Intreruperi la motor, variatii de turatie?
Intreruperi la motor, variatii de turatie?
davidut5 |
4 Jan 2011, 21:10
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria |
|
||
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|||
Kiraly |
4 Jan 2011, 23:35
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 |
eu am incredere in BOA si daca gandesti putin o sa vezi ca are dreptate.e mai precis la motoare "folosite" metoda "cilindru in compresie".
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
george 07 |
5 Jan 2011, 20:30
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 |
QUOTE(Kiraly @ 4 Jan 2011, 23:35) eu am incredere in BOA si daca gandesti putin o sa vezi ca are dreptate.e mai precis la motoare "folosite" metoda "cilindru in compresie". colegule eu nu contest increderea ta in "BOA" dar daca 'gandesti' si tu putin o sa vezi ca daca respecti formula "supapa de evacuare deschisa" ai sa vezi ca ai supapa evacuarii 1 deschisa complet , cama(le) din dreptul supapelor admisie-3 si evacuare-4 sunt perfect la 180' fata de tachet si asa mai departe dupa formula cartii (sau poate nu ai opservat ca este o formula "speciala" scrisa de niste "imbecili" care au construit motorul) dar tu poti sa reglezi dupa ce formula doresti (din motivul asta te-am intrebat in trecut daca vrei sa vinzi masina vad ca te folosesti de orice mijloace sa nu faci un lucru bun , treaba ta eu de acum inainte nu-ti mai dau nici un sfat ) ce precizie ai tu cand te uiti dupa cum ai descris adica 'luleaua de la delco' , normal a-r trebui sa scoti bujia si sa introduci un betisor de lemn sa verifici momentul P.M.S. al motorului . This post has been edited by george 07: 5 Jan 2011, 20:53 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
Kiraly |
5 Jan 2011, 21:06
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 |
nu e numai parerea mea sunt mai multi la parerea asta.si am vrut sa incerc o metoda mai recomandata ca "practica bate teoria".am verificat cu surubelnita momentul P.M.S. al cilindrului cred ca se poate si asa nu numai cu betisor de lemn.eu nu am zis ca metoda recomandata de tine nu e bine...si nu am vrut sa ma superi dar nu cred ca ti-am dat vre-un motiv. numai bine
This post has been edited by Kiraly: 5 Jan 2011, 21:07 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Magnum_Baracuda |
5 Jan 2011, 23:26
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 |
george 07 ti-a dat o metoda f buna de reglaj folosita si de mine are rezultate f bune intodeauna ai incredere in el,mergi pe maini bune
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
dorinromeo |
6 Jan 2011, 17:29
Post
#36
|
inca incepator Group: Members Posts: 160 Joined: 5 February 10 From: Cluj-Napoca |
la mine am incercat de toate, reglaje, curatat carburator, delcou, senzor aprindere, tacheti, etc. problema era de fapt furtunul de la avansul vacumatic. era fisurat si tragea aer fals. cum l-am schimbat a mesr ca si un ceas elvetian (ma laud si eu, tot dacie e)
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
|
|
Magnum_Baracuda |
6 Jan 2011, 17:33
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 |
chiar am intrebat anterior pe prima pagina dar daca nu se citeste :P:P asta e
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
ct90lda |
8 Jan 2011, 11:09
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 February 10 From: Mangalia |
aceeasi problema o am si eu nu stiu ce sa ii mai fac
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1995
- CT 90 LDA
|
|
davidut5 |
17 Jan 2011, 13:24
Post
#39
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria |
Am reglat 20x25 cu metoda Evacuare deschisa, Cu rezultatele:
-motorul tot trepideaza -se accelereaza mai repede -motorul e mai putin zgomotos la turatie -nu mai da rateuri -cand motorul trage tot danseaza maneta de viteze Cativa culbutori erau cam stransi, cativa cam slabi. Am umblat putin si la carburator, si nu pot sa-i mai reduc turatia motorului. Am micsorat si nivelul in carburator. -Daca slabesc surub reglare clapeta, se blocheaza clapeta in peretii carburatorului. -Daca sta mai mult la relanti, la accelerare da sa moara |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
Kiraly |
17 Jan 2011, 16:36
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 |
la fel si la mine se blocheaza clapeta si nu pot sa reduc turatia.ce trebuie facut?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
nikuniku |
17 Jan 2011, 22:52
Post
#41
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
uzura la clapeta de acceleratie remediu alt carburator din dezmembrari care nu blocheaza clapeta cand surubelu de relanti este desfacut total
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mihai_alina |
17 Jan 2011, 22:59
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 December 10 From: Deva |
Buna tuturor, La Multi Ani si la cat mai putine probleme cu masina,sau nu stiu daca ar trebui sa urez asa ceva ca dupa acea nu am mai avea ce discuta.
Am avut si eu probleme la motor nu pastra deloc aceeasi turatie, dupa ce am descris cat am putut eu de bine problema au venit din partea voastra si cateva solutii. Am reglat culbutori dar pe cand ma pregateam sa inchid operatia am vazut ca jiglerul de relanti avea joc, filetul din corpul carburatorului era dus, am schimbat partea inferioara a carburatorului si acum merge perfect. Nu stiu ce a fost dar se pare ca acum motorul se simte mult mai bine. Multumesc pentru ajutor. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 - dci
- hd-11-
|
|
Magnum_Baracuda |
18 Jan 2011, 10:02
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 |
jiglerul ala de relantii e cauza multora dintre noi,atunci multa bafta in continuare
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
N E S |
11 Jun 2011, 22:26
Post
#44
|
Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta |
Seara buna tuturor!
As dori sa ma ajutati si pe mine cu mica problema care o am. Ieri mergand prin oras, am luat o groapa care nu am vazut-o cu viteza destul de mare, am zdruncinat masina destul de bine, slava cerului nu am avut nimic strambat sau rupt. In schimb, dupa aprox 1 minut, in treptele 2 si 3 daca acceleram imi dadea in nas si cand o lasam pe liber in mers sau stand la semafor, scadea turatia pana imi murea motorul. M-am gandit ca de la zdruncinatura s-o fi desprins vreun gunoi de pe conducta de benzina si mi-a infundat jiclorul de relanti asa ca l-am scos si l-am suflat dar astazi parca tot imi dadea in nas, ba chiar mi s-a oprit cand am vrut sa plec dupa 10 minute de stationare. Ce parere aveti? Pot verifica si altceva? Posibil avans dereglat? Multumesc frumos. 12 Jun 2011, 19:19: Nimeni? This post has been edited by N E S: 12 Jun 2011, 19:19 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
GR 01 NVN |
23 Jun 2011, 23:11
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 27 June 10 From: GIURGIU |
sper sa nu se sperie nimeni,eu zic doar ce am patit...variatii aveam si eu,doar ca in mers nu se observau,mai mult in relanti...si am lasat-o asa pana mi-a cazut motorul
|
--------------------
Dacia 1310
L
1999
- GR 27 CCD Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2024 - 20:11 |