Se plafoneaza la 120 km/h !
![]() ![]() ![]() |
Se plafoneaza la 120 km/h !
Ryco1 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|||
cata82 |
![]()
Post
#2
|
![]() MEMBRU RAPIDIST Group: Members Posts: 450 Joined: 12 November 09 From: Bucuresti - sos. Polona ![]() |
Scoti turul din rampa de injectie si il pui intr-o sticla de 2 litri . In 30 de secunde trebuie sa o umpli , altfel e infundata pompa .
Poate sa fie si filtru de benzina infundat . |
--------------------
Dacia
Supernova
2001 REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST |
|
Ryco1 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
mike1410 |
![]()
Post
#4
|
![]() membru comunist Group: Members Posts: 214 Joined: 28 June 07 From: Bucuresti Drumul Taberei ![]() |
Verifica pompa -scoti furtunu de tur din rampa de injectie il bagi in sticla si in 1 minut tre sa scoti 1.5 litri(daca scoate mai mult e si mai bine).
daca nu schimbi pompa. Daca problema persista scoti mufa de la sonda lambda care e jos pe saxofon daca a disparut defectu e de la catalizator si daca tot la fel face atunci iei injectoarele la puricat. Posibil sa fie si de la regulatorul de presiune care a ramas blocat pe retur deschis sau de la bobina sau de la [potentiometru corp clapeta. cel mai bine fa o diagngoza si acolo se vede daca are vreun fault injectia,se vede presiunea in rampa timpi de deschidere injectoare,sonda si catalizatoru; |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-**-*** Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
|
|
dymmy |
![]()
Post
#5
|
M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always! Group: Members Posts: 272 Joined: 12 July 10 ![]() |
bai fratilor....cum adica sa umpli sticla de 2 litri....in 30 de sec sau un minut???
CAND SA SCOATA FURTUNUL???? IN MERS? 1.la ce presiune este pe furtunul de tur.....nici nu vreau sa ma gandesc cum ar sari benzina, plus marele risc de incendiu.... 2. daca scoti turul din rampa si-l pui intr-o sticla de 1,5-2 litri.... cu motorul oprit....cand dai cheia la jumatate....trebuie sa se auda pompa cum se amorseaza si va curge timp de 2-3 secunde benzina in sticla, apoi imediat pompa se opreste e normal, nu recomand sa dai apoi la cheie cu furtunul de alimentare pus in sticla , eu am pompa noua....si zic: NU ASA SE PROCEDEAZA! >NU ASA SE VERIFICA POMPA DE BENZINA! RYCO1 sunt multe semne de "oboseala" a pompei respective...pornire deficitara, masina da in nas la plecare de pe loc deoarece nu este presiune in rampa de alimentare, etc.... >nu zic ca nu ar putea fi pompa de benzina vinovata insa ca sa vezi daca "e pe duca", se verifica presiunea din rampa....cum???? avea maskatu sau djasu o metoda cu un "T-u", pus pe furtunul de tur si cu un barometru ceva de genu, nu mai retin exact vezi ca este topic....sau o DIAGNOZA poate semnala diverse alte probleme! bafta....sa auzim de bine! P.S. verifica bine tot ce trebe inainte de a da o caruta de bani pe niste piese care poate nu sunt necesare, de exemplu o pompa de benzina poate ajunge si la 400-500 de roni!DECI? This post has been edited by dymmy: 27 Mar 2011, 18:18 |
--------------------
dacia
supernova
2003 europa
- IS-- ---
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Multumesc pentru sfaturi dymy,chiar m-am gandit sa fac o diagnoza.
