DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Micsorarea rap de compresie pt turbo

Tonyus
post 5 Jun 2005, 23:35
Post #31


Simply clever...


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 April 04
From: Oradea




Nu ca as fi un expert dar cred ca ai avea nevoie de niste pistoane asemanatoare:






P.S.:Am vazut ceva asemanator la motoarele diesel(cel putin la alea TDI)

This post has been edited by Tonyus: 5 Jun 2005, 23:39


--------------------
Skoda Fabia Combi 1.4 16v 2002
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU

Subscriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 5 Jun 2005, 23:43
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




Raportul de compresie inseamna de cate ori incape volumul camerei de ardere in volumul generat de cursa pistonului in cilindru. Mai putin pompos, trebuie sa stii volumul camerei de ardere si volumul cilindrului pe partea pe care functioneaza pistonul. Zic asta pentru ca nu stiu ce modificari ai facut si daca pistonul urca pana in capat sau mai ramane ceva distanta pana in chiuloasa.
Concluzia ar fi ca trebuie sa dai jos chiuloasa si sa-i masori camera de ardere cu siringa si lichid de frana. Sa vezi si daca iti urca pistonul pana in cap si apoi sa imparti volumele si aflii raportul de compresie. Daca nu s-a inteles, o sa incerc sa fiu mai explicit data viitoare smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 6 Jun 2005, 11:16
Post #33


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(ABG @ 5 Jun 2005, 20:56)
Nu am ziz ca difera forta de apasare. Ceea ce ai ziz e corect. Ce spun eu e ca daca suprafata de contact a pistonului cu gazul este mai mare, se pierde mai puti din efectul exploziei din caza ca ea impinge preponderent pistonul si nu chiuloasa.
*



Bun, in cazul asta tu faci referire la ceea ce se numeste "compactitatea camerei de ardere". Aceasta notiune reprezinta raportul dintre volumul camerei de ardere si suprafata camerei de ardere. Se observa usor ca maximul se obtine in cazul camerei emisferice (geometric vorbind, suprafata minima). Dar aici nu intervine in nici un fel suprafata pistonului. Aceasta depinde in mod strict de alezaj.

D-le CIUMONK (a se observa ca te iau cu "domnule" desi nu ai nici 16 ani impliniti si deja visezi la dacii supraalimentate wacko.gif si ne previi sa ne dam la o parte din calea ta pe sosele cand te vedem venind!!!!! Reflect on it!), daca te mai vad vreodata cu reply-uri de genul
QUOTE
Hahahahhahahahaha

la ceea ce postez eu, indiferent daca este gresit sau nu ceea ce afirm, ca ma supar e putin spus. Sper sa intelegi si sa tii minte... Am incheiat


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 6 Jun 2005, 13:00
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(Ciumonk @ 5 Jun 2005, 21:40)
Hahahahhahahahaha ,pentru orice corp scufundat intr-un fluid(si aerul sau amestecul e fluid) ,forta =presiune x suprafata,deci cu cat suprafata e mai mare cu atat forta e mai mare.
*



Daca tot am ajuns la ora de fizica, forta utila (apasarea in jos) depinde de alezaj nu de suprafata capului pistonului.
Chiar crezi ca reinventezi roata? Daca depindea de suprafata capatului pistonului ai fi vazut numai pistoane cu capul cret pentru obtinerea unei suprafete cat mai mari.
Forta de apasare data de presiunea in camera de ardere e perpendiculara pe suprafete. In final rezultanta fortelor care actioneaza asupra pistonului e aceeasi indiferent de forma pe care o are. In plus daca pistonul nu are capul drept asupra lui mai actioneaza forte suplimentare care nu sunt utile.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIC
post 6 Jun 2005, 13:38
Post #35


Doar membru


Group: Members
Posts: 930
Joined: 13 January 04
From: Oradea




QUOTE(ABG @ 4 Jun 2005, 19:23)
Mai, asta stiam si eu, iar daca vrei simai corect, nu e "oxid de azot", ci "bioxid de azot" sau "dioxid de azot". NOS se foloseste ca denumire generala din cauza ca astia sunt celebri.
*


Stau si ma crucesc ce de chimie a mai ramas in unii.
ABG: N2O = protoxid de azot, NO = monoxid de azot, NO2 = dioxid de azot


