DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Eroare injector

vlad_tepes82
post 28 Mar 2011, 21:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 March 11




Sunt posesorul uni logan 1.5 dci ABS plus am masina din 2007 revizii la zi, masina f bine intretinuta dar de ceva timp am avut un incident, o sa incep cu inceputul:
1. Acum vreo luna in timp ce rulam sa aprins in bord eroarea cu rezistenta (buji/alimentare) intrucat era trecut de 12 sambata nu am putut sa merg la reprezentata ca era inchis,a doua zi masina a pornit usor dar scotea jum, era zgomotasa, si intrerupea (mergea in trei), de lun la munca toata ziua as ca joi merg la un prieten cu un leptop si am sters eroarea, dupa ce am sterso masina a mers bine, fara fum fara sa intrerupa,
2. Sambata, merg la reprezentata, au puso pe leptop si au spus ca nu pot sa vada nimmik ca e stearsa eraoraea si sa vin cand se aprinde din nou.
3 Exact la o saptamana am vrut sa ii arat unui prieten cu nu mai are nimik si am duso cu a 3 pan 80 k/h, (nu e stilul meu) si seara apare din nou eroarea.
4 Merg la reprezentata cu eroarea in bord. O pun pe tester si rezultat:
DF589-CICLU DE PROGRAMARE INJECTOARE NEREALIZAT
DF028-CIRCUIT COMANDA INJECTOR CILINDU 1
Au spus ca sa bulit partea electrica de la injectorul 1 si sa il schimb cu totul (1050ron cu manopera)
Am plecat acasa sa ma hotarasc (orcum nu aveam ataea bani la mine), Am mers la diferite serviceuri specializate am auzit mai multe pareri (am ramas ametit )
Au verificat returul cu 4 furunase , a iesit aproape egal, mai mult a iesit pe 2&3 decat pe unu (diferenta mika , spunea mecanicu) mecanicu de acolo a spus sa o las asa ca nu e grav si daca mai apare sa merg la el care o gramada de corpuri de injector cu partea electrica buna si sa o schimb.
SPECIFIC CA AU TRECUT 2 SPATAMANI DE CAND CEI DE LA DACIA AU STERS EROARE SI NU A MAI APARUT, AM MERS CU MASINA ZI DE ZI PANA LA SERVICI SI INAPOI SPECIAL SA VAD DCA MAI APARE, MASINA MERGE BINE, TRAGE , DAR NU AM MERS MAI TARE 110 K/H.
Mentionez ca am 50 mii, filtrul de motorina l am schimbat la 20 mii si am pus motorin doar de la pomapa, Petrom pana cum 6 luni de cand am inceput sa bag rompetro (efix).
Sfatuitima si pe mince ce sa fac in cazul asta si daca ati mai intanlit cazuri cu asemea probleme asemanatoare, sincer imi e frica sa plec departe cu ia sa nu am probleme.

Multumec anticipat.


--------------------
Dacia Logan 2007 -ABS PLUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 28 Mar 2011, 22:44
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Cand ti-a sters prietenu eroarea nu inseamna ca a si rezolvat ceva. Doar ca nu ti se mai aprinde becul dar dupa o perioada senzorul cu in cauza detecteaza din nou defectiunea.
Acum poate ai noroc si e doar senzorul cu pricina defect, injectorul sa nu pateasca nimic, dar de obicei senzorii care se ocupa de presiunea combustibilului se "inseala" mai greu.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mita Becherescu
post 29 Mar 2011, 17:53
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 14 March 11




Salut am patit si eu la fel bagam motorina de la petrom pina cind sa aprins becu de la bujii am fost cu masina la reprezentanta si au gasit apa infiltru de motorina,au golit rezervorul,au schimbat filtru de motorina,a mai mers cam 15000 dupa care am schimbat toate injectoarele (garantie nu mai aveam),acum ceva timp au cazut iar dar am schimbat doar supapele de retur si filtru de motorina noroc ca nu sa gasit span in filtru,dupa ce am schimbat primul rind de injectoare am bagat numai motorina de la rompetrol .Nu doresc nimanui asa ceva costa bani si nervi...multa bfta ...


--------------------
dacia logan laureate 2007 1,5dci - dj00lix
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 29 Mar 2011, 19:41
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Diferenta intre tine si el e ca el are eroarere clara a defectiunii injectorului...


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_tepes82
post 29 Mar 2011, 19:45
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 March 11




Si la mine a verificat filtru de motorina la reperezentanat dar nu a gasit apa in motorina.
Legat de ce spuneai tu Jonny: Senzoru se ocupa de veriicarea presiunii ? Dar am si eu o curiozitate, carei fenomenu totusi; in momentul ce senzorul e aprins masina merge intrerupt si scoate fum alb, si dupa ce sterg eroarea masina merge bine. Sa analizam 2 variante:
1. Injectoru care primeste un semnal electronic(sau electric nu stiu ex) actioneza valvula si o deschide sau o inchide, se blocheaza si nu mai functioneza in parametri. si senzoru detecteaza eroarea.
2.Valvula de retur e bulita si apare eroare cand ramane blocata ? (dar la testul cu furtunasele pe cilindrul unu nu iese multa motosina), pote trebuia sa ii fac testu cu furtunasele pe retur cand avea eroare?

