Problema la dacia 1300, fierbe apa
![]() ![]() ![]() |
Problema la dacia 1300, fierbe apa
deyu_xxl08 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|||
CaliN_08 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 16 October 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Garnitura de chiulasa.
|
--------------------
Dacia Nova
Dacia Nova
2000
- CJ09AHL
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
De acord și eu cu calin, ai garnitura de chiulasa arsa,mergi la 1 mecanic auto,sa o schimbi urgent.
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
deyu_xxl08 |
![]() ![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 February 11 ![]() |
Tocmai am vorbit cu un mecanic si aveti dreptate!
Multumesc mult:) ![]() ![]() This post has been edited by deyu_xxl08: 9 Feb 2011, 13:06 |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
maho |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.237 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca mecanicul ala e destept, ar trebui sa-ti spuna (si remedieze) si cauzele pt. care s-a ars sau ciupit garnitura, ca sa nu mergi lunar s-o schimbi... chiar daca el ar fi interesat.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(deyu_xxl08 @ 9 Feb 2011, 01:24) Salut. ,se vede rosu slab,fata de cand pun contactu se vede rosu tare.... ce are?garnitura de chiuloasa,pompa de apa,nu am destul antigel in ea? ce hiba are????chestia asta chiar m-a dat pe spate:)) ajutati-ma va rog!!! MULTUMESC! deci , in primul rind la bec sa nu ai o sonda de ceas , la pornire becul este aprins de sonda de la ulei posibil sa fi fost termostatul defect , sau montat invers , daca a fost montat corect inlocuieste-l cu unul nou si vezi cum se comporta , dupa ii ce ai montat termostatul faci aerisire detalii gasesti pe forum This post has been edited by bygy007: 9 Feb 2011, 22:59 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
deyu_xxl08 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 February 11 ![]() |
da maho si bygy,termostatul a fost montat corect...
Deci,cand aveam termostatul montat....mergeam cativa km cu masina si opream dupa aceea motorul...si fierbea apa am dat jos termostatul(motorul era rece)...si nu l-am mai pus...am completat cu apa si antigel...etc,si am dat cu ea o tura de orash....si la vreo 2 km parcursi mi sa aprins in bord becu de la apa,am oprit sa vad care e situatia....am pus mana pe radiator....era caldut...puteam sa tin mana pe el....mam uitat si in vasu de expansiune,am bagat degetu in apa si apa era rece rece....deci faza cu becu si de ce era apa rece rece in vas nu pot sa inteleg.... ma gandesc ca si apa trebuia sa fie umpic caldutza in vasu de expansiune(cum era radiatorul....cald)nu rece bogna :| Mecanicul m-a intrebat ce am facut cu masina....doar k intr-o seara a trebuit sa merg pana intr-un sat de langa orash,de unde stau eu,si drumul era neiluminat,neasfaltat,gropi si denivelari,si culmea si ploua:-w...si am mers cu o viteza constanta de 20 km/h k atat imi permitea drumul...si cand am ajuns unde trebuia...am oprit motorul si fierbea apa in vasu de expansiune....de atunci a inceput calvarul.....si el m-ia zis ca,garnitura de chiulasa e arsa. Bun pana aicea.... dar mai e ceva....daca e cum zice mecanicul....e culmea ca,am dat jos termostaul si nu mai fierbea apa,doar se aprindea becul in bord,daca ar fi fost garnitura arsa....indiferent daca aveam termostat sau nu....tot trebuia sa fiarba apa...cam complicata treaba... Un prieten mi-a zis ca poate am vreun scurt la instalatia electrica de mi se aprinde becu in bord,dar nu are cum sa fie asa,ca becu se aprinde doar dupa ce masina parcurge cativa km...nu de cand pun contactul si o pornesc,ca dupaia sa ramana tot aprins. Si mai e o chestie care am facut-o azi...mi-a zis cineva...sa testez termostatul sa vad daca functioneaza....am fiert niste apa....am bagat termostaul in apa fiarta....si sa ridicat chestia aia din mijloc de cupru...cam vreo 2,3 mm...deci inseamna ca termostatul e bun,sau nu e...trebuie chestia aceea de cupru sa se ridice mai mult? astept parerea ![]() Ms mult ![]() This post has been edited by deyu_xxl08: 10 Feb 2011, 01:07 |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
maho |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.237 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Scurt la instalatia electrica nu cred, dar poate fi si "termometrul" (senzorul de temperatura) defect; sincer, nu stiu cat trebuie sa fie cursa la termostat. Mai poate fi si radiatorul infundat, undeva in partea de jos, de unde trage pompa lichid rece;
Cand ai schimbat complet ultima oara (+ aerisit corect) tot lichidul de racire ? Varianta cu garnitura de chiulasa ramane i picioare...si nu in ultimul rand, nu ne-ai spus, caldura ai in masina ? Si nu e nevoie sa scrii permanent cu "bold". P.S. Termostatul il verifici bagandu-l in apa rece, si incalzindu-l pana fierbe apa, (cu termometru in oala), ca sa vezi cand (temp.) incepe sa deschida, si cand (temp.) e deschis complet. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#9
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
In momentul in care circuli fara termostat apa se plimba peste tot inca de la inceput,deci ar trebui sa ai aproximativ acceasi temperatura pe toate componentele sistemului de racire.In vasul de expansiune apa e mai rece decat in instalatie deoarece lichidul acela nu se plimba prin instalatie doar se incalzeste prin radiatie termica de la lichidul din radiator.
Pune mana si verifica daca ai cald radiatorul peste tot.E posibil sa fie doar caldut circuland fara termostat pe temperaturile astea apa nu se va ridica mai mult de 50 grade.In eventalitatea in care constati o neincalzire uniforma in special in zona radiatorului atunci e posibil sa fie colmatat sau chiar infundat dar in ceasta situatie ti-ar fierbe apa si fara termostat ca ea tot nu s-ar raci. Parerea mea e ca ai avut ghinion cu termostatul,incearca altul bun dupa care faci o aerisire corespunzatoare. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
in primul rind e 1300 ,totusi inainte de drum te ai uitat si tu de ulei are nu are?apa are sau nu are?sau genul de sofer urc dau cheie porneste si adios amigos,in al doilea rind daca iti a bolborosit borcanul e clar ca ai prajit garnitura de chiuloasa,nenea mecanicul cind a schimbato sa interesat si de planitatea ei,al treilea rind mizeria din circuitul de racire iti infunda si obtureaza circuitul de racire cu mizerie si nu baga antiger concentrat iti ataca instalatia ,chiuloasa etc,
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 10 Feb 2011, 13:37 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 09:40 |