inexplicabila problema, gaz gpl merge la rece bine -la cald moare motorul
![]() ![]() ![]() |
inexplicabila problema, gaz gpl merge la rece bine -la cald moare motorul
protektor |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 16 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
95
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#2
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
E posibil sa ai si amestec bogat,asa se explica de ce merge la rece si de ce nu merge la cald
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
protektor |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 16 December 10 ![]() |
nu cred ca daca o reglez din surubul ala moare de tot motorul,din pulmon are doar aer de reglat si tot am incercat sa o reglez insa nimic bun
am sa reglez culbutorii mai tarziu sa vad cum merge la 20A 25E |
--------------------
dacia
1310
95
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pune volanul invers!
Unde ai vazut tu aer la regulator? Acolo se regleaza numai gazul, ca si la carburator. Singurul reglaj al aerului, e clapeta de acceleratie. Cu cat dai drumul la aer mai mult, cu atat soarbe mai mult gaz. Deschiderea la culbutori e bune, numai ca metoda nu ai specificat-o. Daca ai facut ca in cartile noi, pa. Citeste pe unde am mai scris noi, ca s-a vorbit mult de modul de reglare, ca eu nu am convingerea ca faci cum trebuie, dar tot nu are legatura cu problema ta. Totul e de la gaz. Modul cum il reglezi e gresit. As ocupa mult spatiu sa-ti explic, daca cati gasesti. Hai, fara gluma, cauta si regleaza din cele doua suruburi, gazul, ca ai debit mare, instabil la variatiile de temperatura ale regulatorului. Baga si o diuza pe furtunul de apa ce intra sau iese din regulator, asa vei avea o temperatura mai mica la apa, gaz mai concentrat, stabilitate la turatie, demaraj ca la benzina... |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
Unde ai vazut tu aer la regulator? Acolo se regleaza numai gazul
![]() |
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
protektor |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 16 December 10 ![]() |
pacat k iti spun dar eu am aer acolo ,nu e gaz...gazul se regleaza doar din furtun
|
--------------------
dacia
1310
95
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
da , e aer , si carfilul are reglaj de aer, amestecul de gaz cu aer nu e inflamabil si nu arde pe furtun
![]() regleaza gazul dupa metodele de pe forum (oricum mai bine e 'aer' decat 'pt motoare mai mari') |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 11:48 |