Intrebare directionare aer
![]() ![]() ![]() |
Intrebare directionare aer
fullhouse |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|||
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
pai ai caseta de climatizare ce se "joaca cu claptele alea de sub bord" vezi sa inchida sa deschida,sa iti dea aer cald in parbriz nu la picioare
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 25 Jan 2011, 13:56) pai ai caseta de climatizare ce se "joaca cu claptele alea de sub bord" vezi sa inchida sa deschida,sa iti dea aer cald in parbriz nu la picioare Cred ca nu m-ai inteles bine, am spus ca acea caseta imi merge bine, doar ca nu are din conceptie o pozitie in care sa-mi dea aer simultan la parbriz si la aeratoarele centrale, doar separat. Singura pozitie in care da aer in doua locuri e la picioare si in fatza, asa e conceputa ea. Pe mine insa ma intereseaza prima varianta, cum as putea-o obtine artizanal sa zicem |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
ai putea sa dai pe pozitia sa dea pe la parbriz si clapeta care ar trebui sa bage in masina sa o deschizi manual!
eu am bagat o cutie de chibrit la clapeta care deschide in centru si imi baga in masina! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
blocheza capsula pe deschis cea din centru si atunci o sa ai caldurica cum vrei tu,poate tu nu mergi pe recirculare si deaia e mai racoare ca vine cu aer de afara ,pune pe recirculare si baga numai aer din masina
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
QUOTE(ghitza @ 25 Jan 2011, 18:20) blocheza capsula pe deschis cea din centru si atunci o sa ai caldurica cum vrei tu,poate tu nu mergi pe recirculare si deaia e mai racoare ca vine cu aer de afara ,pune pe recirculare si baga numai aer din masina Ghita, daca merg cu recircularea pornita mi se aburesc ca naiba geamurile, si mai si ingheata, combinatia perfecta. Fi te rog mai explicit in legatura cu blocarea capsulei pe deschis, nu stiu la care capsula te referi, mersi de raspuns Stiu ca asa cum procedez eu duce la racirea aerului care intra in habitaclu, aerul de afara fiind rece ca naiba. Nu stiu cum sa procedez sa impac si capra si varza This post has been edited by fullhouse: 25 Jan 2011, 18:30 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai numai una ai care actioneaza voletu de pe centru si se afla in stanga torpedoului cum te uiti la bord.Desfaci cutia cu acte si in stanga o sa o vezi acolo ,daca vrei sa deschida voletu apesi tija ei sa intre in ea si o blechi asa cu ceva sau blochezi voletu cum zicea un coleg mai sus
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Am inteles, mersi mult pentru raspunsuri, se poate inchide
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(fullhouse @ 25 Jan 2011, 14:52) Masina are bord cn, instalatia de climatizare functionala. Ceea ce as dori sa stiu este daca pot face cumva sa pot directiona aerul cald si la parbriz si in fatza in acelasi timp. Motivul e clar, din cauza ca folosesc aproape tot timpul aerul spre parbriz sa nu se abureasca, in masina e mai tot timpul racoare, nu apuca sa se incalzeasca suficient. Am inteles ca este o modalitate sa anulez acel distribuitor de vacuum si sa deschid sau sa inchid manual clapetele de directionare a aerului. Va rog niste sfaturi QUOTE(fullhouse @ 25 Jan 2011, 20:01) NU,renunta la distribuitorul de vacum,el face totul,mai bine schimba-l și tu cu 1 nou și rezovi problema. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
libarca |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Unul nou nu-i rezolva problema pentru ca distribuitorul ori actioneaza ,ori nu acea capsula vacumatica!Deci baga aer ori pe la parbriz ,ori prin fata,imposibila fiind(fara modificari)circularea aerului pe ambele cai!Eu am o problema cu capsula de vacuum ce comanda acel volet,cred ca are membrana strapunsa,si mi se inchide voletul,si nu mai baga prin fata atunci cand accelerez!Am rezolvat asta temporar prin lipirea unui capac de ac de seringa(am dat jos fantele din centru de aer),pe care l-am pozitionat astfel incat acel capac care directioneaza aerul sa stea pe mijloc,si sa bage si pe la parbriz si prin fata!
