DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ceas indicator temperatura motor

jeckel76
post 4 Mar 2006, 11:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 January 06




Salutare la toata lumea!
Am pus pe Dacioara acum vreo 4 ani un ceas care s aimi indice temepratura motorului (din fabricatie nu are asa ceva, este din '83). Problema este ca la un moment dat am vrut sa scot scrumiera sa o golesc (este prins pe un suport in partea inferioara a scrumierei) si am smuls firele de la ceas. Si nu mai stiu sa le pun la loc sad.gif . Imi poate spune cineva ce reprezinta fiecare contact de pe spate. Sau macar cum as putea sa depistez care este plusul, care este masa, etc.


--------------------
Dacia 1310 - DJ04ZKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 9 Mar 2006, 00:50
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




sunt 3 fire.
plus(+),minus(-) si firul ce vine din sonda de apa.posibil sa mai ai si un fir pt iluminare.
trebuie sa desfaci ceasul de acolo si ai sa vezi pe spate lui unde intra fiecare fir.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 13 Mar 2006, 19:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




intamplator stie cineva ce sonda s-ar potrivi la acest ceas de apa?
imi place foarte mult, insa sonda de apa de dacie nu e buna pt el.

This post has been edited by marius-gabriel: 13 Mar 2006, 19:18

Attached thumbnail(s)
ceas_apa.jpg ( Size: 69.48k ) Number of downloads: 58
ceas_apa2.jpg ( Size: 63.78k ) Number of downloads: 41


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedy82
post 13 Mar 2006, 22:08
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 13 July 05




Din cate am vazut eu din poza ta are acelasi numar de conectori ca si un in dicator romanesc de temperatura (cele facute la electroprecizie sacele sub licenta jaeger). Tu de ce ai plecat din start de la ideea ca nu se potriveste pe sonda de dacie?


--------------------
Dacia 1300 - B 19 XXX
„Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 13 Mar 2006, 23:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




pt ca am incercat unul de dacie. smile.gif
altfel crezi ca m-ai intrebam..
da,are tot 3 conectori,dar sonda buna are alta impedanta probabil.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jeckel76
post 14 Mar 2006, 13:31
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 January 06




QUOTE(marius-gabriel @ 9 Mar 2006, 00:50)
sunt 3 fire.
plus(+),minus(-) si firul ce vine din sonda de apa.posibil sa mai ai si un fir pt iluminare.
trebuie sa desfaci ceasul de acolo si ai sa vezi pe spate lui unde intra fiecare fir.
*



Tocmai asta este problema tongue.gif L-am scos (adiCA am smuls din greseala firele), iar pe spatele ceasului nu spune nimic despre ce fire trebuie lipite la fiecare papuc .... Cu un aparat de masura s-ar putea depista care este plusul, care este masa si care este sonda pe spatele ceasului?

Nu mai scrie cu limbaj de mirc.Citeste regulamentul, te rog.

This post has been edited by diaconuliviu: 14 Mar 2006, 13:51


--------------------
Dacia 1310 - DJ04ZKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 14 Mar 2006, 19:40
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




da iti poti da seama usor cu un aparat de masura.
ca sa identifici plusul e simplu ca vezi ce fir are tensiune fata de masa(iei si tu masa ca fiind contactul masinii sau un surub ceva care sa faca contact direct cu caroseria),minusul il gasesti tot asa decat ca masori continuitatea fata de masa,iar celalalt il gasesti punand papucul ce intra in sonda de apa la masa si iarasi verifici sa aiba continuitate cu masa.
cam multe mase pe-aici dar sper ca ai inteles.. smile.gif


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iceteam
post 19 Jul 2006, 10:00
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 14 March 06
From: CT




Am pus si eu ceasurile astea suplimentatare atat la presiunea la ulei cat si la temperatura la apa, acum problema e ca ala de ulei merge ca mai stia tata pe unde a pus sonda de ulei dar cea de apa cam pe unde ar putea sa fie la motor, am conetat toate firele uleiu merge dar temperatura...nu prea. cand pun contactu acu se duce la 0 (daca il iau se ridica acul indicator) dar dupa ce merg...tot la 0 ramane... eu am legat firu de indicare de la temepratura de pe la chiuloasa ca erau 1 papuc liber...si cineva mi-a zis ca pe acolo e...... multumesc anticipat


--------------------
Dacia :) 1310 84 - 86 ADY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 Jul 2006, 22:53
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




acolo ai doua sonde una de bec si una de ceas .Cu un ohmetru se masoara rezistenta sondelor pe una nu da nimic iar pe cealalta trebuie sa dea o rezistenta intre 50 si 200-300 ohmi aceea se leaga la ceas
senzorii trebuie sa fie pe qiulasa vis-a-vis de baterie trebuie sa fie 2


This post has been edited by bygy007: 19 Jul 2006, 22:56


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iceteam
post 20 Jul 2006, 12:39
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 14 March 06
From: CT




am gasit smile.gif mersi mult, am rezolvat si cu ceasul de temperatura


--------------------
Dacia :) 1310 84 - 86 ADY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault12gordini
post 4 Mar 2007, 00:08
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 4 October 05




mare grija cand montezi ceasul, eu i-am pus firele gresit si cand aprindeam lumina din bord , aparea un fum negru, din cauza ca am pus firele gresit.Incearca la un electrician, e cel mai bine.


--------------------
Dacia 1310 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 22 May 2009, 09:54
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




avand un bord si o baterie de masina pot sa verifica indicatoarele daca merg?in special ma intereseaza indicatoru de temperatura si cel de presiune ulei ca nu imi functioneaza in bordu de pe masina.
daca puteti sa imi ziceti ca firul de + de la baterie trebuie pus pe + la bord si celelalte fire ca nu stiu...???


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NCR
post 11 Jan 2011, 11:25
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 13 November 07
From: Bucuresti




eu am o intrebare, am o dacie din 98 si nu e legata apa(gen firele la motor de la sonde). Am asa un fir verde simplu si un fir verde cu galben(satirat) cum se leaga? adica care vine la la care...am notatile pe sonde cu gradele, dar nu vreau sa stric ceva. Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 L 98 - IF 01 NMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 20:21
Forum Renault