DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> aeroterma cn, racire ventilator bord cn??

sumi_nos
post 4 Jan 2011, 08:45
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




salut..si la multi ani !
Pana in iarna am montat climatizare tip cn...
de curand am observat ca ventilatorul meu nu mai baga aer destul((debit aer scazut)),,dimineata merge bine pana se incalzeste motorul(apa din circuit) ,dupa ce se incalzeste incepe sa bage din ce in ce mai putin aer cald.
Am facut o comparatie si mie pe treapta 4,baga cum baga la alti pe tr 2 (si se si aude ventilatorul ca nu se invarte tare,se vede si la baterie ca nu consuma cat trebui.
Eu cand am montat climatizarea cn am lasat si caloriferul de la sistemul de incalzire vechi,si ma gandesc ca poate se incalzeste motorul de la aeroterma prea rau,pt ca el trage aer prin caloriferul vechi(( adica trage aer fierbinte ))

Are vreo logica ce spun eu?,si cum as rezolva?

Daca dau caloriferul vechi jos,o sa bage foarte mult frig pe acolo(numai in mers de pe la 50km))


scuzati greseli gramaticale rugaciune.gif

4 Jan 2011, 10:13:
daca nu intelegeti problema,,spuneti ca o sa incerc sa explic mai bn.
sad.gif

This post has been edited by sumi_nos: 4 Jan 2011, 09:13


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 4 Jan 2011, 11:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




daca iai pus bord cn ,punei si caloriferul original de sub bord cel vechi se anuleaza,si mai uitate mai bine la o dacie cu bord cn din fabrica,mai are unele modificari sila tabla din sptele bordului.uitate cu atentie,.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Jan 2011, 12:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




exact ,ce te-a mancat sa faci acolo ghiveci?si te plangi ca nu ai caldura.Aeroterma de CN e facuta sa traga aer de afara prin 2 guri centrale care la tine cred ca nu exista si daca ar exista e caloriferu cel vechi in cale.Punete si pune la punct acolo aeroterma si cum zice si colegu mai sus cu radiatorul ei original si ai sa vezi ca baga de nu ai aer,si sa nu uiti de capsule care cred ca nu le ai puse


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 4 Jan 2011, 19:15
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




nu am mai montat reglajul vacumatic pt ca nu aveam loc de motorasul de la stergator de parbriz...la modelele cu cn original e pozitionat altfel motorasul de la stergator.am desfacut azi bordul si am scos motorasul de acolo.
unul din carbuni ramasese blocat si nici nu mai culisa acolo pe canale.
lam jmirgheruit un pic lam pus inapoi si merge bine cu turatie mare.
maine montez inapoi si gata.
de bagat baga mai multa si mai bn caldura cum am facuto eu cu 2 calorifere de caldura.
dar acu o sa las climatizarea reglata pe recirculare si asa nu mai trage aer prin caloriferul vechi.


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 6 Jan 2011, 11:02
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




rezolvat.
se poate inchide
.


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 12:25
Forum Renault