DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor rece, demaraj bun, Motor cald, demaraj nu chiar atat de bun

woth
post 31 May 2005, 09:58
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 5 June 04




Salut baieti!

Ori mi se pare, ori nu mi se pare, nu stiu, dar atunci cand plec de dimineata, cu motorul rece, trage supernovita mea si e nervoasa de numa'-numa, s-o pupe tata pe ea.

Dupa ce se incalzeste, in schimb, nu mai trage atat de bine. Si tind sa cred din ce in ce mai mult ca nu mi se pare.

Aveti idee ce se intampla?

Multumesc!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 31 May 2005, 10:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




nu stiu exact problema ta...
dar sfatul meu este sa nu te dai la ea foarte tare cand e rece.
motorul nu tacane putin? mai ales la pornire?

This post has been edited by motorsport_2005: 31 May 2005, 10:58


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 31 May 2005, 12:09
Post #3


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.727
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




Poate dupa ce se incalzeste, dai drumul la clima...Daca dai drumul la clima, e normal sa nu mai traga chiar asa, dar ai parte de ceva racitura...


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
woth
post 31 May 2005, 14:46
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 5 June 04




cristim: s-a mai discutat? la supernova? eu nu am gasit. mai caut. oricum, daca stii exact postul, te-as ruga sa ma ajuti si sa nu ma lasi sa caut de bezmetic.

ovidius: smile.gif chiar in halul asta de nestiutor nu sunt

motorsport_2005: nu stiu daca tzacane, n-am stat s-o ascult cu atentie. dar o s-o ascult si te voi anunta. poate ca mie mi-au pus motor de mercedes laugh.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 31 May 2005, 14:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(woth @ 31 May 2005, 14:46)
motorsport_2005: nu stiu daca tzacane, n-am stat s-o ascult cu atentie. dar o s-o ascult si te voi anunta. poate ca mie mi-au pus motor de mercedes  laugh.gif
*


si alea de mercedes tacane din culbutori laugh.gif
e foarte probabil sa ti se para tie, dar verifica.


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducuanet
post 31 May 2005, 16:07
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 May 05





nu stiu exact daca toate masinile fac asa dar pot sati spun din experienta,inclusiv la dacia,ca treaba asta e de la faptul ca la rece motorul are compresie mai buna ,uleiul e putin mai gros,cind se incalzeste scade putin compresia,de aici acel power la rece cind zici ca nici schumi nu iti sta in fata.


--------------------
dacia 1310 - bc-06-cvd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john_b
post 31 May 2005, 16:23
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




cand ai motorul rece, arunca o privire si la turatia de relanti, in loc de 800 cat e cand motorul e cald, o sa vezi 900-1100 de ture. de aici cred ca e diferenta, la aceeasi apasare pe acceleratie, turatia la rece va fi mai mare -> demaraj mai bun.


--------------------
DSN Clima 2001 ex Oltcit 11R 1993 - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc
post 31 May 2005, 20:31
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 12 March 05
From: Bucuresti




woth : Motorul consuma sau pierde ulei ?
Arunca o privire -zic eu - si la bujii .Cind le-ai schimbat ultima oara?
Da-ne mai multe detalii despre starea generala a masinii si motorului.
Am avut o problema identica cu o dacie berlina .Cind era frig afara mergea brici.
Cum venea vara abia se misca.
Am fost la toti specialistii in carburatie , am incercat toate benzinele , situtia s-a rezolvat abia dupa segmentare ( segmentii de ungere au fost prosti din fabrica , si motorul cam consuma ulei )
Alte posibile cauze ( la tine ):

- pistonasele de la etrieri nu revin cit trebuie : verifica daca jantele fata sunt la fel de calde

- unul dintre rulmenti e dus si " freaca" mai mult decit trebuie : mai putin probabil


--------------------
Logan Laureate 1,4 - B 67 ARL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
woth
post 31 May 2005, 21:50
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 5 June 04




salut!

motorul nu consuma ulei si nici nu pierd. cred. voi verifica.

masina e din 2002 si are acum 32.000 km.
de bujii nu stiu ce sa zic ca eu am cumparat-o acum un an si nu le-am verificat sau schimbat.

multumesc pentru raspunsuri.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 31 May 2005, 22:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Domnilor, e normal sa traga mai bine cand e rece. E vb de temperatura aerului care intra in amestec. Daca e mai rece (mai dens) intra mai mult in camera de ardere => rezulta un raport de compresie mai bun samd.
Acum sa nu cadem in extrema cealalta, adica nici prea rece, ca nu are amestecul temperatura corespunzatoare. Ideal ar fi sa bagi aer rece intr-un motor cald (daca treci pe valea Oltului (sau pe langa o apa) unde e mai racoare, o sa vezi ca trage mai bine). O solutie ar fi ca furtul de aer sa traga "aer" mai rece de undeva.. nu chiar din habitaclul motrului(sdau de langa far unde tot cald e), unde e ffff cald atunci cand motrul e la temp corecta...Sa mai discutat cum sa iei aer mai rece din alta parte.


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 1 Jun 2005, 07:46
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




QUOTE(tuneam @ 1 Jun 2005, 00:29)
Domnilor, e normal sa traga mai bine cand e rece. E vb de temperatura aerului care intra in amestec. Daca e mai rece (mai dens) intra mai mult in camera de ardere => rezulta un raport de compresie mai bun samd.
Acum sa nu cadem in extrema cealalta, adica nici prea rece, ca nu are amestecul temperatura corespunzatoare. Ideal ar fi sa bagi aer rece intr-un motor cald (daca treci pe valea Oltului (sau pe langa o apa) unde e mai racoare, o sa vezi ca trage mai bine). O solutie ar fi ca furtul de aer sa traga "aer" mai rece de undeva.. nu chiar din habitaclul motrului(sdau de langa far unde tot cald e), unde e ffff cald atunci cand motrul e la temp corecta...Sa mai discutat cum sa iei aer mai rece din alta parte.
*



Deci sa incercam cu un intercooler tongue.gif. Si mutam topicu' la Imbunatatiri SN biggrin.gif


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 23:18
Forum Renault