--------------------
Dacia Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L - 2002
Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 6 Jun 2005, 15:41
Post #36


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Imi cer scuze,dar nu sunt unul dintre pustii aia cu tot felul de borcane cu marmelada si mustar in cap,care toata ziua se uita numai la MTV si pun la cale cum sa fure masina parintilor.SI apropo masina ar fi condus-o tatal meu.
Nu cred ca trebuie sa te superi.Cu totii avem de invatat.Si eu si tu(eu mai mult e drept).
Probabil ca aveti dreptate,sunt prea mic si nici n-am ce cauta in preajma unei masini.Asa ca va rog sa inchideti topic-ul.Am avut si eu un vis care cred ca era realizabil,cu putin ajutor din partea membrilor acestui forum,dar s-a dus si asta.
Imi cer scuze din nou pentru jigniri.Ma duc sa ma joc cu papusile si sa-mi sug degetul...

This post has been edited by Ciumonk: 6 Jun 2005, 15:43


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 6 Jun 2005, 16:05
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(Ciumonk @ 6 Jun 2005, 17:41)
Imi cer scuze,dar nu sunt unul dintre pustii aia cu tot felul de borcane cu marmelada si mustar in cap,care toata ziua se uita numai la MTV si pun la cale cum sa fure masina parintilor.SI apropo masina ar fi condus-o tatal meu.
Nu cred ca trebuie sa te superi.Cu totii avem de invatat.Si eu si tu(eu mai mult e drept).
Probabil ca aveti dreptate,sunt prea mic si nici n-am ce cauta in preajma unei masini.Asa ca va rog sa inchideti topic-ul.Am avut si eu un vis care cred ca era realizabil,cu putin ajutor din partea membrilor acestui forum,dar s-a dus si asta.
Imi cer scuze din nou pentru jigniri.Ma duc sa ma joc cu papusile si sa-mi sug degetul...
*



Ar fi bine sa incepi cu inceputul, adica fizica multa, matematica si putina chimie, apoi sa intelegi cum functioneaza o masina, apoi sa fii in stare sa o repari,sa o coduci si sa iti dai seama ce nu e in regula si ce vrei de la ea si in cele din urma, cand deja te pricepi bine la mecanica sa incerci sa faci diverse modificari.
Dacii turbo mai rar vezi, si putinele care exista au o fiabilitate indoielnica.
Nu asa se modifica radical un motor. Am un vis sa pun turbo pe masina si saptamana viitoare il pun in aplicare cu 3 sfaturi de pe forum. O sa reusesti sa o strici.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 6 Jun 2005, 16:11
Post #38


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Acum iarasi veti spune ca ma dau rotund,dar cu reparatul nu e problema,stiu cum functioneaza,voi chiar credeti ca m-ar lasa parintii sa fac asa ceva daca nu as sti?Nu sunt un novice.Dar vad ca,din cauza varstei mele,nu am cu cine sa discut.Mai bine spuneam ca am 20 de ani si se rezolva.
Cred ca in curand voi termina cu forum-ul asta.

This post has been edited by Ciumonk: 6 Jun 2005, 16:15


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonyus
post 6 Jun 2005, 20:14
Post #39


Simply clever...


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 April 04
From: Oradea




Degeaba inveti "scopul e sa intelegi".Eu cred ca nu e cazul sa va certati .Din cate am observat eu pe acest forum mai sunt si oameni care "o tin pe a lor" si nu vad de ce sa te iei dupa ei.Ai pus o intrebare ,ti se raspunde .Ca faci cum au zis ei sau nu asta decizi tu.









P.S.:Daca asculti de mine ,faci cum vrei.(sorry pentru off topic)

This post has been edited by Tonyus: 6 Jun 2005, 20:25


--------------------
Skoda Fabia Combi 1.4 16v 2002
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU

Subscriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 6 Jun 2005, 21:21
Post #40


