aeroterma suplimentara, construire
aeroterma suplimentara, construire
fsilviu86 |
13 Dec 2010, 15:58
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau |
|
||
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|||
sorin1983 |
13 Dec 2010, 16:01
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.589 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
Il pui in spate sa sufle in radiator. Ar trebui un motor mai puternic, eventual si cu viteze.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
fsilviu86 |
13 Dec 2010, 16:12
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau |
deco motorul care era la aeroterma are viteza destul de mare, iam dat jos paletii lam scod din carcasa lui, am demontat un ventilator mare de calculator, nu cel normal care se pune si la sursele obisnuite, este unul mai mare, si am montat paletii pe axul motorului lam alimentat si face suflu puternic si debit destul de mare mai ales ca iam facut un fel de captor de aer. deci zici sa montes in spatele radiatorului, faza este ca am observat ca daca sta in spate parca nu mai trece debit prea mare de aer. am demontat si o aeroterma de cn si tot cam la fel are ventilatorul de mare.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
Paulorossi |
13 Dec 2010, 18:02
Post
#4
|
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei |
Salut prieteni.
A incercat cineva modificarea grilelor de aerisire laterale asfel incat sa mearga pe aer cald pentru un bord CN?Lucrul acesta ar ajuta la dezaburirea geamurilor. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
inginer_ar |
13 Dec 2010, 18:05
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 December 10 |
Decât să montați ventilatoare de PC, nu credeți c-ar fi mai bine să urmăriți discuția aceasta: http://www.daciaclub.ro/reparat-caldura-la...10-t199729.html ?
|
--------------------
none
none
none
|
|
ghitza |
13 Dec 2010, 21:23
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
PAUL:bodul CN are prevazut pe laterale acele grile mici care dezgheata geamurile in greptul oglinzilor
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Cioby92 |
13 Dec 2010, 23:15
Post
#7
|
Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov |
QUOTE(Paulorossi @ 13 Dec 2010, 18:02) Salut prieteni. A incercat cineva modificarea grilelor de aerisire laterale asfel incat sa mearga pe aer cald pentru un bord CN?Lucrul acesta ar ajuta la dezaburirea geamurilor. Masina din semnatura (dacia 1300) a fost cumparata de tatal meu in 1999-2000 (nu mai stiu exact).Cum avea nevoie de o reparatie capitala, deoarece a facut taxi la viata ei, sa gandit ca nu i-ar strica o imbunatatie in "zambetul lui ilescu", asa ajuns, baba din '76, sa arate ca o dacie noua cum se mai fabricau la vremea aceea. Cum nu prea gaseai piese in special cele de interior (bordul CN4 a fost completat din mai multe bucati din parti diferite) au trebuit sa si improvizeze. La aeroterma au inlocuit bucata aceea de cauciuc (incercuita cu verde in poza)Picture_074mod.jpg ( Size: 56.88k ) Number of downloads: 1204 cu o tabla in care au sudat doua bucati de teava la care erau prinse cate un furtun de carton (genul acela de la aspiratoarele vechi) si conectate la aeratoarele laterale. Astfel aeratoarele din lateral functionau odata cu cele din mijloc. Masina sta acum in garaj, are probleme grave cu rugina si ar necesita inca o repatarie capitala care nu stiu daca mai merita investita. |
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
Paulorossi |
14 Dec 2010, 09:01
Post
#8
|
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei |
Deci se poate!
Merci pt informatii |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Cioby92 |
14 Dec 2010, 19:41
Post
#9
|
Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov |
Cu placere, de aia suntem aici, sa dam sfaturi.
|
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
fsilviu86 |
14 Dec 2010, 22:08
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau |
inginer_ar nu am zis ca am pus ventilator de calc, ca ala nu are nici viteza si nici debit prea mare, am zs ca am pus doar paleti de la un ventilator cel ca cel de calc doar ca este ma mare. oricum acum masina sta pe dreapta ca a venit iarna ninge si nu am cauciucuri de iarna, si nu am cum sa ma misc,pana saptamana care vine cand o sa am bani mai dureaza
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CT 06 THH |
16 Dec 2010, 10:28
Post
#11
|
... Group: Members Posts: 115 Joined: 31 August 09 From: constanta |
eu am pe masina mea radiator de caldura de opel cu 3 ventilatoare mici(8 cm) de PC in spate si sunt multumit de caldura pe care o baga:)
|
--------------------
Dacia
1300
1980
- CT 06 THH
|
|
Andyno |
16 Dec 2010, 10:39
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. |
QUOTE(ghitza @ 13 Dec 2010, 21:23) PAUL:bodul CN are prevazut pe laterale acele grile mici care dezgheata geamurile in greptul oglinzilor esti tu asa de sigur ca vine aer pe acolo? de ce mm aeratoarele laterele sunt de forma? adica doar aer rece intra pe ele de afara... m am uitat sub bord si nu este trasa nici o conducata(teava, tub) care sa faca legatura cu aeratoarele laterale. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Paulorossi |
16 Dec 2010, 13:42
Post
#13
|
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei |
asa e,nu au nici o legatura cu aerul cald,de aceea vroiam sa fac modificarea pt priza de aer cald
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
16 Dec 2010, 20:53
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
dc nu va uitati ami bine si vorbiti dupa.acolo sus in colt ai nistre grile mai micute asa (nu am poza sa va arat) care da aer(CALD) spre geamuri pentru a vedea in oglinzi
This post has been edited by ghitza: 16 Dec 2010, 20:53 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Cioby92 |
16 Dec 2010, 23:26
Post
#15
|
Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov |
Cred ca te referi la aceste aeratoare nu?aeratoare.jpg ( Size: 54.36k )
Number of downloads: 1128
Eu credeam ca sunt puse doar de design, nu credeam ca au vreun rol in dezaburirea/dezghetarea geamurilor laterale. LE. Acele aeratoare de unde baga caldura? La bordul CN4 (acela patratos) nu am vazut sa aiba vreo legatura cu aeroterma. This post has been edited by Cioby92: 16 Dec 2010, 23:30 |
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
G I M |
16 Dec 2010, 23:37
Post
#16
|
Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov |
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Paulorossi |
17 Dec 2010, 10:20
Post
#17
|
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei |
La mine nu da nimica aer cald sau rece !!!
