Motor rece, demaraj bun, Motor cald, demaraj nu chiar atat de bun
![]() ![]() ![]() |
Motor rece, demaraj bun, Motor cald, demaraj nu chiar atat de bun
woth |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
motorsport_2005 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu exact problema ta...
dar sfatul meu este sa nu te dai la ea foarte tare cand e rece. motorul nu tacane putin? mai ales la pornire? This post has been edited by motorsport_2005: 31 May 2005, 10:58 |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#3
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.727 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Poate dupa ce se incalzeste, dai drumul la clima...Daca dai drumul la clima, e normal sa nu mai traga chiar asa, dar ai parte de ceva racitura...
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
woth |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
cristim: s-a mai discutat? la supernova? eu nu am gasit. mai caut. oricum, daca stii exact postul, te-as ruga sa ma ajuti si sa nu ma lasi sa caut de bezmetic.
ovidius: ![]() motorsport_2005: nu stiu daca tzacane, n-am stat s-o ascult cu atentie. dar o s-o ascult si te voi anunta. poate ca mie mi-au pus motor de mercedes ![]() |
-------------------- |
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
raducuanet |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 May 05 ![]() |
nu stiu exact daca toate masinile fac asa dar pot sati spun din experienta,inclusiv la dacia,ca treaba asta e de la faptul ca la rece motorul are compresie mai buna ,uleiul e putin mai gros,cind se incalzeste scade putin compresia,de aici acel power la rece cind zici ca nici schumi nu iti sta in fata. |
--------------------
dacia
1310
- bc-06-cvd
|
|
john_b |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
cand ai motorul rece, arunca o privire si la turatia de relanti, in loc de 800 cat e cand motorul e cald, o sa vezi 900-1100 de ture. de aici cred ca e diferenta, la aceeasi apasare pe acceleratie, turatia la rece va fi mai mare -> demaraj mai bun.
|
--------------------
DSN Clima 2001
ex Oltcit 11R 1993
- B-xx-xxx
|
|
alc |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 12 March 05 From: Bucuresti ![]() |
woth : Motorul consuma sau pierde ulei ?
Arunca o privire -zic eu - si la bujii .Cind le-ai schimbat ultima oara? Da-ne mai multe detalii despre starea generala a masinii si motorului. Am avut o problema identica cu o dacie berlina .Cind era frig afara mergea brici. Cum venea vara abia se misca. Am fost la toti specialistii in carburatie , am incercat toate benzinele , situtia s-a rezolvat abia dupa segmentare ( segmentii de ungere au fost prosti din fabrica , si motorul cam consuma ulei ) Alte posibile cauze ( la tine ): - pistonasele de la etrieri nu revin cit trebuie : verifica daca jantele fata sunt la fel de calde - unul dintre rulmenti e dus si " freaca" mai mult decit trebuie : mai putin probabil |
--------------------
Logan
Laureate 1,4
- B 67 ARL
|
|
woth |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
salut!
motorul nu consuma ulei si nici nu pierd. cred. voi verifica. masina e din 2002 si are acum 32.000 km. de bujii nu stiu ce sa zic ca eu am cumparat-o acum un an si nu le-am verificat sau schimbat. multumesc pentru raspunsuri. |
-------------------- |
|
tuneam |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Domnilor, e normal sa traga mai bine cand e rece. E vb de temperatura aerului care intra in amestec. Daca e mai rece (mai dens) intra mai mult in camera de ardere => rezulta un raport de compresie mai bun samd.
Acum sa nu cadem in extrema cealalta, adica nici prea rece, ca nu are amestecul temperatura corespunzatoare. Ideal ar fi sa bagi aer rece intr-un motor cald (daca treci pe valea Oltului (sau pe langa o apa) unde e mai racoare, o sa vezi ca trage mai bine). O solutie ar fi ca furtul de aer sa traga "aer" mai rece de undeva.. nu chiar din habitaclul motrului(sdau de langa far unde tot cald e), unde e ffff cald atunci cand motrul e la temp corecta...Sa mai discutat cum sa iei aer mai rece din alta parte. |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
TibiCraciun |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 28 June 04 From: CUGIR-AB ![]() |
QUOTE(tuneam @ 1 Jun 2005, 00:29) Domnilor, e normal sa traga mai bine cand e rece. E vb de temperatura aerului care intra in amestec. Daca e mai rece (mai dens) intra mai mult in camera de ardere => rezulta un raport de compresie mai bun samd. Acum sa nu cadem in extrema cealalta, adica nici prea rece, ca nu are amestecul temperatura corespunzatoare. Ideal ar fi sa bagi aer rece intr-un motor cald (daca treci pe valea Oltului (sau pe langa o apa) unde e mai racoare, o sa vezi ca trage mai bine). O solutie ar fi ca furtul de aer sa traga "aer" mai rece de undeva.. nu chiar din habitaclul motrului(sdau de langa far unde tot cald e), unde e ffff cald atunci cand motrul e la temp corecta...Sa mai discutat cum sa iei aer mai rece din alta parte. Deci sa incercam cu un intercooler ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
SupeRNova Clima
- AB 04 LVU decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 23:18 |