Mersu pe autostrada
![]() ![]() ![]() |
Mersu pe autostrada
radian |
![]()
Post
#31
|
||
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
|
||
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|||
misu78 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
La fel cum a spus si Ashu, initiatorul topicului, scriu numai pentru a ajunge pe prima pagina. Se pot invata multe din ce e scris aici. Cine a fost pe A1 in ultimele saptamani stie ce spun. Pod in renovare, indicator cu limitare la 100, iar la 20 de metri indicator cu limitare la 80. De parca eu as putea sa opresc de la 130 la 80 in citiva metri. Si ticalosii au mai pus acolo si radar(logan rosu fara inscriptii). Ma prins cu 126.
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
Sony |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Daca il citeai pe ashu mai de mult acum nu te mai prindea radaru' cu 126. Mare om, mare caracter!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
bion |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(misu78 @ 8 Aug 2008, 10:36) Pod in renovare, indicator cu limitare la 100, iar la 20 de metri indicator cu limitare la 80. De parca eu as putea sa opresc de la 130 la 80 in citiva metri. Si ticalosii au mai pus acolo si radar(logan rosu fara inscriptii). Ma prins cu 126. ![]() Asa domnu` misu dar daca matale reduci la primu` lindicator la 100 sigur reusesti in douajde metri sa reduci la 80 conform celuilalt lindicator(banuiesc ca primu` lindicator nu era popup si se zarea de la oaresce distanta). Oricum ai dracului gaborii astia cum pandesc ei greseala omului necajit. ![]() This post has been edited by bion: 8 Aug 2008, 15:56 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
nasty |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.533 Joined: 3 January 05 ![]() |
QUOTE(SGN_1310 @ 24 Sep 2003, 07:27) Ai domne mai las'o balta. Ei bine la prima mea iesire pe E 85 -> urziceni , pe o sosea cu 1 banda circulatie+1 banda de urgenta se circula asha: fiind drum european sau expres 100km/h maxim pt turisme. Mergeam cu 90km(eram pt prima oara) shi eram depasit in felul urmator: venea omu cu straina sau autohtona de lux baga faruri la greu. Eu?! Nu stiam ce vroia. Apoi am tras pe banda de urgenta ca sa zboare omul mai departe . Faza e ca sensurile nu sunt despartite de linii continue, deci procedura standard de depasire era pe banda opusa.....ceea ce nu se face. Doi trei au facut cum trebuie depasirile, restul numa flash'uri asta pana cand am inceput sa ma dau eu singur la o parte. asta era in 2003. Acum, in 2008, cum ganditi aceeasi situatie? Bucuresti -Urziceni se merge de parca ar fi 2 benzi pe sens, nu o banda jumate. |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
adister |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 2 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(misu78 @ 8 Aug 2008, 10:36) Cine a fost pe A1 in ultimele saptamani stie ce spun. Pod in renovare, indicator cu limitare la 100, iar la 20 de metri indicator cu limitare la 80. De parca eu as putea sa opresc de la 130 la 80 in citiva metri. Si ticalosii au mai pus acolo si radar(logan rosu fara inscriptii). Ma prins cu 126. ![]() Eu merg pe A1 de doua ori pe saptamana si stiu foarte bine de restrictiile de la podul ala - ai timp berechet sa reduci viteza si sa te incadrezi in limitele respective, dintre care ultima e de 60 ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 1.5 dCi 80cp
2006
- B56... Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai dracu` si n-au nicio boala - Parazitii |
|
Sony |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Cine p...a m..ii a inventat si indicatoarele astea?
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#38
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
@ashu: Recunosc ca nu stiam nimic cu privire la trecerea pe banda 2 pentru a permite intrarea altora pe autostrada desi conduc cu foarte mult "bun simt" (zic eu)!
Poate ca nu ar strica sa fie facut sticky acest topic pentru a fi citit de cat mai multe lume? Zic si eu, nu dati cu paru' ! ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
QUOTE(SGN_1310 @ 24 Sep 2003, 06:27) Nu uitati stimati colegi de trafic posesori de bijuterii mecanice manufacturate de dacia ![]() Pentru SGN_1310 : Aici nu sunt de acord cu tine. Ar trebui sa stii ca voi cei cu masini mai vechi sunteti frustrati si pe autostrada, dar mai ales in localitati. Cei trecuti de 30 sunt mai linistiti, insa cu cei tineri este dezastru. Pana nu te depasesc sa iti arate ca Dacia lor poate nu se lasa. Nu vreau sa generalizez, insa cam asta-i adevarul ! |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Vezi sa nu-ti raspunda. E cam tras pe dreapta (banned).
