DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se plafoneaza la 120 km/h !

Ryco1
post 25 Mar 2011, 19:33
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




La aceasta viteza parca se taie filmul....nu mai vrea si pace.Ce ar putea fi ?La relantiu merge bine.Am schimbat buji,filtru de aer,filtru de benzina,inlocuit un injector infundat.Ma bate gandul ca ar putea fi pompa de benzina.Cum pot verifica daca aceasta functioneaza in parametrii normali ?
1zhelp00.gif respekt.gif


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata82
post 25 Mar 2011, 20:51
Post #2


MEMBRU RAPIDIST


Group: Members
Posts: 450
Joined: 12 November 09
From: Bucuresti - sos. Polona




Scoti turul din rampa de injectie si il pui intr-o sticla de 2 litri . In 30 de secunde trebuie sa o umpli , altfel e infundata pompa .
Poate sa fie si filtru de benzina infundat .


--------------------
Dacia Supernova 2001
REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 25 Mar 2011, 21:03
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




QUOTE(cata82 @ 25 Mar 2011, 20:51)
Scoti turul din rampa de injectie si il pui intr-o sticla de 2 litri . In 30 de secunde trebui
Poate sa fie si filtru de benzina infundat .
*


Filtrul este schimbat acum cateva zile.


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 26 Mar 2011, 00:03
Post #4


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Verifica pompa -scoti furtunu de tur din rampa de injectie il bagi in sticla si in 1 minut tre sa scoti 1.5 litri(daca scoate mai mult e si mai bine).

daca nu schimbi pompa.

Daca problema persista scoti mufa de la sonda lambda care e jos pe saxofon daca a disparut defectu e de la catalizator si daca tot la fel face atunci iei injectoarele la puricat.

Posibil sa fie si de la regulatorul de presiune care a ramas blocat pe retur deschis sau de la bobina sau de la [potentiometru corp clapeta.


cel mai bine fa o diagngoza si acolo se vede daca are vreun fault injectia,se vede presiunea in rampa timpi de deschidere injectoare,sonda si catalizatoru;




--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymmy
post 27 Mar 2011, 18:04
Post #5


M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always!


Group: Members
Posts: 272
Joined: 12 July 10




bai fratilor....cum adica sa umpli sticla de 2 litri....in 30 de sec sau un minut???
CAND SA SCOATA FURTUNUL???? IN MERS?
1.la ce presiune este pe furtunul de tur.....nici nu vreau sa ma gandesc cum ar sari benzina, plus marele risc de incendiu....
2. daca scoti turul din rampa si-l pui intr-o sticla de 1,5-2 litri.... cu motorul oprit....cand dai cheia la jumatate....trebuie sa se auda pompa cum se amorseaza si va curge timp de 2-3 secunde benzina in sticla, apoi imediat pompa se opreste e normal, nu recomand sa dai apoi la cheie cu furtunul de alimentare pus in sticla , eu am pompa noua....si zic: NU ASA SE PROCEDEAZA!
>NU ASA SE VERIFICA POMPA DE BENZINA! RYCO1
sunt multe semne de "oboseala" a pompei respective...pornire deficitara, masina da in nas la plecare de pe loc deoarece nu este presiune in rampa de alimentare, etc....
>nu zic ca nu ar putea fi pompa de benzina vinovata insa ca sa vezi daca "e pe duca", se verifica presiunea din rampa....cum???? avea maskatu sau djasu o metoda cu un "T-u", pus pe furtunul de tur si cu un barometru ceva de genu, nu mai retin exact vezi ca este topic....sau o DIAGNOZA poate semnala diverse alte probleme!
bafta....sa auzim de bine!
P.S. verifica bine tot ce trebe inainte de a da o caruta de bani pe niste piese care poate nu sunt necesare, de exemplu o pompa de benzina poate ajunge si la 400-500 de roni!DECI?

This post has been edited by dymmy: 27 Mar 2011, 18:18


--------------------
dacia supernova 2003 europa - IS-- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 27 Mar 2011, 18:45
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Multumesc pentru sfaturi dymy,chiar m-am gandit sa fac o diagnoza. nedumerire.gif


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 27 Mar 2011, 20:16
Post #7


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




QUOTE(mike1410 @ 26 Mar 2011, 01:03)
Verifica pompa -scoti furtunu de tur din rampa de injectie il bagi in sticla si in 1 minut tre sa scoti 1.5 litri(daca scoate mai mult e si mai bine).

daca nu schimbi pompa.

Daca problema persista scoti mufa de la sonda lambda care e jos pe saxofon daca a disparut defectu e de la catalizator si daca tot la fel face atunci iei injectoarele la puricat.

