Duster pe zapada, Comportamentul masinii pe zapada
![]() ![]() ![]() |
Duster pe zapada, Comportamentul masinii pe zapada
zeegermans |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 January 12 ![]() |
|
||
--------------------
dacia, skoda
-
-
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#62
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(zeegermans @ 10 Jan 2012, 23:25) probabil vreau eu prea mult, dar o lada niva totusi le are si e tot o masina low cost Am prins eu din urma ieri o masina ca asta in zapada. Nici zapada nu era prea mare si nici rampa prea inclinata. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#63
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Am avut azi o mica aventura cu duster-ul.
Veneam de la tara dinspre Bratca spre Oradea. A nins puternic in ultimele ore, toate bune si frumoase pana am ajuns in varful dealului Borodului. Soseaua era acoperita cu zapada si am inceput sa cobor, am inceput coborarea cu viteza I dar tot era nesigura viteza, am piscat frana si a inceput sa danseze masina, in acel moment am cuplat pe lock si am coborat lejer in viteza 1 cu frana de motor fara nici o problema. Pe deal incerca sa urce un ford escort break (urcase o mare parte din deal dar deja patina foarte tare si nu mai avea nici o sansa sa ajunga in varf, era si prea departe si nesigur ca sa ajunga la baza sa incerce o urcare din avant) iar mult mai in jos spre baza dealului ramasese blocat un a4 cu cauciucuri de iarna in stare foarte buna, patina si acesta. Am coborat pana aproape jos, am intors si am decis sa dau o mana de ajutor, am urcat pe lock fara probleme pana in fata fordului escort. Din fericire soferul avea mai multe cabluri de remorcare, am legat fordul de duster cu o sufa lunga cam de 8 metri, a pornit si el si am pornit si eu. Aderenta era foarte proasta si patinau toate 4 rotile in 4x4 lock, avansam foarte greu. Am decis sa scot rotile din dreapta in afara carosabilului, moment in care am reusit sa il trag fara probleme pana in varful dealului. In timp ce trageam fordul, un alt sofer venea de jos cu viteza cu un opel insignia pana cand a ajuns in dreptul nostru si gata a fost, a ramas pe mijlocul drumului fara sa mai poata inainta desi avea anvelope de iarna noi noute. Dupa ce am dezlegat fordu-l am coborat cu fata tot pe 4x4 lock pana la 20 m de insignia, opelul fiind pe mijlocul drumului nu aveam pe unde sa trec sa intorc mai jos si sa vin cu fata asa ca avand in partea dreapta (spre sensul de coborare) un mic refugiu am intors si am dat cu spatele spre insignia pana am putut lega sufa. Am inceput remorcarea opelului, de aceasta data eram pe banda stanga a drumului, pe sensul de urcare. Am scos iarasi rotile din partea stanga de pe carosabil si am inceput remorcarea, am reusit sa il trag, probabil in jur de 10 m dar aderenta era proasta si mergea foarte greu (mult mai greu ca si in cazul fordului). In timp ce il remorcam in viteza I cu motorul turat, la un moment dat pauza, incepe duster-ul sa o ia in spate spre insignia, puneam frana dar masina mergea suba in spate. Am inceput sa accelerez cu masina bagata in viteza 1, am pus frana si am reusit sa opresc, cumva in diagonala pe partea stanga a drumului, cu roata din fata in afara drumului. Cand ma uit in bord, era aprins un bec, ca un fel de zig-zac orizontal (se incalzise cuplajul electromagnetic si decuplase din 4x4 lock, a fost momentul in care masina a luat-o cu spatele la vale). Intre timp venisera mai mult prieteni sa il ajute pe cel cu fordul si pe cel cu insignia. Am lasat sa se raceasca cuplajul si am impins toti opelul care dupa ce a primit un mic impuls a reusit sa urce (era oricum mai aproape de varful dealului). Intre timp cel cu audi a dat cu spatele si probabil a ales o ruta ocolitoare prin Piatra Craiului, fiind aproape de baza dealului. In varful dealului asteptau mai multe masini sa se deblocheze drumul ca sa poata cobora. Apare in acel moment si masina de la drumuri care arunca nisip, un steyr care desi avea o singura axa pe spate urca lejer. Sunase si sotia la 112 sa vina masina de dezapezire dar i se spusese ca au fost deja anuntati. Dupa ce sa aruncat nisip toate masinile care au urmat urcau cu lejeritate. Din locul unde ramasesem cand a decuplat automat din 4x4, am cuplat inapoi pe lock