Ceas indicator temperatura motor
![]() ![]() ![]() |
Ceas indicator temperatura motor
jeckel76 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- DJ04ZKR
|
|||
marius-gabriel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
sunt 3 fire.
plus(+),minus(-) si firul ce vine din sonda de apa.posibil sa mai ai si un fir pt iluminare. trebuie sa desfaci ceasul de acolo si ai sa vezi pe spate lui unde intra fiecare fir. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
intamplator stie cineva ce sonda s-ar potrivi la acest ceas de apa?
imi place foarte mult, insa sonda de apa de dacie nu e buna pt el. This post has been edited by marius-gabriel: 13 Mar 2006, 19:18 Attached thumbnail(s) ceas_apa.jpg ( Size: 69.48k ) Number of downloads: 58 ceas_apa2.jpg ( Size: 63.78k ) Number of downloads: 41 |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
speedy82 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 13 July 05 ![]() |
Din cate am vazut eu din poza ta are acelasi numar de conectori ca si un in dicator romanesc de temperatura (cele facute la electroprecizie sacele sub licenta jaeger). Tu de ce ai plecat din start de la ideea ca nu se potriveste pe sonda de dacie?
|
--------------------
Dacia
1300
- B 19 XXX „Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
pt ca am incercat unul de dacie.
![]() altfel crezi ca m-ai intrebam.. da,are tot 3 conectori,dar sonda buna are alta impedanta probabil. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
jeckel76 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 January 06 ![]() |
QUOTE(marius-gabriel @ 9 Mar 2006, 00:50) sunt 3 fire. plus(+),minus(-) si firul ce vine din sonda de apa.posibil sa mai ai si un fir pt iluminare. trebuie sa desfaci ceasul de acolo si ai sa vezi pe spate lui unde intra fiecare fir. Tocmai asta este problema ![]() Nu mai scrie cu limbaj de mirc.Citeste regulamentul, te rog. This post has been edited by diaconuliviu: 14 Mar 2006, 13:51 |
--------------------
Dacia
1310
- DJ04ZKR
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
da iti poti da seama usor cu un aparat de masura.
ca sa identifici plusul e simplu ca vezi ce fir are tensiune fata de masa(iei si tu masa ca fiind contactul masinii sau un surub ceva care sa faca contact direct cu caroseria),minusul il gasesti tot asa decat ca masori continuitatea fata de masa,iar celalalt il gasesti punand papucul ce intra in sonda de apa la masa si iarasi verifici sa aiba continuitate cu masa. cam multe mase pe-aici dar sper ca ai inteles.. ![]() |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
iceteam |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 14 March 06 From: CT ![]() |
Am pus si eu ceasurile astea suplimentatare atat la presiunea la ulei cat si la temperatura la apa, acum problema e ca ala de ulei merge ca mai stia tata pe unde a pus sonda de ulei dar cea de apa cam pe unde ar putea sa fie la motor, am conetat toate firele uleiu merge dar temperatura...nu prea. cand pun contactu acu se duce la 0 (daca il iau se ridica acul indicator) dar dupa ce merg...tot la 0 ramane... eu am legat firu de indicare de la temepratura de pe la chiuloasa ca erau 1 papuc liber...si cineva mi-a zis ca pe acolo e...... multumesc anticipat
|
--------------------
Dacia :)
1310
84
- 86 ADY
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
acolo ai doua sonde una de bec si una de ceas .Cu un ohmetru se masoara rezistenta sondelor pe una nu da nimic iar pe cealalta trebuie sa dea o rezistenta intre 50 si 200-300 ohmi aceea se leaga la ceas
senzorii trebuie sa fie pe qiulasa vis-a-vis de baterie trebuie sa fie 2 This post has been edited by bygy007: 19 Jul 2006, 22:56 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
iceteam |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 14 March 06 From: CT ![]() |
am gasit
![]() |
--------------------
Dacia :)
1310
84
- 86 ADY
|
|
renault12gordini |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 4 October 05 ![]() |
mare grija cand montezi ceasul, eu i-am pus firele gresit si cand aprindeam lumina din bord , aparea un fum negru, din cauza ca am pus firele gresit.Incearca la un electrician, e cel mai bine.
|
--------------------
Dacia
1310
- -
|
|
al1n |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
avand un bord si o baterie de masina pot sa verifica indicatoarele daca merg?in special ma intereseaza indicatoru de temperatura si cel de presiune ulei ca nu imi functioneaza in bordu de pe masina.
daca puteti sa imi ziceti ca firul de + de la baterie trebuie pus pe + la bord si celelalte fire ca nu stiu...??? |
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
NCR |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 13 November 07 From: Bucuresti ![]() |
eu am o intrebare, am o dacie din 98 si nu e legata apa(gen firele la motor de la sonde). Am asa un fir verde simplu si un fir verde cu galben(satirat) cum se leaga? adica care vine la la care...am notatile pe sonde cu gradele, dar nu vreau sa stric ceva. Multumesc!
|
--------------------
Dacia
1310 L
98
- IF 01 NMJ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 20:21 |