frane, pornire, servo.. diverse mici si enervante., cum le rezolv?
![]() ![]() ![]() |
frane, pornire, servo.. diverse mici si enervante., cum le rezolv?
Asi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|||
DragosP |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(Asi @ 21 Jun 2006, 04:32) Sa povestim problemutele masinii mele.. ... dau la cheie scarrr-scarr si nimic.. mai dau o data si apas ca la berline pe acceleratie cad dau le chie.. sta putin pe ganduri face zgomote "multicolore" si pornese dupa vreo 2 secunde de dat la chie.. Dacă pornește când apeși accelerația, corpul clapetă e probabil cu belea. QUOTE o mare banuiala o am asupra unor injectoare semi-infundate... asta e simptomu'? pot fi vorba de ele? su poate vreo bujie care da scanteie cand il pica chefu.. (CUM testez bujiile ca dau scanteie.. ? o scot si ce fac.. o bag la 12V? Bujia o testezi ori înlocuind-o ori scoțând fișa și observând o schimbare în tonul motorului. Atenție că la cilindrii 2 și 3 parcă ponderea e mai mică, se simte mai puțin decât la 1 și 4. Sau invers? ![]() Injectoarele semi-înfundate nu cred, ar trebui să meargă nașpa tot timpul: tremurat, consum aiurea etc. Un test clip e undeva la 30RON, alte teste (compresie etc) nu știu. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Asi |
![]()
Post
#3
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
ok.. am auzit de acest corp clapeta si nusce motoras pas cu pas parca.. per total cam de cat e treaba daca ar fi vorba sa le schimb.. 1-2mil sau mai mult?
ma duc sa testez bujiile in primu rand.. iau si una de rezerva le le schimb pe rand sa vad daca aud vreo diferenta.. la frana? parca auzisem un cuvant magic.. repartitor de frana.. ala e? dar parca ala e pe spate.. exista si pe fata? si edit ca uitasem.. chestia cu pornitul e ceva relativ aleatoare.. in 70%din cazuri porneste bine.. in restu porneste cum spuneam mai sus cu acceleratia apasa in general.. mai porneste si fara acceleratia apasata din cand in cand.. adica stau 2-3secunde pe demaror.. si porneste dupa diverse zgomote.. fara sa mai apas pe acceleratie. Iar dupa temperatura nu am reusit sa fac vreo analogie.. dimineata porneste mai greu in general.. adica toata masina e rece.. si motorul la fel. in timpul zilei dupa multe frecusuri cu masina prin bucurestiu drag.. totu merge ok.. dar aseara mi s-a intamplat sa opresc masina 2minute si nu a mai pornit cum trebuie.. deci nu e chestie de temperatura.. e cand il trazneste.. si acest corp clapeta e acea clapeta trasa de cablul de acceleratie.. aia care vine in spatele motorului.. ? ar trebui sa vad ceva la ea daca e semi-defecta ? This post has been edited by Asi: 21 Jun 2006, 13:23 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
DragosP |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(Asi @ 21 Jun 2006, 14:13) ok.. am auzit de acest corp clapeta si nusce motoras pas cu pas parca.. per total cam de cat e treaba daca ar fi vorba sa le schimb.. 1-2mil sau mai mult? Mai bagă: 8..9. QUOTE la frana? parca auzisem un cuvant magic.. repartitor de frana.. ala e? dar parca ala e pe spate.. exista si pe fata? Nu. QUOTE si acest corp clapeta e acea clapeta trasa de cablul de acceleratie.. aia care vine in spatele motorului.. ? ar trebui sa vad ceva la ea daca e semi-defecta ? Nu, doar dacă se desface și curata, caută pe la DSN că-s destule topice pe tema asta. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Marty |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Asi, sa nu te puna dracu' sa schimbi corpul cu clapeta!!!!!