si am urcat in varful dealului sa pot intoarce (in acest timp venea in spatele meu masina de dezapezire si arunca nisipul), am intors, am coborat inapoi pe 4x4 lock si mi-am continuat drumul spre casa. Concluzii: - Dusterul desi echipat cu anvelopele continental din fabrica, mixte, vara-iarna sa comportat foarte bine. In timp ce autoturismele 4x2 cu anvelope de iarna nu puteau urca, eu am coborat dealul pana la baza, l-am urcat inapoi, am remorcat fordul pana in varf, am coborat iarasi pana unde era blocat insignia, am intors, mi-am apropiat cu spatele de insignia, am remorcat putin insignia, am urcat iarasi pana in varf (inainte sa junga masina ce arunca nisipul in acea zona) si am coborat tot dealul in siguranta in 4x4 lock. Aderenta era asa proasta incat nici macar abs-ul nu mai facea fata la coborare si masina dansa cum atingeam putin frana, coborarea in 4x4 lock, in treapta 1, la relantiu a fost o adevarata placere, realizandu-se in deplina siguranta si fara nici un "dans" al masinii. - Daca aveam anvelope de iarna sigur remorcarea se facea mult mai usor, poate reuseam sa duc pana sus si insignia. Nu va recomand sa va avantati prea departe in zapada cu cele mixte, pentru ca veti ramane acolo cu tot cu 4x4 lock. - Viteza 1 scurta a fost de un mare ajutor atat la coborare cat si la urcare si remorcare. - Duster-ul fara a lua in considerare remorcarea celor doua masini a intampinat o situatie din care el singur a iesit fara probleme, situatie din care berlinele nu prea au avut sanse sa iasa. - Daca duster-ul era diesel sigur din cauza cuplului ar fi facut o treaba mult mai buna. - Daca aderenta e prea scazuta, poti sa ai 4x4 si tot ce vrei ca pana nu vine dezapezirea tot nu iesi. - Desi sistemul 4x4 ma ajutat deja in multe cazuri si imi da siguranta chiar si cand nu il folosesc pentru ca stiu ca e acolo si ma pot baza pe el, situatia de care m-am lovit pe acel drum public a fost o situatie deosebita care probabil in 30 de minute a fost remediata si nu a mai cauzat probleme nici unei masini. In timpul in care noi ne "distram" pe panta, un mitsubishi, modelul anterior lui l200 a urcat cu o lejeritate deosebita, acelasi lucru la facut la coborare un mercedes g, dar din cate am vazut eu aveau anvelope de iarna, probabil chiar AT-uri. Aceasta a fost mica mea aventura si in concluzie, sunt multumit de duster, desi inca consider ca a fost prea scump la achizitie. Ca o intrebare, cum de isi permit sa dea acum pack look-ul in valoare de 700 de eur gratis? This post has been edited by asgard1955: 15 Jan 2012, 23:45 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
Aer Curat |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 6 June 05 ![]() |
Felicitari pt spiritul civic.
![]() Ca fapt divers, apropos de intrebarea ta privind gratuitatea "pack look", Dacia si-ar permite lejer inca un discount de 1.500 - 2.000 euro (o campanie promo, o repozitionare de pret, etc. si tot ar face profit), dar nu se doreste. Motivele sunt simple si s-au mai punctat. In plus, reno trateaza cu .... partea dorsala RO, atat din prostia unora cat si cu vadita (sa nu spun rea) intentie. |
-------------------- |
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Si-ar permite oricand, dar din februarie in noiembrie este programul Rabla (de unde obtii o reducere sanatoasa) si nu e nevoie de asemenea artificii comerciale. Ca idee, eu am primit asa:
- reducere "rabla" - reducere 500 EUR (masina pe stoc, fabricata in luna precendenta) - un an extragarantie gratuit - bonuri de 1000 de lei (covorase, senzori de parcare si alarma) - jante de aliaj (surpriza, de asta n-am aflat decat la livrare). Deci as zice ca au de unde ![]() This post has been edited by BlaueCorsa: 16 Jan 2012, 09:14 |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
asgard1955 |
![]()
Post
#66
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Eu nu am primit nici un leu reducere. Treaba aceea cu 1000 de lei a intrat dupa ce am ridicat masina, desi as fi montat un carlig de acei bani, dar asa mai asteapta.
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Adica... a fost 15040 EUR pret final?!
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
asgard1955 |
![]()
Post
#68
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Da exact, atata numai ca am dat 3 rable.
