DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> de ce nu sta motorul mereu la relanti

iulianANTONESA
post 23 Jan 2011, 13:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 23 January 11




dar totusi de ce cind o pornesc dimineata sta pe relanti cam 10 minute dupa aia se opreste, o pornesc din nou si sta la relanti merg cam 1 km si iar nu sta.stie cineva care e problema blush.gif


--------------------
DaciaNova Dacia recarosata2002 - BT O6 AGI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 23 Jan 2011, 17:59
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Jivraj. Ce e? Datorita aerului umed,ceata, carburator rece (poate nu ai incalzire sub el), ingheata tot in difuzor. Dupa cateva secunde de la oprire, merge iar normal pana ingheata din nou. Pune ceva la radiator in fata, sa ti motorul mai cald, monteaza flansa pata-calda sub carburator sau baga aer cald in filtru. La 20 de grade plus, sub clapeta e o temperatura de doar 5 grade. Ce zici? Vezi si daca nu inunda, ca e posibil ca excesul de benzina sa opreasca motorul la ralanti. La primele accelerari scade nivelul ca consuma, pe masura ce se aseaza la drum consumul scade, depasind nivelul in camera intra lichid in exces in galerie. Asta la clasice.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 12:46
Forum Renault