probleme baterie, baterie noua fara vlaga
![]() ![]() ![]() |
probleme baterie, baterie noua fara vlaga
talpaglucian |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 17 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1999
|
|||
Alex4u |
![]()
Post
#2
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
diodele de la alternator...ai fost cu masina sa iti masoare cat incarca??? daca nu incarca ok pierzi garantia..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
talpaglucian |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 17 October 10 ![]() |
a masurat , mi-a oferit garantia tot cica e in regula !
|
--------------------
Dacia
1310
1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
e normal sa faca asa
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
talpaglucian |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 17 October 10 ![]() |
si acul care indica incarcarea bateriei sta pe linia aia dungata si scade sau urca in fct de cum o turez dar niciodata nu sta la mijloc cum ar fi normal
|
--------------------
Dacia
1310
1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ala oricum e imprecis, nu ai probleme, nu-ti dau astia garantie daca nu e ok
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
talpaglucian |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 17 October 10 ![]() |
Nu stiu ce sa zic :| m-as duce la un service sa mi-o verifice
|
--------------------
Dacia
1310
1999
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
La turatie mica,la ralanti,alternatorul de Dacia nu reuseste sa mentina tensiunea la valori mai mari cu consumatori mari.Cand accelerezi,creste puterea si face fatza.Daca tensiunile nu ar fi fost in marja admisa,nu-ti acordau garantia.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
talpaglucian |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 17 October 10 ![]() |
faza e ca atunci cand mi-a dat garantia nu aveam consumatorii porniti
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai in mod normal se face cu si fara consumatori , la unele masini care au probleme la conectarea consumatorilor la turatie ajunge tensiunea si la 16V
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
eu zic ca ar fi ok bateria si alternatorul...dar poate ne zici si ce rombat si de cati amperi
si evident si ce alternator.... cred ca e de vreo 35 de A la mine face la fel cum povestesti tu si are cam 3 ani bateria.... face la felde trei ani iarna trecuta am descarcat-o de vreo trei ori sau poate mai mult sub limita de 12 V pe temperaturi de ingheta scuipatul.. bateria mai merge si acu..dar..eu am terorizat-o..deci are si ea dreptul sa se resimta... ce consumatori pui..? fa asa> porneste motorul.. da sa fie cald:) sa tina relantiul..si pe urma da drumul la consumatori faza lunga.. aeroterma la 4 si eventual un picior pe frana.. eventual sa mearga si o semnalizare....apoi masoara tensiunea pe bornele bateriei si spune-ne valoarea.. stiu ca nu ai 3 picioare dar pui pe cineva.. apoi masoara tensiunea fara consumatori motor pornit la relanti....pui si aici valoarea....asa ne mai dam cu parerea despre incarcarea masinii.. opresti motorul masori.. tensiunea la borne..pui valoarea...apoi dimineata sau cand vrei tu.. dupa ce a stat motorul oprit (te uiti la ceas si stabilesti perioada de timp) masori din nou tensiunea si ne spui valoarea si perioada de timp...asa ne dam cu parerea despre baterie.. |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
talpaglucian |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 17 October 10 ![]() |
OK, mc tare mult baieti!Sper sa ma tina!
|
--------------------
Dacia
1310
1999
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
un sfat: cand cumparati baterii noi sa verificati densitatea electrolitului! eu am avut electrolit slab si nu tinea cum trebuie curent! am incoluit electrolitul si e ok! si nu completati cu apa distilata pentru ca scadeti densitatea!
@talpaglucian: asa fac toate: alternatorul e foarte slab si nu duce in relanti toti consumatorii de pe masina! iar indicatorul din bord este de forma! adica nu e precis! era bine daca ar fi pus un voltmetru constructorii! sau poti sa iti pui tu! eu mi-am facut un indicator cu leduri si stiu ca daca nu scade de un anumit prag e ok!(am praguri de 11,3 - 12,5 - 13,4 - 14,3 Volti). Teoretic daca nu scade sub 13,x volti in relanti e ok! si e bine sa nu scada sub 12,5 cu motorul oprit! la mine nu scade sub 13,4 cu motorul cald! ar trebui sa pun o fulie mai mica la alternator, asa ai putea sa faci si tu! am auzit ca cele de oltcit sunt mai mici! sa vad cand mai am drum prin dezmembrari! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Ov |
![]()
Post
#14
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adaniel69 @ 23 Dec 2010, 09:50) bateria cand "fierbe" pierde prin evaporare doar apa, restul elementelor raman pe placi. Daca tu completezi cu solutie acid o sa cresti densitatea si n-o sa fie ok. Din motivul asta electrolitul se completeaza DOAR cu apa distilata ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
da Ov, ai dreptate, dar trebuie verificat cu densimetrul!
