probleme frane
![]() ![]() ![]() |
probleme frane
b 45 bwy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai daca nu ai scurgeri de lichid pe la roi sau repartitor,condute ,furtune atunci ramane pompa care cel mai sigur va trebuie sa ii schimbi setu de garnituri si pistonase dupa care aerisire din nou
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#3
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
nu am scurgeri de lichid.da nu stiu ,e greu sa schimb garniturile?si nu stiu servo de ce sa misca?
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai daca se misca poate s-au slabit suruburile de fixare cele de pe caroserie adica "panou de foc"dintre compartimentul motor si interior,are 2 suruburi parca acolo uitate pe sub bord sub volan si ai sa le vezi acolo ,pune cheia pe ele si vezi poate sunt destranse.
Garniturile pentru aa fi schimbate trebuie data pompa jos de pe servo,daca nu ai mai facut nu iti recomand sa faci singur ,ia un amic care a amai facut |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ghita ti-a dat solutia. Schimba garniturile de la pompa, si daca supapele din capul pistoanelor scapa, schimba si pistoanele. Atentie la montatul garniturilor, ca pe pistonul mic, una se pune invers decut toate celelalte. Cea dubla, adica cea de la capatul fara supapa. Ordinea demontarii ar fi, sa desfaci suruburile de prindere pe servo, rastorni pompa in asa fel sa poti varsa lichidul intr-un vas, scoti rezervorul de plastic si cele doua mansoane, scoti stiftul cel mai apropiat de flansa de prindere, si pistonul e aruncat afara de arcul dintre pistoane. Scoti al doilea stift si...pistonul nu mai iese. Bati cu ceva in flansa pompei, usor, pana pistonul iese sa poti sa-l prinzi. Nu incurca arcurile. La pistoane te uiti in interiorul ferestri (slit) unde intra stiftul, la capatul unde e supapa, se vede o codita care apartine supapei. La retragerea pistonului, stiftul apasa acea codita pentru a deschide supapa sa se poata completa lichidul. lungimea coditei sa fie asa de mare incat sa poata fi actionata, adica cel putin 1 mm.Daca e in ras, schimbi pistonasul, sau pilesti in fereastra pana vei obtile lungimea necesara cozii supapei, fara sa o atingi. Faci proba deschizand-o si sufland in piston, o inchizi si, nu trebuie sa scape aer cand sufli iar. Remontezi tot, in ordine inversa, tinand cont de stifturi , sa nu le pui cu crapatura spre codita supapei. Deci pozitia lor, sa fie cu partea crapata spre flansa de prindere pe servo. Spatele complet al stiftului sa deschida supapele, pentru a nu distruge codita. Ai inteles ca, nu se desfac conductele. La aerisire, daca supapele sunt deschise bine de stifturi, nici nu e nevoie sa faci pedale. Slabesti aerisitorul, pui o perna sub cap, si astepti sa vina bule de aer, dupa care lichid, urmeaza aerul de la capatul tevii de la pompa, si in final lichid limpede. Daca pe aerisitor pui si un furtun, recuperezi tot lichidul. Daca se intampla sa adormi, reiei cand tresari. Faci asta la toate rotile. Daca nu ai rabdare (sau somn), umpli vasul cu lichid, slabesti ultimul aerisitor, sufli chiar si cu gura in vas, in ideea de a forta lichidul sa inainteze catre aerisitor (furtun montat pentru recuperare). Alta solutie e sa apese cineva pedala o singura data tinand-o apasata, slabesti aerisitorul strangi si apoi se elibereaza pedala. Nu face pedale ca iepurele, ca se spumeaza lichidul si aerisire nu va fi completa. Nu e rau nici daca se slabeste intai aerisitorul, se apasa pedala, se tine apasata, se strange aerisitorul si apoi se elibereaza.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#6
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
am reusit sa rezolv problema,am schimbat pompa de servo cu o alta de pe dacia break care o am,am schimbat cilindri de frana de pe spate cu unii noi(cei vechi erau blocati si in plus sau rupt aerisitoarele cand am incercat sa le desfac)am inlocuit sabotii cu unii noi cumparati pt break care nu apucasem sa i pun,am facut aerisire conform recomandarilor si in final am frane super.
tin sa mai spun pt cei care au problema ca le tin franele jos le recomand sa umble la reglajul de la servo de sub pedala si sa mai desfileteze putin pt a mai intarii pedala. <span class='edit'>19 Jan 2011, 15:27:</span> A si am uitat sa spun de cand am schibat pompa motorul sta mai bine la relanti,cred ca tragea aer fals pe la pompa.. This post has been edited by b 45 bwy: 19 Jan 2011, 15:27 |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
La servo trage aer.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#8
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
cred ca pe acolo tragea aer fals. problema e ca acum cand tin apasata frana se aud in toba finala niste rateuri.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 08:37 |