This post has been edited by libarca: 27 Jan 2011, 14:32 |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Sistem de directionare a aerului insuficient gandit dupa parerea mea, la orice masina moderna ai ventilatie si la parbriz si in habitaclu in acelasi timp, nu la picioare cum se intampla in cazul daciei
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(fullhouse @ 27 Jan 2011, 15:46) Sistem de directionare a aerului insuficient gandit dupa parerea mea, la orice masina moderna ai ventilatie si la parbriz si in habitaclu in acelasi timp, nu la picioare cum se intampla in cazul daciei ai perfecta dreptate,totuși schimba-i vacumul ala care distribuie aerul ,îți va merge mai bine,garantez eu,% la%,așa a rezolvat problema ta 1 prieten de-al meu cu bord cn ,ca și la tine. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
fullhouse |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Pe frigul asta nici o sansa sa ma apuc sa schimb ceva, ma bucur ca macar se simte ceva caldura si parbrizul e curat, restul la primavara
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#14
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ma gandesc in viitorul apropiat la o adaptare pt sistemul de control al valvelor de climatizare.Modificarea e simpla.Practic se inlocuieste distribuitorul vacuumatic cu unul electric cu 3 electroventile mici actionate de mini intrarupatoare.Asa le deschizi pe care vrei tu de la mini intrerupatoare.Cred ca se poate schimba si robinetul de la climatizare cu o valva electrica cu 3 pozitii:inchis,deschis 50%,deschis 100%.Deasemenea alta modificare benefica ar fi modificarea prizelor de aer rece laterale,asa cum e normal la toate masinile.Practic se vor conecta la priza de aer cald printr-un furtun gen furtun de aspirator.Asa mentii geamurile dezaburite tot timpul caci priza de aer cald laterala din bord,cea mica nu prea dezabureste sau o face intr-un timp f lung.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
fullhouse |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
La modificarea prizelor laterale m-am gandit si eu intr-o perioada dar am abandonat ideea din lipsa de timp si poate si frica de a nu deteriora carcasa, plus volumul de munca deloc de neglijat. Daca vrei sa dai mai multe detalii, cam cum te-ai gandit, unde vei da gauri sau mai stiu eu ce, eu as fi interesat
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
la burdufu de cauciuc(cel sub voletu de pe mijloc) de la aeroterma se face ramificatia la cele 2 guri laterale,se schimba practic burdufu cu altceva mai solid care are 2 guri laterale pe care se conecteaza furtunu deaspirator la gurile laterale
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#17
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
E buna ideea lui Ghitza,principala problema ar fi demontatul bordului fara sa dai jos parbrizu si fara manichiura distrusa.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai dai numa consola nu ai treaba cu bordu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#19
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
se poate lucra convenbil demontand doar consola centrala?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sigur ca acel burduf este in fata chiar in spatele consolei mai exact cum te uiti de pe scaun la nivelu butonului de temporizare
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#21
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Si cum dai gaurile laterale in consola sa fixezi furtunul pt priza de bord laterala?Ai acces si pe lateral la burduf ma refer sa dai gauri cu freza eventual?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
adaniel69 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
aveti grija ca daca nu merge distribuitorul(sau cum se cheama ala de unde alegi pe unde sa bage aer) trage aer fals pe la supapele lui! eu am anulat magaoaia astupand furtunul care intra in supapa pe sens de langa pompa de frana! sa nu mai traga aer fals!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
ghitza |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ai anulat supapa unisens ?sau nu inteleg eu bine,.atunci cum mai ai vacum la distribuitoru din bord si mai departe la capsule?daca nu merge distribuitoru se schimba doar nuca selectoare nu faci alte tampenii
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#24
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(adaniel69 @ 29 Jan 2011, 22:38) aveti grija ca daca nu merge distribuitorul(sau cum se cheama ala de unde alegi pe unde sa bage aer) trage aer fals pe la supapele lui! eu am anulat magaoaia astupand furtunul care intra in supapa pe sens de langa pompa de frana! sa nu mai traga aer fals! N-ai facut nici o imbunatatire ai facut INRAUTATIRE.De lene sa vezi unde iti trage aer fals,probabil membrana de la vreo capsula sparta,ai mers si ai anulat furtunul ce trage aer din servo.Asa reusesti sa mori de frig in masina in conditiile in care nu-ti mai merge directionarea aerului decat la parbriz. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
decat sa rezolve a taiat si ce avea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
jews |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 30 Jan 2011, 10:18) ai anulat supapa unisens ?sau nu inteleg eu bine,.atunci cum mai ai vacum la distribuitoru din bord si mai departe la capsule?daca nu merge distribuitoru se schimba doar nuca selectoare nu faci alte tampenii din cate stiu eu supapa unisens are rolul de a nu permite vaporilor de benzina sa intre in habitaclu. |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
am anulat selectorul si am deschis cu o cutie de chibrit clapeta centrala si comut intre parbriz si grila din centru cu rotita de la grila din centru! cand o inchid imi da pe la parbriz si cand o deschid baga pe grila!
nu am membrana de la servo sparta! se cunoaste la motor daca bag supapa in furtunul spre selector si daca o astup cu degetul! semn ca e defect selectorul si trage aer! nu am chef sa umblu acolo si am rezolvat asa! plus ca e cam scumpa treaba aia si se uzeaza repejor! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
ghitza |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai nu cumperi selectoru tot ci doar nuca selectoare si gata ,mai mult de 10 lei nu te costa doar lucru pana il scoti iar pe vreme asta te cred ca nu ai spor si chef,dar sa stii ca fece mult sa iti mearga treabe bine acolo
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#29
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(adaniel69 @ 30 Jan 2011, 22:01) am anulat selectorul si am deschis cu o cutie de chibrit clapeta centrala si comut intre parbriz si grila din centru cu rotita de la grila din centru! cand o inchid imi da pe la parbriz si cand o deschid baga pe grila! nu am membrana de la servo sparta! se cunoaste la motor daca bag supapa in furtunul spre selector si daca o astup cu degetul! semn ca e defect selectorul si trage aer! nu am chef sa umblu acolo si am rezolvat asa! plus ca e cam scumpa treaba aia si se uzeaza repejor! E tipic romanesc ce ai facut tu,astea sunt solutiile romanului.De unde stii tu ca selectorul trage aer?Dupa cum am spus mai sus,cel mai probabil e sa-ti traga aer o capsula vacuumatica a carei membrana e sparta,Chiar daca ar fi selectorul,se poate da jos usor,se ia cu smirghel fin suprafata de culisare,se da un pic de vaselina si gata. Da e lenea mare... PS:ghitza se pot da gauri in lateral in burduf doar cu panoul central dat jos? This post has been edited by Paulorossi: 31 Jan 2011, 08:25 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
fullhouse |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Voi vorbiti de burduful ala de cauciuc? Sincer nu am incercat sa-l demontez niciodata, dar pare deformabil, nu se poate demonta fara a demonta nimic de la bord. Eu ma gandeam sa dau gauri direct in el, sa montez burdufurile alea de la aspirator si sa izolez bine cu silicon
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:52 |