Cantitati enorme de apa din circuit prin toba?
![]() ![]() ![]() |
Cantitati enorme de apa din circuit prin toba?
aron9forever |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 July 15 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SN
2003
|
|||
Capitan_marian |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
imposibil.. esti la bloc ? te-a bagat cineva apa in toba .. ti sa golit vasu de expansiune? . - pe esapament, toba finala.. nu da fum alb . fum mult alb ?
|
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
aron9forever |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 July 15 ![]() |
QUOTE(Capitan_marian @ 23 Jul 2015, 14:07) imposibil.. esti la bloc ? te-a bagat cineva apa in toba .. ti sa golit vasu de expansiune? . - pe esapament, toba finala.. nu da fum alb . fum mult alb ? Da, stau la bloc, da n-are cum sa fie bagata de cineva acolo. Pozele cu vasul de expansiune au fost amandoua facute la rece, in 2 - 3 minute cat am tinut motorul pornit s-a dus peste jumatate de litru de apa din circuit. Cu motorul oprit nu se pierde deloc apa, daca dau o dura de 5km prin oras, dupa racire apa ajunge la 1-2cm la fund, cu mult sub minim credeam ca problema e de la radiatorul de clima dar pe mocheta abia sunt cateva picaturi, in schimb cand antrenez motorul uite ce se intampla in spate... Pot sa stau si sa fac asta pana raman complet fara apa in circuit, mi-e frica doar sa nu puste de la presiune asa ca il umplu mereu la loc cand se raceste. Iese fum alb din esapament dar nu in cantitati exagerate, cel putin nu in repaus, dar da, e alb. This post has been edited by aron9forever: 23 Jul 2015, 15:27 |
--------------------
Dacia
SN
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1. Ori ai schimbat lichidul de racire recent si d-abia acum s-a aerisit circuitul
fie 2. Ai pierderi pe undeva. Fiind vara, probabil ca se usuca foarte repede. Pe la radiator, pe la furtune, d-astea |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
aron9forever |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 July 15 ![]() |
QUOTE(klaus @ 23 Jul 2015, 16:24) 1. Ori ai schimbat lichidul de racire recent si d-abia acum s-a aerisit circuitul fie 2. Ai pierderi pe undeva. Fiind vara, probabil ca se usuca foarte repede. Pe la radiator, pe la furtune, d-astea sigur sunt pierderi, problema nu e recenta, doar ca s-a agravat acum de asta intreb, pe unde poate sa ajunga apa in esapament? |
--------------------
Dacia
SN
2003
|
|
Capitan_marian |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
pe la garnitura.. de chiuloasa scapa antigel si intra la cilindri.. si ii da pe evacuare afara si rezultatu fum alb.. antigel in cilindri = fum alb...
|
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
bion |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Din cirecuitu de racier pri garniture rupta su fisura in motor ajunge in pas pas pe cai natural in esapament si aper fumul alb. Dupa locul crimei poa sa apara si apa in ulei.Asta daca nu e freun furtun spart sau radiatorul gaurit.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
suchea |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 584 Joined: 7 March 09 From: Galați ![]() |
garnitura chiulasa......la tine iti baga lichidul de racire in camera de ardere si il arunca pe esapament.
Attached thumbnail(s) index.php.jpg ( Size: 246.04k ) Number of downloads: 145 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/confort
- GL 61 TES http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=259258&hl=
|
|
aron9forever |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 July 15 ![]() |
QUOTE(bion @ 23 Jul 2015, 18:26) Din cirecuitu de racier pri garniture rupta su fisura in motor ajunge in pas pas pe cai natural in esapament si aper fumul alb. Dupa locul crimei poa sa apara si apa in ulei.Asta daca nu e freun furtun spart sau radiatorul gaurit. La atentionarea ta si a inca unei persoane, am verificat uleiul. Am constatat ca nivelul era peste dublu dupa marcajul "max". De aici am tras concluzia ca garnitura chiulasa e de vina. Multumiri celor care si-au dat cu parerea. M-a atentionat cineva ca in cazul in care ar fi garnitura chiulasa de vina, ar trebui sa am ulei in vasul de expansiune. In schimb nu am deloc, doar putina benzina. E adevarat? Sa caut alt vinovat? This post has been edited by aron9forever: 25 Jul 2015, 18:09 |
--------------------
Dacia
SN
2003
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu neaparat , am avut si eu acesta problema la vechea dacie , da la mine avind GPL nu se mai incalzea vaporizatorul si se oprea motorul devenea un bloc de zapada, si la fel scotea apa pe teava, de fapt antigel ca l-am gustat
![]() This post has been edited by bygy007: 25 Jul 2015, 18:26 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:48 |