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
17 Dec 2010, 13:22
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
la mine da ,si nu DA decat daca este infundat traseu de frunze sau alte minuni pe acolo,
CIOBY92:acele aeroatoare comune sunt pentru a dirija aerul cald sprea geamurile laterale fata in dreptul oglinzilor ,Baga nasul sub bord dar in partea cu cutia de acte si ai sa vezi cum iesiedin aeroterma sus acel traseu care duce aerul si la parbriz se intinde pana in extremitatile bordului(catre capete)unde sunt si aceste aeratoare micute.Este un fel de PALNIE da lastic ce porneste de la capetele bordului sin intra in mijloc in aeroterma ,baga nasu ca imd iti dai seama despre ce vbesc si este prinsa de coaja bordului in surubele |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
17 Dec 2010, 14:27
Post
#19
|
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei |
Cum poate sa ajunga frunze acolo?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
4x4 |
17 Dec 2010, 14:35
Post
#20
|
Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 |
Se înfundă ele cu ceva, nu știu dacă frunzele se fac vinovate de asta sau nu, dar la mine cea din dreapta suflă mult mai slab ca cea din stânga.
Și nu fac mare brânză oricum. VĂZUTUL E SUPRAAPRECIAT! |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
ghitza |
17 Dec 2010, 14:46
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
prin grila de la parbriz cea de afara de plastic.Acuma sa nu te gandesti a intra frunza intreaga acolo ci bucatele si alte prostii ce nimeresti din aer
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ov |
17 Dec 2010, 15:01
Post
#22
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.449 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
frunze nu pot ajunge acolo. Eu am demontat bord-ul CN si intr-adevar exista o legatura intre grila prin care baga aer spre parbriz si acele aeratoare mici laterale. In schimb daca vedeti cum e facuta legatura aia, va ingroziti. Pur si simplu au scobit un canal in "spuma" din care-i facut bordul si au pus un "ghid" de plastic peste canal spre aeratoarele alea. La mine era scobit prost, si bucatele de spuma obturau aproape complet canalul
Cu alte cuvinte design-ul e ok, dar executia e infecta |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sorin1983 |
17 Dec 2010, 15:32
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.589 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
cele mici intr-adevar sunt slabe rau... cele cu reglaj in schimb sunt trase cu furtun si prizele exterioare ale lor dau sub grila de la parbriz din exterior. astea ar trebui conectate la aeroterma eventual niste furtune de aspirator ca idee.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Alex4u |
19 Dec 2010, 17:52
Post
#24
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
acum am si eu o intrebare..nu am avut si intreb...dacia cu bord de cn...baga caldura doar prin aeratoarele din centru?? nu si cele din stanga dreapta care bat spre geam??
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Cioby92 |
19 Dec 2010, 18:08
Post
#25
|
Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov |
Da, baga caldura doar prin centru, aeratoarele laterale nu sunt legate la aeroterma, au legaturi sub grila de sub parbriz, aerul intra doar in timp ce msina merge... cand stai pe loc... ioc aer
|
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
Alex4u |
20 Dec 2010, 11:16
Post
#26
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
mda...doar e facuta in romania..te poti astepta la orice
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
CGDBZ |
20 Dec 2010, 11:29
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Aeretoarele laterale baga numai aer de afara , sunt bune vara. Pentru lateral sunt doua fante laterale pe bord. Eu unul sunt multumit de instalatia de CN .
|
--------------------
-
-
-
|
|
Alex4u |
20 Dec 2010, 11:57
Post
#28
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
eu am mers cu masina lu varamiu cu bord de cn dar nu am sesizat pe unde baga caldura...dar cam in 5 min de cand plecai cu ea...deja te descheiai la geaca de caldura...si usca parbrizul imediat..luneta si geamurile spate ramaneau totusi aburite...fatza de a mea..care dupa vreo 100 km incep si eu sa ma simt bine la caldura..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
ghitza |
20 Dec 2010, 12:17
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
asta e CN-ul pus la punct
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Andyno |
20 Dec 2010, 17:39
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. |
dap, nici eu nu am problema cu caldura la injectata...baga de te frige la maini.
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2024 - 21:57 |