Probleme mers motor D 1300, trepideaza , merge intrerupt
![]() ![]() ![]() |
Probleme mers motor D 1300, trepideaza , merge intrerupt
Betian |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|||
rodi |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Ce inseamna nu porneste ? Invarte demarorul volanta, au loc explozii, nu au, ... Ai verificat daca spriteaza jiglerul de acceleratie ... Pompa ,,arunca" benzina la apasarea manetei pompei...
este in legatura cu ce ai inceput pe acest topic, am citit mai sus, credeam ca este o intrebare noua. Jiglorul de relanti ... Ai pus o saiba cu o grosime pe care o ,,tatonezi" in functie de distanta la care ,,iti merge" motorul , s-ar putea sa nu stea corect acest jigler in scaunul lui ? This post has been edited by rodi: 11 Feb 2011, 21:31 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
eu repet si o mai zic o data ai schimbat surubul de la platina fixa cu unul mai lung,cind am fost ucenic cindva am facut si eu prostia si am mancat o bataie de tin minte toata viata,saracul maistru cind a vazut ce a m facut si ce era acolo sub platou si surubul nu era lung indestul sa agate
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Betian |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
In sfarsit....de aproape 2 luni in fiecare sfarsit de saptamana o petreceam cu mainile sub capota. Se pare ca i-am dat de cap.
Ce avea masina.... --Returul pompei banzina era infundat. Plutitorul inchidea perfect iar toate furtunele sunt noi cu coliere noi. Crestea presiunea pe circuitul de benzina si cumva a cedat membrana ... benzina ajungea in ulei(crescuse nivelul in baie, si mirosea benzina grav) "mersi alex". Am schimbat membrana si am desfundat returul...m-am speriat cand am vazut cum trebuie sa tasneasca ![]() --Mersul neregulat cu smuciri , pornire grea si toate problemele era de la un c---t de izolator, cel care are rolul ca firul care vine de la bobina pana la delcou sa nu atinga la masa) Era copt , crapat , era PRAF!!!(saiba aiceea din ebonita) Toate acestea m-au facut sa schimb nspe seturi de bujii ,capace delcou, platini , delcou,carburatoare, pipe, schimb ulei , filtru, si multe ore de munca. Masina are avansul static reglat cu metoda becului , ca inainte, Acum parca ma unge pe suflet cum merge. O sa fac si un filmulet cu mersul de acum al motorului ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
o saiba, ca asta din poza, de ebonita, facea toata figura, de mergea masina in suturi.
This post has been edited by Victor 007: 13 Feb 2011, 01:19 Attached thumbnail(s) DSCF3382.JPG ( Size: 477.3k ) Number of downloads: 431 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
ceas de apa, nici nu stiu daca merge, il am de multi ani aruncat prin debara si nu arata prea bine, asa ca e tocmai bun pentru piese
![]() This post has been edited by Victor 007: 14 Feb 2011, 13:39 Attached thumbnail(s) DSCF3380.JPG ( Size: 444.4k ) Number of downloads: 427 DSCF3381.JPG ( Size: 439.48k ) Number of downloads: 379 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
auzi e bun,ceasul de apa daca sta acul perpendicular pe cadran fara sa il montezi e bun ,alea defecte nu stau acele perpedincular pe cadran stau la cap de scala.scoatei suntul ca sa il poti folosi la masina si dai bice ca e bun
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 14 Feb 2011, 14:34 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
Daca-i bun ceasu de apa, cum spune magnum,atunci scoate-i suntul si automat ceasul merge si la 12v,am dreptate,sau nu?
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
corect eu tot ce am pe dacie ceas de apa si ulei sint serii jaeger de la autobuze adica pe 24V le-am scos suntul si merg stas
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
calin_pirotehnistul |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 9 February 09 From: Arad ![]() |
Scriu aici ca sa nu mai deschid alt topic pt o problema minora. Ieri mi-a facut o figura Daciana din semnatura. Mergea perfect inainte si nu am avut nici o problema cu ea in aceasta iarna.
Ce s-a intamplat: am pornit masina, am scos-o din curte si cand dau sa plec imi moare motorul. O repornesc, o turez putin si las acceleratia, observ ca nu sta la ralanti. Nu am avut timp sa vad ce are pt ca ma grabeam si am plecat asa cu ea. In mers am observat ca parca nu mai trage ca inainte si urca mai greu in ture. I-am tras putin socul sa imi tina relantiul mai mare si sa nu se mai opreasca atunci cand apas ambreiajul... Cu chiu cu vai am ajuns la destinatie. Initial am crezut ca s-a infundat jiclorul de ralanti(desi am filtru decantor si filtru de hartie, pe langa filtrele din pompa si carb), l-am scos afara si l-am suflat desi nu era infundat. Am verificat teul de la carburator sa nu fie infundat cu muci(nu era) si cand ma uit mai atent vad ca furtunul care pleaca din teu si intra in galerie era iesit. Il pun la loc, ii dau cheie, porneste si sta frumos la relantiu. Ce vreau eu sa intreb: Daca mi-a mers prost cu furtunul ala scos afara inseamna ca motorul este bun si ca o mai duce? Ca stiu ca unii pun furtunul ala pe sub masina cand e pe duca motorul. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1986
- AR 01 C N A
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
"Daca mi-a mers prost cu furtunul ala scos afara inseamna ca motorul este bun si ca o mai duce? Ca stiu ca unii pun furtunul ala pe sub masina cand e pe duca motorul."Furtunul e scos de la capacul culbutorilor iar gaura de la admisie respectiv gaura de la carburator e astupata,vaporii de ulei au circuit dublu o dat aspirare prin circuitul capac culbutori-carburator si a2a capac culbutori-galerie de admisie,automat ce ai scos furtunul de la galeria de admisie trage aer rece scade si a2a la mana amestecul find mai slab in benzina,tragand aer rece motorul merge mai prost decat trage aer cald cum trage prin ciclul lui normal prin filtru de aer carburator,ca atare performantele dinamice sint slabe,iar furtunul e pus cind scapa compresia pe linga camasa si pistone si segmenti sint numai buni,se acumuleaza gaze in carter exista risc sa arunce baia de ulei,ca atare se pune furtunul sa de afara gazele acumulate,sa nu iti mai arunce joja,sau sa arunce ulei pe la semeringuri etc,presiune e eliminata prin acel furtun scos pe sub masina de la capac culbutori.
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 17 Feb 2011, 16:43 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Daca a sarit furtunul acela,se trage direct aer fals si chiar se opreste uzual la ralanti pentru ca pe furtun e o duza de limitare a debitului de gaze sau aer care intra in galerie.Nu are nicio legatura cu cat o mai duce motorul.Cei care scot furtun sub masina il pun inainte de duza,direct de la capacul culbutorilor ca sa dea direct afara gazele in exces din carterul unui motor prea uzat.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
calin_pirotehnistul |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 9 February 09 From: Arad ![]() |
Am inteles. Multumesc de explicatii! Ce-i drept e cam largit furtunul acolo unde intra in galerie, maine il prind cu un colier sa nu mai iasa afara.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1986
- AR 01 C N A
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 18:52 |