Pornire grea dimineața și după zgomot metalic, Dacia Papuc 1.9 DIESEL
![]() ![]() ![]() |
Pornire grea dimineața și după zgomot metalic, Dacia Papuc 1.9 DIESEL
raducubv |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Papuc 1.9D
2004
|
|||
1310CL |
![]()
Post
#2
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Ai tras tare de ea?Poate s-au dus segmenti in ea...
|
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
raducubv |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 November 10 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Papuc 1.9D
2004
|
|
pitzu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
schimba injectoarele sau bujiile incandescente ,alea fac totul dimineata...si mai ales baga niste aditivi in motorina sa nu inghete motorina,chiar dak e din aia buna,eu am condus una de la primaria unde stau si crede-ma pana nu am adaugat aditivi in motorina nu pornea dimineata...
ingheta si prindea cuburi de gheata pe conducte si de aia..inca ceva: mergi dimineata 5 m inainte si 5 innapoi cu 4x4 activat ca daca nu se va bloca jos la cutie sistemul si nu-ti va mai merge decat daca te duci la service... |
--------------------
dacia
1310
95
|
|
raducubv |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 November 10 ![]() |
s-a uitat la ea un "meseriaș" (gen omu' priceput la toate) și mi-a spus ca am aer in instalație
![]() ce este de făcut in cazul ăsta? mulțumesc! |
--------------------
Dacia
Papuc 1.9D
2004
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#6
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
Meseriasul tau a avut probabil dreptate.
Din cate cunosc eu,in momentul in care un diesel "trage aer",la pornire din cauza acestuia motorul scoate un fel de rontait si fum alb,pana cand se aeriseste singur prin functionarea lui.dupa o oprire de cateva ore,aerul isi reia locul pe instalatie,daca aceasta nu este perfecta. In cazul acesta poti sa verifici temeinic fiecare imbinare a instalatiei de alimentare pe tragere,inclusiv sa inlocuiesti filtrul de motorina. prin neschimbarea filtrului de combustibil atunci cand este necesar,instalatia de alimentare trage greu combustibilul din rezervor si forteaza la toate imbinarile,astfel facand instalatia nefunctionala corespunzator,efectul fiind "tragerea aerului". Daca ai inlocuit si filtrul de combustibil,verifica etanseitatea acestuia...poate este o eroare de montaj(nu este suficient strans,eventual). bafta! This post has been edited by taxi4you: 18 Dec 2010, 17:34 |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
- toti gresim
|
|
bigidimi |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 8 August 08 From: Timisoara ![]() |
Salut.
Zdranganitul metalic ,fumul alb , funinginea inseamna ca nu iti functioneaza 1-2 bujii incandescente. Bulele de aer de pe traseu nu e o problema.Isi face singura aerisirea pe retur. Un sfat pe care te rog sa-l urmezi NU BAGA NICI UN FEL DE ADITIV IN MOTORINA/ULEI. . Pina sa incepi a te baga in motor, dute la un magazin cu piese auto cere bujii incandescente Bosch ( in jur de 50-60 lei buc ) si cauta si o cheie tubulara lunga de 10 ,din cate tin minte.Recomand schimbarea intregului rand de bujii ,4 la numar.Stiu ca e scump, dar cel putin 1-2 ani nu mai ai probleme. Ajungi acasa ,da-i jos filtru de aer cu o cheie torx (stea) de 25,parca, alfel nu ai acces la 2-ua bujii.Inainte de a desface complet bujiile,curata in jurul lor cu o pensula/perie mai subtire mizeria .Dupa ce ai schimbat bujiile, pune totul la loc. Verifica si puterea bateriei,amperi , la orice service auto. Conteaza sa aiba amperaj bun pentru o pornire usoara. Sa nu uit .Intotdeauna ,fie vara ,fie iarna ( mai ales ) , tine ambreiajul apasat cand pornesti motorul.Si sa nu lasi ambreiajul dupa ce ai pornit motorul,iarna. Tine-l vreo 10 -15 sec apasat, sa ajunga uleiul pe unde trebuie. Bafta. This post has been edited by bigidimi: 19 Dec 2010, 09:59 |
--------------------
d dc 1307 1.9 d
the same
dumnezeu le stie
- tm xxx sxi
|
|
raducubv |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 November 10 ![]() |
