problema baterie, celula moarta...
![]() ![]() ![]() |
problema baterie, celula moarta...
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|||
adaniel69 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
probabil ca acel element e sulfatat...
ai putea sa incerci sa scoti electrolitul din elementul ala si sa pui apa distilata si sa il incarci doar pe el daca poti, sa ii dai ~2,4 volti! dupa ce s-a incarcat dai din nou afara lichidul si pui electrolit! asta daca si-a revenit! vreau sa fac si eu un experiment asemanator cu un acumulator de 100A si asa vreau sa procedez! daca reusesc, sunt tare! ![]() si tu la fel! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
sa fie un lucru bun spus daca sa format o pilitura densa de plumb sau oxid de plumb,la incarcare electrolitul (balboteaza usor) cind e scos de la incarcare acesta pilitura se dupune si creeaza un scurt,dar sincer daca bateria si-a depasit viata se scutura pasta de oxid de plumb de pe gratare si cere zeama de popa
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Elementul acela nu e sulfatat,ar fi avut tensiune buna.E scurtcircuitat.O suntare a lui(puntare) cu fir gros lasa bateria in 10V.Pe vremuri se mai mergea si asa.Dar trebuie micsorata tensiunea de incarcare la 12V cu baterie clasica si max 13,5 cu baterie calciu.Sigur ca pornirile pot deveni mai grele pe vreme rece.
IN NICIUN CAZ nu se leaga in paralel cu una buna.Cea buna se va descarca incarcand-o permanent pe cea amarata.In paralel nu se leaga decat baterii instare perfecta. This post has been edited by Tudor Badescu: 9 Jan 2011, 23:21 |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#5
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
QUOTE(Tudor Badescu @ 9 Jan 2011, 23:17) Elementul acela nu e sulfatat,ar fi avut tensiune buna.E scurtcircuitat.O suntare a lui(puntare) cu fir gros lasa bateria in 10V.Pe vremuri se mai mergea si asa.Dar trebuie micsorata tensiunea de incarcare la 12V cu baterie clasica si max 13,5 cu baterie calciu.Sigur ca pornirile pot deveni mai grele pe vreme rece. IN NICIUN CAZ nu se leaga in paralel cu una buna.Cea buna se va descarca incarcand-o permanent pe cea amarata.In paralel nu se leaga decat baterii instare perfecta. multumesc.... am sa o las in pace... am eu asa cate o nostalgie cand imi reuseste sa repar ceva sa-l repar si pe celalat lucru care statea de ani buni undeva intrun sertar... pierdere de timp... |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 03:44 |