Nu stiu ce sa mai cred, dar parca nu asi baga bani in injector pana nu stiu ex daca e bulit sau a fost doar o problema de trecatoare.

Multumesc inca o data ptr ajutor.


--------------------
Dacia Logan 2007 -ABS PLUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 29 Mar 2011, 20:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Imi cer scuze, am omis faptul ca eroarea se refera la defectiune electrica si nu la una fizica. E posibil ca partea electrica a injectorului sa se fi stricat si sa ai nevoie de alta, dar nu iti fa griji. Cumpara un injector SH cu supapa de retur bulita, dar sa fie functional electric si ii pui tu jumatatea de jos cu diuza si restul. Il reconfigurezi apoi il poti pune pe masina. In cel mai nefericit caz ajungi la 200 lei cu toate astea.
Chiar pe aici pe la bursa sunt useri cu injectoare de vanzare. Eu am dat 5 la inceputul lunii deci o sa gasesti pe toate gardurile.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 29 Mar 2011, 21:50
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 23 December 09




QUOTE(vlad_tepes82 @ 29 Mar 2011, 19:45)
Si la mine a verificat filtru de motorina la reperezentanat dar nu a gasit apa in motorina.
Legat de ce spuneai tu Jonny: Senzoru se ocupa de veriicarea presiunii ? Dar am si eu o curiozitate, carei fenomenu totusi; in momentul ce senzorul e aprins masina merge intrerupt si scoate fum alb, si dupa ce sterg eroarea masina merge bine. Sa analizam 2 variante:
1. Injectoru care primeste un semnal electronic(sau electric nu stiu ex) actioneza valvula si o deschide sau o inchide, se blocheaza si nu mai functioneza in parametri. si senzoru detecteaza eroarea.
2.Valvula de retur e bulita si apare eroare cand ramane blocata ? (dar la testul cu furtunasele pe cilindrul unu nu iese multa motosina), pote trebuia sa ii fac testu cu furtunasele pe retur cand avea eroare?

Nu stiu ce sa mai cred, dar parca nu asi baga bani in injector pana nu stiu ex daca e bulit sau a fost doar o problema de trecatoare.

Multumesc inca o data ptr ajutor.
*




Cu siguranta supapa de retur "agata" adica mai pe intelesul tuturor deschide mai tarziu. In cazul de fata mersul este unul in 3. Trebuie inlocuita supapa cu una originala .


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.s
post 30 Mar 2011, 07:53
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 March 11




sall la tine este vb de o defectiune electrica dar nu neaparat de la injector(cablajul a fost verificat?) la nivelul conectorului pot aparea microintreruperi electrice ce pot genera aceasta defectiune(contact imperfect) sau pe cablaj sa fie o intrerupere, intai verifica cablajul bine(partea de comanda injector )si apoi mergi spre injector. spor si costuri cat mai mici


--------------------
dacia logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_tepes82
post 30 Mar 2011, 19:35
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 March 11




Sall ! multumesc f mult pentru parerei si imi cer scuze ptr greselei gramaticale. Legat de verificarea cablajelor si ce mai spunea un coleg, nu stiu ce sa zic nu prea ma pricep pe partea electrica, dar stiu ca am fost la un service si au scos pe rand mufele ce intra in fiecare injector dar nu le au masurat sau ceva de genu asta. Daca stie cineva unde as putea sa gasesc o explicatie mai amnauntita a codurilor ce au aparut la mine va rog sa imi spuneti si mei va rog ?

In concluzie ce parere aveti, sa astept sa vad daca mai apare eroarea si sa schimb parte elctronica sau sa o schimb direct. Mentionez ca vreu sa plec de Pasti din judeti aprope 1500 km si nu as vrea sa ma trezec ca te lasa cand e lumea mai draga.


--------------------
Dacia Logan 2007 -ABS PLUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 30 Mar 2011, 19:56
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Tot timpul e bine sa ai un injector de rezerva. Daca ti-o facut o data figuri iti va mai face. Asa ca ia unul sh reconditionat sau unul sh dar "stricat" schimba-i supapa de retur reprogrameaza-l si tine-l in portbagaj. Daca e de ceva sa te lase cand ti-e lumea mai draga te opresti la primul service le schimbi, rescrii in calculatorul masinii si gata.

Legat de verificarea firului, banuiesc ca pot pune un aparat de masura sa vada daca vin impulsuri electrice pentru deschidere supapa.
Bafta!


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZLATE58
post 30 Mar 2011, 20:07
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 7 December 08




df 028 cu ce cod de defect?


--------------------
renault megane 1.6 16v
electrica auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 13:48
Forum Renault