reparatie motor 1,4, piese necesare
![]() ![]() ![]() |
reparatie motor 1,4, piese necesare
fsilviu86 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai set motor,set garnituri motor banuiesc 1,4,arbore cotit,set cuzineti,segmenti,inele etansare(cupru sau cauciuc dar poate astea intra cu totu la set motor sau nu)simeringu din fata si cel din spate si daca faci distributia (roti dintate 2,lant si intinzator)cred ca atat daca am omis ceva sau am zis prostii rog sa ma corectati
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#3
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Trebuie vazuta si chiulasa, scaunele, supapele etc. in ce stare sunt.
Daca faci o treaba asa de mare, macar s-o faci ca lumea... |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
peredur |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 21 April 10 ![]() |
Frate dal dracu de motor de dacie cumpara alta masina cu km putini si tabla proasta de prin 1998-incoace si fai transplant
![]() ![]() Eu am cumparat una din 1978 cu 3 mil ![]() La noi de la fier vechi poti sa cumperi orce cutie in 5 trepte cu planetare 140 am negociat eu ![]() |
--------------------
Dacia
1300
Dacia 1300 1981 SB 04 SCU (4 SB 475 )
- Sb 04 SCU telefon : 0741381720
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
chiuloasa este buna, este noua anu trec prin vara am schimbto..
![]() - set motor care mam dus si mam interesat are atasat segmentii + pistoane + camasi + garnitura chiuloasa + bolturi si ganitiru cauciiuc la camasi (400 ron) - ax cu came 1.4 (90 ron) - rampa culbutori (56 ron) - arbore cotit si a zis ca are palier marit .. este bine?? sau trebuie altfel?? am inteles ca cuzinetii trebuiesc luati dupa arbore (257 ron) - semeringuri fata spate sunt ieftine amandoua (25 ron) - set distributie lant + pinioane 2 la numar + intinzator sau patina cum i se mai zice (24 ron) - pinion delcou (12 ron) pompa ulei debit marit (100 ron) harnitura baie ulei (10 ron) - semicuzineti sau cum le zice cei din capul arboreluisi care mai vine pe arbore prinsi nu am inca pret la ei - cuzineti biela nu am pret inca alceva am omos??? am gasit google chestiile astea ca ar trebui iar preturile sunt luate din magazin, nu este problema de bani, cand este vb de masina nu ma mai uit la bani, o fac pt ca merita ma scos din multe necazuri si nu ma lasat ca a fost mai greu, o sa atasez si niste poze cu ea maine sa o vedeti arata bine .. este din 91 dat are multe modificari, poate atasez si un filmulet (gemuri electrice fata, geamuri ionizate si omologate rar, proiectoare cu instalatie xenon 6000k urmeaza si pe faruri sa un dar momentan sa i fac motorul.\ daca am omos ceva va rog sa mai completati. O seara buna! |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da e bine cu palier marit
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
payty |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca are doar 70000 si a fost refacut cu simt de raspundere nu are rost sa il demontezi degeaba. presiune la ulei ai? daca da, atunci inseamna ca desi arborele e la cota R2 atunci functioneaza cum trebuie.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
presiune la ulei am aproape maxim.. cand este motorul cald am doar o liniuta libera, iar in mers mai ramane maxim kumatate libera, cand am facut ultima data motorul a fost facut la R2 iar setul motor pistoane camasi segmenti si biele de unde leam luat au zis ca sunt tratate erau mai inchise la culoare decat normal si erau si mai scumpe, iar segmentii sunt perfect circle si sunt destul de scumpi, ulei nu mananca dar nu prea mai trage asa bine, am fost la reprezentanta la dacia, am niste prieteni la service si au pus in loc de bujie un fel de sonda sau nustiu cum sa i spun care iti arata preasiunea in piston, cei de acolo au zis ca nu mai face presiune in camera de ardere sau ceva de genu cum trebuie, si e posibil ca un bolt sa fie slab pt ca tot ei au zis ca se aude o bataie la primul piston de l volanta, mie nu mi se pare ca se aude nimika dar poate ei stiu ce stiu,oricum vreau sa o fac sa ma mai tina macar 2 3 ani, oricum eu mai am si alta masina care o folosesc zi de zi, acum dacia o folosesc doar cand imi este dor de un condus adevarat, sa simti ca conduci, ca tragi de volan:)) sa simti cand pui frana etc etc:D
This post has been edited by fsilviu86: 13 Nov 2010, 08:51 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
scoate fum din capacul culbutorilor?
