gura sa vezi daca vine benzina ? This post has been edited by Adrian_Boy: 9 Dec 2009, 09:06 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Virgil TJY |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 October 09 ![]() |
am tras cu gura am montat bine furtunele care vin la pompa.dar are o anumita pozitie cand montez pompa ?cum i i dau seama daca e pe cama?
|
--------------------
dacia 1310 e
berlina
1995
- PH-11-TJY FULGY STREET
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salutare. Se da masina din semnatura,carburator de 1400 cu jiglere de 1300, consumu nu e mare, cand era mai cald afara cu 7 l de benzina faceam cam 100 km din care putin mai mergeam prin oras.Decand a venit frigu a mai crescut consumu. Ulei am in ea panther 20w50, uleiul are 1900 km in care mi-a mancat,pierdut cam 800 ml.
In luna mai am pus un set de bujii sinterom noi, la inceput a mers perfect.Peste o luna mi-a picat o bujie. Am schimbato si pana acum in decembrie nu am mai umblat la bujii deloc, in acest timp am facut vreo 2300 km. Deoarece a inceput sa trepideze motoru mai rau, am verificat bujiile prin scoaterea fiselor pe rand.Si am gasit la pistonu 2 si 3 ca nu prea mai functiona calumea bujiile alea 2. Am dat jos bujiile, si bujiile de la pistonu 2 si 3 erau afumate si aveau depunere de calamina( ceva negru uscat) si celelante 2 de la pistonu 1 si 4 erau rosiatice. Mentionez ca am ceva batai la culbutori. Ce pot sa ii fac? Deocamdata masina se odihneste in garaj. |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
in prima faza fa reductii la bujii sa stea mai inafara, in reductii pui bujii brisk de 1400, maresti usor avansul, uleiul mai bine il schimbi cu un 15W40 mai bun
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
baranga |
![]()
Post
#28
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(paul-tm @ 7 Jan 2010, 19:30) Salutare. Se da masina din semnatura,carburator de 1400 cu jiglere de 1300, consumu nu e mare, cand era mai cald afara cu 7 l de benzina faceam cam 100 km din care putin mai mergeam prin oras.Decand a venit frigu a mai crescut consumu. Ulei am in ea panther 20w50, uleiul are 1900 km in care mi-a mancat,pierdut cam 800 ml. In luna mai am pus un set de bujii sinterom noi, la inceput a mers perfect.Peste o luna mi-a picat o bujie. Am schimbato si pana acum in decembrie nu am mai umblat la bujii deloc, in acest timp am facut vreo 2300 km. Deoarece a inceput sa trepideze motoru mai rau, am verificat bujiile prin scoaterea fiselor pe rand.Si am gasit la pistonu 2 si 3 ca nu prea mai functiona calumea bujiile alea 2. Am dat jos bujiile, si bujiile de la pistonu 2 si 3 erau afumate si aveau depunere de calamina( ceva negru uscat) si celelante 2 de la pistonu 1 si 4 erau rosiatice. Mentionez ca am ceva batai la culbutori. Ce pot sa ii fac? Deocamdata masina se odihneste in garaj. Exact cum a zis krapcarasu schimba repede uleiul ala ca nu e ulei de vremea asta; din ceea ce zici tu ,ai amestecul bogat(bujiile 2 si 3 sunt mai aproape de carburator decat 1 si 4) ori ai culbutorii dereglati la 2 si 3 |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Am vorbit cu mecanicu, si m-a intrebat in ce stadiu e motoru. Maine sau duminica sper sa reuseasca sa o faca sa mearga binisor.
Multumesc de ajutor deocamdata |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
Virgil TJY |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 October 09 ![]() |
salut am ji eu o nelamurire in legatura cu prescurtarile de la dacie.
Ce inseamna E din talon nu am gasit pe nicaieri explicatia. |
--------------------
dacia 1310 e
berlina
1995
- PH-11-TJY FULGY STREET
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:21 |