DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carburator Nova 1.6, Am incurcat jicloarele

Stormy
post 23 Jul 2011, 15:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 09




Am desfacut carburatorul sa-l curat, am scos jicloarele si le-am asezat pe un carton exact in ordinea din carburator, numai ca... din neatentie am lovit cartonul si le-am amestecat biggrin.gif.
Avand poza din atasament ca model ma puteti ajuta, sa-mi spuneti care unde vine dupa dimensiunea lor?
Va multumesc.

24 Jul 2011, 12:32:
Va rog, ma ajuta cineva?

This post has been edited by Stormy: 24 Jul 2011, 12:32


Attached thumbnail(s)
Jiglor_relanti__nova_gt_.jpg ( Size: 53.48k ) Number of downloads: 380


--------------------
Dacia Logan MCV SL Prestige Plus 0.9 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 24 Jul 2011, 16:20
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




cam asta ar fi..

Attached thumbnail(s)
Jiglor_relanti__nova_gt_.jpg ( Size: 64.16k ) Number of downloads: 429


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stormy
post 24 Jul 2011, 16:24
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 09




multumesc mult! smile.gif

EL: nu am apucat sa ajung sa ma uit la el dar imi amintesc sigur ca in loc de cel notat de tine cu 120 eu am avut unul de 30 sau 35.
E posibil sa fi mers asa?

This post has been edited by Stormy: 24 Jul 2011, 21:02


--------------------
Dacia Logan MCV SL Prestige Plus 0.9 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stormy
post 26 Jul 2011, 14:28
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 09




Nu are nimeni idee de ce in loc de cel de 120 am unul de 30? Daca asa e normal sa fie sau poate am eu alt tip de carburator?
Precizez ca Nova mea e 1600 an '97.

EL: Acum vin din garaj. L-am demontat si am constatat ca cele doua jicloare de 40 si respectiv 120 erau invers fata de schema din poza de mai sus.
Cum e posibil sa fi mers cu ele inversate de mai bine de un an de cand am incurcat eu "gaurelele"?

This post has been edited by Stormy: 26 Jul 2011, 16:45


--------------------
Dacia Logan MCV SL Prestige Plus 0.9 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 26 Jul 2011, 17:42
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Se poate. Cel de 120 este jiclor econostat, rolul lui este sa asigure un surplus de benzina la regim superior de functionare a motorului atunci cand clapeta este deschisa f. mult sau complet pt. ca in aceasta situatie datorita depresiunii scazute nu se poate aspira prin sistemul principal suficienta benzina. Cum spui ca in locul lui il aveai pe cel de 40, performantele masinii se plafonau mai repede, aveai viteza maxima mai scazuta.

Jiclorul de 40 cel de by-pass parca are menirea sa asigure deasemenea un supliment de benz. in faza de deschidere partiala a clapetei treptei 2, adica rol de circuit de progresiune si pt treapta 2. Avind in loc unul de 120 cred te ajuta la demaraj in momentul deschiderii tr 2 poate chiar cu soc in dinamica masinii.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stormy
post 26 Jul 2011, 17:44
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 09




M-am lamurit smile.gif Dar imi afecteaza consumul?
Multumesc mut pentru ajutor.

This post has been edited by Stormy: 26 Jul 2011, 17:48


--------------------
Dacia Logan MCV SL Prestige Plus 0.9 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 26 Jul 2011, 17:52
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




asa la prima vedere cre ca este mai mare consumul cu ele incurcate, in oras si ,mai redus in afara.
Iti permite sa ai demaraj mai bun in oras si in afara sa admiri mai mult peisajul

This post has been edited by BLUE R 19: 26 Jul 2011, 17:55


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geteucata
post 26 Jul 2011, 23:03
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 13 May 11




m-am interesat pe forum cum sa reglez carburiciu.
zis si facut.dar am dat de o mica problema,sub jiglorul de aer de 160 tre sa am unu de 100 de benzina dar culmea nu e nik.
explicatia . . . . . . ?


--------------------
dacia nova gt 1998 - ag 04 lcg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 27 Jul 2011, 21:38
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




QUOTE(geteucata @ 27 Jul 2011, 00:03)
,sub jiglorul de aer de 160 tre sa am unu de 100 de benzina dar culmea nu e nik.
explicatia . . . . . . ?
*



Jicloarele principale sa fie infiletate in fundul gaurii (sunt mici) sub cele de aer, daca du il ai pe cel de la corpul 2 precum spui, atunci sa faci rost de el ca asa ai acolo o super sectiune, eventual daca nu gasesti poti chiar sa folosesti tot de la alt carburator unul din cele mai mici care au aceeasi dimensiune exterioara si largesti gaura cu un burghiu de 1 mm (adica exact 100).

This post has been edited by BLUE R 19: 27 Jul 2011, 21:41


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 06:45
Forum Renault