La km astia eu zic ca mai duce vreo 30 000 faptul ca nu mai trage mai cauta si in alta parte |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
nu scoate fum pe la capacul culbutorilor, chiar deloc, am scos acel futun care duce spre carburator si nu scoate deloc fum.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
atunci presiunea o pierde pe la supape, nu desfa degeaba motorul, qlasele astea noi nu rezista mult in timp; cine e fabricantul?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
djmix7388 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 14 July 09 ![]() |
daca scotea fum pe la capacul de culbutori inseamna ca scapa compresie?
|
--------------------
Dacia
1310 L Berlina / GPL
1997
- BZ 00 MIX
|
|
payty |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
bataia poate fi si din cauza de ulei prost, sau insuficient.
daca iese fum pe la capacul de culbutori inseamna segmenti uzati. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
ulei are .. i schimb uleiul la maxim 10 mii de km ... iar ulei are numai castrol, nu mananca ulei, uleiul abia este schimbat de maxim o luna, si nivelul este unde trebuie, ulei nu mananca deloc, fum nu scoate pe la capacul de culbutori, dar nu prea mai are compresie, chiuloasa cand am luato zicea ca este de uzica ca de import echipata era in jur de 800 ron, si am luato pe asta mai scumpa, oare sa scape presiune pe la supape??? miramas sa se fi dus chiuloasa asa repede .... adica benzina nu ban decat 99 rareori 95, ulei are castrol care se zice ca este foarte bun, filtru tot de la castrol il da cu tot cu set. iam schimbat si bobina de inductie ca aia incepuse sa piarda ulei, am schimbat capac delocou, bujii, platina nu mai am ca am aprindere cu senzor pe cama axului de la delcou, (iam pus si platina sa vad daca la fel face si tot degeaba nu are putere) cu aprinderea asta are o scanteie mult mai puternica, avansul sil regleaza singur acum ca acel senzor citeste axu cu came al decoului, oricum as da eu delcoul, isi regeleaza imediat aprinderea.
This post has been edited by fsilviu86: 13 Nov 2010, 17:30 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
descrie putin aprinderea care regleaza singura avansul.
Faptul ca mergi cu benzina de 99+ si cu un posibil avans prea mic favorizeaza arderea supapelor de evacuare, semne ca sa ars garn de qlasa ai?Culbutorii sunt reglati? Da jos qlasa si verifica cu benzina daca inchid supapele. Rateuri in evacuare ai? |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
http://www.gotronic.ro/new/index.php?optio...emid=61&lang=ro aici gasesti tipul de aprindere care o am eu cu senzor, este foarte buna, avansul il regleaza automat nu mai trebuie sa mai misti tu de delcou stanga dreapta. culbutorii sunt reglati, si verificati de doi mecanici dupa reglare, la reglasj sau folosit lere, rampa de culbutori este nou luata odata cu chiuloasa, a fost verificata sa fi facut urma, si nu au, avansul si daca il pun pe aprindere clasica il regelz unde emrge motorul cel mai rotund, fara sa dea rateuri, nici la turatie mica nici la turatie mare, garnitura de chiuloasa este buna, nu mi se ridica apa peste normal nici vara nici iarna, nu face bule de aer in vasul de expansiune, nu imi scade nivelul de apa din vas. majoritatea care au vazuto au zis ca trebuie motorul segmentat. acum eu nu stiu ce sa zic.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#17
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Din nefericire, s-ar putea sa-ti fi stricat singur motorul, aprinderea AT011 nu regleaza singura avansul. Avansul initial il poti regla folosindu-te de acel led. Aduci volanta la semn, atentie ca apare de 2 ori semnu, asigura-te ca luleaua e iun dreptul fisei cilindrului 1, apoi pui contactul, rotesti maxim delcoul inspre radiator, apoi in sens invers pana se stinge ledul. Dupa pornirea motorului se ajusteaza avansul astfel incat sa fie optim pe toata plaja de turatie, si asta se face tot prin rotirea delcoului (asa cum sti sa faci pe clasic).