Posibil sa fie si de la regulatorul de presiune care a ramas blocat pe retur deschis sau de la  bobina sau de la [potentiometru corp clapeta.
cel mai bine fa o diagngoza si acolo se vede daca are vreun fault injectia,se vede presiunea in rampa timpi de deschidere injectoare,sonda si catalizatoru;
*



Pentru a verifica daca pompa de benzina e buna, se verifica presiunea in rampa de injectie cu ajutorul unui manometru, un teu si 2 furtune mufate, care se monteaza pe conducta de tur. Cand se pune contactul cu motorul oprit pe instalatie trebuie sa fie 3 bar, iar cand se porneste, cu motorul la relanti presiunea trebuie sa scada la 2.5 bar, daca se obtin aceste valori pompa de benzina e in regula.
Se mai poate verifica si cum spui tu, dar in felul urmator:
-se scoate conducta de tur si se baga intr-un bidon capul furtunului;
-se scoate releul pompei de benzina si se sunteaza 2 papuci ai conectorului releului (nu ii stiu pe dinafara) pentru a alimenta cu curent pompa de benzina care trebuie sa mearga continu;
-la o tensiune de 12V, pompa trebuie sa asigure cel putin 1.3 l/min.
Daca scoate cel putin 1.3 l/min, atunci pompa e buna, dar mai precis e cu manometrul, pentru a putea verifica daca e in regula si regulatorul de presiune, cel care este montat pe retur in rampa de injectie.
E bine a se verifica si chiar inlocui filtrul de benzina, daca e cazul.
Urmatorul lucru care trebuie facut, e sa se verifice si sa se curete injectoarele.
Catalizatorul mai greu se infunda deci nu il suspectez.
Operatiile trebuie sa fie facute chiar in aceasta ordine, numai bine.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 27 Mar 2011, 22:17
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Eu am schimbat 2 pompe de benzina pana acum. Cand pompa e bolnava,\ nu mai ai demaraj, nu mai urca rapid in ture, chiar balbaie la acceleratii violente. In relantiu in ambele 2 cazuri motorul mergea bine.

This post has been edited by Hacker: 27 Mar 2011, 22:18


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k171074
post 28 Mar 2011, 13:07
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.725
Joined: 17 January 08
From: Bucuresti




Ar mai putea fi catalizatorul sau una dintre tobe infundate. Am patit si eu o chestie similara si problema era de la toba spate care se corodase pe interior si tot materialul (pasla) de izolatie obtura evacuarea gazelor


--------------------
dacia logan+supernova+1410 1980-2006
Recycle, reduce consumption, walk. Stop climate change
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_florin2002
post 3 Apr 2011, 12:03
Post #10


Administrator


Group: Members
Posts: 279
Joined: 4 April 08




QUOTE(Ryco1 @ 25 Mar 2011, 19:33)
La aceasta viteza parca se taie filmul....
*


Las-o dreaq , ca nu-i BMW sau Audi........nu-ti ajunge 120 ? E o prastie de dacie...cu stabiliate 0 ...daca dai de-o gropa /denivelare la 120 , face ca toti dracii.
S-ar putea sa ti se taie filmul de tot.......


--------------------
Renault Symbol 2008 - 1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Apr 2011, 20:37
Post #11


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(dymmy @ 27 Mar 2011, 19:04)
bai fratilor....cum adica sa umpli sticla de 2 litri....in 30 de sec sau un minut???
CAND SA SCOATA FURTUNUL???? IN MERS?
1.la ce presiune este pe furtunul de tur.....nici nu vreau sa ma gandesc cum ar sari benzina, plus marele risc de incendiu....
2. daca scoti turul din rampa si-l pui intr-o sticla de 1,5-2 litri.... cu motorul oprit....cand dai cheia la jumatate....trebuie sa se auda pompa cum se amorseaza si va curge timp de 2-3 secunde benzina in sticla, apoi imediat pompa se opreste e normal, nu recomand sa dai apoi la cheie cu furtunul de alimentare pus in sticla , eu am pompa noua....si zic: NU ASA SE PROCEDEAZA!
>NU ASA SE VERIFICA POMPA DE BENZINA! RYCO1
sunt multe semne de "oboseala" a pompei respective...pornire deficitara, masina da in nas la plecare de pe loc deoarece nu este presiune in rampa de alimentare, etc....
>nu zic ca nu ar putea fi pompa de benzina vinovata insa ca sa vezi daca "e pe duca", se verifica presiunea din rampa....cum???? avea maskatu sau djasu o metoda cu un "T-u", pus pe furtunul de tur si cu un barometru ceva de genu, nu mai retin exact vezi ca este topic....sau o  DIAGNOZA poate semnala diverse alte probleme!
bafta....sa auzim de bine!
P.S. verifica bine tot ce trebe inainte de a da o caruta de bani pe niste piese care poate nu sunt necesare, de exemplu o pompa de benzina poate ajunge si la 400-500 de roni!DECI?
*


Datul in nas mai poate fi de la injectie fiindca nu face amestecul optim intre aer si benzina , ceva in genul am patit io inainte de a curata injectoarele , la diagnoza nu-ti spune nimic doar ca injectorul e defect adica bobina lui intrerupta si amestecul daca e optim cam atat legat de injectie dat in nas.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 14:23
Forum Renault