ce electrolit am gasit eu in magazin era de 1,26-1,28, ceea ce e normal si nu creste densitatea daca e mai mare in baterie! sa zicem ca ai 1,30 in baterie daca s-a evaporat apa! punand 1,28 nu creste!! din contra, scade! cel mai bine e sa verifici inainte densitatea! eu am inlocuit total electrolitul la bateria mea pentru ca aveam 1,12-1,15 pentru ca am completat cu apa distilata!!!! in fine, nu am verificat densitatea de noua! acum m-am invatat minte! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Rationament gresit.Daca tot adaugi solutie de acid si se evapora doar apa,treptat cantitatea de acid creste.Dar nu se vede totdeauna la densitate! Pentru ca surplusul de acid intra in placi si le sulfateaza(formeaza cristale mai mari de sulfat de plumb practic ireversibil).Astfel capacitatea bateriei scade treptat prin blocarea plumbului in reactii ireversibile si scaderea porozitatii.In plus si gratarele sunt atacate mai repede.Densitatea mai mica lungeste viata placilor.Personal am mers cu 1,17...1,18 fara probleme chiar la -15 grade,dar incepe sa inghete la -18...-19 grade.De altfel si firma Tudor recomanda pentru conditiile climatice din Romania 1,24.
Daca bateria are densitatea 1,12...1,15, nu e din cauza apei adaugate ci din cauza ca e descarcata!Se incarca,se scoate acidul din placi si densitatea isi revine.Acidul se schimba doar daca a fost impurificat.Si daca era slab,se puneapa distilata dupa ce afost scos cel impurificat(dar nu scos prin rasturnare!)si se incarca pana nu mai creste densitatea apoi se se scoate si se pune acidul nou. |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
eu am zis ca trebuie consultat nenea densimetrul!
de cand am schimbat electrolitul imi tine muuuuult mai bine curent bateria!!! daca aveam 1,10-1,15???? chiar si cu ea incarcata aveam densitatea mica! am inviat asa o baterie care nu mai tinea mai mult de o saptamana curent!!!! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Sigur ca "biciuita" merge mai bine,dar solutia de durata cat mai lunga e o incarcare la un sfert din curentul normal de incarcare timp de 4-5 zile.Asa iese cat mai mult acid din placi si sereface cat mai mult din densitate si mai ales din capacitate.La densitatea de 1,10 sigur ca nu conta doar starea de descarcare avansata ci si conductia electrica a acidului foarte diluat.Punand acid,refaci conductia,deci curentul de pornire,dar nu maximum posibil din capacitate.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
shadow25 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 January 11 ![]() |
Am o problema cu bateria..... Am cumparat-o de 2 luni de la reprezentanta Rombat un Cyclon de 72 Ah.... problema e ca a trebuit sa o reincarc de 2 ori pana acum..... am primit si garantia la ea.... ca dak nu ar fi fost in parametrii normali de incarcare nu as fi beneficiat de garantie.... as dori sa stiu ce imi poate consuma bateria..... ieri am mers cu ea.... si azi cand am incercat sa o pornesc.... surpriza, nu a pornit. ce ar putea consuma?
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1999
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
pentru inceput verifica ce consum ai cu motorul oprit! pune ampermetrul intre borna plus a bateriei si cablul cu borna! daca arata zero sau sub 100ma inseamna ca e bateria! sau nu iti incarca alternatorul!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
raku18 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 10 January 11 ![]() |
ce baterie mere pe dacie pe injectie pana la cati amperi?
|
--------------------
dacia
1310 li
2000 li
- cj 25 mod
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pina la cit iti intra in locas , ca idee 60 - 70
16 Jan 2011, 21:14: QUOTE(shadow25 @ 16 Jan 2011, 16:38) Am o problema cu bateria..... Am cumparat-o de 2 luni de la reprezentanta Rombat un Cyclon de 72 Ah.... problema e ca a trebuit sa o reincarc de 2 ori pana acum..... am primit si garantia la ea.... ca dak nu ar fi fost in parametrii normali de incarcare nu as fi beneficiat de garantie.... as dori sa stiu ce imi poate consuma bateria..... ieri am mers cu ea.... si azi cand am incercat sa o pornesc.... surpriza, nu a pornit. ce ar putea consuma? detalii aici This post has been edited by bygy007: 16 Jan 2011, 21:14 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#23
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
eu am de 80 Ah de la hankook trage zdravan ,dar alternatorul e 50A sectiune mai mare la cabluri pt a facilita trasport mai bun de curent la incarcare ,borne din plumb pt a evita oxidarea bornelor,releu mecanic,si no problem
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
E suficienta o baterie de 55Ah pentru consumatorii unei Dacii icu un maxim de 540A curent de pornire.
|
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:07 |