DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se descarca bateria

domynyx
post 21 Jan 2011, 19:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 June 10




Salut, azi am fost plecat cu masina vre`o jumatate de ora prin oras cu farurile aprinse, aeroterma deschisa si temporizatoru de stergatoare deshis pentru ca ploua, am ajuns in fata blocului am oprit motoru ca avea de carat ceva si cand dau sa plec bateria moarta a invartit de vre`o 3 ori greu si n`a mai vrut sa porneasca, eu ma gandesc ca temporizatoru de stergatoare sa fie un consumator puternic, astept si parerile voastre. Precizez ca am o Dacia 1310 pe carburatie.


--------------------
Dacia 1310 1994 - GL00000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 21 Jan 2011, 19:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




cred ca ai vreo punere la masa sau bateria ta e batranica si numai tine curent ori nu iti incarca alternaotrul sa compenseze ce descarca consumatorii


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 21 Jan 2011, 19:09
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




eu cred ca alternatorul e de vina verifica incarcarea cu motorul pornit o sa fie 0


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 21 Jan 2011, 19:19
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




pune mana pe un aparat electronic pune pe curent continuu pe scala de 20 V,si masoara la 2000rpm incarcarea fara consumatori si vezi tensiunea de incarcare a bateriei exact la bornele bateriei

This post has been edited by Magnum_Baracuda: 21 Jan 2011, 19:48


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 21 Jan 2011, 19:54
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




si eu am aceasta problema dar nu chiar asa de grava , cand merg cu farurile pornite coboara martorul din bord la jumatate , daca aprind proietoarele scade in 5 minute de tot, daca merg cu toti consumatori opriti tot nu ajunge martorul sus , sta cu vreo 5 grade mai jos de linie . am schimbat alternatorul , la asta iam scimbat carbuni , am incercat sa schimb si releul cu unul seri ducelier reglabil si tot asa facea , cu asta reglabil cand opream tot se ducea martorul aproape la maxim [pe rosu spre dreapta] , are cineva ideie de ce ?


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
domynyx
post 21 Jan 2011, 20:03
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 June 10




Am incercat sa scot papucu de la alternator si de la releul de incarcare pe rand si se tureaza putin motorul, adica incarca, am sa fac rost de un aparat electronic pentru masurarea curentului si sa vad atunci.

off-topic: temporizatorul pentru stergatoare este un consumator major de curent ? Din cate stiu eu are o rezistenta care se incalzeste si atunci pornesc stergatoarele.

This post has been edited by domynyx: 21 Jan 2011, 20:04


--------------------
Dacia 1310 1994 - GL00000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian415
post 21 Jan 2011, 20:06
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 January 11




verifica alternatorul daca incarca


--------------------
dacia 1310LI dacia 1310LI 2000 INJECTIE - IS 71 CDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 21 Jan 2011, 20:14
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




In primul rand nu ati spus cat de veche e bateria.
Bornele sa fie curate, daca nu curatate cu smirghel sau ceva si date cu un pic de vaselina. Bornele stranse bine. Contactele de la alternator, releu tensiune sa fie bune. Un spray de curatat contacte face minuni.
In al doilea rand va trebuie un aparat de masura. Masurati tensiunea la bornele bateriei la relanti, turata si apoi si cu consumatori porniti. Ar trebui sa fie valori intre 13.8V si 14.4V.


A, si tensiunea la borne fara motor pornit normal ar trebui sa fie intre 12 si 13. Dar o tensiune mai mica nu inseamna musai ca e ceva defect. O stationare mai lunga, frigul, mai descarca bateria.

This post has been edited by kxz: 21 Jan 2011, 20:42


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
domynyx
post 21 Jan 2011, 20:19
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 June 10




Bateria este veche(3-4 ani) insa invarte bine, inainte circa o luna nu am avut probleme ca doar asta nu este prima data cand merg cu farurile aprinse, aeroterma si temporizatorul.

Edit. cand masor tensiunea la bornele bateriei cu motorul la relanti si turata,daca bateria este mai slaba influenteaza cumva valorile masurate in Volti ?

This post has been edited by domynyx: 21 Jan 2011, 20:22


--------------------
Dacia 1310 1994 - GL00000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 21 Jan 2011, 22:17
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




masori tensiunea in volti,sper ca nu ai cabluri intrerupte papuci buliti la alternator borne oxidate,sa excludem asa ceva din decor sper....


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Jan 2011, 23:03
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in primul rind este un topic dedicat in care sint expuse problemele si rezolvarile la alternator , in al doilea rind trebuie sa masori tensiunea de pe baterie turat ( 2000 rpm) si la relanti , cu consumatori si fara , tensiunea pe bornele bateriei 13,8- 14,4V
mai poti masura tensiunea pe iesirea releului regulator si masa , detalii aici , explicatiile le gasesti aici

This post has been edited by bygy007: 21 Jan 2011, 23:04


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 21 Jan 2011, 23:08
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




De topicul ala as fugi si io ca drakul de tamaie ca e lung cat un roman de Tolstoievski...

