DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> [VAND] Bara stabilizatoare suplimentara, Strut Bar , pentru Logan

Dsign
post 5 Jan 2011, 17:09
Post #1


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Am de vanzare bara stabilizatoare suplimentara pentru Logan, parte fata.

Se monteaza intre amortizoare, pe partile superioare ale oalelor acestora.

Se poate monta cu succes atat pe masinile cu suspensie de fabrica, precum si pe cele cu suspensie modificata/intarita. Imbunatateste comportamentul masinii pe suprafetele denivelate, contribuie la sporirea sigurantei in rulare, ofera o stabilitate laterala imbunatatita, permite efectuarea manevrelor de evitare in deplina siguranta.



Bara se vinde cu suportii de montaj pe oale, si optional cu colectie de suruburi si manopera.

Produsul este nou, se vopseste in negru, rosu sau albastru, la cerere


Preturi:

- bara +suportii 170 lei
- colectie suruburi 20 lei
- montaj 70 lei


- pachet complet 220lei




6 Jan 2011, 13:57:
Produs fabricat in Romania, cu materiale superiore calitativ fata de producatorul Wiechers.



This post has been edited by Dsign: 6 Jan 2011, 12:57


Attached thumbnail(s)
jepege_046.jpg ( Size: 522.8k ) Number of downloads: 1487
jepege_010.jpg ( Size: 547.09k ) Number of downloads: 1681
jepege_025.jpg ( Size: 536.02k ) Number of downloads: 1661


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 6 Jan 2011, 19:56
Post #2


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.906
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Ai idee daca merge si pe Megane Classic? Sau daca se poate adapta?


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 6 Jan 2011, 23:51
Post #3


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Se poate adapta, sau face alta, cum doresti

Doar sa masuram.


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandy461229
post 7 Jan 2011, 12:45
Post #4


Gica Contra


Group: Members
Posts: 703
Joined: 26 April 06
From: Bucuresti




sunt interesat, dar as dori mai multe detalii referitoare la prindere...sper ca nu e nevoie de gauri suplimentare in oala suspensiei....ti-am trimis si PM


--------------------
Logan Ambiance 1.4 MPI - B39XXX 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 7 Jan 2011, 13:22
Post #5


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




PM nu am primit, insa iti raspund aici.

Dupa cum observi in prima poza postata, bara seprinde pe oala cu cate 2 suruburi, deci musai sa dam cele 2 gauri in oala. Alta metoda de a monta nu mai exista (poate doar prin sudura, insa nu cred ca rezista)

Pentru montaj bara rigidizare se desfac amortizoarele fata, se curata flansele si rulmentii, se curata oalele prin interior, se dau gaurile, se trateaza cu grund, iar dupa strangerea suruburilor, se aplica un strat protector de izolant fonic, la pensula.

Montajul dureaza aproximativ 4 ore pentru Logan, pretul manoperei fiind mult prea mic pentru cantitatea de munca implicata.


Pentru cei carora le este frica de gauri in oale, va asigur ca aceasta este fabricata dintr-un material foarte gros, rezistent, fara risc de a se deforma in conditii normale de trafic. In cazul in care se alearga in regim de competitie, oricum trebuiesc intarite cadrul motor, caroseria (roll-cage), basculele cu prinderile lor, etc.


Si pentru ca am fost intrebat pe PM, aflati ca NU se poate monta bara stabilizatoare in capetele amortizoarelor, deoarece acestea pivoteaza, fiind vorba de o suspensie McPhaerson...




Printre avantaje, se numara si reducerea efectului de torsiune al caroseriei atunci cand dezbateti denivelari ample, cand urcati sau coborati borduri inalte, se elimina senzatia ca se misca toata coloana de directie la trecerea peste denivelari, mai ales in viraje. Acest lucru duce la o siguranta in rulare sporita, risc de accident datorata pierderii controlului masinii micsorat, directie mai precisa, etc


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 8 Jan 2011, 23:50
Post #6


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




O singura shtanga mai am, una s-a dat!


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 10 Jan 2011, 10:29
Post #7


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Sus cu teava


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 10 Jan 2011, 17:43
Post #8


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




cate gauri trebe date in fiecare oala? in una din poze prinderea pe oala are o singura gaura, din cate stiu se prinde in minim 2 suruburi de oala.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 10 Jan 2011, 17:55
Post #9


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




QUOTE(Dsign @ 7 Jan 2011, 13:22)
PM nu am primit, insa iti raspund aici.

Dupa cum observi in prima poza postata, bara seprinde pe oala cu cate 2 suruburi, deci musai sa dam cele 2 gauri in oala.  Alta metoda de a monta nu mai exista (poate doar prin sudura, insa nu cred ca rezista)




--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 12 Jan 2011, 16:20
Post #10


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Sus cu teava, mai am una singura.


In nici una din poze bara nu este prinsa doar intr-o gaura.
Se fac cate 2 gauri in fiecare oala.

This post has been edited by Dsign: 12 Jan 2011, 16:22


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 19 Jan 2011, 09:58
Post #11


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




tevile s-au dat, anuntul nu mai este valabil


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 17:32
Forum Renault