Acum problema e ca tu nu ai mai facut reglajul la avans corect ca te-a invatat cineva prost ca se regleaza singura, drept urmare ai mers cu avans mic si benzina cu co mare ceea ce a daunat motorului. Refa dinnou reglajele la avans si carburatie corect si daca nu s-au ars supapele e evacuare cum zicea un coleg mai sus o sa-ti mearga motorul rotund si nu o sa ti sa mai para ca nu are putere. Eu mai verific supapele cu o foaie de hartie la toba, ti foaia lipita pe teava de la toba finala si urmaresti sa sufle constant, daca doar sufla e ok, daca mai trage uneori foaia in interior e naspa si se lasa cu demontat chiulasa si rectificat supape/scaune. |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
"Din nefericire, s-ar putea sa-ti fi stricat singur motorul, aprinderea AT011 nu regleaza singura avansul. Avansul initial il poti regla folosindu-te de acel led. Aduci volanta la semn, atentie ca apare de 2 ori semnu, asigura-te ca luleaua e iun dreptul fisei cilindrului 1, apoi pui contactul, rotesti maxim delcoul inspre radiator, apoi in sens invers pana se stinge ledul. Dupa pornirea motorului se ajusteaza avansul astfel incat sa fie optim pe toata plaja de turatie, si asta se face tot prin rotirea delcoului (asa cum sti sa faci pe clasic).
Acum problema e ca tu nu ai mai facut reglajul la avans corect ca te-a invatat cineva prost ca se regleaza singura, drept urmare ai mers cu avans mic si benzina cu co mare ceea ce a daunat motorului. Refa dinnou reglajele la avans si carburatie corect si daca nu s-au ars supapele e evacuare cum zicea un coleg mai sus o sa-ti mearga motorul rotund si nu o sa ti sa mai para ca nu are putere. Eu mai verific supapele cu o foaie de hartie la toba, ti foaia lipita pe teava de la toba finala si urmaresti sa sufle constant, daca doar sufla e ok, daca mai trage uneori foaia in interior e naspa si se lasa cu demontat chiulasa si rectificat supape/scaune." cu foaia de hartie sau cu mana pe teava de esapament si simti cand da rateu daca da, acum problema este ca deci e posibil ca supapele sa se fi dus?? ![]() |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#19
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Scaunele nu se strica usor, dar supapele vor trebui rectificate apoi pasuite pe scaune fiecare. In functie de cum arata supapele frezezi si scaunele. Oricum verifici intai daca e cazul de rectificari, cu chiulasa demontata pui benzina sau petrol in camera de ardere si daca se scurge trebuie rectificare si pasuire, daca nu e ok si nu umbli la ea
La cutie, degeaba o desfaci, fluieratul e din cauza pinioanelor inlocuite, nu sunt perechi, unul e uzat si celalalt nou si de aici fluieratul, asa ca daca intra bine in viteze, las-o asa. |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
aha ok ms mult nelu... asa o sa fac la chiuloasa cum ai zis tu, iar la cutie, nu stiu ce sa fac, ca am schimbat pinioanele si leam pus noi si leam luat perechi ca parca daca nu ma insel sunt cate doua pinioane la fiecare viteza sau ceva de genu, oricumam facut rost de o cutie de la cineva care merge bine si vrea sa i pun pinionul de la a 5 pe ea si sa o folosesc, este cutie de papuc din 2002 si am inteles ca astea de papuc sunt mult mai bune, masina fiind si diesel, si este aproape noua cutie, ca masina este rasturnata de 4 ani
![]() This post has been edited by fsilviu86: 14 Nov 2010, 17:12 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#21
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Nu-i buna cutia daca-i 4x4, te complici mult, mai mult e foarte posibil sa aiba grup de tras 8x33, berlinele au de regula grup de fuga 9x34; Modificarea nu se merita, trebuie pusa carcasa de ambreiaj de la cutia ta ca aia de diesel e diferita, trebuie pus grupul din cutia ta ca ala de papuc e scurt dupa cum ti-am zis, trebuie schimbat arbore primar, capac spate, diverse. Nu merita.
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
WGX |
![]()
Post
#23
|
![]() Dacia 1310 Owner Group: Members Posts: 388 Joined: 27 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Sa ma ierte stapanirea,(off-topic) dar stie cineva prin bucuresti unde pot plana una chiuloasa de 1.4 si rectificat scaunele supapelor, cu schimbul aferent de ghiduri/semeringuri?
|
--------------------
Dacia
Batranul REnAult Kombi
1999/1310 CL
- WGX'u ex:Dacia 1310 CL Break, Diamond Silver ,Gasoline with Gotronic Ignition Sensor inside
now: Opel Astra G Caravan 1.6 16V 101 HP |
|
danut1981 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 7 October 10 From: ilfov ![]() |
pe sos andronache este un atelier pentru ce ai tu nevoie
|
--------------------
dacia
super nova clima
2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 02:06 |