1. Curata motorasul pas-cu-pas din corpul cu clapeta. NU cred ca e de la el dar.... 2. Desfa etrierii, scoate pistoanele din ei si vezi cam in ce hal arata garniturile si cilindri/pistoanele. Daca-s in buna ordine (desi ma indoiesc foarte tare), aeriseste frinele si vezi in cit timp revine problema. Zic ca ma indoiesc pentru ca (din cite-mi aduc eu aminte de la ultima pompa de frina desfacuta), din pompa ai un piston pentru stinga/ dreapta fata si unul pentru spate, care merge-n repartitor. Deci, in principiu, ar trebui sa-ti frineze egal. 3. Fa rost de o bujie si, pe rind, incerci fiecare fisa-n parte. Scoti fisa, bagi bujia din mina in fisa, tii fisa cu patentu', apropii polul de orice chestie metalica a motorului (vezi naibii sa nu apropii de vreun papuc de +) si rogi pe cineva sa dea la cheie. Repeti operatiunea pentru fiecare fisa (mai putin pentru aia centrala ![]() P.S.: Daca ti-e teama sa cureti motorasul ala, da-mi de veste si ti-l curat eu. ![]() This post has been edited by Marty: 22 Jun 2006, 08:24 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Asi |
![]()
Post
#6
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
pai esti invitatu meu la motorasul ala.. ca nu l-am dibuit unde e si nici nu prea stiu in ce consta.
asta ziceam cu testatu bujiilor.. ca am mai vazut pe unii cu bujia in mana dar dupa logica mea era o totala inconstianta sa scoti bujia si sa dai la cheie.. ma gandeam eu ca rebe pus alta bujie in loc ca alfel e gaura in cilindru si arunca explozia pe la bujie.. la frane.. o sa verific pistonu ala de la etrier.. dar m-am mai uitat la el(acum 500km.. acum o saptamna adica).. la exterior si garnitura tine, nu scapa lichid, si arata .. normal.. ca ailalta de pe stanga. dar cum am zis se impinge f greu pistonu in etrier, asa ca sunt convins ca pe acolo e ceva... garniturile astea se schimba? sau e etrieru cu totu? aerisirea de frane inca n-am facut niciodata.. dar nici n-am avut probleme.. si daca stau sa ma gandesc.. franeaza bine si acuma.. dar se simte ca aia pe dreapta franeaza mult mai greu si lent.. (daca bag talpa in frana le blochez pe toate.. deci pompa teoretic merge. ) This post has been edited by Asi: 22 Jun 2006, 12:27 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
Marty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Pistonul mai are o garnitura inauntru. Ce vezi tu afara e o garnitura care protejeaza de praf si alte mizerii.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Asi |
![]()
Post
#8
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
aha.. marfa.. da cred ca ajung prin service cu ea .. nu ma bag la garnitura aia ca poate raman cu lichidu de frana in mana.
vad eu.. am posibilitatea sa merg intr-un service bun (mercedes) si acolo stiu ca ma uit si eu ce se face, mai fac si eu ce stiu,.. ideea e ca acolo am reparat tot ce era de facut la masina si la care trebuiau diverse scule speciale (elevator.. n tipuri de chei.. asa merg in service cu ea pentru garnitura aia ca mi-e teama sa scot garnituri ca banuiesc curge lichidu de frana.. si nu stiu sa fac aerisiri.. in fine se ocupa altii si invat si eu. de motorasul ala cum putem face?.. cat e tarifu pentru motoras? se masoara in bere? zi ca naveta e plina ![]() |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
Marty |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Ma, problema e ca eu nu beau...bere!
![]() ![]() Spune-mi in ce zi ai drum prin Baneasa dupa orele 17 (mai putin Duminica) si stabilim o programare. ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Asi |
![]()
Post
#10
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
ok.. am curatat motorasul ala.. credits go to Marty.. momentan nu mai face figuri.. dar abia am pornit-o de vreo 5ori.. si a pornit normal.. bine adica.
acum ce sa zim.. astept sa mai merg vre-o saptamana sa vad daca mai face.. daca nu mai face .. hooray a fost de acolo. |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:35 |