intretinerea berlinei pe timp de iarna
![]() ![]() ![]() |
intretinerea berlinei pe timp de iarna
SGN_1310 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|||
paulp |
![]()
Post
#32
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Doctor e dar nu cred ca te poate ajuta de la distanta asta.
Serios vorbind, ar fi bine sa-ti regleze cineva carburatorul si aprinderea. Vorbeste cu Gabriel2033 poate te poate ajuta. Succes |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#33
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
SGN, crezi ca ii porneste cuiva fara soc tras puternic? Asta e boala veche. La automat am inteles ca nu e bine sa ii dai prea mult ca se duce de rapa electromotorul. Mai bine ii dai in reprize. Eu cam asa fac. Ii dau o data de proba sa se dezmorteasca cilindrii, stau cateva secunde bune dupa care ii dau a doua oara. Uneori porneste, uneori e nevoie si de a treia incercare dar merge. Nu plec niciodata cu socul tras, il folosesc numai la pornire. Stau 4-5 minute sa se incalzeasca motorul si merge bine.
Mike.Omerga, pt incuietori exista niste spray-uri micute care se pulverireaza in toate gaurile posibile ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#34
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Vara pornea fara shoc. Stiu ca e altfel acum.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Valentine |
![]()
Post
#35
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
QUOTE A mea porneste imediat cateva secunde ca sa moara apoi pentru ceva vreme ![]() Trebuie sa dau zdravan la automat pana o ia. Iar daca nu trag shocu tare, nu plec de pe loc. Are cineva idee daca e grav ?! E vreun doctor in casa?! si eu am patit acelasi lucru. se intampla mai ales pe ploaie, frig, conditzii nasoale. pana la urma s-a uitat cineva mai "cu experienta" la ea, si a concluzionat ca sunt nu stiu ce placute de platina care nu mai fac contact klumea. a reglat el ce a reglat pe acolo si dupa aia a pornit. inca mai face nasoleli ... am mers azi cu ea si daca luam piciorul de pe acceleratie murea instantaneu. Asa ca a trebuit sa merg 5 min cu shocu' tras la jumate (cat sa fac 900 rpm la relanti) pana s-a mai incalzit. tot tipu' ala mi-a recomandat si el puternic sa merg la un service sa imi regleze toate astea + aprinderea si mi-a estimat asa 2-3 mil lei, totu'. |
--------------------
Ford
Focus
2009
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#36
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Mama ce preturi ....yak.
Asha cred shi eu ca trebe sa schimb platina, plus ceva capacel ruptor. Tnx man. Apropo de cazut relantiul in 0.... Mergeam cu masina mai turata ca sa mai sa incalzeasca shi ea. La un moment dat am calcat ambreiaju' tocmai ca sa nu se reduca turatia imediat. N'am apucat bine sa calc frana ca a murit motorul (bineintels ca nu stiam asta)...iar servofrana s'a oprit, pedala s'a intarit shi ...shi era sa intru intr'o berlina parcata. Am facut ceva manevre ca sa evit conserva aia. Deci un motor prost e mai periculos decat pare. :roll: |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Valentine |
![]()
Post
#37
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
in astfel de situatii am vazut taximetristi iarna trecuta care foloseau la ordinea zilei frana de mana pentru opriri
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
cristimm |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Am o curiozitate: la DSN si SLZ mai exista acest furtun?
Este clar ca e mai bine fara el pentru ca vaporii de ulei micsoreaza cifra octanica a benzinei (oricum sub standard). Pe termen lung s-ar putea sa se uzeze motorul mai repede daca furtunul e scos pentru ca arderea va fi mai "uscata". (oare asa sa fie?) |
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#39
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Nu cred ca exista furtunul ala pt ca nu exista carburator....deci.
Oricum era destul de inutil. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Marty |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
SGN, te contrazic, furtunul ala era foarte util! Cum puteai sa bagi in alt mod tot noroiul si toate gunoaiele de pe strada in carburator ?
