DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme sistem racire

ilie.axx
post 18 Jan 2011, 20:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 18 January 11




am si eu o mare problema cu dacia mea pe carburatie. in timpul mersului mi se ridica apa brusc pana la nivelul de fierbere,si la fel de brusc scade.nu este din cauza ceasului pentru ca atunci cand nu circula apa,cand se ridica indicatorul la ceas,nu mai baga deloc caldura,precizez ca am bord cn si ar trebuii sa bage foarte bine caldura.ce ma sfatuiti sa fac.precizez ca am facut aerisire.


--------------------
dacia 1310 1998 - PH 81 AXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 18 Jan 2011, 21:15
Post #2


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




termostat defect, deschide tarziu,daca ai electroventilator poate sa dus termocupla


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 18 Jan 2011, 22:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




garnitura de chiuloasa dusa...


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markko
post 19 Jan 2011, 07:55
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 8 March 10




Cel mai probabil e dus termostatul...


--------------------
dacia 1410 dacia 1410 1999, dacia 1410, bord CN - bz-02-vft
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilie.axx
post 19 Jan 2011, 09:55
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 18 January 11




termostatul l-am verificat la aragaz si deschide la timp...cred ca cel mai probabil garnitura de chiuloasa...maine ma duc la mecanic si revin sa va spun care era buba.va multumesc


--------------------
dacia 1310 1998 - PH 81 AXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 19 Jan 2011, 10:33
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Salut.Daca problema e din cauza garniturii de chiuloasa atunci ori trebuie sa bolboroseasca apa in borcan,ori sa scoata aburi pe la evacuare sau mai rau sa bage apa in ulei.Verifica chestiile astea.Succes.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilie.axx
post 19 Jan 2011, 10:35
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 18 January 11




am inteles o sa verific.ms



This post has been edited by ilie.axx: 19 Jan 2011, 10:36


--------------------
dacia 1310 1998 - PH 81 AXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 19 Jan 2011, 12:28
Post #8


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




Mai mult ca sigur garnitura de chiuloasa...si te sfatuiesc cand o schimbi sa iei si fata plana la chiuloasa


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian415
post 19 Jan 2011, 12:36
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 January 11




verifica sistemul de racire sa nu ia aer in instalatie pe la elementele radiatorului sau vri-un furtun care sa piarda la garnitura de chiloasa trebuie sa umbli numai daca scoate bule in vasul de expansiune sau daca ai spuma pe joja .


--------------------
dacia 1310LI dacia 1310LI 2000 INJECTIE - IS 71 CDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 19 Jan 2011, 12:37
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




QUOTE(pavel_daniel @ 19 Jan 2011, 10:33)
Salut.Daca problema e din cauza garniturii de chiuloasa atunci ori trebuie sa bolboroseasca apa in borcan,ori sa scoata aburi pe la evacuare sau mai rau sa bage apa in ulei.Verifica chestiile astea.Succes.
*



nu din prima. M-am fript si io acum doua luni. pur si simplu urca si cobora temp la apa, fara alte simptome. am scos termostatul, am mers fara el. facea la fel. de la primul semn a mai mers cam 2 zile, sau mai clar, cam 200km. apoi mers in 3 cilindri, mult fum alb si mult pa.
oricum nu te baza pe termostat ca a deschis corect in oala la fiert. mai bine da-l afara si mergi fara el sa vezi daca mai ai variatii de temp.


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 19 Jan 2011, 13:07
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Poate ca este sonda de temperatura dusa, sau ai aer in circuit. Vezi daca arde radiatorul atunci cand urca apa. Furtunul care intra in radiatorul de la caldura, vezi daca este fierbinte, poate nu mai functioneaza robinetul, poate sa infundat radiatorul.


