Pornire Dacia logan 1.5 DcI 85cp Kiss FM, Porneste extrem de greu
![]() ![]() ![]() |
Pornire Dacia logan 1.5 DcI 85cp Kiss FM, Porneste extrem de greu
pyngi |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 November 07 From: Tg-Mures ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM dCI 85 CP
2008 236.000 km Fara interventii la motor, cutie,ambreiaj. Da vorba unuia: "cu banii astia iti puteai lua si o Masina." (TDI bre)
|
|||
poe |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
Aveti idee bujiile se pot verifica la fel de usor ca la motorul 1.9 D, adica au mufe separate de scot si se verifica continuitatea cu multimetrul? Am si eu un coleg cu vreo 55000 km in bord si numai dimineata la rece ii porneste din ce in ce mai greu, prea frig nu e, doar -5 grade, este foarte curios ca se manifesta doar la rece si prima cauza ar putea fi bujiile. El a fost deja intr-un service si i-au zis ca sunt injectoarele, sa-nteleg ca practic se strica injectoarele, dar cauza este spanul produs de pompa de motorina, logic ar trebui schimbata si aceasta nu?
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
mk2 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, se verifica la fel. Diferenta e ca in cazul loganului intotdeauna este curent in sistem si daca scoti mufa va ramane in calculator un defect memorat cu circuit electric deschis la bujii.
Pe de alta parte, daca are span se schimba absolut tot. Pompa, injectoare, se da rezervorul jos si se curata, la fel toate conductele si furtunele. Daca nu se face toata treaba cum trebuie s-ar putea sa mai ramana span prin sistem si in esenta ai aruncat cu banii ca s-ar putea sa se infunde injectoarele din nou. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
cum pot sa verific daca am o bujie "dusa"? multam
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
pyngi |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 November 07 From: Tg-Mures ![]() |
Scoti mufa bujiei, iei un cablu, il pui pe borna de + si cu celalalt capat atingi "capul" bujiei. Daca ies scantei e buna bujia, daca nu atunci nu. Sau scoti bujia si vezi daca se inroseste sau nu. Daca o scoti, da acolo cu aer comprimat sa sufli mizeria de acolo si da-i cu degripant inainte sa-l desfaci, ca daca il rupi e nasol.
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM dCI 85 CP
2008 236.000 km Fara interventii la motor, cutie,ambreiaj. Da vorba unuia: "cu banii astia iti puteai lua si o Masina." (TDI bre)
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
k multam
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#67
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(pyngi @ 24 Mar 2011, 19:09) Scoti mufa bujiei, iei un cablu, il pui pe borna de + si cu celalalt capat atingi "capul" bujiei. Daca ies scantei e buna bujia, daca nu atunci nu. Sau scoti bujia si vezi daca se inroseste sau nu. Daca o scoti, da acolo cu aer comprimat sa sufli mizeria de acolo si da-i cu degripant inainte sa-l desfaci, ca daca il rupi e nasol. da' mai bine nu scoate bujia, o clipseaza in mufa, pune la masa corpul bujiei si altcineva pune contactul? de ce sa faca tampenia asta, si sa faca vre'un scurt in urma caruia sa rezulte arderea ECU+UCH..... cu atat mai mult cu cat de la un timp de vreme se pun bujii rapide pe motorizarile diesel de la Renault care lucreaza la 4,4V.... daca-i pui 12V o "prajesti" instantaneu ![]() adevarul e ca "procedura" cu firu' de la baterie si cu scanteia este una pusa in practica doar in service-urile concesionarilor; cu siguranta in procedura care a venit de la uzina nu este stipulat o asemenea tampenie ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
vlad_tepes82 |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 March 11 ![]() |
Daca tot e deschis acest topic vreau sa mai intreb si eu ceva daca doreste cineva sa ma sfatuiasca sau daca a mai intanlit cazuri.