![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#41
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Corectie......aaa mi'a scapat.... are un rol bun ..imbunatatzeste arderea cu adaos de frunze!
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
dragOn |
![]()
Post
#42
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Copiii, voi chiar vreti sa va porneasca masinile iarna fara shock?????
NU SE POATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Shock-ul se introduce la loc cand acul de la temperatura de la apa trece de a 2-a liniuta! Asta daca aveti masinile bine reglate! Asta viata!!! |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
In primul rand, pe langa aprindere,carburatorul trebuie sa fie curatat si reglat impecabil.Un carburator care vara nu da nici cel mai mic semn de a merge prost,iarna poate creea mari probleme si orice pornire nereusita scurteaza viata bateriei.
Un alt lucru util este cartonul ala pe care il pui in fata radiatorului.El trebuie pus de fiecare data cand temp de afara scade sub 5 grade.El se pune in partea cu carburatorul. Termostatul trebuie neaparat sa existe si sa deschida bine. Toate colierele si furtunele proaste schimbate,ca la temp f scazute incepe sa curga antigelul. Filtrul de aer trebuie comutat pe pozitia IARNA. In rest,era bine sa ai ceva vaselina sau ulei ars prin usi,prajuri,lonjeroane,etc Daca ai toate astea,aprinderea,carburatorul bine reglate si puse la punct,un electromotor care merge impecabil(vezi daca e electromotor mare sau mic,ca in `98 se puneau inca si mari si mici),chiar si cu o bat.putin mai obosita...masinuta va porni. Pt.verificarea bat,cauta un densimetru.E un tub de sticla care iti indica densitatea electrolitului din fiecare element. Daca nu corespunde....si nu ai,ia-ti sau fa-ti un redresor! ![]() |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
Ov |
![]()
Post
#44
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
da' la berlina cu inj mai pui carton (mai ales ca nu mai are nici furtunul ala de tras aer cald de langa evacuare)?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
paulp |
![]()
Post
#45
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Da. Altfel cum sa-ti mai amintesti de vremurile bune
![]() Fara gluma, eu am mers cu un WV Passat (model mai vechi) pe Diesel si tot a trebuit sa-i punem carton in fata, ca era un frig de crapau pietrele si nu reusea sa se incalzeasca deloc. Si nu e prea placut sa mergi in frig ![]() Asta anul trecut de Craciun. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
cristimm |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Furtunul ala exista si la DSN/SLZ (asa cum spune manualul de Solenza la pagina 14 - 4) numai ca lipseste teul fiind 2 furtune separate.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
egnatia |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 December 03 From: Bucuresti ![]() |
imi explica si mie cineva unde naiba se aplica spray-ul pentru pornit (pe timp de iarna)? sa aiba oare vreo legatura cu platina?
|
-------------------- domnisoara la volan!
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
se aplica in filtrul de aer.
nu are nici o leg spray-ul cu platina. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
FLEX |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
`Tu- i marea si aprinderea si margareta si marama lui de furtunas! Ia mai vedeti si ce s-a mai discutat pe-aici:
http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=25...ht=muci&start=0 si o posibila rezolvare: http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=32...&highlight=muci DE CE FACE MUCI? A LUAT CINEVA CARTEA? ZICE CEVA IN EA? |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
dini70 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 December 03 From: miercurea ciuc ![]() |
iarna mare grija la T-ul ala pentru ca f. usor ingheata aburii in ea,din cand in cand trebuie verificat (de ex. vara se poate intimpla ca praful sa se depune in ea impreuna cu ulei putind forma si un dop jegos,un alt ex. cine foloseste praful sau cum se zice pentru astuparea gaurilor de la radiator tot se poate forma un dop in T).