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
QUOTE(MadHawk1 @ 8 Aug 2008, 22:51) @ashu: Recunosc ca nu stiam nimic cu privire la trecerea pe banda 2 pentru a permite intrarea altora pe autostrada desi conduc cu foarte mult "bun simt" (zic eu)! Poate ca nu ar strica sa fie facut sticky acest topic pentru a fi citit de cat mai multe lume? Zic si eu, nu dati cu paru' ! ![]() Politia germana recomanda multa atentie la "politetea" asta.(sunt chiar reportaje intregi pe tema asta, cu filmari care arata ce se poate intampla din prea multa politete) Multi pentru a fi politicosi cu cei care vor sa intre in autostrada, uita sa se asigure la trecerea pe banda a doua. Totusi cel care intra pe autostrada are "Cedeaza trecerea". |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#42
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
Pai aici se vorbeste de politete nu de prostie!
Oricum e buna observatia ta! ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Chestia mai nasoala e ca si cei care intra in autostrada sunt obisnuiti sa fie lasati de cei "politicosi" si nu prea se mai asigura. S-au intamplat accidente in lant intre camioanele de pe banda intai care au franat brusc pentru a evita coliziunea cu cei care intrau fara sa se asigure ( o alta problema la ei e distanta prea mica intre camioanele aflate in mers la viteze de 100 km/h sau chiar mai mult).
|
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
misu78 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Apropo, Adister , macar lucreaza la podul ala? Sau semnele sunt puse la misto?
|
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
ionutzp |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 August 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Amedeus @ 9 Aug 2008, 20:44) ce se poate intampla din prea multa politete La noi bunul simt lipseste nu numai in traficul auto ci in spatiul public in general. Mai avem pana sa ne ingrijoram de prea multa politete... o sa fie poate o problema pentru alte generatii. |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- Laureate 1.6
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#46
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu am apucat sa citesc tot, nu am rabdare dar vreau sa spun si eu cate ceva
nu sunt de acord cu ideea de a intra pe banda 2 cand unu intra pe banda 1 de pe banda de acc pe banda 2 circula cimpalai, berbeci, cretini, spune-le cum vrei care cum vad o dacie ca merge cu 100..110 incep sa dea flashuri ca dobitocii , sa claxoneze, etc...nu au pic de rabdare. cel care intra pe banda 1 trebuie sa acorde prioritate. de asemenea trebuie pastrata o distanta de siguranta intre masini. cand treci pe banda 2 cu dacia nu cred ca apuci sa depasesti(ex des) un mercedes care a intrat pe banda 1. ala ajunge la viteza de 140 mai repede decat ajunge dacia de la 90 la 110km/h citez din lege....cu cuvintele mele...fiecare sofer trebuie sa foloseasca banda 1 si sa revina pe aceasta ori de cate ori acest lucru este posibil. benzile sunt folosite in functie de intensitatea traficului si de viteza de mers. "Pentru SGN_1310 : Aici nu sunt de acord cu tine. Ar trebui sa stii ca voi cei cu masini mai vechi sunteti frustrati si pe autostrada, dar mai ales in localitati. Cei trecuti de 30 sunt mai linistiti, insa cu cei tineri este dezastru. Pana nu te depasesc sa iti arate ca Dacia lor poate nu se lasa. Nu vreau sa generalizez, insa cam asta-i adevarul !" deja generalizezi prea mult. este obtiunea fiecaruia sa depaseasca pe cine vrea, unde vrea atata timp cat poate si face asta legal fara sa puna in pericol siguranta circulatiei. viteza mare= omu vrea sa curete bujiile.... a schimbat bujiile sau se innecase masina anterior si ele se autocurata la turatie mare...... ![]() in america- houston viteza maxima pe autostrada 75mph......4 sau 5 benzi pe sens, 2 de urgenta.....toate benzile circulate.....din cauza ca e trafic f intens.dar mergeau civilizat ![]() |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
giany911 |
![]()
Post
#47
|
![]() Aproape util Group: Members Posts: 143 Joined: 7 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu vreau sa aduc ceva in atentie, lucru care am vazut ca se intampla mult prea des, atat pe autostrada cat si pe restul drumurilor pe care se circula cu viteza.
