DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Presiune ulei, Imi vine sa plang!

Magnum_Baracuda
post 14 Feb 2011, 14:38
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




fiecare pune ce vrea si cum vrea si apoi ne asteptam ca batrana dacie sa aiba performante.


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 14 Feb 2011, 14:50
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(Grasu-1300 @ 14 Feb 2011, 12:59)
Da , am inteles sfaturile voastre ! Am sa pun uleiul pentru diesel 20w50 si am sa va tin la curent cu rezultatul ! Membrana la pompa de benzina eu o schimb toamna nu pentru ca s-ar crapa ci asa imi fac o revizie pentru intrarea in iarna pentru a nu fi nevoit sa mai umblu la masina pe frig. Astfel schimb bujiile, curat cilindrii la etriere si pun garnituri noi( pt a evita blocajul pistoanelor), ung cablul de la frana de mana sau il schimb daca e nevoie, imi verific nivelul uleiului in cutie, sistemul de incalzire , punerea la punct a aprinderii etc. si astfel nu am ce umbla la masina pana cand vine primavara ! Si o folosesc aproape zilnic.
*


Monteaza-i daca poti o pompa de ulei cu debit marit ,sa fie de pulsor scornicesti.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grasu-1300
post 15 Feb 2011, 08:29
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 24 March 08
From: Piatra-Neamt




Da , am pompa cu debit marit montata pe masina de pulsor Scornicesti! Acuma astept sa se incalzeasca un pic sa schimb uleiul , cum am spus mai sus si sa vedem ce se intampla !

15 Feb 2011, 08:37:
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 14 Feb 2011, 14:38)
fiecare pune ce vrea si cum vrea si apoi ne asteptam ca batrana dacie sa aiba performante.
*


Sa stii ca nu e vorba de a astepta nu stiu ce performante de la batrana DACIE, dar daca merge in parametrii ei fara a face multe necazuri este OK. Cu micile modificari ce i le-am facut porneste foarte frumos si usor, chiar si la -20, este destul de nervoasa, usor de intretinut, in concluzie se comporta foarte bine ! De batrana, e batrana, dar ce sa-i faci, imi plac masinile clasice !

This post has been edited by Grasu-1300: 15 Feb 2011, 08:37


--------------------
dacia 1300 1973 - NT 01 PKW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 15 Feb 2011, 09:58
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




sa nu fac o comparatie ridicola ,dar ne mira cind vezi un motor care are ore de functionare peste durata maxima admisa de constructor ,si el are inca are vlaga ca in prima zi,oare de ce?i sa schimbat uleiul, filtrele tot ce tine de consumabile lakm prescrisi de producator la uleiul respectiv sau la consumabilele respective,apoi nu e ca la dacie scoti joja si zice vecinu a mai merge si el deja e ars si plin de impuritati sau la masinile ce fac rodaj la motor ii schimba uleiul si filtru de ulei nexam,sau are 7 nemuri de uleiuri 10w40,20w40 si media lor e 15w40 radmasa.gif sau schimba uleiul si nu schimba filtrul vorba romanului "laso ma ca merge asa"


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grasu-1300
post 9 Mar 2011, 08:06
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 24 March 08
From: Piatra-Neamt




DA ! Am verificat motorul si ar fi ceva jocuri la culbutori dar nu de speriat. Nici nu am vreun zgomot anormal la culbutori, asa ca am hotarat si am schimbat uleiul. Am pus 20w50 SAE . Acum presiune la rece 5,5atm ,iar la 80 grade , la relanti 1,5-2 atm si la 1200 ture sare deja la 4,5 atm. Sa vedem dupa cateva zile si mai ales sa fac un drum unde sa merg cu 100-110 km/h , cum se va prezenta presiunea la ulei.


--------------------
dacia 1300 1973 - NT 01 PKW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 9 Mar 2011, 08:14
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(Grasu-1300 @ 9 Mar 2011, 09:06)
DA ! Am verificat motorul si ar fi ceva jocuri la culbutori dar nu de speriat. Nici nu am vreun zgomot anormal la culbutori, asa ca am hotarat si am schimbat uleiul. Am pus 20w50 SAE . Acum presiune la rece 5,5atm ,iar la 80 grade , la relanti 1,5-2 atm si la 1200 ture sare deja la 4,5 atm. Sa vedem dupa cateva zile si mai ales sa fac un drum unde sa merg cu 100-110 km/h , cum se va prezenta presiunea la ulei.
*


Se va prezenta tot la fel,mai ales ca si acest ulei isi mai modifica din proprietati dupa un rulaj de 1000 km.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GL 01 NJL
post 9 Mar 2011, 21:00
Post #37


Banned


Group: Members
Posts: 194
Joined: 16 January 11




Mai da cate una la bord sa isi revina ceasurile de ulei,baterie,benzina,temperatura smile.gif


--------------------
Audi A4 1.9TDI/B5/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2025 - 18:24
Forum Renault