DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme dacia, afuma bujiile si merge intrerupt

protektor
post 20 Dec 2010, 23:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 16 December 10




imi afuma bujiile si merge intrerupt si cand scot bujiile 2 si 3 nu imi tremura motorul ca si cum ar lucra.
cineva a spus pe alt forum ca e posibil sa fie servo-frana dusa si sa scape pe acolo compresie!e posibil?
am reglat culbutorii in mai multe feluri:aceelasi rezultat,pana acuma imi inunda bujiile 2 si 3 acuma nu merg ,si mai avea momente cand mergea 4 si 3 si nu mergea 1 si 2..deja mi-a scos peri albi.va rog ajutor cine stie sa-mi raspunda ce sa fac,ca in zona unde stau (la tara)nu am mecanici ca sa mi-o repare si nici la oras nu ajung cu ea asa ca merge aiurea


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 21 Dec 2010, 00:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




In fiecare seara un topic nou pe aceeasi tema?!De ce nu continui pe topicul deschis in 19 decembrie?


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
protektor
post 21 Dec 2010, 00:56
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 16 December 10




pentru ca nu-i tot aceelasi lucru de aia,atunci imi afuma 2 bujii si 2 le inunda,acuma merge intrerupt si imi afuma bujiile ,nu le mai inunda


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 21 Dec 2010, 02:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Regret ca nu intelegi.E continuare la aceeasi problema.Daca o iei mereu de la zero,nu o sa ajungi niciodata la final.

This post has been edited by Tudor Badescu: 21 Dec 2010, 02:16


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
protektor
post 21 Dec 2010, 03:04
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 16 December 10




mai nou acuma dimineata cand pornesc se aude o bataie aiurea la biela cred,doar cateva secunde 2 sa 3 dupa care merge normal...
cred ca e inceputul sfarsitului pentru motor

This post has been edited by protektor: 21 Dec 2010, 15:35


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 21 Dec 2010, 12:20
Post #6


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




In primul rand ar trebui sa tragi aer in piept si sa te calmezi....legat de bataia de biela..nu cred ca e de biela, este bataie de fier pe fier care se aude pana ajunge uleiul sus in rampa...depinde ce ulei ai in motor..daia se si recomanda cand e ger sa spargi uleiul invartind motorul odata -2 ori la mana..dar si daca il pornesti nu trebuie turat sub nici o forma...in partea cealalta , cu bujiile, trebuie sa iei pe fiecare in parte..tot ce tine de aprindere ma refer si carburatie..sa reglezi platina 0.3=0.4 mm .. sa vezi bujiile in ce stare sunt ..pot fii noi si proaste in acelasi timp...daca le-ai frecat cu peria de sarma sau le-ai copt pe aragaz le poti arunca direct...te sfatuiesc sa incepi verificand de la platina/capac/condensator(nu-l neglija) ,,apoi pune un set nou de bujii daca tot asa face si iti inegreste dai bujiile jos le stergi cu o carpa de bumbac curata si le pui inapoi si umblii in carburator...verifici nivelul la cnc sa fie la jumatatea planului inclinat...sa spritzuiasca ok..in alta ordine de idei tachetii ii ai reglati?? este foarte greu sa iti spuna cineva precis de la ce este fara sa vada masina..asa ca nu te mai umfla in pene pe aici...bft

This post has been edited by Alex4u: 21 Dec 2010, 12:22


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
protektor
post 21 Dec 2010, 15:24
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 16 December 10




m-am calmat pentru ca am facut sa mearga masina bine
problema pe care nu o inteleg e ca acu 2 saptamani am schimbat jicloarele vechi cu altele noi si seara am observat ca curgea benzina pe langa cuiul ala lung de cupru.
am cumparat garniturile de teflon le-am schimbat si surpriza!!!! a inceput sa mearga ca naiba numai in 3 bujii ba 2 ba 3...
azi am hotarat sa plec la oras la 36 km ,zis si facut ...langa oras am ramas fara benzina 4 l ,si am incercat sa dau la cama poate poate ajung in oras,insa nimic bun...era gol rezervorul
eu am insa si gaz la ea,asa ca am decis sa vad poate mai am gaz in butelie desi la tara nu-mi pornea pe gaz deloc (cea ce m-a facut sa cred ca e goala si butelia)insa iar surpriza ca am ajuns in oras si am mers si la statie de unde am bagat gaz.....
acu intrebarea!!!!de ce pe benzina nu merge bine insa pe gaz merg toate 4 bujiile??
le-am scos pe rand si tremura motorul,afirm ca am verificat cuiul ponto,nivelul e putin mai sus de ala cu bila,jicloarele le-am verificat si schimbat cu alea vechi ,dar nu merge bine pe benzina..multumesc si daca am deranjat pe cineva imi cer scuze


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 21 Dec 2010, 17:58
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




gazul nu uda bujiile, deci e din carburator la tine

21 Dec 2010, 19:02:
daca ai reglat culbutorii treci la aprindere: inlocuieste ce trebuie, pune-o la punct, apoi treci la carb:spalat ,reglat, apoi reglezi SINGUR instalatia de gaz si uiti de benzina

This post has been edited by krapcarasu: 21 Dec 2010, 18:02


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 21 Dec 2010, 21:46
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




nu te mai stresa degeaba! ti-ai dat raspundul singur: "2 saptamani am schimbat jicloarele vechi cu altele noi si seara am observat ca curgea benzina pe langa cuiul ala lung de cupru."
deci:
1) cuiul ponton nu este reglat si nu iti inchide cand trebuie: rezultatul: iti consuma mai mult de o gramada
2) carburatorul e varza, iti baga amestec prea bogat! si pentru ca la dacie nu se imprastie corect benzina, normal ca la cilindrii 2 si 3 ajunge un amestec mai bogat decat la 1 si 4!

deci schimba carburatorul! sau gadila-l! e important cuiul ponton! regleaza plutitorul corect! deci din carburator e!

eu nu i-am dat de cap vechiului carburator si l-am schimbat! din dezmembrari! dupa nspe seturi de jiglere am zis ca gata! mi-a ajuns! si am fost la dezmembrari, am luat doua carburatoare si am pus unul si merge beton! in sfarsit imi merge bine in toata plaja de turatii! coolspeak.gif


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 01:43
Forum Renault