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#69
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(asgard1955 @ 15 Jan 2012, 23:36) Cand ma uit in bord, era aprins un bec, ca un fel de zig-zac orizontal (se incalzise cuplajul electromagnetic si decuplase din 4x4 lock, a fost momentul in care masina a luat-o cu spatele la vale) Eu cand am zis ca acel cuplaj nu rezista la remorcare, nu m-a bagat nimeni in seama.QUOTE(IRONICK @ 3 Jul 2010, 08:20) |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#70
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
A rezistat la prima masina dar la a 2-a mai greu. Noroc ca era sufa lunga ca aveam mari sanse sa ma opresc in insignia.
This post has been edited by asgard1955: 16 Jan 2012, 10:08 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
tag21 |
![]()
Post
#71
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 4 February 10 ![]() |
Felicitari Asgard pentru gestul tau ! mai rar vezi asa ceva in zilele noastre ... in legatura cu problema aparuta la remorcarea Opelului Insignia, cred ca a fost pur si simplu peste puterile Dusterului !
Opel Insignia este o masina grea as zice , iar Dusterul tau nu are nici motor diesel si mai important nu este nici din liga Toyota Hilux, sau Mitsu L200 , Ford Ranger etc ... si asa a facut o treaba excelenta pt el si pt Fordul acela Escort ! Sunt total de acord cu tine ca daca este sa cumperi un Duster, merita sa il iei cu 4x4 ; nu stii niciodata cind ai nevoie de ea ... Multi km in continuare cu 0/zero incidente !!! ![]() |
--------------------
Toyota
Corolla
D4D Excellence Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#72
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Multumesc la fel tuturor.
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#73
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(tag21 @ 16 Jan 2012, 10:09) Opel Insignia este o masina grea as zice , iar Dusterul tau nu are nici motor diesel Nu are nici o treaba. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#74
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Probabil sunt același repere de transmisie pe ambele variante de motorizare, după ambreiaj și CV…Eventual planetarele dacă sunt diferite…
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#75
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Probabil ca cuplajul ceda si daca dusterul era diesel.
This post has been edited by asgard1955: 16 Jan 2012, 12:43 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#76
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
eu am am avut si duster diesel 110 dci 4x4 cu esp si pot spune ca era parca mai potent dar sa nu uitam ca este si ceva mai greu. acum 2 saptamani eram in austria si intrand pe o aleea pietonala despre care credeam ca e pentru masini am zburdat inainte si inapoi desi zapada era considerabila. nu acelasi lucru s-a intamplat si cu passat-ul nou nout al fratelui meu care a intrat pana la proiectoare si acolo a ramas. am incercat cu dusterul pana l-am incins si pe lock si pe auto dar nu a avut suficienta aderenta. a incercat si un crafter de 3 tone si nici nu l-a clintit pentru ca in final sa il scoatem cu un tractor de 250cp cu lanturi pe toate cele 4 roti.
concluzii: - nu cred ca ar fi contat daca aveam dieselul intrucat dusterul are 1200kg iar passat-ul (1,6 105cp tdi) are peste 1500 kg - daca nu ai aderenta macar pe 2 roti (la mine practic se invartea doar o roata pe fata sau una pe spate in rest erau pe loc pentru ca era gheatza) nu are rost nici sa incerci sa remorchezi ceva - deci asgard are dreptate - daca nici un crafter nu a reusit cu motor de 2,5 tdi turat in blana nu vad de ce as considera dusterul slab - nu stiu cum as putea sa-mi dau seama daca benzinarlul e mai slab in off road sau pe drumuri alunecoase decat dci-ul |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
casuba |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 15 September 07 ![]() |
Salutari
Dupa aceasta ninsoare am esit si eu cu Dusterul in oras pe o strada necuratat cu 4x4 lok cuplat ,la un semafor am incercat sa plec si rotile a inceput sa patineze si instantaneu mi-a sarit din LOK in 4x2 aprizanduse si martorul ca si o rezistenta, pana nu am oprit masina din cheie nu a mai vrut sa mai cupleze nici 4x4 Auto nici 4x4LOk. Si in acea zi am mai patit acest fenomen de 4 ori. Daca este un cunoscator si imi poate spune din ce cauza sa intamplat, sau am o problema cu masina. Astept opinii! |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#78
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Nu ai nici o problema, cand se incalzeste cuplajul electromagnetic decupleaza pentru a se proteja. Dupa ce se raceste poti sa cuplezi inapoi.