pt valentine QUOTE pai deja a fost o zi -- acu 2 saptamani cand a fost mai frig, lunea aia in care a inceput scoala si ploua in disperare - nu a mai pornit atunci ... am stat juma' de ora ... maximul in iarna trecuta era de -37 grade!!! eu locuiesc in miercurea ciuc polul frigului din romania si in fiecare an inainte sa inceapa iarna trec pe la service pt. reglarea electricitatii adica verificare,este neaparat necesar sub temperaturi de 0 grade. am prieteni care din considerente financiare nu vor sa treaca pe la service si iarna imping la masina pina ce... banii cheltuiti merita in acest caz pentru ca altfel risti sa nu-ti porneasca masina sub 0grade celsius. |
-------------------- |
|
ashu |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Mergeam cu masina mai turata ca sa mai sa incalzeasca shi ea. La un moment dat am calcat ambreiaju' tocmai ca sa nu se reduca turatia imediat. N'am apucat bine sa calc frana ca a murit motorul (bineintels ca nu stiam asta)...iar servofrana s'a oprit, pedala s'a intarit shi ...shi era sa intru intr'o berlina parcata. Am facut ceva manevre ca sa evit conserva aia. Deci un motor prost e mai periculos decat pare. :roll: Exista o rezolvare de moment pt. astfel de cazuri. Io am folosit-o cu succes pe cand aveam berlina. In loc sa incerci sa opresti masina si sa dai din nou la cheie, o lasi in viteza si iei picioru de pe ambriaj. Motoru porneste, e ca atunci cand o pornesti impinsa. Deci daca esti in mers si ai calcat ambreiaju si s-a oprit motoru ridici picioru de pe ambreiaj (bagi inapoi in viteza daca ai apucat s-o scoti) si o ia, io zic ca e mai bine decat sa incerci sa o opresti cu frana de mana. |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#52
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Nu stiu ce sa zic, dar din pacate astfel de lucruri se nimeresc atunci cand ai nevoie de frana, deci daca nu o poti folosi, macar cu volanul sa te poti descurca(politica personala). Lasand o mana p volan shi ochii dupa contacte nu e ceva chiar la indemana. Eu oricum am forta in picioare ca nu degeaba am fost biciclist suparat la viata mea. Pb'ma e ca nu poti stabili un grad de apasare , adica nu o simti shi franezi brusc ori deloc.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#53
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ce va recomand eu(din experienta) este sa luati cu voi(ce l putin una) o lopata!!alea mici gen army cu coada scurta nu prea merg dar....in case of emergency....eu am si un a(mai de ..tara) cu coda lunga ca ...de muuuuuuulte ori am facut apel la ea pe ruta cartier---bv!!Si in ultimul rand sa aveti la voi cel putin 10 l de benzina.cand am drumuri lungi prin tara iau si o canistra de 20l (army)si rezervorul3/4.aveti grija ..eu lanturi nu prea folosesc decat ..unele facute de mine (stiu cam ce riscuri ) din lant+surub (asta e) dar de 3/4 ori le-am folosit.cauciucurile de iarna sunt bunicele merita dar o plasa de lanturi de firma este net superioara tuturor cauciucurilor de firma.dar mai bine acasa cu o cana de vin fiert ..decat prin tara dezapezind limuzina...aveti grija!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
RIon |
![]()
Post
#54
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Lopatica de aia de armata germana am si eu, cu pozitie pt. harlet/lopata, tarnacop. De ce nu e buna?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
acidus |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 22 October 04 From: Bistrita ![]() |
"Hmmm .. prima iarna .... de cand e berlina ??? daca e "proaspata" ... nu trebuie sa faci nimic .. "
![]() ![]() ![]() Misto, nu-i asa? This post has been edited by acidus: 28 Nov 2004, 16:56 |
--------------------
Dacia 1310
1310
2004
- MS-07-XLX
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#56
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
lopata mea cred ca este romanesaca!!pricum are coda cam de 50 cm si de asta nu prea imi place mie!!dar nu prea o folosesc eu
![]() a,, daca nu vreti o lopate un saculet cu nisip(2-3 kg) sau balast ar fi bun, pt un demaraj fara..patinare asta daca nu aveti cauciucuri de iarna sau sunt mega uzate! ![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 05:51 |