Problema pornire GPL / electromotor, Problema pornire GPL / electromotor
![]() ![]() ![]() |
Problema pornire GPL / electromotor, Problema pornire GPL / electromotor
calin_ics |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 March 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dsn
europa
2003
- aa-11-ics
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cauta pe forum , posibil sa fie fie o masa pe la motor de la minusul bateriei pe la cutie , aia cu butelia s-a intimplat si la mine odata incearca sa bagi gaz dimineata , sau incearca in alta parte
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
calin_ics |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 March 10 From: Bucuresti ![]() |
alte opinii?
ms! |
--------------------
dsn
europa
2003
- aa-11-ics
|
|
adrian.petrov |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Ceai patit tu am patit si eu, plec de acasa bine merci la supermarket, fac cumparaturile si cand vreau sa plec acasa moarta in papusoi, nu cupla nu invartea - aveam clacson.Am impins-o prin parcare, dupa cateva ture a pornit DAR mi s-a aprins becul de la baterie .
Am zis ca este descarcata si cand o sa se incarce o sa se stinga, GRESIT !!! - PRIN IMPINGEREA MASINII , NI-AM ARS PUNTEA REDRESOARE DE LA MASINA si mi-am omorat s bateria in vreo doua zile de a trebuit sa o schimb. Cand am pornit-o in supermarket mi-am mai strans bornele la baterie, nu stiu cum se slabisera asta fusese buba initiala, apoi inlocuit punte si carbuni la electromotor si o baterie noua . Atentie la neatentie. Adrian ![]() |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
corbex |
![]()
Post
#5
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Nu cred ca ai ars puntea fiindca ti-ai impins masina. Mai degraba invers, ti-ai impins masina fiindca ai avut puntea arsa si bateria s-a descarcat incet-incet.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
puntea se putea arde si daca avea o legatura slaba pe la baterie
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
cata82 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU RAPIDIST Group: Members Posts: 450 Joined: 12 November 09 From: Bucuresti - sos. Polona ![]() |
Adriane, nu te supara dar ai cam dat cu bata-n balta, sa se arda puntea pentru ca ai pornit masina impinsa ?!?!?!
![]() ![]() PUNTEA S-A ARS CEL MAI PROBABIL DIN CAUZA UNUI SCURTCIRCUIT PROVOCAT, SCURTCIRCUITAREA UNUI ELEMENT AL BATERIEI , DIN CAUZA UMEZELEI, SAU PUR SI SIMPLU DIN CAUZA IMBATRINIRI VREUNEI DIODE DIN PUNTEA REDRESOARE. Daca o pornesti impinsa singurul lucru care se poate intampla este sa-ti sara de la punct, distributia fiind pe curea! This post has been edited by cata82: 19 Oct 2012, 23:09 |
--------------------
Dacia
Supernova
2001 REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST |
|
adrian.petrov |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Mai oameni buni, pana sa ajung acolo nu se aprindea becul de avarie la baterie.
Cand am constatat ca nu mai porneste , am tot dat ca bula la cheie pana am ingenunchiat-o, apoi am impins-o si dupa ce a pornit s-a aprins becul de avarie de la baterie si am crezut ca s-a descarcat bateria si ca dupa ce se incarca se va stinge. Cum ne cum asa s-a intamplat , s-au ars diodele puntii redresoare; ca idee dupa ce mi-am luat o baterie noua, bateria veche inca functioneaza pe o dacia 1410 a unui amic - caruia i-am facut-o cadou. Da am strans atunci bornele de la baterie ( asa doar in caz ca ...), probabil ca "bygy007"are dreptate . Mai nou acum o saptamana nu mi-a mai pornit, din cauza ca a decedat pompa de benzina ( nu se mai aporsa cand ai puneam contactul ). In cazul meu si eu am GPL pe masina - "pompa de benzina se pote arde daca se circula cu benzina putina(3-5L) pe rosu, in special la masinile care au GPL" ; "nu este recomandat sa mergi mult timp pe "rosu" cu benzina; pompa este imersata si se raceste in acest mod) - n-am crezut dar acum m-am convins pe buzunaru meu, ca asa este . Adrian ![]() This post has been edited by adrian.petrov: 23 Oct 2012, 15:17 |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sau daca scoti borna de la baterie in timp ce motorul merge