QUOTE(bigidimi @ 19 Dec 2010, 09:56) Salut. Zdranganitul metalic ,fumul alb , funinginea inseamna ca nu iti functioneaza 1-2 bujii incandescente. Bulele de aer de pe traseu nu e o problema.Isi face singura aerisirea pe retur. Un sfat pe care te rog sa-l urmezi NU BAGA NICI UN FEL DE ADITIV IN MOTORINA/ULEI. . Pina sa incepi a te baga in motor, dute la un magazin cu piese auto cere bujii incandescente Bosch ( in jur de 50-60 lei buc ) si cauta si o cheie tubulara lunga de 10 ,din cate tin minte.Recomand schimbarea intregului rand de bujii ,4 la numar.Stiu ca e scump, dar cel putin 1-2 ani nu mai ai probleme. Ajungi acasa ,da-i jos filtru de aer cu o cheie torx (stea) de 25,parca, alfel nu ai acces la 2-ua bujii.Inainte de a desface complet bujiile,curata in jurul lor cu o pensula/perie mai subtire mizeria .Dupa ce ai schimbat bujiile, pune totul la loc. Verifica si puterea bateriei,amperi , la orice service auto. Conteaza sa aiba amperaj bun pentru o pornire usoara. Sa nu uit .Intotdeauna ,fie vara ,fie iarna ( mai ales ) , tine ambreiajul apasat cand pornesti motorul.Si sa nu lasi ambreiajul dupa ce ai pornit motorul,iarna. Tine-l vreo 10 -15 sec apasat, sa ajunga uleiul pe unde trebuie. Bafta. Iți mulțumesc foarte MULT Am să fac intocmai cum ai spus și revin cu rezultatele, mulțumesc incă odată! |
--------------------
Dacia
Papuc 1.9D
2004
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#9
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
salutare ,
am si eu o problema cu papucul meu diesel. cica de nou a avut probleme cu pornirea iarna , a fost dus in service pe garantie , dar nimik , pana a iesit din garantie.Acum dupa 3 ani l-am cumparat eu de la mine de la munca , l-am mai pus la punct , dar problema cu pornirea persista in sezonul rece. Am cumparat un spary pentru pornire , dar nici acesta nu-si face treaba mereu. Nu prea stiu ce sa-i mai fac.Am schimbat bujiile , am bagat motorina numai de la peco ... dar degeaba. Invarte dimineata , dar nu porneste (cand este foarte ger) iar cand porneste scoate un fum mai alb si pompa de injectie rontaie. Am mai aflat ca s-ar putea sa fie de vina si senzorul de temperatura , pentru ca si vara si iarna becul de la bord cu bujiile se stinge la fel de repede. Releul este comandat de calculator. Credeti ca este posibil sa nu porneasca pentru ca bujiile functioneaza prea putin ? Stiti unde este senzorul de temperatura si cum arata ? eventual o poza |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
bigidimi |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 8 August 08 From: Timisoara ![]() |
pentru " metrix4you " : daca ai schimbat bujii si alte consumabile si tot asa iti face verifica daca iti baga motorina pe injectoare. Ia o cheie de 13 si desfa una dintr-e conductele care ies din pompa spre injectoare.Las-o libera si da-i la automat .Daca din pompa nu iese nimic/iese "greu" dupa ce ai dat la automat,sa-r putea sa ai problema cu pompa. Nu stiu exact care pe unde sunt , dar pompa are niste actuatoare care-ti dozeaza cantitatea de motorina spre injectoare.S-ar putea sa fie blocate.
In Timisoara si Arad este o firma care se ocupa cu repararea pompelor de combustibil,in special diesel. Sa nu se considere reclama , asta e firma www.erlendieselservice.ro. Eventual suna si intreaba daca daca te pot ajuta. Sa nu mergi la reprezentanta Dacia sa intrebi de pompa, faci cu nervii cand afli pretul. Daca nu e nici de la pompa ,altcumva nu stiu cum sa te ajut. La fel ,bafta in rezolvarea problemelor. This post has been edited by bigidimi: 19 Dec 2010, 17:40 |
--------------------
d dc 1307 1.9 d
the same
dumnezeu le stie
- tm xxx sxi
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#11
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
dar cu senzorul de temperatura ma poate ajuta cineva ? mi s-a pus piticu pe senzorul acela si vreau sa verific bine. ceva poze cu el sau macar locatia lui , ceva rezistentente la temperaturi ...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
bigidimi |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 8 August 08 From: Timisoara ![]() |
poate ma insel , sa ma corecteze cineva , nu e chestia cu doua fire inainte de catalizator ?
|
--------------------
d dc 1307 1.9 d
the same
dumnezeu le stie
- tm xxx sxi
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#13
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
ala cred ca este senzorul lambda , eu vreau senzorul de temperatura al motorului
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
ghitza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai logic undeva pe motor pe chiulasa infiletat acuma vezi poate pe undeva pe langa sonda de la apa de la ceas vezi pe acolo
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
HUMMER H1 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
sonda de temperatura este situata pechiulasa in partea dinspre baterie sub pompa d vacum dar daca porneste ventiatorul dupa ce se incinge motorul este ok acelsenzor
|
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 19:01 |