DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> aerisire frine, frine

ovi_82
post 10 Jun 2010, 09:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 March 10
From: buzau




sal cum sa aerisesc roata de pe fata mai simplu si eficient dc am aerisitorul rupt dry.gif


--------------------
dacia1400l dacia1400l 1998 - bz05jlp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 10 Jun 2010, 10:38
Post #2


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Mergi la dezmembrari si-ti iei alt etrier cu un aerisitor care se poate desface SAU scoti aerisitorul (sudezi un surub gros, perpendicular pe aerisitor) SAU iti iei un etrier nou.

Altfel nu ai cum sa aerisesti ca lumea etrierul.

Poti totusi incerca: scoti furtunul din etrier si imediat ce l-ai scos, astupi capatul furnului care intra in etrier in asa fel incat sa nu se scurga lichid din el. Apoi, cu pistonasul cat mai in afara, umpli etrierul cu lichid tinand gaura in care intra furtunul in sus. In continuare incepi sa apesi usor pe pistonas (sa intre inapoi in etrier - tinand gaura furtunului in sus!) pana cand nu mai ies bule de aer din etrier. Cu etrierul in excat pozitia asta (cu gaura de care vorbeam in sus) incepi sa infiletezi la loc furtunul. Gata! DAR, inevitabil va ramane aer (catusi de putin) pe portiunea aceea de circuit, deci nu vei avea frane ca lumea.

Iti recomand sa pui un etrier la care se poate face aerisirea, caci cu franele nu e de joaca.

Spor la lucru!


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 11 Jun 2010, 19:35
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




se poate aerisi si prin slabire furtunului.. si ulterior pedale multe si dese.. ai nevoie sa ridici masina, sa desfaci etrierul si sa introduci ceva care sa blocheze pistonul etrierului in pozitie..poti folosi placutele de frana si un adaos asa incat distanta intre pistonas si corpul etrierului sa ramana aceeasi, doar vrei sa il si pui la loc nu...in poyitia de functionare adica..inafara de asta nu prea vrei sa iasa pistonasul din etrier

la pedala dai pana simti ca se intareste...pedala
pe parcursul operatiunii etrierul trebuie tinut cu partea in care intra furtunul in pozitie superioara pentru ca aerul din corpul acestuia sa iasa mai usor.... o sa curga un pic de lichid de frana asa ca ar fi bine sa te asiguri ca ai la indemana pentru completarea


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alamicntfs
post 1 Jan 2011, 15:39
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 June 07
From: ploiesti




toata lumea da idei de aerisire pe la furtun si alte balarii...
de curiozitate a auzit cineva de EXTRACTOARE.....
se rezolva in 30 min


--------------------
daciutza 1400/ astra caravan 1.7dti, abs+/corsa c 1.2 XE 1999/ 2004/2004 - ph82dic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 4 Jan 2011, 02:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Dacia_slk,totusi cu metoda aceea cu umplerea etrierului de care ai vorbit iese o treaba foarte buna daca se lucreaza cu atentie.Si cum pistonasul nu se impinge chiar asa de usor,se poate pur si simplu turna lichid in etrier pana se umple ras,fara bule.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 4 Jan 2011, 08:08
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(ovi_82 @ 10 Jun 2010, 10:11)
sal cum sa aerisesc roata de pe fata mai simplu si eficient dc am aerisitorul rupt dry.gif
*


scoate-i aerisitoru cu o bormasina sau cu o dalta,iar daca nu merge,schimbai etierul cu totul.....merge si pe la furtun dect deloc,dar mai prinde aer,,,,,,,nu te juca cu frinele.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 5 Jan 2011, 23:43
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




cel mai bun sfat schimba etrierul si lasa balariile vorba lui "colegutu" alamicntfs exista extractoare si rezolvi treaba buna


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 19:23
Forum Renault