DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consum marit, search epuizat, 12-13l in oras

Sir_Alex
post 8 Jun 2005, 21:55
Post #31


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Pe la platina te-ai uitat? Bujiile lucreaza toate? Si de la nenorocirea aia de delcou poti avea probleme.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 10 Jun 2005, 10:04
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




In afara orasului ai facut un consum? Fa-ti cadou un drum pana la munte, fa plinul inainte sa pleci si fa-l si cand te intorci. Nu sari de 3000 de ture si vezi atunci cat iti consuma. Daca nu sari de 7-7.2 eu zic ca ar trebui sa fi multumit. Inseamna ca mergi in Buc. pe vreun drum aglomerat si te misti ca melcul. Asta e, Bucuresti. Verifica si kilometrajul, vezi daca indica bine, ca daca imparti la kilometrii de pe bord iti poate iesi vreo eroare!


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curbat_laurentiu
post 23 Jun 2005, 15:02
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 05
From: Bucuresti




Sunt relativ nou. Dar ceva asemanator am patit si eu. Inainte consuma 6% si deodata incepe sa consume ca un tanc. Incepusem sa ma uit la carburator, pompa, furtune la motor, etc. La un moment dat ma saturasem sa bag benzina la greu si am lasat-o in parcare o saptamana. Cand m-am suit in ea si sa pornesc motoru' benzina de 150 000 pe care o pusesem acu o sapt (mai erau 3L in rez inainte de asta de 150 000) nu mai era. Concluzie: nu motorul consuma mult, ci furtunasele alea de la rezervor sau rezervoru' in sine. Ramane sa verific, sa fiu sigur care din ele. Sper saptamana asta sa rezolv, o sa te informez de rezultat. Eu zic sa verifici si posibilitatea descrisa mai sus. Bafta


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI 23 oct. 2006 - Preference - B ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 23 Jun 2005, 16:08
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(viperfox @ 4 Jun 2005, 15:26)
am motor 1400; carburatorul reglat adica...nivelul la plutitor si surubul de amestec, am facut asta de mai multe ori chiar, in ordinea aprindere-avans-carburator, insa, avansul l-am facut la ureche pt ca nu am semn pe volanta si deci am bagat o surubelnita in cilindru 1 and so on; clapeta de soc functioneaza perfect, tija care o leaga de acceleratie a ramas in aer de ultima data cand am desfacut carbu, dar oricum nu prea folosesc socu; la partea cu sonda in esapament m'ai pierdut...despre ce e vorba? blush.gif
*



oare tot asa ai reglat si carburatorul "or mai fi atarnand si alte chestii pe undeva "las ca merge ?" cum vrei de la carburator randament maxim cand tu nu ai rabdare nici macar sal aduci in parametri ? Icearca din nou sa desfaci, cureti verifici, reglezi carburatorul DAR de asta data in prealabil citeste documentatiile aferente despre carburator. Intai intelegem apoi lucram. Greu dupa cum vezi sa obtii o "mutare in plic" si sa scazi brusc conumul tau.
In orice caz :
1= ramai pe set standard de jigloare de 1400 , nu se schimba unul singur niciodata sau mai bine zis schimbarea unui jigler atrage dupa sine o functie matematica ce schimba automat si restul !
2=Acum intelegand mai bine ce vrea carburatia de lanoi ai sa abordezi altfel problema reglajului, sunt in interior mai multe aspecte legsate de corectitudine carburatorului : etanseitatea si lipsa uzutii la clapeta de accel, a axului (inclusiv garnituricile de teflon), mici gaurele care poate tiau scapat sau sau decalibrat , jiglere buninteles (unele au supape) curbari deformari etc.
3= Foate posibil mai toate probleme posibile prezentate de ceilalti colegi ai nostii in posturile de mai sus.

Elimina pe rand , si in final iti promit rezultatul dorit.
Sau bineneteles, uitam, cealata solutie nu studiezi nimic nu poi mana pe nimic ci doar platesti gras un meserias bun sa iti faca masina !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th May 2025 - 00:41
Forum Renault