DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> GPL, protectie la rateu in carb?

Komissar
post 22 Jul 2011, 14:27
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 June 09




Ieri mi-am schimbat plamanul (de ce ? - pt ca cel vechi avea suruburile de reglaj intepenite sad.gif .


Am observat ca la plamanul nou, cand e contactul pus, dar motorul nu merge se aude de la plaman un fasait de gaz. Daca scot plusul electrovalvei plamanului fasaitul inceteaza desigur.

E normal acest lucru ?



Asa, masina merge bine - nu am apucat sa-i fac un consum cu plamanul nou. Am reglat plamanul nou in felul urmator.

1. Pornit motorul pe benzina. Am reglat relanti-ul pe benzina.
2. Cu motorul cald am comutat pe gaz. Am reglat din surubul de relanti un relanti de 800 RPM.
3. Am rugat pe cineva sa-mi tina acceleratia deschisa la 3000 rpm si din celalalt surub am reglat pana cand a inceput sa scada turatia dup-aia am dat inapoi un pic.
3. In mod "experimental" facand cateva ture cu masina am gatuit din robinetul dintre plaman->carb pana cand masina nu mai tragea bine, dup-aia am dat inapoi juma' de gang si acum merge bine.


--------------------
Volkswagen 1200 1965 Sunroof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Jul 2011, 20:24
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




comutatorul gaz benzina ar trebui sa ai un montaj electronic in el , din el da alimentarea electrovalvelor , rolul comutatorului cu montajul din el este de a opri alimentarea cu gaz cind motorul se opreste


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Komissar
post 23 Jul 2011, 12:11
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 June 09




Am un comutator stil vechi, "analogic" - este cel din poza. El coordoneaza direct electrovalvele, iar tot sistemul de gaz (electrovalve, comutator, etc) este independent de electrica masinii pus cu releu si siguranta de la baterie si este activat de contact (adica releul da curent sistemului GPL doar cand e contactul pus) .
Comutatorul are 4 pozitii:
OFF total (sunt inchise electrovalvele de gaz si de benzina)
GAZ
GAZ+BENZINA (pt reamorsarea pompei de benz si a carburatorului)
BENZINA


Intrebarea mea este legata de comportamentul plamanului. Este normal sa se auda acel fasait? (intreb asta deoarece la vechiul plaman nu se auzea (dar erau marci/producatori diferiti)

This post has been edited by Komissar: 23 Jul 2011, 12:12

Attached thumbnail(s)
buton.jpg ( Size: 317.2k ) Number of downloads: 180


--------------------
Volkswagen 1200 1965 Sunroof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Jul 2011, 14:21
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




atita timp cit electrovalva de pe plamin este alimentata va iesi gaz spre motor , eu zic sa schimbi comutatorul cu unul de generatie mai noua (ceva asemanator) , e bine si pentru siguranta ta

This post has been edited by bygy007: 23 Jul 2011, 14:24


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Komissar
post 23 Jul 2011, 15:26
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 June 09




Se intampla sa ai (sau altcineva poate) o schema a acestui comutator de stil nou ? Ma refer la schema de conectare la electrovalve si restul echipamentelor masinii (bobina, poate ? )


Intrebarea 2: La alimentare, oprirea fluxului de GPL in momentul in care s-a ajuns la 80% din capacitatea rezervorului se face strict prin comanda plutitorului din multivalva, sau este un sistem bazat pe altceva , mai sigur (presiune maxima admisa) ?
Intreb asta deoarece mi se pare ca indicatorul multivalvei de pe instalatia mea este foarte imprecis, si mi-e cam frica sa alimentez pana la plin sad.gif

This post has been edited by Komissar: 23 Jul 2011, 16:08


--------------------
Volkswagen 1200 1965 Sunroof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Jul 2011, 19:12
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI





oprirea la plin se face mecanic cu ajutorul plutitorului daca rezervorul e asezat in pozitia corecta

uite aici schema de conectare

This post has been edited by bygy007: 23 Jul 2011, 19:16


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Komissar
post 23 Jul 2011, 22:01
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 June 09




Merci mult smile.gif


--------------------
Volkswagen 1200 1965 Sunroof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cioby92
post 23 Jul 2011, 22:51
Post #38


Membru fara semnalmente


Group: Members
Posts: 402
Joined: 22 December 09
From: Brasov




Ca sa nu mai deschid alt topic legat de gpl, intreb aici: as dori sa montez o instalatie de gpl pe o dacia cu carburatie. Vreau sa stiu daca busonul de alimentare se poate monta undeva in portbagaj deoarece nu vreau sa gauresc tabla caroseriei. Ce ziceti se poate?


--------------------
Dacia 1300/1976 cu elemente de 1310 - BV 01 EMP
Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Jul 2011, 09:50
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




problema e alta , ca sa faci revizia trebuie omologata , iar astia de la RAR nu prea da voie la asta , in rest nici o pb


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lyvyu88
post 28 Jul 2011, 20:33
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 July 11




sal sunt nou pe acest forum si vreau sa va zic bine vam gasit
legat de locul unde se poate pune busonul in porbagaj de la gpl am vazut la unii ca il aveau asa in aer dar singura prb o sa fie la alimentare ca trb sa tii cu mana de el sa nu se rupa conducta, o alta chestie ar fi sal pui pe coltul de la portbagaj langa cheder am vazut la cativa dar presupune gaurirea tablei, oricum ideea e ca gaura nu este la exterior

This post has been edited by Lyvyu88: 28 Jul 2011, 20:34


--------------------
dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 14:26
Forum Renault