DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cantitati enorme de apa din circuit prin toba?

aron9forever
post 23 Jul 2015, 13:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 23 July 15




Atasez un video sa intelegeti despre ce e vorba. Se duce apa cat ai zice peste, in cateva minute e aproape gol circuitul. De la ce sa fie? Garnitura de chiuloasa?


Video Youtube

experimentul a fost doar partial filmat, se vede deja balta cand incepe video, aici aveti poze before / after cu vasul de apa si o poza cu baltoaca "in toata gloria ei"

http://i.imgur.com/iVv0Ltt.jpg
http://i.imgur.com/OjMgFNv.jpg
http://i.imgur.com/0N0nOWv.jpg
sunt prea mari pozele ca sa le pun pe forum direct

This post has been edited by aron9forever: 23 Jul 2015, 14:13


--------------------
Dacia SN 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Capitan_marian
post 23 Jul 2015, 14:07
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 790
Joined: 10 December 12




imposibil.. esti la bloc ? te-a bagat cineva apa in toba .. ti sa golit vasu de expansiune? . - pe esapament, toba finala.. nu da fum alb . fum mult alb ?


--------------------
Btwin RockRider 520 2016
Corbeanca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aron9forever
post 23 Jul 2015, 15:26
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 23 July 15




QUOTE(Capitan_marian @ 23 Jul 2015, 14:07)
imposibil.. esti la bloc ? te-a bagat cineva apa in toba .. ti sa golit vasu de expansiune? . - pe esapament, toba finala.. nu da fum alb . fum mult alb ?
*



Da, stau la bloc, da n-are cum sa fie bagata de cineva acolo. Pozele cu vasul de expansiune au fost amandoua facute la rece, in 2 - 3 minute cat am tinut motorul pornit s-a dus peste jumatate de litru de apa din circuit.

Cu motorul oprit nu se pierde deloc apa, daca dau o dura de 5km prin oras, dupa racire apa ajunge la 1-2cm la fund, cu mult sub minim

credeam ca problema e de la radiatorul de clima dar pe mocheta abia sunt cateva picaturi, in schimb cand antrenez motorul uite ce se intampla in spate...


Pot sa stau si sa fac asta pana raman complet fara apa in circuit, mi-e frica doar sa nu puste de la presiune asa ca il umplu mereu la loc cand se raceste.


Iese fum alb din esapament dar nu in cantitati exagerate, cel putin nu in repaus, dar da, e alb.

This post has been edited by aron9forever: 23 Jul 2015, 15:27


--------------------
Dacia SN 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Jul 2015, 16:24
Post #4


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Ori ai schimbat lichidul de racire recent si d-abia acum s-a aerisit circuitul
fie
2. Ai pierderi pe undeva. Fiind vara, probabil ca se usuca foarte repede. Pe la radiator, pe la furtune, d-astea


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aron9forever
post 23 Jul 2015, 17:13
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 23 July 15




QUOTE(klaus @ 23 Jul 2015, 16:24)
1. Ori ai schimbat lichidul de racire recent si d-abia acum s-a aerisit circuitul
fie
2. Ai pierderi pe undeva. Fiind vara, probabil ca se usuca foarte repede. Pe la radiator, pe la furtune, d-astea
*



sigur sunt pierderi, problema nu e recenta, doar ca s-a agravat acum
de asta intreb, pe unde poate sa ajunga apa in esapament?


--------------------
Dacia SN 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Capitan_marian
post 23 Jul 2015, 17:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 790
Joined: 10 December 12




pe la garnitura.. de chiuloasa scapa antigel si intra la cilindri.. si ii da pe evacuare afara si rezultatu fum alb.. antigel in cilindri = fum alb...


--------------------
Btwin RockRider 520 2016
Corbeanca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 23 Jul 2015, 18:26
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Din cirecuitu de racier pri garniture rupta su fisura in motor ajunge in pas pas pe cai natural in esapament si aper fumul alb. Dupa locul crimei poa sa apara si apa in ulei.Asta daca nu e freun furtun spart sau radiatorul gaurit.


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
suchea
post 23 Jul 2015, 21:14
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 584
Joined: 7 March 09
From: Galați




garnitura chiulasa......la tine iti baga lichidul de racire in camera de ardere si il arunca pe esapament.

Attached thumbnail(s)
index.php.jpg ( Size: 246.04k ) Number of downloads: 145


--------------------
Dacia SuperNova 2001/confort - GL 61 TES
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=259258&hl=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aron9forever
post 24 Jul 2015, 19:57
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 23 July 15




QUOTE(bion @ 23 Jul 2015, 18:26)
Din cirecuitu de racier pri garniture rupta su fisura in motor ajunge in pas pas pe cai natural in esapament si aper fumul alb. Dupa locul crimei poa sa apara si apa in ulei.Asta daca nu e freun furtun spart sau radiatorul gaurit.
*



La atentionarea ta si a inca unei persoane, am verificat uleiul. Am constatat ca nivelul era peste dublu dupa marcajul "max". De aici am tras concluzia ca garnitura chiulasa e de vina.

Multumiri celor care si-au dat cu parerea.


M-a atentionat cineva ca in cazul in care ar fi garnitura chiulasa de vina, ar trebui sa am ulei in vasul de expansiune. In schimb nu am deloc, doar putina benzina.

E adevarat? Sa caut alt vinovat?

This post has been edited by aron9forever: 25 Jul 2015, 18:09


--------------------
Dacia SN 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Jul 2015, 18:24
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu neaparat , am avut si eu acesta problema la vechea dacie , da la mine avind GPL nu se mai incalzea vaporizatorul si se oprea motorul devenea un bloc de zapada, si la fel scotea apa pe teava, de fapt antigel ca l-am gustat smile.gif

This post has been edited by bygy007: 25 Jul 2015, 18:26


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 06:48
Forum Renault