OnTopic: Proba suprema e o alta baterie, stiuta de buna. E iarna totusi...


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
domynyx
post 22 Jan 2011, 00:23
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 June 10




Daca imi invarte bine de ce sa schimb bateria ?


--------------------
Dacia 1310 1994 - GL00000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 22 Jan 2011, 10:08
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




daca se simte la motor cand scoti firul DF si il bagi la loc la alternator nu inseamna neaparat ca incarca!!! poate fi vreo dioda arsa si incarca mai putin si trage in greu ca e la masa o infasurare!!! aparatul poate sa iti masoare tensiune buna, dar fara consumatori! daca dai drumul consumatorilor o sa vezi ca scare tensiunea daca ai dioda arsa! vezi daca frige alternatorul dupa 5-10 minute de mers inseamna ca ai dioda arsa!


"temporizatorul pentru stergatoare este un consumator major de curent ? Din cate stiu eu are o rezistenta care se incalzeste si atunci pornesc stergatoarele."

Temporizatorul pentru stergatoare este un releu care da comanda stergatoarelor sa porneasca la un anumit timp! Nu este rezistenta! nu consuma curent in plus(foarte putin pentru releul care cupleaza, mai putin de 1W)! Asta daca prin temporizator te referi la potentiometrul ala de care invarti sa mearga stergatoarele din cand in cand(mai des sau mai rar)!

incearca sa faci modificarea asta: sa pui in releu intre + alternator si + releu de incarcare, actionat de contact! in felul asta releul masoara exact cat scoate alternatorul, eliminand pierderea de pe contact!

n-am talent la desen!

clasic.jpg

-->

modifyh.jpg

Dar verifica intai tensiunea de incarcare si vezi daca frige alternatorul! Poate ai vreo dioda arsa!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Jan 2011, 10:41
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pentru asta exista releu cu fir de referinta


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 22 Jan 2011, 10:56
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




QUOTE(bygy007 @ 22 Jan 2011, 10:41)
pentru asta exista releu cu fir de referinta
*



da, dar un releu dinala ca in poza plus cativa papuci te ajunge pana in 10 lei! releul cu referinta este peste 20 lei! biggrin.gif
plus ca sunt si unele fake-uri releele cu referinta! in sensul ca sunt facute de sc srl sa si pot pune si la misto firul de referinta!
pe scurt, nu stii ce cumperi in ziua de azi!

This post has been edited by adaniel69: 22 Jan 2011, 10:57


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 22 Jan 2011, 11:04
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




daca nu are probleme de la releul mecanic, si releul mecanic ii incarca bine ,nu il mai ametiti atata,sa ne spuna si noua cat e incarcarea la 2000 rpm fara consumatori si cu consumatori,daca nu's rezultatele bune atuunci dam cu parerea."100 de moase si copilul ramane tot cu buricul ne taiat"

This post has been edited by Magnum_Baracuda: 22 Jan 2011, 11:04


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 22 Jan 2011, 14:17
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(domynyx @ 21 Jan 2011, 20:03)
Salut, azi am fost plecat cu masina vre`o jumatate de ora prin oras cu farurile aprinse, aeroterma deschisa si temporizatoru de stergatoare deshis pentru ca ploua, am ajuns in fata blocului am oprit motoru ca avea de carat ceva si cand dau sa plec bateria moarta a invartit de vre`o 3 ori greu si n`a mai vrut sa porneasca, eu ma gandesc ca temporizatoru de stergatoare sa fie un consumator puternic, astept si parerile voastre. Precizez ca am o Dacia 1310 pe carburatie.
*


exista o explicatie ptr problema ta.,e posibil sa te fi lasat bateria brusc,ptr ca au mai patit-o si altii,mai ales ,daca bateria ta are cel puti 3ani,ia si tu o baterie de la 1 vecin si vezi daca-ti porneste masina,iar apoi ia-ti una noua.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
domynyx
post 22 Jan 2011, 22:16
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 June 10




Azi am fost plecat din nou cu masina, am avut aprinse farurile, aeroterma si din cand in cand dadeam manual la stergatoare, nu am mai folosit temporizatorul, si nu am mai avut probleme. Bateria se incarca, am vazut cum se ridica acu de la indicatorul de baterie. Eu banuiesc temporizatorul fiind oaia neagra.


--------------------
Dacia 1310 1994 - GL00000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Jan 2011, 22:44
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(domynyx @ 22 Jan 2011, 22:16)
din cand in cand dadeam manual la stergatoare,
*


asta face si temporizatorul , daca te uiti aici este un simplu montaj electronic care consuma cit un bec de plafoniera , daca tu crezi ca asta este de vina inlocuieste-l nu costa mai mult de 20 de roni dar sa nu ramii cu impresia asta si mai tirziu problema sa se repete , nu ne-ai spus ce tensiuni ai pe baterie

This post has been edited by bygy007: 22 Jan 2011, 22:44


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th June 2024 - 22:11
Forum Renault