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
serviccom |
![]()
Post
#7
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
QUOTE(mike1410 @ 26 Mar 2011, 01:03) Verifica pompa -scoti furtunu de tur din rampa de injectie il bagi in sticla si in 1 minut tre sa scoti 1.5 litri(daca scoate mai mult e si mai bine). daca nu schimbi pompa. Daca problema persista scoti mufa de la sonda lambda care e jos pe saxofon daca a disparut defectu e de la catalizator si daca tot la fel face atunci iei injectoarele la puricat. Posibil sa fie si de la regulatorul de presiune care a ramas blocat pe retur deschis sau de la bobina sau de la [potentiometru corp clapeta. cel mai bine fa o diagngoza si acolo se vede daca are vreun fault injectia,se vede presiunea in rampa timpi de deschidere injectoare,sonda si catalizatoru; Pentru a verifica daca pompa de benzina e buna, se verifica presiunea in rampa de injectie cu ajutorul unui manometru, un teu si 2 furtune mufate, care se monteaza pe conducta de tur. Cand se pune contactul cu motorul oprit pe instalatie trebuie sa fie 3 bar, iar cand se porneste, cu motorul la relanti presiunea trebuie sa scada la 2.5 bar, daca se obtin aceste valori pompa de benzina e in regula. Se mai poate verifica si cum spui tu, dar in felul urmator: -se scoate conducta de tur si se baga intr-un bidon capul furtunului; -se scoate releul pompei de benzina si se sunteaza 2 papuci ai conectorului releului (nu ii stiu pe dinafara) pentru a alimenta cu curent pompa de benzina care trebuie sa mearga continu; -la o tensiune de 12V, pompa trebuie sa asigure cel putin 1.3 l/min. Daca scoate cel putin 1.3 l/min, atunci pompa e buna, dar mai precis e cu manometrul, pentru a putea verifica daca e in regula si regulatorul de presiune, cel care este montat pe retur in rampa de injectie. E bine a se verifica si chiar inlocui filtrul de benzina, daca e cazul. Urmatorul lucru care trebuie facut, e sa se verifice si sa se curete injectoarele. Catalizatorul mai greu se infunda deci nu il suspectez. Operatiile trebuie sa fie facute chiar in aceasta ordine, numai bine. |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
Hacker |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Eu am schimbat 2 pompe de benzina pana acum. Cand pompa e bolnava,\ nu mai ai demaraj, nu mai urca rapid in ture, chiar balbaie la acceleratii violente. In relantiu in ambele 2 cazuri motorul mergea bine.
This post has been edited by Hacker: 27 Mar 2011, 22:18 |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
k171074 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.725 Joined: 17 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Ar mai putea fi catalizatorul sau una dintre tobe infundate. Am patit si eu o chestie similara si problema era de la toba spate care se corodase pe interior si tot materialul (pasla) de izolatie obtura evacuarea gazelor
|
--------------------
dacia
logan+supernova+1410
1980-2006 Recycle, reduce consumption, walk. Stop climate change
|
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#10
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(dymmy @ 27 Mar 2011, 19:04) bai fratilor....cum adica sa umpli sticla de 2 litri....in 30 de sec sau un minut??? CAND SA SCOATA FURTUNUL???? IN MERS? 1.la ce presiune este pe furtunul de tur.....nici nu vreau sa ma gandesc cum ar sari benzina, plus marele risc de incendiu.... 2. daca scoti turul din rampa si-l pui intr-o sticla de 1,5-2 litri.... cu motorul oprit....cand dai cheia la jumatate....trebuie sa se auda pompa cum se amorseaza si va curge timp de 2-3 secunde benzina in sticla, apoi imediat pompa se opreste e normal, nu recomand sa dai apoi la cheie cu furtunul de alimentare pus in sticla , eu am pompa noua....si zic: NU ASA SE PROCEDEAZA! >NU ASA SE VERIFICA POMPA DE BENZINA! RYCO1 sunt multe semne de "oboseala" a pompei respective...pornire deficitara, masina da in nas la plecare de pe loc deoarece nu este presiune in rampa de alimentare, etc.... >nu zic ca nu ar putea fi pompa de benzina vinovata insa ca sa vezi daca "e pe duca", se verifica presiunea din rampa....cum???? avea maskatu sau djasu o metoda cu un "T-u", pus pe furtunul de tur si cu un barometru ceva de genu, nu mai retin exact vezi ca este topic....sau o DIAGNOZA poate semnala diverse alte probleme! bafta....sa auzim de bine! P.S. verifica bine tot ce trebe inainte de a da o caruta de bani pe niste piese care poate nu sunt necesare, de exemplu o pompa de benzina poate ajunge si la 400-500 de roni!DECI? Datul in nas mai poate fi de la injectie fiindca nu face amestecul optim intre aer si benzina , ceva in genul am patit io inainte de a curata injectoarele , la diagnoza nu-ti spune nimic doar ca injectorul e defect adica bobina lui intrerupta si amestecul daca e optim cam atat legat de injectie dat in nas. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:23 |