Si la mine sa aprins la fel acel beculet in bord cand a fost fortat. This post has been edited by asgard1955: 7 Feb 2012, 19:00 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Nu ai nici o problema ,asta e cuplaju se incalzest3e si gata e ,de aceea prefer eu sintemu cu maneta si pinioane ,si mrl-uri ,nu uzezi grupu si planetarele degeba ,le cuplezi doar la nevoie
This post has been edited by vladut88: 7 Feb 2012, 19:03 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
@casuba. Nu vad de ce sa incalzesti\obosesti cuplajul mergand in LOCK pe zapada, in AUTO se descurca foarte bine. LOCK cuplezi doar daca ramai impotmolit, lucru foarte greu, eu nu am reusit inca, si plec primul din parcare dimineata.
Sistemul clasic cu pinioane e cel mai bun, dar e mai scump si mai incomod de folosit pentru majoritatea. This post has been edited by D-Ice: 7 Feb 2012, 21:27 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
masiu |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 11 July 11 ![]() |
@casuba
Stai linistit ca nu se intampla nimic, este din cauza uleiului ft gros cand este ft rece afara. Daca mergi un pic pe 2wd o sa poti sa mergi din nou pe auto sau 4lock. Eu am patit mereu dimineata cand ramanea de cu seara cuplat pe auto si dupa vreo 50 de metri am oprit motorul si apoi am cuplat din nou 4 lock sau auto si a mers fara probleme toata ziua. Au patit si altii si de la service au primit acelasi raspuns la aceasta problema. Daca ramane aprins si dupa ce faci repornirea motorului atunci poti sa faci un drum la service. |
--------------------
DACIA
DUSTER
2011
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#82
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
casuba |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 15 September 07 ![]() |
Salutari
Va multumesc pentru explicatii. De obicei de cand am dusteru (1an si 4luni)majoritatea timpului merg pe 4x4 auto, in ziua cand ma scos din 4x4lok si sa aprins martoru ca si o rezistenta,nu pornisem masina de 3 zile. De incalzit diferentialu nu cred, ca am mers numai 50m pana la primu semafor. Am mers 4x4 lok deoarece pe drum era gheata si un strat de zapada.O sa mai urmaresc fenomenul si daca se mai intampla o sa trag la service sa vedem ce explicati mai primesc. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#84
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(asgard1955 @ 15 Jan 2012, 23:36) În 4x4 (chiar și lock), la Duster "trag" maxim 2 roți simultan, nu toate 4. Poate aveai senzația că patinează toate 4 simultan pentru că diferențialele "mutau" puterea de la o roată la alta. This post has been edited by cosmin_2300: 8 Feb 2012, 23:36 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
jay333 |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
2 sunt mai multe decat unica roata care trage la masinile 2wd.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#86
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(cosmin_2300 @ 8 Feb 2012, 23:35) În 4x4 (chiar și lock), la Duster "trag" maxim 2 roți simultan, nu toate 4. Ce mutau mai? Tu unde te crezi aici? Se vorbeste de duster, nu de masini care au cuplajul la iesirea din diferential pe fiecare planetara.Poate aveai senzația că patinează toate 4 simultan pentru că diferențialele "mutau" puterea de la o roată la alta. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tag21 |
![]()
Post
#87
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 4 February 10 ![]() |
Fratilor,
Nu stiu cite roti trag exact la Duster si cum se "muta" puterea de la o roata sau punte la alta ![]() ![]() Nu am aer conditionat la ea, nici inchidere centralizata, trebuie sa 'decartez' si de un radio-cd ceva ..... guess what ? .... I don't care , am 4x4 si ma bucur de chestia asta aproape zilnic cind parchez dusterul sau cind il scot din parcare ![]() Si nimeni nu ravneste la locul meu pentru ca ..... ori nu poate intra ori daca intra nu mai iese hehehe ![]() Asa ca ................ Duster rules !!! ![]() |
--------------------
Toyota
Corolla
D4D Excellence Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#88
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 9 Feb 2012, 10:01) Ce mutau mai? Tu unde te crezi aici? Se vorbeste de duster, nu de masini care au cuplajul la iesirea din diferential pe fiecare planetara. Am zis să fiu politicos și i-am căutat un pretext ![]() QUOTE(tag21 @ 9 Feb 2012, 18:39) Nu am aer conditionat la ea, nici inchidere centralizata, trebuie sa 'decartez' si de un radio-cd ceva ..... guess what ? .... I don't care , am 4x4 si ma bucur de chestia asta aproape zilnic cind parchez dusterul sau cind il scot din parcare ![]() Se fabrică Duster 4x4 fără AC și altele?! ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#89
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Da , se fabrica cel chel numai ca e 4x4.
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#90
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Cam off-topic ... nu înțeleg de ce ai da "58037 lei" pe o mașină nici o dotare
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:42 |