Am vazut ca a mai mentionat cineva chestia asta, dar nu s-a pus accentul pe ea, faza cu statul pana in ultima clipa sa depasesti. Cand vad ca imi sta cineva la nici 20 cm ( s-a intamplat, si nu doar odata ) si ma depaseste la limita innebunesc. Eu zic sincer, desi stiu ca nu e bine, tot as face chestia asta, daca e sa imi sara un animal, ceva in fata ( daca e om cu atat mai mult ) eu franez BRUSC, nu evit, probabil din reflex ( inca nu mi s-a intamplat asemenea chestie, dar daca se va intampla, Doamne Fereste, eu voi frana ). Daca ala sta calare pe portbagajul meu si eu pun frana, ala clar o sa vina peste mine buluc. Chiar mi-a spus un prieten o intamplare asemanatoare, in spatele lui era un nene cu masina scumpa - nu stiu ce era, tovarasul meu cu Dacia, iar smecherul vrea sa il sicaneze ( noaptea, drum cu 2 benzi pe sens, amicul pe banda 1, asta in spatele lui cu flashuri ). Amicul meu a vazut in fata un indicator - drum in lucru, si a schimbat banda brusc, iar ala din spate nu a mai apucat exact din cauza ca statea pe el calare, si a intrat tulumba in semnul ala. Cred ca a regretat nespus dupa aia. Deci mare atentie la distanta! Eu chiar am avut accident, spatele facut varza din cauza asta, boul din spate cu duba s-a suit pe mine, masina lipsa 6 luni, reparatie facuta de mantuiala deci mare atentie la distanta pastrata fata de cel din fata - daca nu e vorba de franat pana la 0, macar sa fie loc sa schimbi banda in caz de necesitate. PS: era vorba chiar de ashu, el a precizat. QUOTE(ashu @ 23 Sep 2003, 18:05) ... El m-a invatat ce anume e diferit fata de mersu pe un drum normal: nu se depaseste niciodata pe banda din dreapta, la depasire se trece pe banda din staga din timp, adica nu te duci pana in fundul celui din fata si treci brusc pe banda 2 ca la depasiri pe DN, apoi se revine tot larg, nu imediat in fata celui depasit,... This post has been edited by giany911: 11 Aug 2008, 20:44 |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 Chevrolet Aveo 1.4 16v
Cel care intreaba este prost pentru 5 minute, dar cel care nu intreaba ramâne prost pentru totdeauna. |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#48
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pai distanta trebuie pastrata cu sfintenie
in depasire e altceva..nu poti sa incepi unele depasiri de la distanta prea mare de ala si in conditii imposibile...asta tine de prostia fiecarui conducator |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
andrew14_maverick |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru resemnat cu DSN... Group: Members Posts: 255 Joined: 14 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu practic atunci cand se poate chestia cu trecutul pe banda 2 cand vrea cineva sa intre pe autostrada, insa atunci cand vreau eu sa intru prefer sa merg pe banda de urgenta pana pe la 80 sau 90 km/h si abia atunci ma bag pe banda 1 daca e libera. Nu stiu daca e cea mai buna treaba, insa mie mi se pare de bun simt.
La faza cu distanta, in general caut sa o pastrez, insa ma apropii destul de mult de masina din fata daca sunt pe banda 1 si pe banda 2 vine unul care merge vizibil destul de repede. Fac asta ca sa nu pierd mult din viteza, ca apoi poate ma trezesc cu altul care merge ca nebunul ca imi da flash-uri. Mi s-a luat de astia care te vad ca depasesti o masina care abia merge si ei vin mai tare din spate si dau flash-uri de parca si-au luat autostrada si tu n-ai voie pe banda 2, iar masinile lor pot merge cat de tare, insa frane nu au ca sa incetineasca. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima Rosie
- VL 09 DDD Ignorance is bliss.
|
|
nasty |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.533 Joined: 3 January 05 ![]() |
QUOTE(Amedeus @ 9 Aug 2008, 19:44) Politia germana recomanda multa atentie la "politetea" asta.(sunt chiar reportaje intregi pe tema asta, cu filmari care arata ce se poate intampla din prea multa politete) Multi pentru a fi politicosi cu cei care vor sa intre in autostrada, uita sa se asigure la trecerea pe banda a doua. Totusi cel care intra pe autostrada are "Cedeaza trecerea". acum nu mai e posibil nici in Germania, sa treci pe banda 2, ca aproape tot timpul e ocupata. Se practica intrarea pe autostrada modul "fermoar", asta pt ca ei pastreza distanta " normala" intre masini. Oricum n-am vazut niciodata, sa opreasca cineva, la intrarea pe autostrada, ca are cedeaza trecerea. Mai ajusteaza viteza cel de pe banda 1 si il lasa in fata sau accelereaza putin sa-i faca loc in spate. La noi nu cred ca e posibil, inca. |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Tocmai spuneam (ma uit frecvent la posturile germane de pe satelitul Astra) ca sunt destul de multe reportaje in care politia incearca sa le bage in cap soferilor unde gresesc. Una din greselile frecvente e distanta prea mica intre camioanele de pe banda intai. Au chiar si o scula care inregistreaza video si stie sa masoare distanta respectiva (similar cu radarul mobil). O scula draguta era un fel de catarg telescopic care se ridica din microbuzul politiei si are la varf o camera video care-i filmeaza pe soferii de camioane in cabina in timpul mersului
![]() Sa vedeti ce mecle aveau aia cand vedeau camera in dreptul geamului si ii filma cum citesc ziarul ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#52
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu exista popor civilizat ci popor amendat....omul asa e el....cum l-a facut...cine l-a facut
referitor la a merge pe banda de urgenta.... de la intrarea pe a 2 pana la sf benzii de accelerare orice rabla de dacie atinge macar 90...... eu folosesc(am folosit de vreo 6 ori intrarea) cam 75% din banda de accelerare si intru pe banda 1 la 80km/h, cu pedala apasata, in cateva secunde ajung la 90.....cand am chef cresc la 100...dar eu merg la consum.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 10:28 |