Si eu sunt posesorul uni logan 1.5 dci ABS plus am masina din 2007 revizii la zi, masina f bine intretinuta dar de ceva timp am avut un incident, o sa incep cu inceputul: 1. Acum vreo luna in timp ce rulam sa aprins in bord eroarea cu rezistenta (buji/alimentare) intrucat era trecut de 12 sambata nu am putut sa merg la reprezentata ca era inchis,a doua zi masina a pornit usor dar scotea jum, era zgomotasa, si intrerupea (mergea in trei), de lun la munca toata ziua as ca joi merg la un prieten cu un leptop si am sters eroarea, dupa ce am sterso masina a mers bine, fara fum fara sa intrerupa, 2. Sambata, merg la reprezentata, au puso pe leptop si au spus ca nu pot sa vada nimmik ca e stearsa eraoraea si sa vin cand se aprinde din nou. 3 Exact la o saptamana am vrut sa ii arat unui prieten cu nu mai are nimik si am duso cu a 3 pan 80 k/h, (nu e stilul meu) si seara apare din nou eroarea. 4 Merg la reprezentata cu eroarea in bord. O pun pe tester si rezultat: DF589-CICLU DE PROGRAMARE INJECTOARE NEREALIZAT DF028-CIRCUIT COMANDA INJECTOR CILINDU 1 Au spus ca sa bulit partea electrica de la injectorul 1 si sa il schimb cu totul (1050ron cu manopera) Am plecat acasa sa ma hotarasc (orcum nu aveam ataea bani la mine), Am mers la diferite serviceuri specializate am auzit mai multe pareri (am ramas ametit ) Au verificat returul cu 4 furunase , a iesit aproape egal, mai mult a iesit pe 2&3 decat pe unu (diferenta mika , spunea mecanicu) mecanicu de acolo a spus sa o las asa ca nu e grav si daca mai apare sa merg la el care o gramada de corpuri de injector cu partea electrica buna si sa o schimb. SPECIFIC CA AU TRECUT 2 SPATAMANI DE CAND CEI DE LA DACIA AU STERS EROARE SI NU A MAI APARUT, AM MERS CU MASINA ZI DE ZI PANA LA SERVICI SI INAPOI SPECIAL SA VAD DCA MAI APARE, MASINA MERGE BINE, TRAGE , DAR NU AM MERS MAI TARE 110 K/H. Mentionez ca am 50 mii, filtrul de motorina l am schimbat la 20 mii si am pus motorin doar de la pomapa, Petrom pana cum 6 luni de cand am inceput sa bag rompetro (efix). Sfatuitima si pe mince ce sa fac in cazul asta si daca ati mai intanlit cazuri cu asemea probleme asemanatoare, sincer imi e frica sa plec departe cu ia sa nu am probleme. Multumec anticipat. 28 Mar 2011, 20:57: Daca tot e deschis acest topic vreau sa mai intreb si eu ceva daca doreste cineva sa ma sfatuiasca sau daca a mai intanlit cazuri. Si eu sunt posesorul uni logan 1.5 dci ABS plus am masina din 2007 revizii la zi, masina f bine intretinuta dar de ceva timp am avut un incident, o sa incep cu inceputul: 1. Acum vreo luna in timp ce rulam sa aprins in bord eroarea cu rezistenta (buji/alimentare) intrucat era trecut de 12 sambata nu am putut sa merg la reprezentata ca era inchis,a doua zi masina a pornit usor dar scotea jum, era zgomotasa, si intrerupea (mergea in trei), de lun la munca toata ziua as ca joi merg la un prieten cu un leptop si am sters eroarea, dupa ce am sterso masina a mers bine, fara fum fara sa intrerupa, 2. Sambata, merg la reprezentata, au puso pe leptop si au spus ca nu pot sa vada nimmik ca e stearsa eraoraea si sa vin cand se aprinde din nou. 3 Exact la o saptamana am vrut sa ii arat unui prieten cu nu mai are nimik si am duso cu a 3 pan 80 k/h, (nu e stilul meu) si seara apare din nou eroarea. 4 Merg la reprezentata cu eroarea in bord. O pun pe tester si rezultat: DF589-CICLU DE PROGRAMARE INJECTOARE NEREALIZAT DF028-CIRCUIT COMANDA INJECTOR CILINDU 1 Au spus ca sa bulit partea electrica de la injectorul 1 si sa il schimb cu totul (1050ron cu manopera) Am plecat acasa sa ma hotarasc (orcum nu aveam ataea bani la mine), Am mers la diferite serviceuri specializate am auzit mai multe pareri (am ramas ametit ) Au verificat returul cu 4 furunase , a iesit aproape egal, mai mult a iesit pe 2&3 decat pe unu (diferenta mika , spunea mecanicu) mecanicu de acolo a spus sa o las asa ca nu e grav si daca mai apare sa merg la el care o gramada de corpuri de injector cu partea electrica buna si sa o schimb. SPECIFIC CA AU TRECUT 2 SPATAMANI DE CAND CEI DE LA DACIA AU STERS EROARE SI NU A MAI APARUT, AM MERS CU MASINA ZI DE ZI PANA LA SERVICI SI INAPOI SPECIAL SA VAD DCA MAI APARE, MASINA MERGE BINE, TRAGE , DAR NU AM MERS MAI TARE 110 K/H. Mentionez ca am 50 mii, filtrul de motorina l am schimbat la 20 mii si am pus motorin doar de la pomapa, Petrom pana cum 6 luni de cand am inceput sa bag rompetro (efix). Sfatuitima si pe mince ce sa fac in cazul asta si daca ati mai intanlit cazuri cu asemea probleme asemanatoare, sincer imi e frica sa plec departe cu ia sa nu am probleme. Multumec anticipat. This post has been edited by vlad_tepes82: 28 Mar 2011, 20:57 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 -ABS PLUS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:13 |