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Mai Ciumonk, mi-am exprimat o simpla opinie pe topicul tau si m-ai luat in ras. Am reactionat in consecinta. NU MAI POZA IN VICTIMA CA NU TE PRINDE! Problema ta (din pct meu de vedere!) este ca ai unele rabufniri de visator si de mare cunoscator pe forum care (cel putin mie imi) atrag atentia... Daca tie ti s-a oferit marea sansa de mai umbla prin jurul unei masini inca de la varsta asta (banuiesc ca asta este situatia ta), probabil datorita suportului moral si financiar al parintilor, nu pot decat sa ma bucur pt tine. Din cauza asta eu te consider oarecum privilegiat. Insa eu consider ca ar trebui sa te temperezi, sa nu te mai refulezi atat pe forum. E doar o parere, daca vrei, un sfat, poti sa tii cont de el sau sa-l ignori, decizia iti apartine. Dar nu mai afirma ca te duci sa te joci cu papusile, ca eu nu te cred, iar cu parasitul forumului... fii serios! Pun gatu' ca ai sa pleci de pe forum cand o sa crape el cu totu' si nu inainte. Numai bine...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 6 Jun 2005, 23:17
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




QUOTE(GIC @ 6 Jun 2005, 15:38)
Stau si ma crucesc ce de chimie a mai ramas in unii.
ABG: N2O = protoxid de azot, NO = monoxid de azot, NO2 = dioxid de azot
*


Ai dreptate. Asa este. Eu ma gandeam la altele - acum caut scuze cred smile.gif
Oricum, nu mi-a placut chimia niciodata si mai era sa raman si corijent in a IX-a smile.gif
Bine ca mai corectat ca ramanea o mare prostie scrisa.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 7 Jun 2005, 08:27
Post #42


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




pt micsorarea raportului de compresie incercati intai cu o garnitura mai groasa, dublu placata(nu incercati cu 2 garnituri ca nu tine)
oricum, este o solutie de compromis.... eu am garnitura acum de 2,5 mm triplu placata


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 7 Jun 2005, 12:07
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




Din tot topicul asta am retiunut doua lucruri:
1: o explicatie si descriere foarte plastica:
QUOTE(cristidb @ 6 Jun 2005, 14:00)
Daca < forta> depindea de suprafata capatului pistonului ai fi vazut numai pistoane cu capul cret pentru obtinerea unei suprafete cat mai mari.
*


2: solutia cea mai simpla e o garnitura mai groasa (eu as indica aluminiu)


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 7 Jun 2005, 12:34
Post #44


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Imi pare rau ca m-am comportat asa.Ai dreptate,sunt privilegiat.Am vrut un sfat si nu "am pozat in victima"(sau poate ca nu mi-am dat seama).Oricum imi cer scuze.As vrea sa revenim la subiect.
Am facut o reprezentare vectoriala a fortelor in cazul pistonului reliefat sau scobit si am vazut si eu ca apar forte inutile.
Garnitura se face din carton(sau alt material) gros +inele de cupru sau aluminiu sau se face integral din cupru/aluminiu(am vazut la BMW asa)?
Trebuie sa caut in orasul meu o matrita pentru garnitura.

Si cum adica dublu/triplu placata?

This post has been edited by Ciumonk: 7 Jun 2005, 12:35


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 7 Jun 2005, 13:14
Post #45


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Ai doua variante:

1. pastrezi turbina asta, si schimbi axa cu came, bagi un profil de Alpine turbo pe 240 grade. Va pleca turbina de joc cu axa asta.

2. schimbi turbina

Ce turbina ai? T3?


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 7 Jun 2005, 13:19
Post #46


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




KKK 26.De pe un Audi.0,2 mm e joc mic,maxim pt turbina asta e 0,42mm.Si jocul l-am masurat cu un ceas comparator,nu ochiometric smile.gif.
Daca gasesc T3 sau T2 il cumpar,dar slabe sanse sa mai existe asa ceva(SH si in stare acceptabila).Poate nu stiu eu....