eu merg cu minim 1 linie si pina acum nu am avut probleme This post has been edited by bygy007: 24 Oct 2012, 00:24 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
calin_ics |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 March 10 From: Bucuresti ![]() |
Baieti, multumesc pentru raspunsuri, am rezolvat intre timp - sincer sa fiu, nu stiu exact de la ce a fost, dar am tractat-o acasa ( dupa ce am platit sa o recuperez, pt ca nu am mai gasit-o unde am lasat-o - mi-o ridicasera baietii pt ca parcasem, chipurile, in loc nepermis - precizez ca nu este adevarat, mi-au impins-o vreo 5-6m pana in locul unde intr-adevar ar fi fost interzis, dar nu am cum sa dovedesc asta asa ca am inghitit galusca - aviz amatorilor, trageti frana de mana zdravan, eu am tras-o doar asa un pic si uite, acum imi pare rau, daca o trageam ca lumea macar se chinuiau mai tare - scuze pt paranteza cam lunguta si ne-la-obiect). In w/e am vrut sa ma duc sa-mi iau alt electromotor din Vitan dar am zis inainte sa ma uit un pic pe la contacte, asa ca m-am bagat pe sub ea, i-am desfacut contactele, le-am mai curatat un pic, le-am mai strans, le-am pus la loc, am curatat bine si bornele de la baterie si apoi a pornit. Problema insa persista oarecum dintr-un alt punct de vedere in sensul ca in timp ce merg raman fara curent pe toata masina, si implicit, se opreste si motorul. Nu mai am lumini, claxon, nimic. Dupa ce iau borna de pe baterie (minusul) si o pun la loc de cateva ori porneste. Cred ca e undeva un fir de masa general, care nu face contact ca lumea - daca stie cineva unde este, sa-mi spuna si mie, pana mai caut eu.
Merci! |
--------------------
dsn
europa
2003
- aa-11-ics
|
|
cata82 |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU RAPIDIST Group: Members Posts: 450 Joined: 12 November 09 From: Bucuresti - sos. Polona ![]() |
In primul rand trebuie sa verifici de ce se descarca bateria, ori nu-ti incarca alternatorul (regulatorul de tensiune ars, puntea de diode arsa sau una sau mai multe diode prezinta rezistenta inversa) ori iti ''fura'' curent pe la instalatia electrica-stopurile spate unde exista foarte multa umezeala si riscul aparitiei de oxizi.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001 REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST |
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
totusi verifica starea prinderii cablului de minus pe borna , borna , si capatul opus al cablului de la borna de la bateriei , undeva cutie sau aripa , baga bornele intr-un pahar cu apa 10 min , si apoi sterge cu o cirpa aspra , poti folosi un burete de vase cu partea aia aspra , vei fi uimit cit de bine se curata , mai verifica daca in momentul in care borna este strinsa daca se miscafata de polul bateriei
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
calin_ics |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 March 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Cred ca am descoperit de unde provenea problma de la bun inceput: in urma cu vreun an mi-a crapat o clema care se prindea la borna bateriei, asa ca am schimbat-o. Nu am mai luat seama la ea, doar cate o inspectie vizuala si o decalaminare din cand in cand intre borna bateriei si clema aceea. Insa nu am mai verificat legaturile care pornesc de la clema catre restul instalatiei electrice. Intre timp insa, se pare ca aceste legaturi s-au slabit pentru ca in cele din urma, in disperare de cauza in problema actuala, intr-o doara asa, am miscat un pic de firele alea si am constatat ca se miscau ca naiba. asa ca am strans frumusel toate alea mai bine si de atunci nu am mai avut nici un fel de problema. Si uite asa, m-am chinuit de mama focului pentru o neatentie. Cred ca tot de acolo imi proveneau si problemele cu electromotorul de nu pornea - nefiind legaturile bine facute la baterie, probabil ca nu lua destul curent - nu stiu - ideea e ca dupa ce am curatat borbele, le-am strans, am curatat si contactele de pe cutia de viteze/caroserie, nu am mai avut nici un fel de pb in ultimele 2 saptamani. Multumesc tuturor pentru ajutor! |
--------------------
dsn
europa
2003
- aa-11-ics
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 06:57 |