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 19 Jan 2011, 15:29
Post #12


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




vezi si daca in timp ce turezi motorul se mareste diametrul furtunului ...asa vezi daca baga si pompa


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 19 Jan 2011, 21:19
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




daca ai facut aerisire inseamana ca nu ai aer pe instalatie,vezi deobicei papuciii aia terminali din capatul sondei sint nituiiti vezi sa nu ai probleme,intrebare numai ceasul iti indica de o temperatura periculoasa,nu ti se aprinde apa martorul din bord (ai doua sonde si la apa si la ulei una din fiecare e pentru ceasuri cealalta e pt martori)


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilie.axx
post 20 Jan 2011, 15:08
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 18 January 11




am fost azi la un om care repara dacii de 40 de ani mi-a desfacut motorul si surpriza...garnita mi-a spus ca nu avea nici cea mai mica ciupitura,am pus alta,am suflat prin toate furtunele sa vad daca nu cumva o fi vreunu infundat,le-am scos si palea care intra in plosca de gaz nimic,am incercat si cu caldura deschisa si cu ea inchisa nimic,prin toate trece aerul fara nici o piedica. nu ar fi o asa mare problema ca se ridica apa ,dar e un frig in ea de iti pica unghiile,am incercat pana sa o demonteze si cu termostat si fara,tot se ridica dar fluctuatia era mult mai mica.acum sa vedem ce o fi ca diseara iau masina de la mecanic sa vad daca o mai face.

20 Jan 2011, 15:09:
ar putea sa fie ceva de la aeroterma?nu stiu intreb ca nu prea ma pricep...

This post has been edited by ilie.axx: 20 Jan 2011, 15:09


--------------------
dacia 1310 1998 - PH 81 AXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 20 Jan 2011, 15:14
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




pana la urma fierbe? in borcan
poate e pompa de apa care nu face circulatie! incearca si cu alta sonda de temperatura daca nu fierbe!

faptul ca nu iti baga caldura poate fi de la distribuitorul ala care trebuie sa iti deschida clapetele care se strica foarte des! ce fel de bord ai? eu am bagat o cutie de chibrit la clapeta centrala sa bage aer in masina! ai deschis caldura de la motor sau numai din masina? din masina nu prea merge, deschide-o de la motor!

This post has been edited by adaniel69: 20 Jan 2011, 15:17


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 20 Jan 2011, 16:11
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(ilie.axx @ 20 Jan 2011, 16:08)
am fost azi la un om care repara dacii de 40 de ani mi-a desfacut motorul si surpriza...garnita mi-a spus ca nu avea nici cea mai mica ciupitura,am pus alta,am suflat prin toate furtunele sa vad daca nu cumva o fi vreunu infundat,le-am scos si palea care intra in plosca de gaz nimic,am incercat si cu caldura deschisa si cu ea inchisa nimic,prin toate trece aerul fara nici o piedica. nu ar fi o asa mare problema ca se ridica apa ,dar e un frig in ea de iti pica unghiile,am incercat pana sa o demonteze si cu termostat si fara,tot se ridica dar fluctuatia era mult mai mica.acum sa vedem ce o fi ca diseara iau masina de la mecanic sa vad daca o mai face.

<span class='edit'>20 Jan 2011, 15:09:</span>
ar putea sa fie ceva de la aeroterma?nu stiu intreb ca nu prea ma pricep...
*


planeitatea de la chiulasa,ai verificat-o?pune-i te rog eu 1 termostat bun de vaslui.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 20 Jan 2011, 17:46
Post #17


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.228
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE
mihai7575      Posted Today, 16:11
pune-i te rog eu 1 termostat bun de vaslui.


blink.gif Esti sigur ca e bun ?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 20 Jan 2011, 17:55
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pai a spus 'un termostat BUN de vaslui', as prefera vernet


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilie.axx
post 20 Jan 2011, 18:05
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 18 January 11




am luat-o de la mecanic, i-am tras un carton romaesc in fata la juma de radiator si merge bine,nu mai se salta apa din fericire,si baga si caldura. va multumesc mult pentru sfaturi

This post has been edited by ilie.axx: 20 Jan 2011, 18:13


--------------------
dacia 1310 1998 - PH 81 AXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 20 Jan 2011, 18:23
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(maho @ 20 Jan 2011, 18:46)
blink.gif Esti sigur ca e bun ?
*


cele mai bune termostate snt cele de vaslui,eu le sustin,am avut si la dacia 1300 a tatalui meu ,din 78,la tinut pina in anul 1996,eu pot dovedi cu carnetul de piese schimbate de tata,pe parcursul ,celor 30 ani,atit a reusit el sa o tina pe dacia lui.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 06:57
Forum Renault