This post has been edited by Ciumonk: 7 Jun 2005, 13:22


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 7 Jun 2005, 20:37
Post #47


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Pai cum nu sti ?...Nu am zis eu vand turbina,cumpar turbina ? smile.gif
Io am T3 AiResearch de 1.6 racita cu apa,o turbina minunata,pacat ca nu pot sa o folosesc la capacitatea maxima...Imediat ca imi gasesc una originala de GTT sau macar ceva turbo de 1.4 benzinar,am si vanduto (tratata numai cu castrol XLT)

This post has been edited by tm8bnz: 7 Jun 2005, 20:40


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 7 Jun 2005, 21:04
Post #48


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




BNZ, raspunsul de sus era pt tine, gresisem topicul ! Eu am T3 de alpine turbo, dar nu e racita cu apa. Daca ii bagi axa cu profile pe 240 grade, poti tine turbina aia. Vezi cum iesi mai ieftin.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 7 Jun 2005, 23:17
Post #49


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




HAH,pai ai gresit topicul,oricum buna informatia...fa un pret la aia de Alpine T,acuma ma zgarii pe ochi ca am dato pe a mea ce am avuto.


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 8 Jun 2005, 01:02
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Poti sa o folosesti insa o sa ai un lag apreciabil. Am auzit ca o metoda prin care turbinele foarte mari se folosesc la motoare mici (si aici vorbim de turbine de max 3 bar pe 1,8 sau 2,0) este sa pui clapeta de acceleratie pe admisie inainte de turbo. Asta da voie turbinei sa se invirta in gol cit timp ai clapeta inchisa si sa micoserze mult lagul cind deschizi.Nu stiu cit de practic e la carburator.

Sau sa faci ca la 911 Turbo(vechi) sau Focus RS, o clapeta pe o conducta paralela de admisie care sa stea deschisa cit timp clapeta de acceleratie sta inchisa. Asta o sa dea voie turbinei sa se invirteasca in gol si cind deschizi acceleratia, hop ai presiune de supraalimentare.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 8 Jun 2005, 14:32
Post #51


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Sistemul asta e indispensabil pe un motor turbo serios.Suapapa e comandata de vacumul care se produce sub clapeta.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 15 Jun 2005, 10:21
Post #52


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




pur si simplu montezi un BOV (blow off valve) si turbina va continua sa se roteasca si dupa inchiderea clapetei, astfel diminuindu-se lag-ul.
p.s. triplu placat inseamna ca peste clingheritul armat se acopera cu 3 straturi de otel aluminizat, 2 pe o parte si 1 pe cealalta parte.

This post has been edited by yknot: 15 Jun 2005, 10:24


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 15 Jun 2005, 14:07
Post #53


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Bun si de unde fac eu rost de garnitura x-placata?

This post has been edited by Ciumonk: 15 Jun 2005, 19:38


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 15 Jun 2005, 14:34
Post #54


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




pe mine m-a costat garnitura 1 mil


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 15 Jun 2005, 19:36
Post #55


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




De unde?Facuta artizanal,la comanda,adusa de afara,de unde si cum?


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 16 Jun 2005, 10:15
Post #56


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




Facuta la un atelier specializat in garnituri, BETON, n-am vazut nici una noua care sa arate ca asta, pe net am gasit similara cu 170Eur.
Atelierul e in Galati.


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DNVallY
post 12 Dec 2006, 22:21
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 12 December 06




Salut la toata lumea.... Ma poate ajuta si pe mine cineva? Am un BMW e 21 318i pe carburator si o turbo suflanta de pe un motor de 2500 tdi. Intrebarea mea este cum as putea sa o adaptez motorului fara sa ii schimb pistoanele sau ate chestii. Am ceva cunostinta de mecanica adica in sensul ca desfac motorul si i-l adun la loc, dar nu ma pricep la modificari... din cate am vazut motorul asta are rata de compresie de 10:1.


--------------------
BMW e21 318i 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Dec 2006, 22:28
Post #58


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




intra pe www.bmwclub.ro si intebi acolo mai bine;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
treietaje
post 7 Mar 2007, 22:21
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 3 March 07




salutare,daca vreti garmitura faceti comanda la fartec bv si ziceti pt ce vreti si va fac baieti aia una jos palaria,si nu incercti sa puneti tupbo pe dacie ca o sa sporgeti motorul.un compresor mic merge dar o turbina e deja prea mult pt saraca dacie.va spun din experientaam spart 3 motoare si sunt pe cale sa il sparg pe al 4 lea.plus ca trebuie sa modifici f mult.orcum bafta!!!


--------------------
dacia break 89 - bt 02 vze
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 7 Mar 2007, 23:05
Post #60


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Alt expert care vorbeste aiurea! O sa spargi 10 motoare daca le faci prost.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 13:31
Forum Renault