DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Intreruperi la motor, variatii de turatie?

davidut5
post 4 Jan 2011, 21:10
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Ultima oara cand am reglat am pus 15x20 la rece, si vreau sa pun 20x25 sa vad daca este diferenta.


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 4 Jan 2011, 23:35
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




eu am incredere in BOA si daca gandesti putin o sa vezi ca are dreptate.e mai precis la motoare "folosite" metoda "cilindru in compresie".


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 5 Jan 2011, 20:30
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




QUOTE(Kiraly @ 4 Jan 2011, 23:35)
eu am incredere in BOA si daca gandesti putin o sa vezi ca are dreptate.e mai precis la motoare "folosite" metoda "cilindru in compresie".
*


colegule eu nu contest increderea ta in "BOA" dar daca 'gandesti' si tu putin o sa vezi ca daca respecti formula "supapa de evacuare deschisa" ai sa vezi ca ai supapa evacuarii 1 deschisa complet , cama(le) din dreptul supapelor admisie-3 si evacuare-4 sunt perfect la 180' fata de tachet si asa mai departe dupa formula cartii (sau poate nu ai opservat ca este o formula "speciala" scrisa de niste "imbecili" care au construit motorul) dar tu poti sa reglezi dupa ce formula doresti (din motivul asta te-am intrebat in trecut daca vrei sa vinzi masina vad ca te folosesti de orice mijloace sa nu faci un lucru bun , treaba ta eu de acum inainte nu-ti mai dau nici un sfat ) ce precizie ai tu cand te uiti dupa cum ai descris adica 'luleaua de la delco' , normal a-r trebui sa scoti bujia si sa introduci un betisor de lemn sa verifici momentul P.M.S. al motorului .

This post has been edited by george 07: 5 Jan 2011, 20:53


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 5 Jan 2011, 21:06
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




nu e numai parerea mea sunt mai multi la parerea asta.si am vrut sa incerc o metoda mai recomandata ca "practica bate teoria".am verificat cu surubelnita momentul P.M.S. al cilindrului cred ca se poate si asa nu numai cu betisor de lemn.eu nu am zis ca metoda recomandata de tine nu e bine...si nu am vrut sa ma superi dar nu cred ca ti-am dat vre-un motiv. numai bine

This post has been edited by Kiraly: 5 Jan 2011, 21:07


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 5 Jan 2011, 23:26
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




george 07 ti-a dat o metoda f buna de reglaj folosita si de mine are rezultate f bune intodeauna ai incredere in el,mergi pe maini bune


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 6 Jan 2011, 17:29
Post #36


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




la mine am incercat de toate, reglaje, curatat carburator, delcou, senzor aprindere, tacheti, etc. problema era de fapt furtunul de la avansul vacumatic. era fisurat si tragea aer fals. cum l-am schimbat a mesr ca si un ceas elvetian (ma laud si eu, tot dacie e)


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 6 Jan 2011, 17:33
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




chiar am intrebat anterior pe prima pagina dar daca nu se citeste tongue.gif:P:P asta e sleep.gif


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct90lda
post 8 Jan 2011, 11:09
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 19 February 10
From: Mangalia




aceeasi problema o am si eu nu stiu ce sa ii mai fac


--------------------
dacia 1310 berlina 1995 - CT 90 LDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 17 Jan 2011, 13:24
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Am reglat 20x25 cu metoda Evacuare deschisa, Cu rezultatele:

-motorul tot trepideaza
-se accelereaza mai repede
-motorul e mai putin zgomotos la turatie
-nu mai da rateuri
-cand motorul trage tot danseaza maneta de viteze

Cativa culbutori erau cam stransi, cativa cam slabi. Am umblat putin si la carburator, si nu pot sa-i mai reduc turatia motorului. Am micsorat si nivelul in carburator.
-Daca slabesc surub reglare clapeta, se blocheaza clapeta in peretii carburatorului.
-Daca sta mai mult la relanti, la accelerare da sa moara


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 17 Jan 2011, 16:36
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




la fel si la mine se blocheaza clapeta si nu pot sa reduc turatia.ce trebuie facut?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 17 Jan 2011, 22:52
Post #41


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




uzura la clapeta de acceleratie remediu alt carburator din dezmembrari care nu blocheaza clapeta cand surubelu de relanti este desfacut total


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_alina
post 17 Jan 2011, 22:59
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 28 December 10
From: Deva




Buna tuturor, La Multi Ani si la cat mai putine probleme cu masina,sau nu stiu daca ar trebui sa urez asa ceva ca dupa acea nu am mai avea ce discuta.
Am avut si eu probleme la motor nu pastra deloc aceeasi turatie, dupa ce am descris cat am putut eu de bine problema au venit din partea voastra si cateva solutii. Am reglat culbutori dar pe cand ma pregateam sa inchid operatia am vazut ca jiglerul de relanti avea joc, filetul din corpul carburatorului era dus, am schimbat partea inferioara a carburatorului si acum merge perfect. Nu stiu ce a fost dar se pare ca acum motorul se simte mult mai bine.
Multumesc pentru ajutor.


--------------------
Dacia Logan 2006 - dci - hd-11-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 18 Jan 2011, 10:02
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




jiglerul ala de relantii e cauza multora dintre noi,atunci multa bafta in continuare


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 11 Jun 2011, 22:26
Post #44


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Seara buna tuturor!
As dori sa ma ajutati si pe mine cu mica problema care o am. Ieri mergand prin oras, am luat o groapa care nu am vazut-o cu viteza destul de mare, am zdruncinat masina destul de bine, slava cerului nu am avut nimic strambat sau rupt. In schimb, dupa aprox 1 minut, in treptele 2 si 3 daca acceleram imi dadea in nas si cand o lasam pe liber in mers sau stand la semafor, scadea turatia pana imi murea motorul.
M-am gandit ca de la zdruncinatura s-o fi desprins vreun gunoi de pe conducta de benzina si mi-a infundat jiclorul de relanti asa ca l-am scos si l-am suflat dar astazi parca tot imi dadea in nas, ba chiar mi s-a oprit cand am vrut sa plec dupa 10 minute de stationare.
Ce parere aveti? Pot verifica si altceva? Posibil avans dereglat?
Multumesc frumos.

12 Jun 2011, 19:19:
Nimeni?

This post has been edited by N E S: 12 Jun 2011, 19:19


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GR 01 NVN
post 23 Jun 2011, 23:11
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 27 June 10
From: GIURGIU




sper sa nu se sperie nimeni,eu zic doar ce am patit...variatii aveam si eu,doar ca in mers nu se observau,mai mult in relanti...si am lasat-o asa pana mi-a cazut motorul


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - GR 27 CCD
Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2024 - 20:11
Forum Renault